Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2012, 14:29
arPos
arPos is offline
ja ik denk niet dat dat een relatie heeft met het besneden zijn an sich.
Oud 04-12-2012, 19:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is echt onzin.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 21:31
arPos
arPos is offline
nou niet echt..echt, kijk ik kan moeilijk vergelijken met de situatie wat als.. maar ik weet wel dat ik behoorlijk weinig gevoel in mn eikel heb en dat de huid daar ook dikker is dan bij een onbesneden piemol, zo kan ik ook niet komen van gepijpt worden.

Maar nogmaals of dat een relatie heeft met besneden zijn weet ik niet.
Oud 05-12-2012, 07:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja ik heb met dezelfde persoon seks gehad voordat hij besneden was en erna en het gevoeligheidsding was echt niet anders, of het 'langer volhouden'
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 11:15
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
nou niet echt..echt, kijk ik kan moeilijk vergelijken met de situatie wat als.. maar ik weet wel dat ik behoorlijk weinig gevoel in mn eikel heb en dat de huid daar ook dikker is dan bij een onbesneden piemol, zo kan ik ook niet komen van gepijpt worden.

Maar nogmaals of dat een relatie heeft met besneden zijn weet ik niet.
ik ben onbesneden, en bij een goede bj kom ik heerlijk klaar hoor.
Dat het langer zou duren met een onbesneden iemand is een fabeltje. Misschien trekt die jongen zich wel even af vlak voordat hij naar ze vriendin gaat. Ja dan duurt het over het algemeen wat langer, dan dat je 3 dagen niks hebt gedaan.

Laatst gewijzigd op 05-12-2012 om 11:48.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 11:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik ben niet besneden
Citaat:
Dat is echt onzin dat het uitmaakt.
:')
Oud 05-12-2012, 11:48
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
:')
ben je zo iets gelukkiger dan ?
Oud 05-12-2012, 11:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ben je zo iets gelukkiger dan ?
Als in: jij hebt geen idee of het een fabeltje is, aangezien je er geen ervaring mee hebt en het verschil niet weet.
Oud 05-12-2012, 12:01
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als in: jij hebt geen idee of het een fabeltje is, aangezien je er geen ervaring mee hebt en het verschil niet weet.
haha nee oke dat is waar.
Oud 05-12-2012, 14:21
Patataap
Patataap is offline
Ik ben onbesneden en ik hou van mijn voorhuidje.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 14:49
arPos
arPos is offline
Citaat:
ik ben onbesneden, en bij een goede bj kom ik heerlijk klaar hoor.
Dat zeg ik toch juist; jij bent niet besneden en kan wel komen door een BJ
Ik ben wel besneden en kom niet door een BJ
er vanuitgaan dat we het over vrouwen met eenzelfde kwaliteitsgemiddelde hebben kan je dan stellen dat het invloed kan hebben.

Citaat:
Dat het langer zou duren met een onbesneden iemand is een fabeltje. Misschien trekt die jongen zich wel even af vlak voordat hij naar ze vriendin gaat. Ja dan duurt het over het algemeen wat langer, dan dat je 3 dagen niks hebt gedaan.
Nee dat doe ik dus niet, en het is ook niet het express proberen uit te stellen, soms wil het gewoon niet, en dan vooral met vrouwen die wat zompiger zijn.
Oud 05-12-2012, 15:28
Macrador
Macrador is offline
Misschien pijpt ze gewoon niet zo goed
Ik heb er geen last van, maar het duurt soms wel even een tijdje. Wat me normaal lijkt.

Maar ja iedere persoon is anders en blabla nog meer politiek correct gedoe. Lijkt me inderdaad niet echt een lijn in te trekken.
Oud 05-12-2012, 15:36
Verwijderd
Tsja, ik ben onbesneden maar ook relatief ongevoelig. Condooms zijn voor mij ook extra -extra- kut en laten me zelfs tweemaal nadenken of ik überhaupt wel zoveel zin in seks heb.

Zonder condoom zijn er echter geen problemen. Ik kan vrij makkelijk beslissen of ik een uur lang wil performen of dat ik binnen een minuutje klaar moet zijn. Te vroeg of niet kunnen klaarkomen heeft lijkt me dan ook veel meer te maken met je hersentjes dan hoe gevoelig je wel of niet bent, in ieder geval in het geval van onbesneden personen.

Bij besneden dudes lijkt het me niet meer dan logisch dat ze minder gevoelig zijn, daar de eikel eigenlijk altijd wordt blootgesteld aan wrijving en dus veel meer eelt heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2012, 15:42
arPos
arPos is offline
Citaat:
Misschien pijpt ze gewoon niet zo goed
Mja de meeste vrouwen hebben er geen kaas van gegeten
Nee ik moet toch zeggen dat ik genoeg *uhm* variateit heb gehad om te zeggen dat het ongeacht de kwaliteiten van de vrouw in kwestie is
Oud 04-01-2013, 14:19
VeVa-16
VeVa-16 is offline
Het lijkt me wel verstandig haar er voor te waarschuwen dat je besneden bent, doe dit niet in een alledaagse situatie, maar bijvoorbeeld als jullie alleen aan het zoenen zijn ofzo en je krijgt het idee dat ze verder wil, probeer dan voorzichtig te brengen dat je besneden bent, zou ook nog kunnen dat ze het niet snapt, in amerika is het grootste gros mannen besneden, hier in nederland maar een paar, (waaronder ik zelf trouwens) leg het haar dan gewoon even uit...
Altijd beter dan dat ze je broek loshaalt en je aan haar kunt merken dat ze dit niet had verwacht (is mij dus eens overkomen), gewoon van te voren vertellen, dan weet ze wat haar te wachten staat!
Oud 04-01-2013, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Doe jij eens normaal! Bij mij was het medisch noodzakelijk. Je hebt een voorhuid niet nodig, met als een blinde darm. Bovendien is het hygiënisch, waardoor de kans op bepaalde aandoeningen vermindert. Dus verminking kan je het echt niet noemen, dat is dom.
dan kan je het zeker wel noemen.
Als mijn vinger er om medische reden af moet is dat toch ook een verminking?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 15:07
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Laten we wel zijn: een besnijdenis is een verminking van het lichaam.
Ik vind dit ook een beetje een belediging naar iemand anders toe , een verminking is iets heel anders!

Citaat:
Het lijkt me wel verstandig haar er voor te waarschuwen dat je besneden bent, doe dit niet in een alledaagse situatie, maar bijvoorbeeld als jullie alleen aan het zoenen zijn ofzo en je krijgt het idee dat ze verder wil, probeer dan voorzichtig te brengen dat je besneden bent, zou ook nog kunnen dat ze het niet snapt, in amerika is het grootste gros mannen besneden, hier in nederland maar een paar, (waaronder ik zelf trouwens) leg het haar dan gewoon even uit...
Altijd beter dan dat ze je broek loshaalt en je aan haar kunt merken dat ze dit niet had verwacht (is mij dus eens overkomen), gewoon van te voren vertellen, dan weet ze wat haar te wachten staat!
Om terug te komen op de 'topic' ben ik het VeVa eens, niet letterlijk tijdens het zoenen "maar in je pauze" ^^

Succes
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 16:04
VeVa-16
VeVa-16 is offline
Citaat:
dan kan je het zeker wel noemen.
Als mijn vinger er om medische reden af moet is dat toch ook een verminking?
oke, ookal is dit geheel offtopic wil ik toch even zeggen;

denk even na voordat je iets zegt, dit kan mensen pijn doen.
persoonlijk trek ik me er niet zoveel van aan als iemand zoiets zegt, maar wij kunnen er niks aan doen, als het medisch noodzakelijk is, is dat zo, het is geen verminking, het is het in orde maken van het lichaam, omdat het in eerste instantie niet goed functioneert, bijvoorbeeld een te strakke voorhuid.
Oud 04-01-2013, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Mensen moeten zich niet zoveel aantrekken van de meningen van anderen.
Citaat:
persoonlijk trek ik me er niet zoveel van aan als iemand zoiets zegt, maar wij kunnen er niks aan doen, als het medisch noodzakelijk is, is dat zo, het is geen verminking, het is het in orde maken van het lichaam, omdat het in eerste instantie niet goed functioneert, bijvoorbeeld een te strakke voorhuid.
Dan is het alsnog verminking in zekere zin. Doe niet zo moeilijk over een woord als het niet gemeen bedoeld is

En om religieuze redenen besnijden is wel degelijk verminking.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 16:29
Macrador
Macrador is offline
Als het woord verminking mensen pijn doet, hebben ze een probleem.
Niet alles moet overdreven politiek correct verwoordt worden.

Het is een stukje huid wat er hoort te zitten (en er zitten zenuwen en dat kan voor meer plezier zorgen). Je verwijdert het. Volgens het woordenboek dus verminking. Ook al is het nodig.
Oud 04-01-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
oke, ookal is dit geheel offtopic wil ik toch even zeggen;

het woord "verminking" zie ik niet als een woord om iemand mee aan te vallen hoor.
Ik bedoelde het helemaal niet op zo'n manier maar ik ga ook niet dingen anders noemen omdat mensen het woord niet graag horen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 20:52
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Ik bedoelde het helemaal niet op zo'n manier maar ik ga ook niet dingen anders noemen omdat mensen het woord niet graag horen.
Stel dat je hiermee gepest word, ga je het dan wel anders noemen?
Het geval van pesten is hier niet maar stel?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 21:27
Verwijderd
Als je gepest wordt met het feit dat je een meisje bent, neem je dan een geslachtsverandering?

Als mensen willen pesten vinden ze wel een reden om te pesten. Dat heeft verder niets te maken met of iemand wel of niet verminkt is.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Doe jij eens normaal! Bij mij was het medisch noodzakelijk. Je hebt een voorhuid niet nodig, met als een blinde darm. Bovendien is het hygiënisch, waardoor de kans op bepaalde aandoeningen vermindert. Dus verminking kan je het echt niet noemen, dat is dom.
Ik heb gehoord dat je na de besnijding er nog wel last van hebt.Is dat ook zo?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 23:51
wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
Laten we wel zijn: een besnijdenis is een verminking van het lichaam.
wat is dat nou weer voor een rare onzin
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 23:57
wijntjekonijntj
Citaat:
Verminking vind ik: dat iets mismaakt is of beschadigd is. Klinkt nogal zwaar: verminking.

Als je zuur over iemand gezicht pleurt, dat is een verminking, besnijdenis is een medische ingreep.
precies
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 13:09
Verwijderd
Besnijdenis is maar zelden een medische ingreep. Het is vaker een religieuze ingreep en dat valt wel degelijk onder verminking.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 13:16
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Kvind besnijdenis zo'n onzin.. Voor medische reden oke, maar voor religie of wat dan ook moet verboden worden vindik..
tis toch niet natuurlijk ><
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 13:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Makeup is ook niet natuurlijk. BH's ook niet. En technologie ook niet bepaald, zoals computers.

Toch vermoed ik dat je het bovenstaande lijstje ten minste grotendeels wel oké vindt om te gebruiken.

Ik vind religieuze besnijdenis op kinderen overigens ook niet oké, aangezien ze er dan zelf geen inspraak in hebben en niet kunnen kiezen.
Oud 10-01-2013, 13:39
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nouja ik vind een deel vanje geslachtsdeel eraf snijden toch wel wat erger dan een beetje makeup op hebben maarja..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 13:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Agreed, maar het is allebei niet "natuurlijk".
Oud 10-01-2013, 13:45
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nee oke das waar, vergeet dat natuurlijke, kbedoelde gewoon dat ik het stom vind x)
En ook nutteloos, ent ziet dr niet mooi uit, vindik dan..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 19:40
Sverslaafd
Sverslaafd is offline
Besneden is juist beter, juist hygiëner dan niet besneden. Je hoeft niks te vertellen en bovendien geeft het een vrouw meer stimulans, omdat het velletje bij een niet besneden pik terug rolt!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 19:57
Macrador
Macrador is offline
Hoezo hygiënischer?
Oud 28-01-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
en bovendien geeft het een vrouw meer stimulans, omdat het velletje bij een niet besneden pik terug rolt!
..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Besneden is juist beter, juist hygiëner dan niet besneden. Je hoeft niks te vertellen en bovendien geeft het een vrouw meer stimulans, omdat het velletje bij een niet besneden pik terug rolt!
Sorry hoor, maar wat een geleuter. Niet op feitenkennis gebaseerd.
Besneden is niet hygiënischer. Je moet gewoon je pik goed wassen, of die nu onbesneden of besneden is.
En hoezo krijgt een vrouw meer stimulans, omdat het velletje bij een onbesneden pik niet terugrolt? Leg me dat eens uit.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 07:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 12:56
wijntjekonijntj
Citaat:
Hoezo hygiënischer?
omdat het moeilijker is om de de binnenkant van de voorhuid schoon te houden hierdoor kan er zelfs een ontsteking ontstaan
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 13:04
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
als het zo is vertel mij dan waarom we dat dan hebben?
Oud 09-02-2013, 10:24
wijntjekonijntj
Citaat:
als het zo is vertel mij dan waarom we dat dan hebben?
waarom hebben we een stuitje ? tja
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
omdat het moeilijker is om de de binnenkant van de voorhuid schoon te houden hierdoor kan er zelfs een ontsteking ontstaan
Nee.
Citaat:
waarom hebben we een stuitje ? tja
Haal hem weg dan.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 23:36
marijntje16
marijntje16 is offline
ja ik ben besneden, medisch omdat mijn voorhuid te nauw was. Vond het erg vervelend in het begin maar zie er nu naast het nut ook nog wel andere zaken in
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 23:51
bloodyb
bloodyb is offline
Zoals?
Oud 21-02-2013, 23:54
marijntje16
marijntje16 is offline
als je een paar weken besneden bent en het is allemaal weel beter komt er een soort laagje overheen waardoor je eikel net iets minder gevoelig wordt. Niet dat je niks meer voelt ofzo hoor, maar net genoeg om het tijdens de sex wat langer vol te houden dan sommige anderen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 11:18
tripster
tripster is offline
Maakt toch niks uit of je besneden bent?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten