Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nog 1 x zo mongool nederlands praten en je verliest een vinger.
||
![]() |
Citaat:
![]() Kut voor de band en iedereen die Dave Williams kent. Ik vond drowning pool nooit echt boeiend, maar Tear Away is wel aardig. |
![]() |
||
Citaat:
Want dat betekent dat je altijd al een zwakke geest heb, terwijl depressie vaak iets tijdelijks is, je geest kan ook erg sterker wordne, en sterker nog. Het gaat niet over je geest, maar meer over het gevoel wat je hebt, en de werking van de omgeving daarop. Depressie is laatste jaren erg omhoog gekomen door de individualisering van de maatschappij, daardoor krijg je meer een 'eigen schuld, dikke bult' idee. Het is dus geen uiting van je zwakte, want wat is er zo zwak?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
No offence
|
waaah ja stel je es voor dat je naar true muziek luistert en zelf wat toegankelijkere muziek maakt... niet gaan huilen he
kvind Drowning Pool niet veel aan, hoewel ze live goed klonken.. op Ozzfest zong Dave nog met gasten van Ill Nino mee (eye for an Eye), was zeker puik.. kheb verder niks met de band, maar tis toch vaag :/
||
Citaat:
ik begin echt te geloven dat de jongere mensen onder ons in hokjes denken en een zogenaamde 'metalpolitie'met elkaar vormen. Oudere mensen : vertrouw deze mensen niet! Ze zijn kwaadaardig en willen de wereld overnemen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Laatste nieuws van teletekst om een einde te maken aan alle speculaties, die trouwens ook in deze thread de boventoon voerden:
Dave Williams, de zanger van Drowning Pool, is een natuurlijke dood gestorven. Doordat Williams een nogal ruig imago had deden geruchten de ronde dat een overdosis drugs hem fataal was geworden. Onderzoek heeft nu uitgewezen dat daar niks van klopt. De zanger had last van zijn hart. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou dan!
Hou allemaal dan op over dat drugs-gezeik! Het was een redelijk goede band die ik 2x live heb mogen meemaken en waar ik erg van genoten heb. Het is jammer dat hij dood is want ze hadden veel potentieel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Drowning Pool is terug Unique Clone | 65 | 12-02-2004 16:35 |