Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehmm, ik vind One Direction wel erg goed.
Een tijdje geleden was ik he-le-maal verslaafd aan Guns 'N Roses, niet normaal gewoon ![]() Maar ik heb nu een nog ergere 'verslaving' wat muziek luisteren betreft: Sm*sh Ik weet het, niemand kent ze en niemand vindt het wat, maar ik vind ze echt helemaal geweldig ![]() Ik heb binnen drie dagen alle liedjes die ze tot nu hebben uitgebracht geluisterd, minstens drie keer ![]() En nu hebben ze een nieuw album uitgebracht, dus ik luister nu nog meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En kom nou niet met dingen als 'ja maar er zijn zoveel mensen gepest!' Want ja, dat is wel zo. Maar dat maakt het voor die ene persoon, nu toevallig Christina Aguilera, niet minder erg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
OEH OEH MIJN BEURT!
ik ben een ontzettend grote fan van Coldplay. Ze maken mooie muziek, ik vind het geen 'standaard' muziek, alles klinkt anders, mooie lyrics, en leuk om op de piano te spelen! Het zijn ook wel mooie mensen, niet van uiterlijk mooi maar dat ze gewoon 'goed' zijn zeg maar... Ze hebben met z'n vieren afgesproken dat als er iemand aan de drugs gaat of alcohol problemen krijgt, diegene uit de band wordt gezet. Ze verdelen alles eerlijk over hun vieren, niet dat Chris Martin meer krijgt ofzo. Ze steunen allemaal goede doelen, en zijn gewoon grappig ( youtube.com/watch?v=Ha3DLyiFOxE ) hahaha. Ook ben ik fan van Muse, Mumford and Sons, R.E.M., Emeli Sandé en Racoon, maar iets minder fanatiek dan bij Coldplay ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
TheQuxxn R-R | 15 | 03-09-2013 13:37 | |
Lifestyle |
Fan. P.:NTIL | 113 | 08-11-2008 03:26 | |
De Kantine |
Welke BN'ers ben jij op straat tegengekomen? Verwijderd | 127 | 01-09-2008 17:32 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #259 Swlabr | 500 | 29-06-2008 00:29 | |
De Kantine |
Vraag aan de volgende forummer Sky Jewel | 500 | 19-02-2004 19:57 | |
De Kantine |
de beste mopjes: hier! fruitvliegje | 144 | 21-03-2003 20:50 |