Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Heeft ze trouwens de een in z'n ballen geschopt en is daarna hard weggefietst ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, dat doet me denken aan het volgende:
ik fietste een keer 's nachts van Delft naar huis. Daarvoor moet je over een heel lange weg langs het water, best wel een een beetje verlaten op dat tijdstip. Voor me fietste iemand heel erg langzaam en slingerend, dus waarschijnlijk dronken ofzo. Ik zelf fiets altijd best hard, dus ik naderde hem steeds meer. Ik wist niet wat ik moest doen, want ik durfde hem niet zo goed in te halen, maar heel de tijd superlangzaam fietsen was ook niks. Een eind verderop is er een viaduct, waardoor je een soort tunneleffect hebt, met muren waar je achter kan verdwijnen. Ik zag hem dus achter een van die 'muren' verdwijnen, en hij kwam er ook niet meer achter vandaan. Terwijl daar niks is, geen andere weg of wat dan ook. Ik zag dus al helemaal voor me dat ik daar langs fietste, hij me achter die muur zou trekken en me zou verkrachten. Ik was echt zo vreselijk bang. Toen ben ik in plaats van op het fietspad maar op de autoweg ernaast gaan fietsen (zodat hij minder snel bij me zou kunnen komen). En echt KEIHARD gefietst. Het rare was dat ik hem niet meer gezien heb daarna toen ik achterkom keek. Dus waar hij gebleven is.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
En ja, Utrecht > dorp.
![]() Het ergste wat ik in Amsterdam heb meegemaakt is dat ik 's nachts naar huis liep, een opgezette kraai bij me had, iemand een vuurtje gaf en dat die jongen plots sensueel aan zijn snavel likte. Het ergste wat ik buiten Amsterdam heb meegemaakt zijn pogingen tot inbraak, pogingen tot verkrachting, vechtpartijen, doodsbedreigingen, een junk kalm moeten houden terwijl de buschauffeur de politie belt, staarwedstrijdjes met hangjongeren die een beetje uit hun hum zijn omdat je ze hebt aangesproken op de aanranding waar ze mee bezig waren, jongens die een touwtje strikken op donkere verlaten fietspaden om zo meisjes van de fiets te kunnen trekken.. :') |
![]() |
|
Ik heb gelukkig nooit van dat soort enge dingen meegemaakt *afklopt* Ik ben in Barcelona wel beroofd, maar toen was ik niet helemaal alleen (thank god), maar met een vriendin
|
Assen is trouwens ook veel enger 's nachts dan Groningen (in de centra dan). In Assen hangen allemaal van die kansloze jongeren rond, in Groningen nauwelijks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey, even iets heel anders:
Hebben jullie de Lays Maak-je-Smaak smaken al geproefd? Whiskey Cocktail, Aioli e Aglio en Spicy Reggae Chicken. Whiskey cocktail was ranzig (sowieso, wat is er mis met whiskey cocktail als dipsaus) en Aioli e Aglio is wel lekker. Weet iemand hoe de Spicy Reggae Chicken is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die ga ik dan binnenkort maar eens uitchecken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hier heet het btw piccalilly.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je op drie hoog woont en er staat opeens doodkalm een man voor je raam, dan valt alle redelijkheid weg. Wat kun je dan nog? Dus dat idee is veel enger dan een paar weken met schaafwonden rondlopen. |
![]() |
|
|