Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lowlands zal ook wel wat minder gejank met naakte hippies en wiet en klankschalen en yoga zijn dan dingen als Glastonbury fest en Boom! enzo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (misschien omdat mijn ex daar steeds heenging en dan vond hij het heel normaal om met zijn allen naakt rond te rennen en dan liet hij foto's zien en ik dacht alleen maar aan alle tetten van andere meisjes die hij gezien had ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
En een paar jaar terug was er wel modderglijden bij de Alpha tent tijdens de Arctic Monkeys. Op een gegeven moment stopten ze niet onderaan de heuvel, maar gingen ze rechtstreeks de tent door met hun modderige lichamen. Ik heb nog nooit een mensenzee zo snel uit elkaar zien gaan. ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() De tai-chi tent gleden ze door? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Er is geen Tai-Chi tent, maar er is op zondag volgens mij wel altijd een soort van Tai-Chi ochtendgymnastiek ding om met z'n allen te doen. Ik ben daar te lui voor. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Ik kijk uit verveling Ellis in Glamourland. Het zijn al Uice nachtmerries bij elkaar. Moderne assepoester en dan is het vast VET IRONISCH| bedoeld, maar dat lukt ze niet zo goed.
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-08-2012 om 00:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind dat ook lastig om echt een voorstelling bij te krijgen hoor. Want, fetisjisten neuken dan niet, maar doen alleen dingen met een ballon (in het geval van een ballonnenfetisj)? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar omdat mensen het ook zien als een geaardheid enzo.. pf lastig |
![]() |