| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
nummer 2 komt er bijna aan!
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ja, een fucking eng spel met Slenderman die ineens achter je staat enzo
|
|
||
|
Citaat:
En, ah, er komt een deel 2 van De Verschrikelijkke Ikke? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Wie ben jij?
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Waarom doet RTL steeds weer Amerikaanse comedy's remaken? Ik raak al geïrriteerd als ik die Golden pruikjes zie.
|
|||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar slapen helpt het beste. Dat weet ik zelf eigenlijk ook wel maar het is verleidelijk om op te blijven en in een hoekje te huilen of ruzie te zoeken met mensen die me dierbaar zijn. |
|||
|
|
|
|
Aan de ene kant denk ik 'laat ik mezelf verwennen met vet lekker slecht eten' maar aan de andere kant heb ik helemaal geen trek ofzo. En als ik geen trek heb dan klopt er toch iets niet helemaal meestal. Maar ik denk dat ik maar gewoon pizza ga bestellen en die zie ik vanzelf wel hoeveel trek ik daadwerkelijk heb.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
. Maar slaappillen zijn onderweg |
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Vooral filmpjes waarin mensen schrikken of vallen, en dan het liefst kinderen, doen het goed. Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
dat is wel een goed idee. Ik durf alleen niet zo goed mensen onder ogen te komen omdat ik vandaag mensen bezorgd maak. Maar misschien als ik zeg dat er aan het probleem wordt gewerkt dat men minder bezorgd is |
||
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|