Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2012, 21:51
Aurora
Aurora is offline
Ik heb me echt he-le-maal stukgelachen om Aad met zijn naturel koken, en dat al die vrouwen ineens massaal gingen zeggen dat ze naturel koken, alsof dat een eigenschap is waar je trots op kunt zijn. En dat Aad dan zei, stel je voor dat er mensen bij hadden gezeten die met kruiden hadden gekookt, dan had ik de plank toch wel misgeslagen!

Heerlijke TV.

Ik vind het eeuwig zonde dat Willem Ed heeft weggestuurd.
Oud 20-09-2012, 09:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, het had mij meer een probleem geleken als je zelf van heel bijzonder lekker eten hield en al je vrouwen zeggen: eeeh, ik kan eigenlijk alleen hutspot maken, maar Aad dacht daar heel anders over!

En ja, Ed, die leek mij nu juist zo aardig! Maar ja, Willem zal zelf wel weten wie hij het leukst vindt, neem ik aan
Oud 23-09-2012, 23:20
Verwijderd
Beetje saaie aflevering vandaag.
Ik snap echt niet wat de vrouwen van Aad in hem zien
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 03:48
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Beetje saaie aflevering vandaag.
Ik snap echt niet wat de vrouwen van Aad in hem zien
Tv-tijd.
Oud 24-09-2012, 04:04
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Het is voor die vrouwen ook helemaal niet zo moeilijk om zo'n boer in te palmen, zeker niet als er een camera bij staat. Wees een beetje timide, stel je dienstbaar op, zeg dat je graag kookt/boent/poetst, toon interesse in zijn dieren, toon (bij koerenboeren) begrip voor het feit dat ze lange dagen maken en weinig verplichtingen buiten de deur kunnen hebben. Die gasten zitten niet te wachten op vrijgevochten, onafhankelijke vrouwen voor een LAT-relatie. Die willen gewoon een type die op hun moeder lijkt. Een ouderwetse boerin. Poetsen, kinderen baren en om 18.00 de hutspot op tafel.

En zeker als je er een camera op zet, en die boer ineens het middelpunt van de aandacht is, dan is hij voor vrouwen ineens een stuk aantrekkelijker. Waarom denk je anders dat 80% van de boeren een probleem heeft om een geschikte vrouw te vinden? Een groot deel van de deelnemers is al jarenlang vrijgezel. En er nu ineens 100en vrouwen staan te springen om deze gasten te daten. Een groot deel van die vrouwen doet gewoon mee om de tv-aandacht, en kunnen zich die paar weken lang best in ondergeschikte rol inpassen, terwijl die boeren denken dat ze oprecht in hen geïnteresseerd zijn.

Het lijkt allemaal wel leuk. Beetje landelijk wonen, eten uit de eigen groentetuin, maar zodra die vrouwen 7 dagen per week om 5 uur 's ochtends moeten opstaan om een stel kwijlende en stinkende koeien te melken dan piepen ze wel anders.

Durrr (heeft ook een Agrarische achtergrond)
Oud 24-09-2012, 15:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat leek mij ook, maar toch zijn er flink wat relaties uit voortgekomen, dus het lijkt wél te werken en dan is het dus echt niet enkel voor de televisie.

'Ja, het is natuurlijk geen filmster' zei dat ene meisje over Henk. Om aan te geven dat ze hem knap vond
En Aad, die heeft gewoon heel zijn huis speciaal voor het programma verbouwd... Maffe kerel.
Oud 24-09-2012, 20:29
Aurora
Aurora is offline
Ik vond Aad juist enorm gastvrij, viel me erg van hem mee. Ik vind trouwens wel dat die ene Janet ofzo die hij heeft gekozen echt 0 levensvreugde uitstraalt, tjonge jonge.

Ik snap niet dat Willem een man heeft uitgenodigd die net uit een relatie van 20 (of 15?) jaar komt trouwens. Lijkt me echt een héél slecht plan.

En al die boerinnen van boer uh, hoe heet ie? Die man met vier kinderen, zijn leuk. Misschien moeten ze in een commune met elkaar gaan samenleven.
Oud 25-09-2012, 14:37
Verwijderd
Ik vond het niet zo'n spectaculaire aflevering, beetje saai.

Aad met z'n cateraar, haha Ik snap overigens niet dat die Ina nog niet gillend weggerend is, die lijkt het niet erg naar haar zin te hebben. En inderdaad Aurora, die Jeanett ziet er niet heel opgewekt uit. Ze knippert wel bijzonder vaak, dat dan weer wel.

Geeft Willem nu steeds 'zijn mannen' twee zoenen op de wang en één op de mond, of zie ik dat niet goed? Vind het er raar uitzien.

Henrieke moet voor Bert kiezen, die past veel beter bij haar dan die Barry.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 15:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik denk dat Henrieke volgende week Barrie naar huis gaat sturen, ja. Te weinig raakvlakken, volgens mij vindt Henrieke het wel fijn als iemand zich al wat thuis voelt op een boerderij.

Wie denken jullie dat er uiteindelijk gekozen gaan worden...?
Oud 25-09-2012, 20:30
Verwijderd
Ik vond het zo grappig dat Henrieke Barrie meteen een charmeur noemde omdat hij de tafel ging dekken. Euh De andere twee zaten er echt wel als boeren bij Denk dat Bert het gaat worden bij haar.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 21:53
*oma*
*oma* is offline
Bert heeft een vieze mond
Oud 26-09-2012, 15:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat Henrieke Bert en Barrie houdt en Rick-Jan naar huis stuurt maar dat komt misschien ook omdat er over hem vrij weinig uitgezonden wordt Van de rest vind ik het lastig peilen
Oud 27-09-2012, 09:16
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Ik weet niet of ik dat hier mag zeggen omdat het uit een ander seizoen boer zoekt vrouw is, maar ik hoorde op de radio dat Annemarie zwanger is!
Dat verrast me dus heel erg!
Haha
Groetjes,
Kaaspepsel
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 20:35
indigo
indigo is offline
Annemarie die boerin van een paar series eerder? Dat is grappig want bij haar liep het toen toch ook allemaal niet lekker?

En verder vind ik het stom dat er nu maar één keuzemoment is uitgezonden, wordt dat altijd zo verspreid over alle afleveringen? Jammer dat Henrieke Barrie naar huis heeft gestuurd, maar volgens mij heeft accent toch ook wel heel veel invloed. En bij Aad is de sfeer ook om te snijden zeg...
Gelukkig loopt het bij Martin en Willem en Henk nog wel allemaal goed . Ben wel heel benieuwd wie zij gaan kiezen.
Oud 30-09-2012, 21:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik krijg steeds meer de kriebels van Aad. En die Jeanet volgens mij ook. Ina past denk ik het best bij hem, die maakt zich niet zo druk.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 07:36
Verwijderd
Ik vind het zo opvallend dat het bij de ene boer super gezellig is, ook met de vrouwen onderling (bv Henk of Martin), terwijl het bij Aad zo ijzig is allemaal. Wat een nare man is dat toch, ik snap niet dat er vrouwen zijn die op hem vallen Hoe meer je van hem ziet, hoe meer ik zou verwachten dat de dames hun koffer pakken.
Ik heb trouwens het idee dat Ina het ook niet zo ziet zitten met hem hoor, eerder die derde vrouw die wat minder opvalt (niet Jeanet in ieder geval).

Ik zag het wel aankomen dat Barrie moest vertrekken, ben benieuwd hoe het verder loopt met Bert die zich duidelijk niet op zijn gemak voelt maar Henrieke wel leuk vindt.

Bij Henk denk ik dat hij uiteindelijk voor Joni kiest, die lijkt het beste bij hem te passen in mijn ogen.
Bij Willem heb ik nog geen idee. Bij Martin eigenlijk ook niet, al vind ik Swaen wel een tikkeltje vervelend.

In ieder geval was deze aflevering een stuk leuker dan de vorige
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 09:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik denk/ hoop dat Willem voor Jurjen gaat. Jacob snurkt en lijkt wat... eenvoudiger te zijn en die Klaas komt net uit een heel lange relatie, dus dat lijkt me sowieso geen slimme keuze. Ik vind ze eigenlijk met z'n vieren al heel leuk zo samen, haha. Bij Aad en Henrieke is de sfeer inderdaad gespannener, maar bij Henk is het volgens mij ook niet echt dolle pret, want Yoni wil die andere twee het liefst zo snel mogelijk de deur uit hebben en je zag ook hoe die andere twee meiden hand in hand liepen terwijl Yoni er een meter vandaan liep, volgens mij. Ik heb geen idee wie Henk gaat kiezen trouwens, misschien toch dat meisje met die krullen, Lisa.

En Bert! Vage actie was dat, maar hij heeft wel uit Henrieke gepeuterd wat zij precies van hem vindt...
Oud 01-10-2012, 20:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het ook stom dat er maar een keuzemoment is uitgezonden. Volgens mij is dat voor het eerst op deze manier. Aad vind ik ook een griezelige vent, zou gillend wegrennen denk ik. Bij Henk vind ik Joni het leukste maar haar vind ik dan wel weer een beetje arrogant (je weet toch dat er ook anderen zijn als je meedoet aan zo'n programma). Bij Martin weet ik het niet. Bij Willem is er één iemand die heel irritant praat, ik hoop dat die er zo snel mogelijk uitgaat Bij Henrieke had ik juist verwacht dat Barry wel zou blijven dus dat was een tegenvaller al vond ik wel dat hij het zeer sportief oppakte.
Oud 02-10-2012, 05:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik had aan het eind van de aflevering inderdaad ook het gevoel van 'huh, waar zijn de andere keuzemomenten gebleven?' Verder zijn Willem, Martin en Henk wel lekker sociaal, terwijl het bij Aad en Henrieke nogal stroef verloopt.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 07:46
WolterB
WolterB is offline
Yoni vind ik juist de minst leuke die bij Henk is, zelfs bij het daten hoopte ik dat hij haar juist niet zou kiezen
Bij Aad is het wachten tot alle vrouwen de koffers zelf pakken, wat een heerlijke ongemakkelijke tv-momenten bezorgt hij ons
Oud 04-10-2012, 17:13
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik vind vooral dat de vrouwen van Aad wel wat aardiger tegen elkaar mogen doen, ze doen net alsof ze concurrenten zijn(zijn ze in feite natuurlijk ook maar waarom zou je continu daaraan denken?)
En idd, dat Aad niet even meeliep toen die vrouw een pleister nodig had maar gewoon doorging met zn bloemen
Oud 05-10-2012, 15:55
Balance
Balance is offline
Ik heb het gevoel dat die drie vrouwen van Aad gewoon zó verschillend zijn, dat ze elkaar dus gewoon echt niet liggen. Dus niet zo zeer dat het zo kil is vanwege de concurrentie die ze voelen, oid.

Bij Henk heb ik het gevoel dat dat boerenmeisje eruit moet.

Henrieke vind ik wel bij Bert passen. Bert is dan wel saai, maar Henrieke is nu ook niet bepaald een spring in het veld.

En over die Jacob, ik moet bij hem steeds weer denken aan Fats van Loenatik
Oud 07-10-2012, 20:42
indigo
indigo is offline
Nou, dat was tenminste geen saaie aflevering zeg .
Bert: "Ja, nou ja, met zo'n koe kan ik tenminste wat, dat praten met een vrouw is niks voor mij..."
Rick-Jan: "Tja, als er niks gezegd wordt, wordt er niks gezegd."
Wat een boeren. En dan Ina, sjonge...

Wat vonden jullie van de keuze van Martin? Ik was wel verbaasd, hij heeft nu twee heel andere vrouwen over terwijl José meer een midden was geloof ik. De keuze van Henk vond ik niet heel verrassend, en ik vrees dat Lisa gelijk had met wat ze zei toen ze wegging...
Oud 07-10-2012, 20:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het stom dat nog steeds niet alle boeren gekozen hebben. Verder vind ik alle vrouwen van Aad eigenlijk stom (en hemzelf nog het meest) maar ik had idd ook Jeanet weggestuurd en niet Ina. Die Linda heeft ook geen geur of kleur zeg.

Keuze van Henk vond ik wel logisch idd maar wat Lisa zei, daar zit wel wat in. Keuze van Martin had ik ook niet helemaal verwacht, had eerder verwacht dat hij die donkere (ben ff haar naam kwijt) eruit zou sturen.

Ben overigens wel benieuwd naar volgende week, die aankondigingen
Oud 07-10-2012, 21:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Aad verraste me, en vooral ook de reactie van Ina erop. Het zat haar wel hoog.
Bij Henk was de keuze te verwachten, en ook ik denk dat er wel wat zit in wat Lisa zei; dat Fiona het best bij hem past, maar dat hij Yoni zal kiezen.
Dat Swaen mocht blijven van Martin was geen verrassing, maar ik had niet gedacht dat José naar huis moest gaan. Wel sneu ook voor haar, zeker als je ziet dat ze daarvoor zei dat het gevoel goed was.

Ik vind het wel erg irritant dat Wilkems keuze pas volgende week komt (ik denk dat hij Klaas gaat kiezen). En ik denk dat Henrieke uiteindelijk zonder iemand overblijft.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 21:18
*oma*
*oma* is offline
Huilen met de pet op! En Ina had de eer beter aan zichzelf kunnen houden
Oud 07-10-2012, 23:27
Verwijderd
Ik denk dat Aad idd voor Jeanette gaat kiezen uiteindelijk, en ik weet eigenlijk niet of dat goed of slecht is. Ik vind haar ook zo raar qua hoe ze zich uit, bij Aad heb ik dat ook. Allebei zo bozig ofzo? Ik heb het idee dat ze elkaar wel begrijpen, maar ik begrijp er vaak niks van De reactie van Ina vond ik raar...

Bij Henk denk ik dat Fiona het wordt, maar ergens hoop ik op Yoni, mja, ik vind ze zelf allebei heel leuk. Ik hoop dat hij de goede keuze maakt

Henrieke vind ik zooo lastig, die sfeer is zo raar. Het ene moment is het ontzettend stil, en dan zegt Henrike dat het gezellig is Ik hoop dat Bert wat opener wordt, want ik denk dat ze bij elkaar passen, maar ik ben er bang voor... Zo raar dat ze elkaar gewoon nu al niks te vertellen hebben...

Bij Martin en Willem vind ik de sfeer echt fijn. Ik vond die Jose ook niet echt passen, ik denk dat hij voor Swaen kiest, maar ik vind haar niet zo leuk. Willem, mja,ik vind die vier mannen samen gewoon zo leuk Ik hoop dat hij ze alledrie kiest Nee, ik weet het niet, ik denk dat Jurjen naar huis moet. Klaas is volgens mij wel de man waarmee Willem het best kan praten, dus ik denk dat hij hem zal kiezen. Maar ik vind Jacob ook leuk...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 07:37
Verwijderd
Nou, dit was een betere aflevering dan vorige week!

Bij Willem is het zo gezellig, al die mannen onderling lijken ook goed te klikken. Groot contrast met Aad haha! Ik had Ina toch verkeerd ingeschat, ik dacht dat ze volledig afgeknapt was op Aad, maar ze leek het wel echt niet leuk te vinden dat ze weg moest. Niet zo'n handige move om dan zo te reageren, houd dan gewoon de eer aan jezelf. Het is echt niet dat Aad nu denkt: 'Hm, ik kies maar niet voor Jeanet, want Ina heeft me gewaarschuwd.' Daar moet ie toch zelf achter komen. Ik heb overigens wel het idee dat Ina gelijk heeft, Jeanet lijkt me nu niet het meest gezellige type. En van de die derde kan ik niet eens de naam onthouden, dat is echt een grijze muis.

Bij Henrieke lijkt het steeds ongemakkelijker te worden. Misschien had zij toch juist een spontaner type moeten overhouden (Barry?), zodat het niet steeds zo ongemakkelijk stil wordt. Stil zijn kan best fijn zijn, maar niet als het puur voortkomt uit niet weten wat je nog kunt zeggen. Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren!

Jammer dat Henk Lisa wegstuurde, leek me een leuke meid. Nu heeft hij wel alle echt mooie meisjes weggestuurd. Die andere twee zijn niet lelijk, maar ook niet opvallend mooi.

En bij Martin had ik gehoopt dat Jose mocht blijven, ik vind Swaen zo vervelend met haar daadkrachtige gedoe.

Al met al een leuke aflevering, ik moet iedere keer zo lachen dat het zo ongemakkelijk wordt na het keuzemoment. De resterende twee dames en boer weten dan echt niet wat ze moeten zeggen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 08:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou zeg, ik dacht/ hoopte juist dat Martin José zou kiezen en Henk Lisa, maar dat gaat dus sowieso niet gebeuren. Tsss. Ik vond Lisa juist erg sympathiek overkomen, dus ik vond het wel heel jammer voor haar. Voor José trouwens ook wel, had gedacht dat Martin Wilma weg zou sturen. Ik vind Swaen op zich ook wel leuk, maar ja, die zit met die manege en zo, dat is onhandig. En zo bizar dat zij de hele tijd die andere vrouwen commandeert

En Ina! Wat een rare reactie, echt laag bij de gronds: 'Wij botsen?! Wij zou botsen?!' Eeeh ja, dat merkte je toch nu al, haha. En ook: 'Je zoekt een lieve behulpzame vrouw en dan stuur je niet Jeanet naar huis!' Dan laat je je wel kennen zeg... Ik vind Jeanet en Aad misschien toch wel goed bij elkaar passen. Jeanet voelt zich volgens mij heel snel aangevallen en ze is nu nog wat op haar hoede, maar Aad en zij komen nu eenmaal uit dezelfde omgeving, daardoor snappen ze elkaar wel beter denk ik. Ina leek niet veel van Aad te snappen en Aad is denk ik alleen maar erin bevestigd dat hij de juiste keuze heeft gemaakt...
Of misschien kiest hij wel Linda. Die zou nu wel wat meer in beeld komen nu de Ina versus Jeanetrel is afgelopen.

Bij Willem vind ik eigenlijk iedereen leuk, denk wel dat hij Klaas naar huis stuurt.
Oud 08-10-2012, 20:50
Tink*
Tink* is offline
Ik vond het jammer dat José weg moest, die vond ik de leukste. Echt een lieve, warme vrouw. Swaen had ik wel verwacht, maar ik vind Wilma wat warmer dan Swaen. Bij haar denk ik steeds aan die boer van vorig (?) jaar met die appelwangetjes.

Bij Henk had ik dit wel zien aankomen. Wel zielig dat Lisa moest huilen. Ik ben voor Fiona, die vind ik leuker dan Yoni. Maar ik denk dat ie toch voor Yoni gaat.

En jezus wat een rare trien die Ina. Ik had wel verwacht dat zij eruit zou gaan, maar nog even trappen na geven zeg. Dat je dat nou aan Aad wil meegeven oké, maar ik vind het stom om zo lullig te gaan doen tegenover die andere vrouwen. Take it like a man, Ina. Aad en Jeanet wordt dikke, chagrijnige pret!

En uh oh Henrieke blijft vast alleen als het zo gaat. Wel sneu, want het kan zo mooi worden met dierenarts Bert, maar dan moet hij wel een beetje z'n best gaan doen.

De boel bij Willem boeit me niet zo.
Oud 08-10-2012, 21:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
En uh oh Henrieke blijft vast alleen als het zo gaat. Wel sneu, want het kan zo mooi worden met dierenarts Bert, maar dan moet hij wel een beetje z'n best gaan doen.
Maar Henrieke moet zelf ook haar best doen, daar zie ik ook weinig initiatief vandaan komen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Nou, dit was een betere aflevering dan vorige week!

Bij Willem is het zo gezellig, al die mannen onderling lijken ook goed te klikken. Groot contrast met Aad haha! Ik had Ina toch verkeerd ingeschat, ik dacht dat ze volledig afgeknapt was op Aad, maar ze leek het wel echt niet leuk te vinden dat ze weg moest. Niet zo'n handige move om dan zo te reageren, houd dan gewoon de eer aan jezelf. Het is echt niet dat Aad nu denkt: 'Hm, ik kies maar niet voor Jeanet, want Ina heeft me gewaarschuwd.' Daar moet ie toch zelf achter komen. Ik heb overigens wel het idee dat Ina gelijk heeft, Jeanet lijkt me nu niet het meest gezellige type. En van de die derde kan ik niet eens de naam onthouden, dat is echt een grijze muis.

[...]
Aad is ook niet bepaald het meest gezellige type, imho
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 19:01
Verwijderd
Niet ?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 19:38
O RLY
O RLY is offline
Zo jammer dat Boer Henk Lisa naar huis stuurde. Ik vond dat echt een heel leuk meisje die volgens mij wel bij hem past. En van Boer Aad krijg ik de bibber.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 20:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij Aad zou ik echt blij zijn dat ik naar huis gestuurd werd en ik had eigenlijk ook verwacht dat Ina zo zou reageren.
Oud 09-10-2012, 21:29
O RLY
O RLY is offline
Als ik Boer Aad was had ik alle drie de trollen naar huis gestuurd. Of in elk geval niet de meest hoopvolle trol naar huis sturen. =/
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Bij Aad zou ik echt blij zijn dat ik naar huis gestuurd werd en ik had eigenlijk ook verwacht dat Ina zo zou reageren.
Ja, ik ook... Ik dacht eerst nog dat Ina het moeilijk vond om aan te geven dat ze weg wilde en daarom maar tot het keuzemoment wachtte, maar haar reactie lijkt daar niet echt bij te passen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 16:26
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ja, ik ook... Ik dacht eerst nog dat Ina het moeilijk vond om aan te geven dat ze weg wilde en daarom maar tot het keuzemoment wachtte, maar haar reactie lijkt daar niet echt bij te passen
Ja, dat dacht ik ook.
Oud 11-10-2012, 15:17
Verwijderd
LuckyTV over Aad
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 10:49
Balance
Balance is offline
Ja Ina gaf voortdurend af op Aad en de situaties waarin ze terecht kwamen, maar tegelijkertijd gaf ze aan wel gevoelens voor hem te hebben. Ehh..
Volgens mij kan Ina verder gewoon niet tegen kritiek en het eerste wat ze dan doen is de bal keihard terug kaatsen. Zonde inderdaad, want dit is ook helemaal niet het type wedstrijd dat je wil winnen als de ander niet op je zit te wachten.
Oud 14-10-2012, 20:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dat wordt helemaal niks bij Henrieke...
Swaen liet nu eindelijk eens iets van haar gevoelige kant zien, alleen jammer dat dat met zo'n aanleiding moest.
Fiona is veel te lief, die komt er helemaal niet tussen bij Henk en Yoni.
Bij Willem blijft het er gezellig uitzien.
En bij Aad, tja, hij zal vast voor Jeannet kiezen. Linda oogt ook veel te onzeker voor hem. Ook niet echt een handige combinatie trouwens, bloemetjes van suikerwerk op een kwarktaart?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 20:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het jammer dat Willem, Jacob naar huis gestuurd heeft want dat vond ik de leukste. Jurjen vind ik irritant praten en Klaas vind ik een beetje traag. Bij Henrieke vrees ik ook dat het niets wordt. Martin moet voor Wilma kiezen maar wel sneu als het op zo'n manier loopt dat Swaen nu 'vrijwillig' naar huis gaat. Bij Henk vind ik zowel Yoni als Fiona leuk maar ik vind Yoni wel érg aanwezig en Fiona idd te lief. Bij Aad zou ik zelf gillend naar huis gaan denk ik en ben ik echt benieuwd wat daar nou uitkomt.
Oud 14-10-2012, 21:09
*oma*
*oma* is offline
Ik vind Yoni helemaal niet leuk
Oud 14-10-2012, 22:21
Tink*
Tink* is offline
Ik ook niet. Ik ben voor Fiona. En Henrieke moet niet zo zeuren hoor. Het is vast lastig en moeilijk, maar je kan ook die mannen apart nemen en vragen hoe ze de toekomst zien of naar wat ze allemaal hebben meegemaakt en zelf een beetje een minder oppervlakkig gesprek initiëren. Ik vond het verder wel zielig voor Swaen, toont ze iig wat meer emotie dan: hoppakee aanpakken maar. En die stoel tussen Jeanet en Linda bij Aad! En ze eten altijd saté!
Oud 15-10-2012, 07:43
Verwijderd
Ik vind Fiona ook een stuk leuker, heb ook het idee dat zij beter bij Henk past. Ze lijkt er alleen wat moeilijk tussen te komen, omdat ze zich wat minder vertrouwd voelt ofzo.

Ik vond het opvallend hoeveel relaxter Aad en zijn vrouwen waren. Er wordt meer gelachen, het is niet zo ijzig allemaal. Het blijft wel een botte hark, je zorgt toch dat je iets doet als één van je logees jarig is? En dan ook echt serieus zeggen dat hij het bewust 'neutraal' houdt... Dit was juist een kans om even aardig te doen. Wat betreft de saté zegt de BzV-app dat ze veel saté over hadden van de cateraar op de eerste avond, vandaar.

Henrieke, wat een kansloze missie. Tuurlijk is het ongemakkelijk, maar een beetje belangstelling tonen (van beide kanten!) kan geen kwaad. Zo wordt het met niemand ooit wat. Ben benieuwd of ze wel de stedentrip door wil laten gaan. Ik had wel het idee dat ze Rick-Jan (?) al helemaal niet vindt passen, dus dan zou ze voor Bert kiezen.

Bij Martin vind ik nog steeds dat ze gewoon allemaal moeten blijven wonen daar, dat is veel te gezellig. Wel sneu voor Swaen, maar ik zou niet omwille van het programma bij Martin blijven als ze nu liever naar huis gaat. Als Martin echt voor haar zou kiezen, zou het programma daar niet belangrijk in zijn.

Willem en z'n mannen zijn best schattig soms, met het 'aanraakgebeuren' haha. Het lijkt daar ook altijd mooi weer te zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 09:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ze doen de hele week met het Chinese eten wat ze besteld hadden de eerste avond De saté is natuurlijk over omdat Ina dat niet lustte!
Ik had trouwens wel een beetje medelijden met Linda, maakt ze helemaal mooi zo'n taart, zitten Aad en Jeanet elkaar ondertussen te versieren. Maar ze werd wel bijna een nieuwe Ina, want ze ging er heel aanvallend mee om, proberen uit Aad los te peuteren dat hij Jeanet leuk vond en zo, in plaats van dat ze zelf ging laten zien dat zij ook heel leuk was...

Bij Willem is het inderdaad veel vaker mooi weer dan bij Aad, hoe kan dat Is dat echt regionaal zo verschillend of zou dat op een ander moment zijn opgenomen?
Oud 15-10-2012, 16:14
Verwijderd
Ik vind Martin zo leuk <3 Ik vind hem echt heel schattig en als ik twintig jaar ouder zou zijn zou ik het wel weten! Hij is echt zo lief! Ik vind het wel rot voor Swaen en ik hoop dat ze blijft maar ik kan me voorstellen dat ze naar huis gaat. Ik vond die andere vrouw (al weet ik niet hoe ze heet) veel relaxter deze aflevering, maar ik blijf Swaen leuker vinden. Ik weet niet, ik geloof dat ik haar ook veel beter bij Martin vind passen...

Willem is ook leuk, het zijn net meiden, haha! Het 'aanraakgevoel' was echt hilarisch Het is wel jammer dat hij Jacob heeft weggestuurd, ik vond die juist het leukste. Nu hoop ik dat hij die man met lijzige stem kiest, die andere komt uit een relatie van veertien jaar ofzo en ik weet niet... Iets aan hem staat me niet aan.

Henrike is wel een beetje een doos, maar die mannen zijn ook een beetje horkig. Geen van allen neemt initiatief en Henrike ziet er elke dag slechter uit. Ik vind het wel jammer voor haar, ze had iemand moeten kiezen die wat enthousiaster was en wat meer outgoing in plaats van die knorrige stille mannetjes. Maar ik weet al hoe het afloopt

Fiona is veel leuker bij Henk dan Yoni (Mijn vriendje zei toen hij haar naam voor het eerst zag "Oh, wat erg, zij heet gewoon Kut!") Ik vind Yoni een misselijke trut maar vind het fijn dat Henk in de gaten heeft dat ze wl een beetje een haaibaai is. Meh.

Aad is echt een lompe hork. Ik wil die echt in z'n gezicht meppen. Bah, wat een vervelende vent en wat een achterlijke vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 17:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik hóóp maar dat Henk dat in de gaten heeft. Fiona is veel te lief, dat breekt haar straks echt op, want Yoni weet precies waar ze voor gaat: een toekomst op een boerderij!

Ik vind Aad eigenlijk op zich wel wat sympathieker worden. Al was het wel maf dat hij Linda's verjaardag totaal niet wilde vieren

En Henrieke... Ja, ik snap dat het lastig is om initiatief te nemen, zeker als de mannen die je uitkiest dat óók niet doen, maar hmpf, zo schiet het dus niet op. Wel jammer hoor, zij en Bert zouden een prachtstel zijn. En dat sombere interieur van haar ouders helpt ook niet mee
Oud 16-10-2012, 21:01
Verwijderd
Ik heb het idee dat Henrieke de situatie het moeilijkst vindt, waarom neemt ze die mannen dan niet apart en vraagt ze naar hoe zij de toekomst zien?! Ze maakt het zichzelf zo moeilijk met maar af te wachten tot er vanzelf iets gebeurt...

Ik vind Fiona trouwens leuker dan Yoni, ik hoop dat Henk en Fiona ook nog even tijd apart krijgen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 20:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bij Martin lijkt de toekomst veel huiselijker en gezelliger met Wilma dan met Swaen. Wel slim dat hij de vrouwen even vrijaf gaf, kon hij mooi tijdens het werk babbelen met de kinderen over wat zij van de vrouwen vinden.
Bij Aad krijg ik nog steeds de kriebels. En hij had in een eerder fragment beloofd dat hij geen vrouw aan het lijntje zou houden als hij eenmaal zijn keuze had gemaakt, terwijl hij dat volgens mij (gezien de preview van volgende week) wel gaat doen. Wel sneu voor Linda, dat lijkt me ook zo'n type die dat dan niet doorheeft.
En bij Henrieke was het maar goed dat Yvon even kwam helpen, anders had die hele logeerweek niks opgeleverd. Ze zeggen alleen maar iets wat niet met het werk, het eten of het weer te maken heeft, als Yvon het vraagt. Ik zie ze ook nog niet samen op een geslaagde citytrip gaan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten