Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2012, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Fuckloads. http://www.irrelevant.nl/kittens -- knock yourself out Moet alle recentere nog uitzoeken en uploaden trouwens, inmiddels zijn ze behoorlijk gegroeid

Veelzeggend
Advertentie
Oud 21-09-2012, 13:27
Verwijderd
Nu ga ik naar de bibliotheek.

Misschien doe ik mijn bril erbij op voor exta intellectueel effect.
Oud 21-09-2012, 13:40
Verwijderd
Oud 21-09-2012, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, neem the Vampire Chronicles van Anne Rice Of anders the Hitchhiker's Guide to the Galaxy van Douglas Adams. Of Mort van Terry Pratchett.
Alles van pratchett!
Oud 21-09-2012, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Alles van pratchett!
Mee eens, natuurlijk! Maar Mort vind ik een prima starter
Oud 21-09-2012, 14:24
Verwijderd
Haha, tijdens het uitleggen over reserveren enzo begon die mevrouw ook al over Fifty Shades of Grey. 'Die hebben we nu niet'.

Het is daar blijkbaar ook een ding
Oud 21-09-2012, 14:32
Verwijderd
Maar omg, ik heb het rondsnuffelen in het een bibliotheek wel gemist

Alleen was die bibliotheek hier in de buurt niet zo uitgebreid en ook raar ingedeeld, dus ik ga voortaan wel naar die huge bibliotheek op het Spui <3

En nu weet ik niet in welke ik moet beginnen met lezen, net als vroegah
Oud 21-09-2012, 14:33
Verwijderd
Wat heb je geleend?
Oud 21-09-2012, 14:33
Verwijderd
Inderdaad, wat heb je nu geleend dan?
Oud 21-09-2012, 14:34
Verwijderd
Twee boeken van Renate Dorrestein, Het Duister Dat Ons Scheidt en Een Hart Van Steen. Die heb ik als tiener al een keer gelezen, maar wilde kijken wat ik er nu als VOLWASSENE van vind. Ik vond ze toen wel goed.

En een boek van Saskia Noort omdat ik benieuwd ben wat ik daarvan vind.
Oud 21-09-2012, 14:35
Verwijderd
Oh, als ik twee dingen heb van een auteur en een van een ander, begin ik met die ene auteur zodat ik kan afwisselen
Oud 21-09-2012, 14:36
Verwijderd
Hoe bedoel je?
Verwijderd
In dit geval beginnen met een van Renate Dorrestein en dan die van Saskia Noort en dan weer Renate Dorrestein. Dan lees je niet iets van dezelfde auteur achter elkaar aan
Verwijderd
Die twee boeken van Dorrestein achter elkaar lezen zou ik ook niet aankunnen, het zijn niet de allermeest supervrolijkste boeken. Dan is Saskia Noort wel even prettig tussendoor, even je hersenen resetten. Een beetje zoals een handje druiven tussen twee sterke schimmelkazen door, bij een kaasplankje.
Oud 21-09-2012, 14:37
Verwijderd
Ik zocht eigenlijk een aantal jeugdboeken van Per Nilsson, Het Lied van de Raaf en Anders dan Jij, die vond ik al 14jarige or so heel goed, maar ze waren er niet.
Oud 21-09-2012, 14:37
Verwijderd
Stelletje faalhazen
Oud 21-09-2012, 14:38
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil een jurkje bestellen en hij is vijftig euro maar wel heel leuk en ik weet niet wat ik moet doen

En hoi! Q zijn katten zijn leuk <3
Oud 21-09-2012, 14:39
Verwijderd
Als het een jurkje is dat zo leuk is dat je het nog tientallen keren aan kan met het kerstdiner en met verjaardagen en van alles, dan is 50 euro niet te duur!
Oud 21-09-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Stelletje faalhazen
Nou ja, faalhazen, faalhazen. Het ging een beetje anders dan hoe het artikel het beschrijft
Oud 21-09-2012, 14:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als het een jurkje is dat zo leuk is dat je het de komende twee jaar aan kan met het kerstdiner en met verjaardagen en van alles, dan is 50 euro niet te duur!

Deze is het! En ik kan printje goed hebben, vind ik zelf. En hij is fucking sexeh.
Oud 21-09-2012, 14:42
Miekje*
Miekje* is offline
Kijk dan hoe geil hij is.

Ik ga hem niet aan doen met een gele panty, hoor. Dat jullie het maar even weten.
Oud 21-09-2012, 14:42
Verwijderd
En het is dus een warmig jurkje, aan de kraag te zien? Dat maakt het wel voor heel veel gelegenheden geschikt mooie panty erbij voor chic (nee ik zou ook geen geel doen, dat staat zo icterisch, maar antraciet met een beetje glitter ofzo zou best kunnen), maillot en longsleeve eronder als het koud is en je een dagje weg gaat, op een spijkerbroek om er net even wat opvallender uit te zien op een gewone dag.
Oud 21-09-2012, 14:43
Verwijderd
Wel leuk ja

Maar doe je daar dan nog iets boven, want korte mouwen lijkt me wat frisjes in de winter? Of is hij alleen voor nu?
Oud 21-09-2012, 14:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En het is dus een warmig jurkje, aan de kraag te zien? Dat maakt het wel voor heel veel gelegenheden geschikt mooie panty erbij voor chic (nee ik zou ook geen geel doen, dat staat zo icterisch, maar antraciet met een beetje glitter ofzo zou best kunnen), maillot en longsleeve eronder als het koud is en je een dagje weg gaat, op een spijkerbroek om er net even wat opvallender uit te zien op een gewone dag.
Ja!
Citaat:
Wel leuk ja

Maar doe je daar dan nog iets boven, want korte mouwen lijkt me wat frisjes in de winter? Of is hij alleen voor nu?
Wat Sarah zegt, ja.

En nu ga ik hem aan mijn moeder laten zien en hem dan bestellen want ik geil echt gewoon al ruim een week op dat ding Dus.
Oud 21-09-2012, 14:46
Verwijderd
Ik ga denk ik toch in Saskia Noort beginnen. Ben erg benieuwd of het echt wat is, of zo'n irritante netniet-schrijfster zoals Sarah altijd zo leuk omschrijft.
Oud 21-09-2012, 14:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

*stribbelt tegen en roept iets over voordelig genomen foto's*
NEE Je bent gewoon een geil wijf. Punt.
Citaat:
Brb even fappen
Oud 21-09-2012, 14:48
Verwijderd
Citaat:
NEE Je bent gewoon een geil wijf. Punt.

Maar...

Kijk, prima als je het vindt, maar ik wil het even uitleggen. Ik doe mijn haar, ik ga zo voordelig mogelijk voor de cam zitten, en doe een aantal pogingen tot het ermee doorkan.

Nu, nu ik gefietst heb en alles, is het allemaal geen porem meer hoor. Srsly.

Maar goed, misschien moet ik dan ook eens zo dapper zijn om écht een matige foto van mezelf te posten, dat is ook weer zo
Oud 21-09-2012, 14:49
Verwijderd
Ik vind Stefenootje er in het echt best wel uit zien zoals op de foto's. Ik geloof best dat er ook slechte foto's zijn verder
Oud 21-09-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik toch in Saskia Noort beginnen. Ben erg benieuwd of het echt wat is, of zo'n irritante netniet-schrijfster zoals Sarah altijd zo leuk omschrijft.
oh ik vind Saskia Noort wel prima. Je moet er niet te veel van verwachten maar het is goed tijdverdrijf.
Oud 21-09-2012, 14:50
Verwijderd
Dan ben je nog steeds een leuk meisje om te zien hoor .

Ik post toch ook alleen foto's die voordelig zijn? Het is niet dat ik de meest nadelige foto's zit uit te zoeken .
Oud 21-09-2012, 14:51
Verwijderd
Kijk, normaal zit ik gewoon een beetje zo:

Spoiler

Oud 21-09-2012, 14:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Maar...

Kijk, prima als je het vindt, maar ik wil het even uitleggen. Ik doe mijn haar, ik ga zo voordelig mogelijk voor de cam zitten, en doe een aantal pogingen tot het ermee doorkan.

Nu, nu ik gefietst heb en alles, is het allemaal geen porem meer hoor. Srsly.

Maar goed, misschien moet ik dan ook eens zo dapper zijn om écht een matige foto van mezelf te posten, dat is ook weer zo
Iedereen post alleen foto's die voordelig zijn Als ik een foto maak van mezelf, sta ik doorgaans ook even voor de spiegel om te checken of het er wel mee door kan. En ik maak er gemiddeld 30 voordat er een goede tussen zit.

En oei, 5,95 verzendkosten Hmmmm. Maar ik wil hem toch graag hebben, dus /care.
Oud 21-09-2012, 14:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zocht eigenlijk een aantal jeugdboeken van Per Nilsson, Het Lied van de Raaf en Anders dan Jij, die vond ik al 14jarige or so heel goed, maar ze waren er niet.
Per Nilsson <333 Het lied van de raaf vond ik echt heul eng vroeger. En ik heb ook Jij, jij en jij. En De geur van Melisse. Lied van de raaf was verreweg zijn beste though.

Citaat:
Kijk dan hoe geil hij is.

Ik ga hem niet aan doen met een gele panty, hoor. Dat jullie het maar even weten.
Ik vond 'm eerst niet zo leuk, maar toen op dat model wel en ik vind gele (of weet-ik-wat-voor-hippe-kleur) panty's juist wél leuk, maakt 'm minder tuttig.
Oud 21-09-2012, 14:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Spoiler

Dan nog ben je een geil wijf
Verwijderd
Ik schijn altijd heel boos naar mijn beeldscherm te kijken als ik de webcam niet aan heb.
Verwijderd
Ik ga even mijn blik vasthouden en de webcam aanzetten
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Spoiler

Dan ben je echt niet ineens lelijk hoor Nog steeds leuk
Oud 21-09-2012, 14:54
Verwijderd
oh wacht, ik heb geen webcam, ik zit niet op m'n laptop
Verwijderd
Nou oke, dan laat ik me voortaan alle complimenten wel welgevallen, terwijl ik hier puisterig zit te zijn!

En nee, die zie je niet, want ben nu volgeplamuurd
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vond 'm eerst niet zo leuk, maar toen op dat model wel en ik vind gele (of weet-ik-wat-voor-hippe-kleur) panty's juist wél leuk, maakt 'm minder tuttig.
Ik doe hem gewoon op een zwarte panty, want ik haat felle kleurtjes
Verwijderd
oh wacht, ik zit niet op mijn laptop omdat ik moest studeren. Hm.
Miekje*
Miekje* is offline
Besteld!
Oud 21-09-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik schijn altijd heel boos naar mijn beeldscherm te kijken als ik de webcam niet aan heb.
Soms zit ik gewoon m'n ding te doen, en dan klik ik op 'webcam aan' ofzo, en dan word ik ineens met mijn neutrale computergezicht geconfronteerd, daar zit weinig vrolijks of geils bij hoor
Oud 21-09-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Besteld!
Oud 21-09-2012, 14:57
Verwijderd
Spoiler

Dat ziet er een beetje zo uit
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Soms zit ik gewoon m'n ding te doen, en dan klik ik op 'webcam aan' ofzo, en dan word ik ineens met mijn neutrale computergezicht geconfronteerd, daar zit weinig vrolijks of geils bij hoor
Dus? Niemand heeft altijd een leuk gezicht bij alles. Ik kijk al boos bij wandelen.
Gewoon meer /care hebben want je merkt toch zelf wel dat je niet zo lelijk bent dat mensen stenen gooien.
Ook niet verkeerd opvatten dit.
Verwijderd
Volgens mij zit ik ook uitermate niet charmant achter de computer hoor
Oud 21-09-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ook niet verkeerd opvatten dit.
Nee joh
Oud 21-09-2012, 14:58
Verwijderd
Goed nabuurschap: