Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Geurtjes uit de afvalzak kun je trouwens verminderen door een paar theezakjes er in te gooien, die absorberen het vocht en de geur een beetje
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je scriptie gaat over adoptie? Noem het "Over adoptie"! Of "Adopteren en adapteren". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() // Oh yeah! Straks is de wedstrijd om de Johan Cruijff-schaal ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik blader nu door een lijst met kinderliedjes uit de oude doos, en deze wil ik jullie niet onthouden:
Guusje zag een negerjongen Guusje zag een negerjongen Vol verbazing bleef hij staan Om zo'n zwart gezicht te hebben Staat ons baasje heus wel aan Nooit hoef je je dan te wassen Vuil wordt je natuurlijk niet Al die ongerechtigheden Denk dat moeder die niet ziet Kan ik zo'n gezicht ook krijgen Vraagt hij aan het negerjoch Ik vind het wassen zo vervelend Toe zeg mij het middel toch Nee ik weet geen enkel middel Zegt de jongen met een lach Maar op zwart zie je ook wel vlekken Moeder wast mij iedere dag |
![]() |
|
Mensen, ik ben net wakker en ik voel mij stervende. Ik heb niet eens zo veel gedronken, maar dat dansen heeft me gesloopt ofzo. Ik word hier te oud voor.
![]() Oh, en ik kan niet meer lopen, want m'n bovenbenen zijn opengeschuurd en dat is heel naar en nu heb ik auw. ![]()
|
Oh en in de Exit werden we half aangerand door een neger. Die stond eerst mijn vriendin half te humpen, toen probeerde 'ie mij te zoenen en toen ik aan zijn bil wou zitten als vergoeding begon 'ie moeilijk te doen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Er zitten wel heel veel fruitvliegjes op de rand van de kopjes met balsamico, maar ik zie ze erniet echt inliggen. Of zouden ze na het verdrinken direct naar de bodem zakken..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
"Zóveel adopteren dat je je kont niet meer kunt keren"
"Ik denk, dus ik adopteer" "Adoptiemisstand, dat dit kan in Nederland!" "Adoptiemisstanden, daar word ik niet vrolijk van!" En in ruil voor die titels wil ik wel eens weten of Klaverhap écht een anagram is van Haverklap!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu ga ik, omdat ik zo blij ben met het mooie weer en mijn nieuwe badpak, strijken. Op het balkon en in mijn badpak. Doeixoxo Laatst gewijzigd op 05-08-2012 om 15:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|