Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja Ina gaf voortdurend af op Aad en de situaties waarin ze terecht kwamen, maar tegelijkertijd gaf ze aan wel gevoelens voor hem te hebben. Ehh..
Volgens mij kan Ina verder gewoon niet tegen kritiek en het eerste wat ze dan doen is de bal keihard terug kaatsen. Zonde inderdaad, want dit is ook helemaal niet het type wedstrijd dat je wil winnen als de ander niet op je zit te wachten.
|
Dat wordt helemaal niks bij Henrieke...
Swaen liet nu eindelijk eens iets van haar gevoelige kant zien, alleen jammer dat dat met zo'n aanleiding moest. Fiona is veel te lief, die komt er helemaal niet tussen bij Henk en Yoni. Bij Willem blijft het er gezellig uitzien. En bij Aad, tja, hij zal vast voor Jeannet kiezen. Linda oogt ook veel te onzeker voor hem. Ook niet echt een handige combinatie trouwens, bloemetjes van suikerwerk op een kwarktaart? |
![]() |
|
Ik vind het jammer dat Willem, Jacob naar huis gestuurd heeft want dat vond ik de leukste. Jurjen vind ik irritant praten en Klaas vind ik een beetje traag. Bij Henrieke vrees ik ook dat het niets wordt. Martin moet voor Wilma kiezen maar wel sneu als het op zo'n manier loopt dat Swaen nu 'vrijwillig' naar huis gaat. Bij Henk vind ik zowel Yoni als Fiona leuk maar ik vind Yoni wel érg aanwezig en Fiona idd te lief. Bij Aad zou ik zelf gillend naar huis gaan denk ik en ben ik echt benieuwd wat daar nou uitkomt.
|
Ik ook niet. Ik ben voor Fiona. En Henrieke moet niet zo zeuren hoor. Het is vast lastig en moeilijk, maar je kan ook die mannen apart nemen en vragen hoe ze de toekomst zien of naar wat ze allemaal hebben meegemaakt en zelf een beetje een minder oppervlakkig gesprek initiëren. Ik vond het verder wel zielig voor Swaen, toont ze iig wat meer emotie dan: hoppakee aanpakken maar. En die stoel tussen Jeanet en Linda bij Aad! En ze eten altijd saté!
|
Verwijderd
|
Ik vind Fiona ook een stuk leuker, heb ook het idee dat zij beter bij Henk past. Ze lijkt er alleen wat moeilijk tussen te komen, omdat ze zich wat minder vertrouwd voelt ofzo.
Ik vond het opvallend hoeveel relaxter Aad en zijn vrouwen waren. Er wordt meer gelachen, het is niet zo ijzig allemaal. Het blijft wel een botte hark, je zorgt toch dat je iets doet als één van je logees jarig is? En dan ook echt serieus zeggen dat hij het bewust 'neutraal' houdt... Dit was juist een kans om even aardig te doen. Wat betreft de saté zegt de BzV-app dat ze veel saté over hadden van de cateraar op de eerste avond, vandaar. Henrieke, wat een kansloze missie. Tuurlijk is het ongemakkelijk, maar een beetje belangstelling tonen (van beide kanten!) kan geen kwaad. Zo wordt het met niemand ooit wat. Ben benieuwd of ze wel de stedentrip door wil laten gaan. Ik had wel het idee dat ze Rick-Jan (?) al helemaal niet vindt passen, dus dan zou ze voor Bert kiezen. Bij Martin vind ik nog steeds dat ze gewoon allemaal moeten blijven wonen daar, dat is veel te gezellig. Wel sneu voor Swaen, maar ik zou niet omwille van het programma bij Martin blijven als ze nu liever naar huis gaat. Als Martin echt voor haar zou kiezen, zou het programma daar niet belangrijk in zijn. Willem en z'n mannen zijn best schattig soms, met het 'aanraakgebeuren' haha. Het lijkt daar ook altijd mooi weer te zijn! |
![]() |
|
Ze doen de hele week met het Chinese eten wat ze besteld hadden de eerste avond
![]() Ik had trouwens wel een beetje medelijden met Linda, maakt ze helemaal mooi zo'n taart, zitten Aad en Jeanet elkaar ondertussen te versieren. Maar ze werd wel bijna een nieuwe Ina, want ze ging er heel aanvallend mee om, proberen uit Aad los te peuteren dat hij Jeanet leuk vond en zo, in plaats van dat ze zelf ging laten zien dat zij ook heel leuk was... Bij Willem is het inderdaad veel vaker mooi weer dan bij Aad, hoe kan dat ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind Martin zo leuk <3 Ik vind hem echt heel schattig en als ik twintig jaar ouder zou zijn zou ik het wel weten!
![]() Willem is ook leuk, het zijn net meiden, haha! Het 'aanraakgevoel' was echt hilarisch ![]() Henrike is wel een beetje een doos, maar die mannen zijn ook een beetje horkig. Geen van allen neemt initiatief en Henrike ziet er elke dag slechter uit. Ik vind het wel jammer voor haar, ze had iemand moeten kiezen die wat enthousiaster was en wat meer outgoing in plaats van die knorrige stille mannetjes. Maar ik weet al hoe het afloopt ![]() Fiona is veel leuker bij Henk dan Yoni (Mijn vriendje zei toen hij haar naam voor het eerst zag "Oh, wat erg, zij heet gewoon Kut!") Ik vind Yoni een misselijke trut maar vind het fijn dat Henk in de gaten heeft dat ze wl een beetje een haaibaai is. Meh. Aad is echt een lompe hork. Ik wil die echt in z'n gezicht meppen. Bah, wat een vervelende vent en wat een achterlijke vrouwen. |
![]() |
|
Ik hóóp maar dat Henk dat in de gaten heeft. Fiona is veel te lief, dat breekt haar straks echt op, want Yoni weet precies waar ze voor gaat: een toekomst op een boerderij!
![]() Ik vind Aad eigenlijk op zich wel wat sympathieker worden. Al was het wel maf dat hij Linda's verjaardag totaal niet wilde vieren ![]() En Henrieke... Ja, ik snap dat het lastig is om initiatief te nemen, zeker als de mannen die je uitkiest dat óók niet doen, maar hmpf, zo schiet het dus niet op. Wel jammer hoor, zij en Bert zouden een prachtstel zijn. En dat sombere interieur van haar ouders helpt ook niet mee ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het idee dat Henrieke de situatie het moeilijkst vindt, waarom neemt ze die mannen dan niet apart en vraagt ze naar hoe zij de toekomst zien?! Ze maakt het zichzelf zo moeilijk met maar af te wachten tot er vanzelf iets gebeurt...
Ik vind Fiona trouwens leuker dan Yoni, ik hoop dat Henk en Fiona ook nog even tijd apart krijgen. |
![]() |
|
Bij Martin lijkt de toekomst veel huiselijker en gezelliger met Wilma dan met Swaen. Wel slim dat hij de vrouwen even vrijaf gaf, kon hij mooi tijdens het werk babbelen met de kinderen over wat zij van de vrouwen vinden.
Bij Aad krijg ik nog steeds de kriebels. En hij had in een eerder fragment beloofd dat hij geen vrouw aan het lijntje zou houden als hij eenmaal zijn keuze had gemaakt, terwijl hij dat volgens mij (gezien de preview van volgende week) wel gaat doen. Wel sneu voor Linda, dat lijkt me ook zo'n type die dat dan niet doorheeft. En bij Henrieke was het maar goed dat Yvon even kwam helpen, anders had die hele logeerweek niks opgeleverd. Ze zeggen alleen maar iets wat niet met het werk, het eten of het weer te maken heeft, als Yvon het vraagt. Ik zie ze ook nog niet samen op een geslaagde citytrip gaan... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #1710 Martiño | 501 | 06-09-2012 11:15 |