Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 23:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoe zit het eigenlijk met de line-up tegenwoordig? Is het veel undergroundgedoe of ook dingen die ik ken?
De Foo Fighters en Black Keys ken je mss wel.
Oud 11-08-2012, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens dagenlange regen meegemaakt, maar dat was echt wel tof. Als je de juiste schoenen hebt iig. Lekker door de plassen dansen enzo, zeeen van ruimte omdat de rest niet de juiste schoenen aanheeft en over paadjes moet schuifelen, met je poncho lekker droog zitten in het gras...

Maar ik ben ook wel eens van de alpha-heuvel afgegleden omdat het te glad was. Toen ben ik wel opgevangen door een hele behulpzame jongen, die ik steeds weer tegenkwam en die me steeds z'n arm aanbood om door de modder heen te komen.

Forrealz yo! Douchen was toen echt voor homo's!
Ik heb geen écht waterdichte schoenen, dus ik zou ernstig het bokje zijn. (hoewel ik wel regenlaarzen zou inslaan als de voorspellingen erg slecht zijn).

En douchen vind ik nog steeds kut hoor, ik ga mijn programma niet onderbreken en 's ochtend zijn de rijen niet te doen. Dus aan het eind van het weekend ben ik gewoon lekker vies .
Oud 11-08-2012, 23:58
Verwijderd
Citaat:
De Foo Fighters en Black Keys ken je mss wel.
Ja. Ik bekijk het nu even op de site maar Ed Sheeran ken ik natuurlijk ook.
Blaudzun ook, Knife Party. Skrillex.

Haha, wat is 'De Turken komen'?
Oud 11-08-2012, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Man, ik was in Glastonbury naar een tentoonstelling van foto's van het Glastonbury Festival. Dat was heel erg dramatisch, echt foto's waar je een meer ziet met puntjes van tenten erin, en dansende mensen waarvan de kleur niet meer te herkennen is omdat ze zo onder de modder zitten. Bah
Ja, ik ken ze Maar goed, dat heb ik op lowlands dus nooit meegemaakt Eigenlijk altijd lekker weer, soms even een buitje, maar dan schuil je in 1 van de concerttenten en als de band afgelopen is is het weer droog
Oud 11-08-2012, 23:59
Verwijderd
Bweh de vaatwasser is klaar, nu moet ik eigenlijk de keuken opruimen.
Oud 11-08-2012, 23:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zeg, Zeppelin heeft toch zelf ook een kind?
Oud 12-08-2012, 00:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, ik ken ze Maar goed, dat heb ik op lowlands dus nooit meegemaakt Eigenlijk altijd lekker weer, soms even een buitje, maar dan schuil je in 1 van de concerttenten en als de band afgelopen is is het weer droog
Ah, dat is wel fijner ja
Lowlands zal ook wel wat minder gejank met naakte hippies en wiet en klankschalen en yoga zijn dan dingen als Glastonbury fest en Boom! enzo.
Verwijderd
Citaat:
Zeg, Zeppelin heeft toch zelf ook een kind?
Ja, wieso?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haha, wat is 'De Turken komen'?
Dat zal wel theater zijn.
Verwijderd
Citaat:
klankschalen
Oud 12-08-2012, 00:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, wieso?
Ik vraag me af hoe ze haar bevalling heeft ervaren, ivm haar fetisj enzo. Dat soort dingen vind ik echt belachelijk overmatig interessant.
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat is wel fijner ja
Lowlands zal ook wel wat minder gejank met naakte hippies en wiet en klankschalen en yoga zijn dan dingen als Glastonbury fest en Boom! enzo.
ze hebben wel tai chi 's ochtends, om wakker te worden, maar daar doen geloof ik 100 van de 55.000 mensen aan mee. En er worden natuurlijk wel drugs gebruikt enzo, maar hippie is het zeker niet (meer).
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er zat er vanochtend eentje onder de dom hier!
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af hoe ze haar bevalling heeft ervaren, ivm haar fetisj enzo. Dat soort dingen vind ik echt belachelijk overmatig interessant.
Dat heeft ze verteld in het topic, ze had zelf een keizersnee
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. Ik heb haar er dan ook over gepm'd!
Oud 12-08-2012, 00:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ze hebben wel tai chi 's ochtends, om wakker te worden, maar daar doen geloof ik 100 van de 55.000 mensen aan mee. En er worden natuurlijk wel drugs gebruikt enzo, maar hippie is het zeker niet (meer).
Ik vind hippiefestivals echt supernaar
(misschien omdat mijn ex daar steeds heenging en dan vond hij het heel normaal om met zijn allen naakt rond te rennen en dan liet hij foto's zien en ik dacht alleen maar aan alle tetten van andere meisjes die hij gezien had )
Oud 12-08-2012, 00:02
Verwijderd
Maar als ik alles zo lees is Lowlands eigenlijk maar vies (naja, niet meer dus) commercieel en voor iedereen geworden!
Oud 12-08-2012, 00:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat heeft ze verteld in het topic, ze had zelf een keizersnee
Citaat:
Ik ook. Ik heb haar er dan ook over gepm'd!
ah. Gelukkig ben ik niet de enige
Echt tof dat hier normaal over dat soort dingen gepraat kan worden hee
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hippiefestivals echt supernaar
(misschien omdat mijn ex daar steeds heenging en dan vond hij het heel normaal om met zijn allen naakt rond te rennen en dan liet hij foto's zien en ik dacht alleen maar aan alle tetten van andere meisjes die hij gezien had )
ik heb nog nooit mensen naakt gezien op Lowlands, in 2003 ook niet, dus ZO hippie is het nooit geweest geloof ik.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ah, dat is wel fijner ja
Lowlands had vroegah de 'Higher Ground' en dat was dus de hippe-hoek met Tai-Chi en massages en kruidentheetjes en zulk soort shit, maar daar is de Lima voor in de plaats gekomen. Een beetje het 'wereldmuziek'hoekje.

En een paar jaar terug was er wel modderglijden bij de Alpha tent tijdens de Arctic Monkeys. Op een gegeven moment stopten ze niet onderaan de heuvel, maar gingen ze rechtstreeks de tent door met hun modderige lichamen. Ik heb nog nooit een mensenzee zo snel uit elkaar zien gaan.

Citaat:
ik heb nog nooit mensen naakt gezien op Lowlands, in 2003 ook niet, dus ZO hippie is het nooit geweest geloof ik.
Engelsen laten sowieso sneller hun tieten zien, volgens mij.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Maar als ik alles zo lees is Lowlands eigenlijk maar vies (naja, niet meer dus) commercieel en voor iedereen geworden!
Ik ben toch ook supermainstream, anders zou ik natuurlijk niet gaan
Oud 12-08-2012, 00:04
Verwijderd
Nee maar even serieus, dat is wel een beetje zo. Maar nog steeds extreem gaaf
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Lowlands had vroegah de 'Higher Ground' en dat was dus de hippe-hoek met Tai-Chi en massages en kruidentheetjes en zulk soort shit, maar daar is de Lima voor in de plaats gekomen. Een beetje het 'wereldmuziek'hoekje.

En een paar jaar terug was er wel modderglijden bij de Alpha tent tijdens de Arctic Monkeys. Op een gegeven moment stopten ze niet onderaan de heuvel, maar gingen ze rechtstreeks de tent door met hun modderige lichamen. Ik heb nog nooit een mensenzee zo snel uit elkaar zien gaan.
haha 'higher ground' ook echt
De tai-chi tent gleden ze door?
Verwijderd
Citaat:
Ik ben toch ook supermainstream, anders zou ik natuurlijk niet gaan
Mwa. Ik vind jou niet per se mainstream. Ook niet heel on-mainstream.

Ik weet niet, ik vind je lastig te plaatsen.
Oud 12-08-2012, 00:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit klopt.
Oud 12-08-2012, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Dit klopt.
En is er nu een vies underground modderfestival voor in de plek gekomen om die mensen in hun behoefte te voorzien?
Oud 12-08-2012, 00:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
haha 'higher ground' ook echt
De tai-chi tent gleden ze door?
Nee, de Alpha tent is het hoofdpodium. Lekker veel mensen dus.
Er is geen Tai-Chi tent, maar er is op zondag volgens mij wel altijd een soort van Tai-Chi ochtendgymnastiek ding om met z'n allen te doen.
Ik ben daar te lui voor.

Citaat:
En is er nu een vies underground modderfestival voor in de plek gekomen om die mensen in hun behoefte te voorzien?
Er zijn er zat in Europa. Dour is een goeie.
Verwijderd
Oh sann, ik vond Blaudzun wel iets voor jou, en toen ging ik op je Last.fm kijken en je hebt het inderdaad geluisterd!

Ik vind dat album ook wel mooi, vooral het eerste nummer.
Verwijderd
Ik kijk uit verveling Ellis in Glamourland. Het zijn al Uice nachtmerries bij elkaar. Moderne assepoester en dan is het vast VET IRONISCH| bedoeld, maar dat lukt ze niet zo goed.
Citaat:
Wat zijn er trouwens veel mensen met slechte gewrichten tegenwoordig, k ken echt wel 5 mensen die hypermobiel zijn ofzo!
Ja echt hè?!

Laatst gewijzigd op 12-08-2012 om 00:16.
Verwijderd
Citaat:
Mwa. Ik vind jou niet per se mainstream. Ook niet heel on-mainstream.

Ik weet niet, ik vind je lastig te plaatsen.
ik ben ook wel een beetje lastig te plaatsen, of tenminste, ik kan het zelf ook niet zo goed.
Oud 12-08-2012, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Oh sann, ik vond Blaudzun wel iets voor jou, en toen ging ik op je Last.fm kijken en je hebt het inderdaad geluisterd!

Ik vind dat album ook wel mooi, vooral het eerst nummer.
Ja ik vind Blaudzun ook wel tof ja
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je bent een corporale altoow!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is een fetisj nu alleen als je dat per se nodig hebt om opgewonden te worden? Of gewoon als je iets opwindend vindt wat niet aan de norm voldoet?
Oud 12-08-2012, 00:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kijk uit verveling Ellis in Wonderland. Het zijn al Uice nachtmerries bij elkaar. Moderne assepoester en dan is het vast VET IRONISCH| bedoeld, maar dat lukt ze niet zo goed. Ja echt hè?!
OMG ik ga meteen een trailer kijken. Bedoel je niet Ellis in Glamourland trouwens?
Verwijderd
Citaat:
Je bent een corporale altoow!
Hahahahahaha ik vrees dat dit best een treffende beschrijving is ja
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een fetisj is (volgens mij) als je van iets opgewonden raakt wat niet standaard wordt geassocieerd met seks.
Oud 12-08-2012, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Is een fetisj nu alleen als je dat per se nodig hebt om opgewonden te worden? Of gewoon als je iets opwindend vindt wat niet aan de norm voldoet?
Allebei, toch? Maar je hebt dat wel per se nodig om opgewonden te raken ja. Van 'gewone' seksdingen worden fetisjisten niet opgewonden, alleen van het onderwerp van hun fetisj.

Maar ik vind dat ook lastig om echt een voorstelling bij te krijgen hoor. Want, fetisjisten neuken dan niet, maar doen alleen dingen met een ballon (in het geval van een ballonnenfetisj)?
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij dat laatste. Of tenminste, zo beschouw ik het altijd. Dan zijn er mensen die er in extremere mate 'last' van hebben en die álleen daardoor geil kunnen worden, maar dat is niet vereist, zeg maar.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hahahahahaha ik vrees dat dit best een treffende beschrijving is ja
Yesss!!!

Ik ken ook meer mensen van 'jouw soort'.
Oud 12-08-2012, 00:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
OMG ik ga meteen een trailer kijken. Bedoel je niet Ellis in Glamourland trouwens?
omg die lijkt me heel leuk
Oud 12-08-2012, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Yesss!!!

Ik ken ook meer mensen van 'jouw soort'.
Omg er zijn er meer? *praatgroepjeopricht*
Oud 12-08-2012, 00:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Allebei, toch? Maar je hebt dat wel per se nodig om opgewonden te raken ja. Van 'gewone' seksdingen worden fetisjisten niet opgewonden, alleen van het onderwerp van hun fetisj.

Maar ik vind dat ook lastig om echt een voorstelling bij te krijgen hoor. Want, fetisjisten neuken dan niet, maar doen alleen dingen met een ballon (in het geval van een ballonnenfetisj)?
Nou ik denk dat ze wel neuken, maar dat het dan hun voorspel is ofzo? Ik heb ook wel 'abnormale' dingen waar ik opgewonden van word hoor, maar die heb ik niet per se nodig ofzo.
Citaat:
Volgens mij dat laatste. Of tenminste, zo beschouw ik het altijd. Dan zijn er mensen die er in extremere mate 'last' van hebben en die álleen daardoor geil kunnen worden, maar dat is niet vereist, zeg maar.
Ja zoiets he?
Maar omdat mensen het ook zien als een geaardheid enzo.. pf lastig
Verwijderd
Citaat:
Eh ja die!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is hij leuk?
Oud 12-08-2012, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Nou ik denk dat ze wel neuken, maar dat het dan hun voorspel is ofzo? Ik heb ook wel 'abnormale' dingen waar ik opgewonden van word hoor, maar die heb ik niet per se nodig ofzo.
Nou ja, Zep zei dat ze eigenlijk nooit iets gehad heeft met beffen/pijpen/neuken, de normale dingen, maar dat ze dat maar gewoon deed omdat ze dacht dat het zo hoorde. Dus ja... ik weet het ook niet.
Oud 12-08-2012, 00:15
Verwijderd
Citaat:

Ja zoiets he?
Maar omdat mensen het ook zien als een geaardheid enzo.. pf lastig
Nou ja volgens mij is dat dus het geval als je puur en alleen daar opgewonden van wordt, maar zijn er wel verschillende vertakkingen en ook mensen die dus o.a. opgewonden worden van ballonnen, maar daarnaast ook prima van seks zonder ballonnen kunnen genieten. En dan zijn er mensen die perse ballonnen nodig hebben om opgewonden te kunnen worden. En dan wordt het imo een geaardheidachtigiets ja.
Oud 12-08-2012, 00:16
Verwijderd
En anders ben je een bischierig fetisjist
Oud 12-08-2012, 00:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou ja, Zep zei dat ze eigenlijk nooit iets gehad heeft met beffen/pijpen/neuken, de normale dingen, maar dat ze dat maar gewoon deed omdat ze dacht dat het zo hoorde. Dus ja... ik weet het ook niet.
Mja, die handelingen op zich doen het voor mij ook niet hoor, daar moet ik me ook iets extra's bij voorstellen of spelen zegmaar. Maar ik ging ervanuit dat iedereen dat had. Maar dat betekent niet dat ik er geen lol aan beleef zegmaar.
Oud 12-08-2012, 00:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
zegmaarzegmaarzegmaaregmeaar zegmaar zeggmaar zmegmaar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten