Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 18:15
Verwijderd
Mijn beste vriendinnetje is een keer langs een groep jongens gefietst, precies tussen twee tunnels in (supereng stukje sowieso al) die tegen elkaar zeiden: kom, we pakken d'r, gaan we d'r verkrachten. Ze heeft nog nooit zo hard gefietst.

Advertentie
Oud 11-08-2012, 18:16
Verwijderd
Allemaal in Zwolle jongens, blijf daar weg.
Oud 11-08-2012, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn beste vriendinnetje is een keer langs een groep jongens gefietst, precies tussen twee tunnels in (supereng stukje sowieso al) die tegen elkaar zeiden: kom, we pakken d'r, gaan we d'r verkrachten. Ze heeft nog nooit zo hard gefietst.

Jeus

Naja, niet '' natuurlijk.
Oud 11-08-2012, 18:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Mijn huisgenoot hoorde me binnenkomen, dus die kwam de hal in. Ik heb met mijn hak op zijn voet staan stampen en zij duwde de deur dicht terwijl ze riep IK BEL DE POLITIE IK BEL DE POLITIE IK BEL DE POLITIE. Toen kregen we de deur dicht. Vanuit haar raam zagen we 'm daarna weglopen en nooit meer gezien
Kijk, dát vind ik nou creepy. Dingen die ook echt kunnen gebeuren. Zoals beroofd of in elkaar geslagen kunnen worden door enge (groepjes van) mannen.
Oud 11-08-2012, 18:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Kutjongens, ik zou ze keihard willen slaan op hun vieze pokdalige pubergezichten
Oud 11-08-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:

Mijn zus heeft zoiets een keer meegemaakt . Ze fietste ergens in het donker, en toen gingen er twee jongens voor haar staan waardoor ze moest afstappen .

Heeft ze trouwens de een in z'n ballen geschopt en is daarna hard weggefietst
Oud 11-08-2012, 18:19
Verwijderd
Even wat anders: kunnen dieren de hik hebben?
Oud 11-08-2012, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus heeft zoiets een keer meegemaakt . Ze fietste ergens in het donker, en toen gingen er twee jongens voor haar staan waardoor ze moest afstappen .

Heeft ze trouwens de een in z'n ballen geschopt en is daarna hard weggefietst
Oud 11-08-2012, 18:20
Verwijderd
Het grappige was eigenlijk dat ze eerst heel bang en trillerig was, meteen naar haar vriend gefietst enzo. De volgende dag vond ze zichzelf eigenlijk ook best wel awesome
Chick Rock
Chick Rock is offline
Laatste aflevering van Downton, jánken
Verwijderd
Citaat:

Waar?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar dat is niet eng (hoewel, mij zien huilen..), dus deze post was een beetje random.
Oud 11-08-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Waar?
Als je van Assendorp naar Zwolle Zuid fietst, met het zwembad links.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Allemaal in Zwolle jongens, blijf daar weg.
Ja en daar is ook zo een man met een grote enge hond.
Verwijderd
Oh, dat doet me denken aan het volgende:

ik fietste een keer 's nachts van Delft naar huis. Daarvoor moet je over een heel lange weg langs het water, best wel een een beetje verlaten op dat tijdstip.

Voor me fietste iemand heel erg langzaam en slingerend, dus waarschijnlijk dronken ofzo. Ik zelf fiets altijd best hard, dus ik naderde hem steeds meer. Ik wist niet wat ik moest doen, want ik durfde hem niet zo goed in te halen, maar heel de tijd superlangzaam fietsen was ook niks.

Een eind verderop is er een viaduct, waardoor je een soort tunneleffect hebt, met muren waar je achter kan verdwijnen. Ik zag hem dus achter een van die 'muren' verdwijnen, en hij kwam er ook niet meer achter vandaan. Terwijl daar niks is, geen andere weg of wat dan ook.
Ik zag dus al helemaal voor me dat ik daar langs fietste, hij me achter die muur zou trekken en me zou verkrachten.

Ik was echt zo vreselijk bang. Toen ben ik in plaats van op het fietspad maar op de autoweg ernaast gaan fietsen (zodat hij minder snel bij me zou kunnen komen). En echt KEIHARD gefietst. Het rare was dat ik hem niet meer gezien heb daarna toen ik achterkom keek. Dus waar hij gebleven is....
Verwijderd
Daar staan altijd van die knulletjes
Oud 11-08-2012, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Konijnen kunnen zich in elk geval wel verslikken en de kuchen ze ongeveer net zoals mensen, maar dan op konijnenvolume/toonhoogte.
Oud 11-08-2012, 18:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, dat doet me denken aan het volgende:

ik fietste een keer 's nachts van Delft naar huis. Daarvoor moet je over een heel lange weg langs het water, best wel een een beetje verlaten op dat tijdstip.

Voor me fietste iemand heel erg langzaam en slingerend, dus waarschijnlijk dronken ofzo. Ik zelf fiets altijd best hard, dus ik naderde hem steeds meer. Ik wist niet wat ik moest doen, want ik durfde hem niet zo goed in te halen, maar heel de tijd superlangzaam fietsen was ook niks.

Een eind verderop is er een viaduct, waardoor je een soort tunneleffect hebt, met muren waar je achter kan verdwijnen. Ik zag hem dus achter een van die 'muren' verdwijnen, en hij kwam er ook niet meer achter vandaan. Terwijl daar niks is, geen andere weg of wat dan ook.
Ik zag dus al helemaal voor me dat ik daar langs fietste, hij me achter die muur zou trekken en me zou verkrachten.

Ik was echt zo vreselijk bang. Toen ben ik in plaats van op het fietspad maar op de autoweg ernaast gaan fietsen (zodat hij minder snel bij me zou kunnen komen). En echt KEIHARD gefietst. Het rare was dat ik hem niet meer gezien heb daarna toen ik achterkom keek. Dus waar hij gebleven is....
Ik ben daar in die tunnel ook altijd bang dat er iemand achter die muren staat ja ik geef daar ook altijd extra gas
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja hoor!
Zoogdieren.
Verwijderd
Citaat:
Konijnen kunnen zich in elk geval wel verslikken en de kuchen ze ongeveer net zoals mensen, maar dan op konijnenvolume/toonhoogte.
Citaat:
Ja hoor!
Zoogdieren.
Oud 11-08-2012, 18:25
Verwijderd
En ja, Utrecht > dorp. Ik voel me ook op weinig plaatsen zo veilig als in het centrum van Amsterdam.

Het ergste wat ik in Amsterdam heb meegemaakt is dat ik 's nachts naar huis liep, een opgezette kraai bij me had, iemand een vuurtje gaf en dat die jongen plots sensueel aan zijn snavel likte.

Het ergste wat ik buiten Amsterdam heb meegemaakt zijn pogingen tot inbraak, pogingen tot verkrachting, vechtpartijen, doodsbedreigingen, een junk kalm moeten houden terwijl de buschauffeur de politie belt, staarwedstrijdjes met hangjongeren die een beetje uit hun hum zijn omdat je ze hebt aangesproken op de aanranding waar ze mee bezig waren, jongens die een touwtje strikken op donkere verlaten fietspaden om zo meisjes van de fiets te kunnen trekken.. :')
Verwijderd
Citaat:
Als je van Assendorp naar Zwolle Zuid fietst, met het zwembad links.
Citaat:
Daar staan altijd van die knulletjes
Ik heb daar werkelijk nog nooit wat gezien, maar ik fiets ook niet zo heel vaak 's avonds door Zwolle.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb gelukkig nooit van dat soort enge dingen meegemaakt *afklopt* Ik ben in Barcelona wel beroofd, maar toen was ik niet helemaal alleen (thank god), maar met een vriendin
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Pups die hikken of paarden is het enige wat ik heb meegemaakt
Dat betekent wel dat het paard ziek kan zijn.
Oud 11-08-2012, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb daar werkelijk nog nooit wat gezien, maar ik fiets ook niet zo heel vaak 's avonds door Zwolle.
De zwarteweg is 's nachts niet zo heel praktisch.
Oud 11-08-2012, 18:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Assen is trouwens ook veel enger 's nachts dan Groningen (in de centra dan). In Assen hangen allemaal van die kansloze jongeren rond, in Groningen nauwelijks.
Oud 11-08-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik weet trouwens niet hoe het nu is, want de betreffende vriendin en ik zijn in 2008 samen naar Utrecht verhuisd en ik ken nu geloof ik niemand die in Zuid woont, dus daar ook nooit meer gefietst.
Oud 11-08-2012, 18:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Trouwens die keer dat ik werd beroofd was ik wel bang, want eerst dacht ik dat ie ons zou gaan aanranden ofzo. Brrrrrr.
Oud 11-08-2012, 18:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hey, even iets heel anders:

Hebben jullie de Lays Maak-je-Smaak smaken al geproefd? Whiskey Cocktail, Aioli e Aglio en Spicy Reggae Chicken.

Whiskey cocktail was ranzig (sowieso, wat is er mis met whiskey cocktail als dipsaus) en Aioli e Aglio is wel lekker. Weet iemand hoe de Spicy Reggae Chicken is?
Oud 11-08-2012, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Assen is trouwens ook veel enger 's nachts dan Groningen (in de centra dan). In Assen hangen allemaal van die kansloze jongeren rond, in Groningen nauwelijks.
Klopt In de dorpen om Zwolle heen is het 's nachts ook een dikke chaos
Oud 11-08-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Hey, even iets heel anders:

Hebben jullie de Lays Maak-je-Smaak smaken al geproefd? Whiskey Cocktail, Aioli e Aglio en Spicy Reggae Chicken.

Whiskey cocktail was ranzig (sowieso, wat is er mis met whiskey cocktail als dipsaus) en Aioli e Aglio is wel lekker. Weet iemand hoe de Spicy Reggae Chicken is?
Wat raar dat ik nog niks van heel de actie gehoord heb. Maarja, ik kijk ook niet meer zoveel tv-reclame's.

Die ga ik dan binnenkort maar eens uitchecken
Oud 11-08-2012, 18:31
Verwijderd
Citaat:
De zwarteweg is 's nachts niet zo heel praktisch.
Die bedoel ik niet, ik fietste altijd via de Hertenweg, van Karnebeektunnel en dan na de van Karnebeektunnel ligt nog een tunnel, je kunt daar tussen rechtsaf richting Windesheim, maar links ligt een zwembad, zonder huizen en dingen en daar hangen altijd jongeren, of in de tweede tunnel als het regent.
Oud 11-08-2012, 18:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat raar dat ik nog niks van heel de actie gehoord heb. Maarja, ik kijk ook niet meer zoveel tv-reclame's.

Die ga ik dan binnenkort maar eens uitchecken
kwam ze ineens tegen in een bak in de supermarkt. Vorige week de Whiskey Cocktail, deze week nog 1 zak Aioli ergens verstopt bij de Nibbits
Oud 11-08-2012, 18:32
Verwijderd
Misschien moet ik eens beginnen met opruimen, hm.
Oud 11-08-2012, 18:33
Verwijderd
En bedenken wat mee moet naar Lowlands en beginnen met wassen, want het is draaamaaa, alles zit in de was
Oud 11-08-2012, 18:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind het echt zo raar dat wij in NL niet standaard shrimp, chicken en pickles flavour hebben, zoals in Engeland.
Oud 11-08-2012, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt zo raar dat wij in NL niet standaard shrimp, chicken en pickles flavour hebben, zoals in Engeland.
Als smaak waarvoor?
Oud 11-08-2012, 18:35
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
In Frankrijk hebben ze ook kip, maar dat vond ik echt niet lekker.
Pickels hebben jullie niet?
Oud 11-08-2012, 18:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als smaak waarvoor?
Chips.
Oud 11-08-2012, 18:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Back to the future marathon op teevee
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
In Frankrijk hebben ze ook kip, maar dat vond ik echt niet lekker.
Pickels hebben jullie niet?
Nja, volgens mij wel een tijdje gehad, of misschien nog steeds? Niet overal iig.

Hier heet het btw piccalilly.
Verwijderd
Citaat:
Die bedoel ik niet, ik fietste altijd via de Hertenweg, van Karnebeektunnel en dan na de van Karnebeektunnel ligt nog een tunnel, je kunt daar tussen rechtsaf richting Windesheim, maar links ligt een zwembad, zonder huizen en dingen en daar hangen altijd jongeren, of in de tweede tunnel als het regent.
Als je die tweede tunnel doorfietst kom je op de zwarteweg
Verwijderd
In Parijs hadden we kebabchips. Het was vies.
Oud 11-08-2012, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan kan ik nog steeds niet kaartlezen
Verwijderd
Citaat:
Kijk, dát vind ik nou creepy. Dingen die ook echt kunnen gebeuren. Zoals beroofd of in elkaar geslagen kunnen worden door enge (groepjes van) mannen.
Dit vind ik pas raar Als iemand dreigt met geweld dan weet je tenminste waar je aan toe bent, en wat je kunt doen om het te voorkomen. Of dat nou je telefoon opgeven is, of de zaken zo draaien dat jij psychologisch de overhand hebt, of hem in z'n ballen trappen. En als dat allemaal faalt weet je ook waar je aan toe bent: het geweld ondergaan en hopen dat je het overleeft. Er valt dan toch niks meer te veranderen dus dat geeft berusting en kalmte (die je weer kunt gebruiken om eventueel alsnog te ontsnappen).

Maar als je op drie hoog woont en er staat opeens doodkalm een man voor je raam, dan valt alle redelijkheid weg. Wat kun je dan nog? Dus dat idee is veel enger dan een paar weken met schaafwonden rondlopen.
Verwijderd
Na de tunnel rechts is Jofferenlaan.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nja, volgens mij wel een tijdje gehad, of misschien nog steeds? Niet overal iig.

Hier heet het btw piccalilly.
Spijtig dat jullie geen pickels hebben.
Hebben jullie wel ketchup?
Verwijderd
Citaat:
Bijna, er zit nog een straat met een andere naam tussen, maar eigenlijk is het gewoon één doorlopende weg.
Oud 11-08-2012, 18:38
Verwijderd
Ik eet eigenlijk vrijwel uitsluitend naturel-chips.
Oud 11-08-2012, 18:39
Verwijderd
Haha, pickels.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten