![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Ik ben wel besneden en kom niet door een BJ er vanuitgaan dat we het over vrouwen met eenzelfde kwaliteitsgemiddelde hebben kan je dan stellen dat het invloed kan hebben. Citaat:
|
Misschien pijpt ze gewoon niet zo goed
![]() Ik heb er geen last van, maar het duurt soms wel even een tijdje. Wat me normaal lijkt. Maar ja iedere persoon is anders en blabla nog meer politiek correct gedoe. Lijkt me inderdaad niet echt een lijn in te trekken.
|
Verwijderd
|
Tsja, ik ben onbesneden maar ook relatief ongevoelig. Condooms zijn voor mij ook extra -extra- kut en laten me zelfs tweemaal nadenken of ik überhaupt wel zoveel zin in seks heb.
Zonder condoom zijn er echter geen problemen. Ik kan vrij makkelijk beslissen of ik een uur lang wil performen of dat ik binnen een minuutje klaar moet zijn. Te vroeg of niet kunnen klaarkomen heeft lijkt me dan ook veel meer te maken met je hersentjes dan hoe gevoelig je wel of niet bent, in ieder geval in het geval van onbesneden personen. Bij besneden dudes lijkt het me niet meer dan logisch dat ze minder gevoelig zijn, daar de eikel eigenlijk altijd wordt blootgesteld aan wrijving en dus veel meer eelt heeft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee ik moet toch zeggen dat ik genoeg *uhm* variateit heb gehad om te zeggen dat het ongeacht de kwaliteiten van de vrouw in kwestie is
|
Het lijkt me wel verstandig haar er voor te waarschuwen dat je besneden bent, doe dit niet in een alledaagse situatie, maar bijvoorbeeld als jullie alleen aan het zoenen zijn ofzo en je krijgt het idee dat ze verder wil, probeer dan voorzichtig te brengen dat je besneden bent, zou ook nog kunnen dat ze het niet snapt, in amerika is het grootste gros mannen besneden, hier in nederland maar een paar, (waaronder ik zelf trouwens) leg het haar dan gewoon even uit...
Altijd beter dan dat ze je broek loshaalt en je aan haar kunt merken dat ze dit niet had verwacht (is mij dus eens overkomen), gewoon van te voren vertellen, dan weet ze wat haar te wachten staat!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als mijn vinger er om medische reden af moet is dat toch ook een verminking? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Succes |
![]() |
||
Citaat:
denk even na voordat je iets zegt, dit kan mensen pijn doen. persoonlijk trek ik me er niet zoveel van aan als iemand zoiets zegt, maar wij kunnen er niks aan doen, als het medisch noodzakelijk is, is dat zo, het is geen verminking, het is het in orde maken van het lichaam, omdat het in eerste instantie niet goed functioneert, bijvoorbeeld een te strakke voorhuid.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En om religieuze redenen besnijden is wel degelijk verminking. |
![]() |
|
Als het woord verminking mensen pijn doet, hebben ze een probleem.
Niet alles moet overdreven politiek correct verwoordt worden. Het is een stukje huid wat er hoort te zitten (en er zitten zenuwen en dat kan voor meer plezier zorgen). Je verwijdert het. Volgens het woordenboek dus verminking. Ook al is het nodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
het woord "verminking" zie ik niet als een woord om iemand mee aan te vallen hoor. ![]() Ik bedoelde het helemaal niet op zo'n manier maar ik ga ook niet dingen anders noemen omdat mensen het woord niet graag horen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Makeup is ook niet natuurlijk. BH's ook niet. En technologie ook niet bepaald, zoals computers.
Toch vermoed ik dat je het bovenstaande lijstje ten minste grotendeels wel oké vindt om te gebruiken. ![]() Ik vind religieuze besnijdenis op kinderen overigens ook niet oké, aangezien ze er dan zelf geen inspraak in hebben en niet kunnen kiezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Besneden is niet hygiënischer. Je moet gewoon je pik goed wassen, of die nu onbesneden of besneden is. En hoezo krijgt een vrouw meer stimulans, omdat het velletje bij een onbesneden pik niet terugrolt? Leg me dat eens uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Besneden DAH | 13 | 06-02-2011 22:18 | |
Seksualiteit |
Besneden Bubbeldoosje | 51 | 20-07-2006 13:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand besneden sjefke | 12 | 18-01-2005 18:45 | |
Seksualiteit |
Wat prefereren de dames? Besneden of niet besneden? Jorryt | 32 | 22-01-2004 20:46 | |
Seksualiteit |
Besneden of niet besneden? harveydehamster | 6 | 24-07-2003 23:34 | |
Seksualiteit |
[{POLL}] Besneden of Niet-besneden.....**** Ed De Pijpslet | 25 | 06-06-2003 11:45 |