Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh, ik bedoelde dom niet per sé als onintelligent, het was meer een aanduiding van dat je op een leeftijd zit waar je (begrijpelijk) nog niet echt een overzicht hebt wat bepaalde beroepen precies inhouden.
En inderdaad, dat overreageren. Chill je bil joh. Als je toch in de vleeskeuring gaat werken kan je maar beter alvast gaan wennen aan dat mensen iets onaardigs over je zeggen. Met een beetje realiteitszin kan je daar op zeker niveau juist heel erg van genieten ![]() |
![]() |
|
ok ik vind wel dat je kans zou kunnen hebben, maar ik zou ze niet te hoog inschatten.. zoo'n bijzonder gezichtje heb je niet.. ;o
ik ken uit m'n hoofd wel een stuk of 10 mensen die meer kans zouden hebben.. niet lullig bedoelt maar je kan het altijd proberen! als je er echt voor gaat en goed je best doet kan het zeker lukken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en natuurlijk ga ik gewoon m'n best doen en kijken wat eruit komt |
![]() |
||
Citaat:
|
okayy srry dan ?? hoe moet ik dit nu recht trekken zeggen dat ik geen model meer wil worden??
ik gaa het gewoon proberen okee en er zullen vast wel vervelende opmerkingen komen, maar daar zet ik me wel overheen ik bedoel ik gaa me hier nu ook overheen zetten ik vind dat ik zelf een beetje kinderachtig heb gedaan, ik geef het toe ![]() maar ik vind ook niet alle reacties die ik krijg realistisch enzoo miss wel eerlijk maar ik ben het met sommigen niet eens maar ! het maakt niet uit het is allemaal wel goed bedoelt |
![]() |
|
ik heb mezelf hier een beetje als hork neergezet ...... dat is wel vervelend want als ik dit zoo lees (mijn reacties zeg maar) en dan mezelf voorstel dat die reacties van een of ander meisje waren (of jongen) .... dan zou ik denken van omg ze geven je ook alleen maar advies doe dan niet zo abnormaal en rr met okee je bent wel eerlijk tegen mij en niet met van die onzin .....
duss nogmaals sorry want ik wil niet zoo overkomen |
![]() |
|
Ik weet trouwens niet of je schrijfstijl representatief is voor hoe je normaal praat, maar daar zou ik iig ook wat verandering in brengen. Het maakt niet echt een goede indruk, zeker niet voor iemand die VWO doet. Niet zo gek dat mensen je kinderachtig vinden, want je schrijft en reageert hier als een kind.
Verder wat veel mensen al hebben gezegd: Model worden is niet makkelijk, je moet tegen afwijzing kunnen, dus als je bevestiging zoekt kan je dat beter bij iemand anders gaan zoeken. Natuurlijk staat niemand je in de weg om het te proberen, maar wees wel voorbereid op afwijzing.
|
Verwijderd
|
Als j lui bnt let eens op je spelling hoe je typt is niet echt leesbaar
maar nu ff me mening ik vind je echt speciaal ofzo voor een model en de fotos lijken idd niet echt serieus ofzo ik vraag me af of je model zal worden denk het eigelijks niet Laatst gewijzigd op 24-11-2012 om 16:46. |
![]() |
||||
Citaat:
Dus om het uit te balanceren gaf ik maar even mn persoonlijke visie. Modellen moeten kleding kunnen "verkopen". Citaat:
Citaat:
Waarom zou je communiceren als je geen reacties wilt.
Laatst gewijzigd op 24-11-2012 om 18:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey Yvette,
Ik wou graag weten hoe het nu gaat met je modellen "carrière" Ik wil zelf namelijk ook model worden maar weet niet zo goed of ik het wel kan want ik ben maar 1.67 cm lang, 47kg en ben 15 jaar. Heb je misschien nog adres voor me ofzo? Bedankt Liefs Lizzy Ps. ik vind het stoer dat je een foto van jezelf met je vinger in je neus hierop zet en dus ook op het hele internet ![]() ![]() x. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vraagjes over Dr. Martens schoenen. Crocodi1e | 20 | 31-10-2012 13:37 | |
Lifestyle |
help ik wil model worden. Omg | 32 | 03-07-2012 18:58 | |