Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Gatverdamme, het goorste aan koorts is nog wel dat je maar BLIJFT STINKEN NAAR ZWEET /overshare.
Lekker leed liken.

Ik moet een fiets kopen. GEEN ZIN.
Advertentie
Oud 02-08-2012, 12:04
Verwijderd
Citaat:
ik heb nog nooit iets OS-igs gezien maar het klinkt als iets waarbij ik ook zou kunnen huilen. Massale ..saamhorigheid ofzo
Ik las '.sannhorigheid', of zo. En dat veroorzaakte enige verwarring.
Oud 02-08-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Lekker leed liken.

Ik moet een fiets kopen. GEEN ZIN.
Is je oude barrel nu echt dood?
Oud 02-08-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Het was ook mijn ontmaagding van de openingsceremonie. Maar allemaal teams in dezelfde pakjes en OMG wat zijn ze blij en OH WOW HIER HEBBEN ZE HUN HELE LEVEN NAAR TOE GEWERKT. Kijk ze stralen. *jank* Een klein kind was er niks bij :')
haha ja i know that feel
Verwijderd
Citaat:
Is je oude barrel nu echt dood?
Ja. Ik kan er morgen mijn nichtje niet op verantwoorde wijze op vervoeren en hij trapt twee keer zo zwaar als hoort, remt niet, kan niet schakelen, heeft een slag in beide wielen en een driedubblele bypass ergens bij de ketting/versnellingen. En m weer laten maken heeft zelfs volgens de fietsenmaker geen zin.
Verwijderd
Goed, genoeg gelachen. Motown op en aan het werk

Oud 02-08-2012, 12:07
Verwijderd
Motown Lekker op z'n tijd.
Oud 02-08-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ja. Ik kan er morgen mijn nichtje niet op verantwoorde wijze op vervoeren en hij trapt twee keer zo zwaar als hoort, remt niet, kan niet schakelen, heeft een slag in beide wielen en een driedubblele bypass ergens bij de ketting/versnellingen. En m weer laten maken heeft zelfs volgens de fietsenmaker geen zin.
Maar nu kun je een fijne burgerlijke stadsfiets kopen
Oud 02-08-2012, 12:11
Verwijderd
Ik wil nu heel graag die test Sarah.
Verwijderd
Quis jij postte vannacht iets over je toekomstige kinderen (toch?) en toen bedacht ik dat ik jou wel het type vind om ook een draagdoekenmoeder te worden (afgaande op je forumpersoonlijkheid) [/even tussendoor]
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb hele leuke visuals hoe jij je uit een raam stort uit pure frustratie, terwijl je aan je haren trekt en roept WHY GOD WHYYYYY. Daarom heb ik de goede films een beetje afgewisseld met de slechte
Er is over nagedacht!

Maar goed, de meeste van de films zijn niet echt slécht, gelukkig.
Verwijderd

Fijne motownsoulblaat met een hedendaags sausje <3
Verwijderd
Citaat:
Goed, genoeg gelachen. Motown op en aan het werk

[filmpje]
Wat doe jij tegenwoordig?

Citaat:
Maar nu kun je een fijne burgerlijke stadsfiets kopen
Ja, maar ik wou dat ik nu iemand had die met me meeging maar iedereen is op vakantie, aan het werk of ZIEK.
Oud 02-08-2012, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Quis jij postte vannacht iets over je toekomstige kinderen (toch?) en toen bedacht ik dat ik jou wel het type vind om ook een draagdoekenmoeder te worden (afgaande op je forumpersoonlijkheid) [/even tussendoor]
Dat ging over dat sann peettante wordt om ze te leren bierdrinken en brallen, geloof ik.
Wat is een draagdoekenmoeder en ben jij er dan zo een?
Oud 02-08-2012, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Er is over nagedacht!

Maar goed, de meeste van de films zijn niet echt slécht, gelukkig.
*Leuke visuals in donkere kast stopt*

Citaat:
Wat doe jij tegenwoordig?

Ja, maar ik wou dat ik nu iemand had die met me meeging maar iedereen is op vakantie, aan het werk of ZIEK.
Een fiets kopen kun je best allen. Hophop!

Citaat:
Dat ging over dat sann peettante wordt om ze te leren bierdrinken en brallen, geloof ik.
Ik leer ze ook heus nuttige dingen Hoewel brallen en bier drinken best nuttige vaardigheden zijn Je moet ze wel een beetje snel krijgen anders kan ik niet meer drinken trouwens
Oud 02-08-2012, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Nou gewoon, een moeder die haar kind in draagdoeken draagt. Dat gaat vaak wel samen met hele opvoedfilosofieen (natuurlijk ouderschap), maar daar doelde ik niet per se op. En ik ben wel fan van draagdoeken ja!
Oud 02-08-2012, 12:16
Verwijderd
Citaat:
*Leuke visuals in donkere kast stopt*

Een fiets kopen kun je best allen. Hophop!

Ik leer ze ook heus nuttige dingen Hoewel brallen en bier drinken best nuttige vaardigheden zijn Je moet ze wel een beetje snel krijgen anders kan ik niet meer drinken trouwens
Ik kan niet meer zo goed dingen alleen.

En HA HA HA HA, goeden reden. Zal het doorgeven.
Oud 02-08-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Nou gewoon, een moeder die haar kind in draagdoeken draagt. Dat gaat vaak wel samen met hele opvoedfilosofieen (natuurlijk ouderschap), maar daar doelde ik niet per se op. En ik ben wel fan van draagdoeken ja!
Eeh, ik heb nog steeds geen idee?
Oud 02-08-2012, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Oh. Geen idee of ik dat zou doen. Kan me voorstellen dat het fijn is, maar ook heel zwaar (en ik ben klein en licht en niet sterk). En als het even meezit maak ik carrière dus moeten andere mensen een groot deel van de tijd mijn kinderen dragen/meezeulen/bier leren drinken.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet meer zo goed dingen alleen.

En HA HA HA HA, goeden reden. Zal het doorgeven.
Verwijderd
Citaat:
Eeh, ik heb nog steeds geen idee?
Zo ingewikkeld is het niet (of eigenlijk wel hihihaha)

Oud 02-08-2012, 12:21
Verwijderd
Ik vind het wel leuk dat ik ziek ben terwijl jij vakantie hebt en geen afleiding Quis, lekker oldschool forumen zoals vroegah
Oud 02-08-2012, 12:23
Verwijderd
Goh, wsz is weer levend!

En sann is nog sneller weer terug dan ik dacht
Oud 02-08-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel leuk dat ik ziek ben terwijl jij vakantie hebt en geen afleiding Quis, lekker oldschool forumen zoals vroegah
Uhu uhu. Alleen kom ik bepaald niet aan mn lijstje toe.
Oud 02-08-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Zo ingewikkeld is het niet (of eigenlijk wel hihihaha)

[afbeelding]

[afbeelding]
Yeah, dat stuk had ik dan net wél in de smiezen, het is meer die ideologie die je eerder aanhaalde. Of nou ja, 'ideologie', dat 'natuurlijke ouderschap'
Verwijderd
Citaat:
Goh, wsz is weer levend!

En sann is nog sneller weer terug dan ik dacht
Wen er maar niet te veel aan
Verwijderd
En 12 dagen, vet lang toevallig
Oud 02-08-2012, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Yeah, dat stuk had ik dan net wél in de smiezen, het is meer die ideologie die je eerder aanhaalde
Dan snap ik de vraag niet daar weet ik zelf ook niet het fijne van en ik probeerde het ook niet uit te leggen, dat was SLECHTS een korte verwijzing.
Verwijderd
Maarreh Sanne, doe eens wat aan je profiel Avatar en signature, pwetty plx.
Verwijderd
Citaat:
Dan snap ik de vraag niet daar weet ik zelf ook niet het fijne van en ik probeerde het ook niet uit te leggen, dat was SLECHTS een korte verwijzing.
Ah, ik dacht dat je helemaal into 'natuurlijk ouderschap' was
Oud 02-08-2012, 12:26
Verwijderd
Het is wel beter voor mijn productiviteit als het hier uitgestorven is
Oud 02-08-2012, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Maarreh Sanne, doe eens wat aan je profiel Avatar en signature, pwetty plx.
Nee, dan raak ik er weer te veel aan gehecht
Verwijderd
Ik was even foto's aan het googelen van draagdoeken en het ziet er wel gelijk heel hippieverantwoord uit ja.
Verwijderd
Bovendien had mijn vorige account ook nooit een sig!
Verwijderd
hier:
Oud 02-08-2012, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Het is wel beter voor mijn productiviteit als het hier uitgestorven is
Ga jij nog achter een carrière aan eigenlijk?
Oud 02-08-2012, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-08-2012, 12:29
Verwijderd
En Quis heeft toch ook geen avatar
Verwijderd
Citaat:
Ik was even foto's aan het googelen van draagdoeken en het ziet er wel gelijk heel hippieverantwoord uit ja.
Het zou wel een goede compensatie zijn voor alle milieuvervuilende vakanties die ik tegenwoordig houd!
Verwijderd
Citaat:
Maar dit is toch geen porem zo </ocd>
Citaat:
En Quis heeft toch ook geen avatar
Voor haar maak ik dan ook geen uitzondering
Verwijderd
Citaat:
Het zou wel een goede compensatie zijn voor alle milieuvervuilende vakanties die ik tegenwoordig houd!
Shut up, volgend jaar ga je op fietsvakantie
Oud 02-08-2012, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Maar dit is toch geen porem zo </ocd>

Voor haar maak ik dan ook geen uitzondering
Regel jij eerst maar eens een nieuwe avatar voor jezelf meneertje, want deze is zooo 2 seizoenen geleden
Oud 02-08-2012, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Regel jij eerst maar eens een nieuwe avatar voor jezelf meneertje, want deze is zooo 2 seizoenen geleden
Ze zei 'meneer' tegen mij!

Eh ja het gaat niet zozeer om de inhoud, maar om de vorm. Maar goed, als jij je shit fixt, zal ik 'ns gaan kijken of ik een andere avatar kan hosselen.
Oud 02-08-2012, 12:32
Verwijderd
Little Phoebe naamzoek, de nieuwe Glee Project is te bekijken Of ben je nog niet toe aan afl 9?
Oud 02-08-2012, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ze zei 'meneer' tegen mij!

Eh ja het gaat niet zozeer om de inhoud, maar om de vorm. Maar goed, als jij je shit fixt, zal ik 'ns gaan kijken of ik een andere avatar kan hosselen.
Nein. Wees blij dat ik even terug ben, ipv te zeiken over mijn avatarloosheid
Oud 02-08-2012, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Shut up, volgend jaar ga je op fietsvakantie
Nee nee nee, dat heb je dan verkeerd begrepen! We gaan op vakantie en nemen wielerfietsen mee. We gaan niet met een tentje OP een fiets ergens heen fietsen, kom nou zeg.
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, als jij je shit fixt, zal ik 'ns gaan kijken of ik een andere avatar kan hosselen.
Verwijderd
Citaat:
Ga jij nog achter een carrière aan eigenlijk?
Dat hangt er vanaf hoe je carriere deifinieert. Ik wil de komende tijd iig nog niet 87695 uur per week maken, dus een baan als datgene waarvoor ik feitelijk studeer zit er sowieso niet in dan (ik weet ook niet of ik dat wel wil). Maar nog jaren fulltime huismoederen gaat hem ook niet worden. Idealiter wil ik nu een dag of drie werken, en dan wel een baan op niveau natuurlijk, (maar dat lijkt me moeilijk haalbaar) en dan meer naarmate de kinderen ouder zijn. Ofzo. Maar eerst eens afstuderen (bijna!).
Verwijderd
Citaat:
Nee nee nee, dat heb je dan verkeerd begrepen! We gaan op vakantie en nemen wielerfietsen mee. We gaan niet met een tentje OP een fiets ergens heen fietsen, kom nou zeg.
Dat wist ik wel, maar fietsvakantie klinkt zoveel leuker
Oud 02-08-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Nein. Wees blij dat ik even terug ben, ipv te zeiken over mijn avatarloosheid
Yeah, ineens heeft mijn leven weer zin

Er zat toch een addertje onder het spreekwoordelijke grrrras, gekkie
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten