Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk helpt dat, wat denk je zelf
Nou ja, weet ik het, misschien is dat wel te weinig ofzo.

Hoewel het voor mij al aardig goed is, want nu is mijn conditie zo slecht, dat hou je niet voor mogelijk.

Laatst moest ik sprinten naar de trein, na 1 minuut was ik letterlijk helemaal kapot.
Advertentie
Oud 22-09-2012, 15:19
Verwijderd
Ik heb het jurkje wel gekocht trouwens, en hij staat me ook echt leuk.

Citaat:
Helpt het als je elke dag ongeveer 30 minuten gaat fietsen? En dan niet op bejaardentempo maar stevig door?

Want dat is nu mijn voornemen omdat ik fietsen nog wel aardig te doen vind met een muziekje erbij. Hoewel er al aardig wat dagen bij ingeschoten zijn.
Ja, alle kleine beetjes helpen. Misschien val ik trouwens ook wel af omdat ik elke dag 16 kilometer fiets. En omdat ik regelmatig vergeet te eten.

Je moet wel oppassen dat je dan daarna niet denkt van 'o, nou heb ik gefietst, nou mag ik drie pakken koekjes leegeten'.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Helpt het als je elke dag ongeveer 30 minuten gaat fietsen? En dan niet op bejaardentempo maar stevig door?

Want dat is nu mijn voornemen omdat ik fietsen nog wel aardig te doen vind met een muziekje erbij. Hoewel er al aardig wat dagen bij ingeschoten zijn.
Da's 300 calorieën per keer, dus na een kleine maand (26 dagen) ben je dan een kilo kwijt, bovenop je overige activiteiten.
Verwijderd
Citaat:
Bewegen is vet relaxed.
QFT. Natural highs!
Oud 22-09-2012, 15:20
Verwijderd
Citaat:

Ja. En al val je er niet van af, dan helpt het nog om suikerziekte en hartaanvallen te voorkomen
Verwijderd
Citaat:
Ja. En al val je er niet van af, dan helpt het nog om suikerziekte en hartaanvallen te voorkomen
Maar ik wil liever wel afvallen
Carn
Carn is offline
Maar mannen hebben het idd wel beter. Ik koop om de 2 jaar wat fatsoenlijke spijkerbroeken, verder bestel ik zo nu en dan een zooitje shirts online, idem voor schoenen, klaar.
Oud 22-09-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
QFT. Natural highs!
Die natural highs hebben bij mij nog nooit occured hoor, ook niet toen ik een aantal weken een paar keer per week ging rennen met Evy.

Natural dies, dat wel.
Verwijderd
Haha, de burgemeester van Haren heet Bats.

Is vast al duizend keer gezegd verder.
Verwijderd
Citaat:
Als ik zo'n verkoopster was zou ik het direct zeggen als iets lelijk stond
Ja, ik had laatst wel een verkoopster bij de WE die me in elk geval m'n eigen mening liet hebben, dat was wel handig
Ik: oei, volgens mij is dit niet mijn model broek
verkoopster: nee, zal ik hem meteen maar terughangen?
Verwijderd
Citaat:
Da's 300 calorieën per keer, dus na een kleine maand (26 dagen) ben je dan een kilo kwijt, bovenop je overige activiteiten.
Nou, dat schiet dan gvd lekker op.
Oud 22-09-2012, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, je zou er ook best van kunnen afvallen. Je zult er in elk geval niet van aankomen
Oud 22-09-2012, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Maar mannen hebben het idd wel beter. Ik koop om de 2 jaar wat fatsoenlijke spijkerbroeken, verder bestel ik zo nu en dan een zooitje shirts online, idem voor schoenen, klaar.
Op zich kan een vrouw dat natuurlijk ook best doen.
Verwijderd
Citaat:
Die natural highs hebben bij mij nog nooit occured hoor, ook niet toen ik een aantal weken een paar keer per week ging rennen met Evy.

Naturel dies, dat wel.
Probeer dan eens een uur te wandelen op stevige looppas. Dan gaan je hersenen endorfines aanmaken.
Verwijderd
Citaat:
Dat is twaalf kilo in een jaar.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik had laatst wel een verkoopster bij de WE die me in elk geval m'n eigen mening liet hebben, dat was wel handig
Ik: oei, volgens mij is dit niet mijn model broek
verkoopster: nee, zal ik hem meteen maar terughangen?
Precies, veel beter Ik heb ook weleens een jas gepast in een voor mij niet handige kleur (zo tussen beige en lichtroze in) en de verkoopster raadde me af 'm te kopen, omdat ik er bleek in werd. Niet direct ontzettend leuk om te horen, maar dat heb ik liever dan dat ik daarna met een jas loop die me niet staat.
Oud 22-09-2012, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Probeer dan eens een uur te wandelen op stevige looppas. Dan gaan je hersenen endorfines aanmaken.
Nee, ik ben daarvoor echt nog te zwak. Na een half uur/drie kwartier is het echt gedaan.

Ik ben sowieso geen loper, want rare kromme benen en voeten en bla.
Oud 22-09-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Beter is dan ook een gezond en vast eetpatroon waarbij het ontbijt het allerbelangrijkste is. Geen honger 's ochtends? Tik een glas water achterover.
Oud 22-09-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Beter is dan ook een gezond en vast eetpatroon waarbij het ontbijt het allerbelangrijkste is. Geen honger 's ochtends? Tik een glas water achterover.
Dat eetpatroon is het probleem niet.
Oud 22-09-2012, 15:26
Verwijderd
Fietsen is ook gezonder dan (hard)lopen. Wat blessurekans en artrose betreft dan. En leuker. Hardlopen doet pijn.
Oud 22-09-2012, 15:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als je een paar maanden elke dag gaat fietsrn dan raak je dat handig kwijt.
Oud 22-09-2012, 15:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik berekende even dat ik nog wel 10 kilo aan kan komen en dan heb ik blijkbaar nog steeds een gezond gewicht :')
Oud 22-09-2012, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Dat eetpatroon is het probleem niet.
Ah, je wilt niet per se afvallen maar conditie opbouwen zonder effort
Oud 22-09-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ik berekende even dat ik nog wel 10 kilo aan kan komen en dan heb ik blijkbaar nog steeds een gezond gewicht :')
Ik tegenwoordig 0.

Dus wees maar blij.
Verwijderd
Een half uur per dag fietsen is prima om af te vallen en voor duisent andere dingen ook, dus ga dat sowieso maar doen
Verwijderd
Citaat:
Ah, je wilt niet per se afvallen maar conditie opbouwen zonder effort
?

Ik eet (vrij) prima (ik ga mezelf ook niet alles ontzeggen want dat schiet op de lange termijn ook niet op), maar als ik 0,0 erbij beweeg val ik niet af.
Oud 22-09-2012, 15:29
Verwijderd
Inmiddels heb ik een zwarte en een grijze katoenen maillot van de h&m besteld. Dus ik zal jullie laten weten of ze knellen en of ze trekken.
Oud 22-09-2012, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Een half uur per dag fietsen is prima om af te vallen en voor duisent andere dingen ook, dus ga dat sowieso maar doen
Ja, ik ga zometeen.
Oud 22-09-2012, 15:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik tegenwoordig 0.

Dus wees maar blij.
Ik ben Maar ik vind het wel raar. Als ik zoveel aan zou komen zou ik denk ik écht wel te dik zijn.
Verwijderd
Ik ga boodschappen doen, misschien ga ik daarna ook nog wel even een fietstochtje maken
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ga zometeen.
Niet zometeen! Nu!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Inmiddels heb ik een zwarte en een grijze katoenen maillot van de h&m besteld. Dus ik zal jullie laten weten of ze knellen en of ze trekken.
Wel een grote maat hoop ik? Maillots zijn echt killing als je ze te klein koopt.
Verwijderd
Citaat:
?

Ik eet (vrij) prima (ik ga mezelf ook niet alles ontzeggen want dat schiet op de lange termijn ook niet op), maar als ik 0,0 erbij beweeg val ik niet af.
Ga dan fietsen, veel minder belastend voor gewrichten
Oud 22-09-2012, 15:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fietsen is ook gezonder dan (hard)lopen. Wat blessurekans en artrose betreft dan. En leuker. Hardlopen doet pijn.
Ik vind een half uur hardlopen 10x leuker en fijner dan n half uur fietsen
Oud 22-09-2012, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ga dan fietsen, veel minder belastend voor gewrichten
Ja, dat ga ik dus ook doen zoals ik al zei
Oud 22-09-2012, 15:32
Verwijderd
Of steeds een beetje krachttraining voor je gaat slapen.
Oud 22-09-2012, 15:33
Verwijderd
Mijn bmi is nu ook bijna 23 (daar is niets mis mee, maar het was altijd 21). Maar ik heb de laatste paar maanden ook niet zo gezond gegeten en gemiddeld geen twintig minuten per dag bewogen, dus ik weet wel waar het van komt
Oud 22-09-2012, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet hardlopen, brakke knieën
Oud 22-09-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Wel een grote maat hoop ik? Maillots zijn echt killing als je ze te klein koopt.
Ik heb meestal XS bij de h&m en ik heb ze in S besteld. Ja dat vond ik lastig, want te kleine maillots zijn naar maar de h&m doet dan ook weer aan vanity sizing, dus gemiddeld kom je dan op de goede maat uit, ofzo? en ik ben niet zo lang natuurlijk, dus ik heb niet snel last van te korte pijpen aan de maillot.
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat ga ik dus ook doen zoals ik al zei
Ah! Dat heb ik gemist, forumen in de trein op de mobiel is soms wat chaotisch
Verwijderd
Ik ben sinds ik op mezelf woon 15 kilo aangekomen

Daar is 5 jaar overheen gegaan, ik was altijd heel dun, ik ben van 18 jaar naar 24 gegaan, aan de pil gegaan, en alles, maar het klinkt wel dramatisch
Verwijderd
Citaat:
je zou haast denken dat jij mij niet bent
Oud 22-09-2012, 15:35
Verwijderd
Citaat:
je zou haast denken dat jij mij niet bent
Oud 22-09-2012, 15:35
Verwijderd
Nou ik heb dé wereldwijde literaire erotische sensatie binnen jongens. Het zal mij benieuwen.
Oud 22-09-2012, 15:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb meestal XS bij de h&m en ik heb ze in S besteld. Ja dat vond ik lastig, want te kleine maillots zijn naar maar de h&m doet dan ook weer aan vanity sizing, dus gemiddeld kom je dan op de goede maat uit, ofzo? en ik ben niet zo lang natuurlijk, dus ik heb niet snel last van te korte pijpen aan de maillot.
Vanity sizing ja? Nooit geweten. Ik koop maillots en panty's standaard in een paar maten groter. Deels om de lengte van de 'benen' inderdaad, maar ook omdat ze anders zo ontzettend strak in de taille zitten
Oud 22-09-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Nou ik heb dé wereldwijde literaire erotische sensatie binnen jongens. Het zal mij benieuwen.
Gisteren ging ik me dus inschrijven bij de bibliotheek, en die vrouw begon (ongevraagd) ook al over Fifty Shades, dat ze die momenteel niet hebben, dus het is een ding in het ganse land
Oud 22-09-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Oud 22-09-2012, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Gisteren ging ik me dus inschrijven bij de bibliotheek, en die vrouw begon (ongevraagd) ook al over Fifty Shades, dat ze die momenteel niet hebben, dus het is een ding in het ganse land

Ik mis nu heel erg een bad, anders ging ik de eerste paar hoofdstukken fijn in bad lezen.
Oud 22-09-2012, 15:39
Verwijderd
Citaat:

Ik mis nu heel erg een bad, anders ging ik de eerste paar hoofdstukken fijn in bad lezen.
JAJA, en ondertussen...!
Oud 22-09-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
JAJA, en ondertussen...!
Lekker fappen, jwz
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten