Advertentie | |
|
![]() |
|
Goedenavond, saam.
Ik had vandaag echt een hele rare meneer aan de telefoon. Hij wou eerst weten wat het kostte om een hond te laten inenten en vervolgens begon hij helemaal te zeuren dat hij vermoedde dat er 'een regeling onder dierenartsen' is, wat prijzen betreft. En dat er een consult bij een entingprijs inbegrepen is, snapte hij al helemaal niet. Want 'mijn hond is kerngezond' en hij wilde 'alleen de enting, want het consult is nergens voor nodig'. HET IS ALLEMAAL EEN COMPLOT!!!1!!!!!1een!!1 Ja, die meneer was heel raar.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En je weet gewoon dat ik een geek ben en toch niet heel erg dom/wereldvreemd/onwetend, dus dat ik weet dat DoA voor Dead or Alive staat moet toch niet als een grote schok komen. ![]()
Laatst gewijzigd op 06-11-2012 om 19:24. |
![]() |
|
HA, ik heb zojuist een belachelijk lekker koekje gegeten
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Oh man
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je gaat naar thuisafgehaald.nl, registreert je en je ziet wie er in jouw buurt koken en wat ze maken. Dan kan je je tot de door hun opgegeven datum/tijd opgeven, spreekt een tijd af en je maaltje staat klaar ![]() Als je zelf wil koken of je hebt simpelweg teveel eten gemaakt, kan je het daar aanbieden. Er zijn ook koks die op verzoek koken. Alles wordt tegen kostprijs/redelijke vergoeding aangeboden/verkocht. wel zelf bakjes meenemen. Vandaag gevulde aubergines voor anne en falafel voor mij bij een vrouwtje hier op 5 min loopafstand. Het was zo kklekker, die meid kan echt koken. Morgen eten we witte rijst met 3 gerechtjes van ene Willy op 1.7 km afstand. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ter illustratie: Kevin Strootman. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Btw, even iets heel anders:
Ik kom net op tumblr een 'ace'-blog tegen, maar het blijkt van een 14-jarig meisje te zijn. Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd. Buiten de vraag of je zeker kan weten of je aseksueel bent op je 14e, vind ik het sowieso raar dat iemand van die leeftijd een blog heeft over seksualiteit. Ik krijg er een beetje een naar gevoel van. Net zoals jonge tieners die zichzelf bi noemen en er heel militant over doen. Dat voelt imo gewoon als interessant-doenerij. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze doet het misschien niet op de manier die jij graag zou zien, en misschien blijkt ze achteraf niet eens aseksueel te zijn, maar ze zorgt er wel voor dat meer mensen op de hoogte raken van wat het is, en dat lijkt me in de kern toch een goed iets. [edit] Alhoewel ik je irritatie ook wel snap, hoor. Dit is meer gezegd vanuit 'the greater good'. Laatst gewijzigd op 06-11-2012 om 23:27. |
![]() |
|
|