Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2012, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Nou, Dead or Alive is toch redelijk bekend, want ik kende het ook al langer. Daarnaast ben ik, ondanks dat ik nauwelijk speel, genoeg geïnformeerd als geek om toch wel enigszins te weten wat er speelt op gamesgebied, thank you very much!
Hah, ik bedoel meer dat ik vechtspelletjes niet meteen aan jou link

Citaat:
wij gaan vanavond onze eerste maaltijd van thuisafgehaald.nl afhalen. Straatje verderop kookt iemand iets met aubergines. Ik ben echt te spreken over deze site
Oh nice, ik kende dit principe helemaal niet! Eens zien of er wat te krijgen is in dit godforsaken dorp

Ik houd van die David.
Advertentie
Oud 06-11-2012, 18:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha er zijn nogal wat afnemers bij thuisafgehaald in binnenstad utrecht
Oud 06-11-2012, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Goedenavond, saam.

Ik had vandaag echt een hele rare meneer aan de telefoon. Hij wou eerst weten wat het kostte om een hond te laten inenten en vervolgens begon hij helemaal te zeuren dat hij vermoedde dat er 'een regeling onder dierenartsen' is, wat prijzen betreft. En dat er een consult bij een entingprijs inbegrepen is, snapte hij al helemaal niet. Want 'mijn hond is kerngezond' en hij wilde 'alleen de enting, want het consult is nergens voor nodig'. HET IS ALLEMAAL EEN COMPLOT!!!1!!!!!1een!!1

Ja, die meneer was heel raar.
Oud 06-11-2012, 19:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou het heet dus wel scriptie.
Ja, je kunt een Suzuki Alto ook wel een BMW X6 noemen noemen, maar dan is het nog steeds een Suzuki.
Oud 06-11-2012, 19:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is dan toch ook gewoon geen scriptie?

Ik bedoel - een scriptie moet een wetenschappelijk opstel zijn, als akkoord wordt gegaan met overschrijven van de bibliotheek is het schijnbaar niet vereist dat het een (origineel) wetenschappelijk opstel is. Dan heet het scriptie maar is het gewoon, weet ik veel, een basisschoolwerkstuk.

Mijn bachelorscriptie was appeltje eitje trouwens, maar ook maar goed voor 7,5 studiepunt. M'n masterscriptie gaat zwaarder worden, tenminste, ik heb vooral mensen gesproken die het niet haalden in de tijd die er voor stond. Voor masterscriptie wordt iets 'vernieuwends' vereist, bachelorscriptie mocht je zelf kiezen wat je wilde doen.
Ja, nou een Bachelorscriptie op het HBO is logischerwijs wel iets meer dan 7,5 ECTS (volgensmij gewoon 30 of 60; ik weet het niet meer precies), maar dan nog: het verhaal van Fizzle verheldert wel het een en ander.
Oud 06-11-2012, 19:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hah, ik bedoel meer dat ik vechtspelletjes niet meteen aan jou link
Nee, maar ik link (ik noem maar wat) Sex and the City ook niet direct aan jou (alhoewel... ) en toch weet je waarschijnlijk waar het ongeveer over gaat.

En je weet gewoon dat ik een geek ben en toch niet heel erg dom/wereldvreemd/onwetend, dus dat ik weet dat DoA voor Dead or Alive staat moet toch niet als een grote schok komen.

Laatst gewijzigd op 06-11-2012 om 19:24.
Oud 06-11-2012, 19:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben aan het Singpoppen met mijn moeder en we kiezen allebei telkens een categorie uit waarvan we denken dat de ander er slecht in is zij de hele tijd met 70's shit en ik de hele tijd met rock en what not
Oud 06-11-2012, 19:34
Verwijderd
songpop? Of heb ik weer wat gemist ;x
Oud 06-11-2012, 19:34
Miekje*
Miekje* is offline
HA, ik heb zojuist een belachelijk lekker koekje gegeten En het recept gekregen van iemand die dat koekje voor mij heeft gebakken. En dat is toevallig ook belachelijk makkelijk. Dus nu ga ik binnenkort koekjes bakken
Oud 06-11-2012, 19:35
Verwijderd
Mijn neef van 12 jaar ouder probeerde een paar keer classic rock of 90's alternative te doen met die insteek maar vergiste zich redelijk
Oud 06-11-2012, 20:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godverju paraplu, wat een rotweer. Gelukkig heb ik een fijne lange jas, zodat m'n benen soort-van-droog blijven En yoga was weer fijn <3
Oud 06-11-2012, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik link (ik noem maar wat) Sex and the City ook niet direct aan jou (alhoewel... ) en toch weet je waarschijnlijk waar het ongeveer over gaat.

En je weet gewoon dat ik een geek ben en toch niet heel erg dom/wereldvreemd/onwetend, dus dat ik weet dat DoA voor Dead or Alive staat moet toch niet als een grote schok komen.
Jongeee, ik dacht dat de afkorting DoA misschien voor een volstrekt andere game stond, is all
Oud 06-11-2012, 20:39
Verwijderd
Ik probeer me ergens voor in te schrijven en het werkt niet.
Oud 06-11-2012, 20:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
songpop? Of heb ik weer wat gemist ;x
Spelletje via fb, liedjes raden
Oud 06-11-2012, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, stop toch 'ns met die stomme requests, grmbl
Oud 06-11-2012, 20:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sorry, ik klik overal porren aan maar ik geloof dat meer dan de helft van mijn speellijst niet meer meedoet
Oud 06-11-2012, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ja nou wordt ie mooi, ik vroeg of je songpop bedoelde of dat singpoppen iets anders is
Oud 06-11-2012, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Sorry, ik klik overal porren aan maar ik geloof dat meer dan de helft van mijn speellijst niet meer meedoet
Ga anderen maar """""porren""""" :;d;d;;D:;d;;D;d:;D;D:
Oud 06-11-2012, 20:57
Verwijderd
ik vind het tijd worden voor en nieuw FB profiel. Dus heb ik ook morgen wat in mijn 4 tussen uren te doen. Mensen weer toevoegen.
Oud 06-11-2012, 21:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja nou wordt ie mooi, ik vroeg of je songpop bedoelde of dat singpoppen iets anders is
Oh, sorry ik heb me vertypt en daarom niet goed begrepen dat je me wilde corrigeren ipv vragen wat het was ik vond het al vreemd dat je wat dat betreft onder een steen zou liggen.
Citaat:
Ga anderen maar """""porren""""" :;d;d;;D:;d;;D;d:;D;D:
Oud 06-11-2012, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh man Wat is het bij paiq toch ongemakkelijk dat je elkaars foto niet direct ziet. Zegt dat ding dat 'ie wat betreft uiterlijk iets van 80% bij mij past, kletsen we een tijdje, dan verschijnt zijn foto en pfffff daar val ik toch helemaal niet op!
Oud 06-11-2012, 21:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben dan natuurlijk wel weer zo'n mietje dat dat niet durft te zeggen.
Oud 06-11-2012, 21:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh man Wat is het bij paiq toch ongemakkelijk dat je elkaars foto niet direct ziet. Zegt dat ding dat 'ie wat betreft uiterlijk iets van 80% bij mij past, kletsen we een tijdje, dan verschijnt zijn foto en pfffff daar val ik toch helemaal niet op!
Je kon toch foto's kijken in het fotospel en die berichtjes sturen ofzo?
Oud 06-11-2012, 21:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kun je gewoon uitzetten hoor.
Oud 06-11-2012, 21:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je kon toch foto's kijken in het fotospel en die berichtjes sturen ofzo?
Dat kan ja Maar je wordt ook gekoppeld door de master-paiq-computer.
Oud 06-11-2012, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat?
het is geniaal iedereen naamzoek!

je gaat naar thuisafgehaald.nl, registreert je en je ziet wie er in jouw buurt koken en wat ze maken. Dan kan je je tot de door hun opgegeven datum/tijd opgeven, spreekt een tijd af en je maaltje staat klaar
Als je zelf wil koken of je hebt simpelweg teveel eten gemaakt, kan je het daar aanbieden. Er zijn ook koks die op verzoek koken. Alles wordt tegen kostprijs/redelijke vergoeding aangeboden/verkocht.
wel zelf bakjes meenemen. Vandaag gevulde aubergines voor anne en falafel voor mij bij een vrouwtje hier op 5 min loopafstand. Het was zo kklekker, die meid kan echt koken.
Morgen eten we witte rijst met 3 gerechtjes van ene Willy op 1.7 km afstand.
Oud 06-11-2012, 21:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

je gaat naar thuisafgehaald.nl, registreert je en je ziet wie er in jouw buurt koken en wat ze maken. Dan kan je je tot de door hun opgegeven datum/tijd opgeven, spreekt een tijd af en je maaltje staat klaar
Als je zelf wil koken of je hebt simpelweg teveel eten gemaakt, kan je het daar aanbieden. Er zijn ook koks die op verzoek koken. Alles wordt tegen kostprijs/redelijke vergoeding aangeboden/verkocht.
wel zelf bakjes meenemen. Vandaag gevulde aubergines voor anne en falafel voor mij bij een vrouwtje hier op 5 min loopafstand. Het was zo kklekker, die meid kan echt koken.
Maar what's in it for them?
Oud 06-11-2012, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Kun je gewoon uitzetten hoor.
Ik kan nog wel meer.
Oud 06-11-2012, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Maar what's in it for them?
mensen die ervan houden te koken en dat willen delen. en ze zullen wel iets meer rekenen dan de daadwerkelijke kostprijs neem ik aan
Ook handig voor mensen die het zonde vinden om eten weg te gooien maar veel te veel hebben gemaakt.
Oud 06-11-2012, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu wel benieuwd naar het smoeltje van die gozert. Is het een Freddy Krueger? Nicky Lauda? Kevin Strootman? Hans Klok?
Oud 06-11-2012, 21:53
Verwijderd
Citaat:

Ja fuck, man. In Arnhem is plenty te vinden maar hier niet. Tof idee, had het graag geprobeerd.
Oud 06-11-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ja fuck, man. In Arnhem is plenty te vinden maar hier niet. Tof idee, had het graag geprobeerd.
begin zelf! goed voorbeeld doet volgen! Jij kan heel lekker koken!
Oud 06-11-2012, 21:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben nu wel benieuwd naar het smoeltje van die gozert. Is het een Freddy Krueger? Nicky Lauda? Kevin Strootman? Hans Klok?
Ik wilde een grappige doch enigszins gemene omschrijving typen, maar realiseerde me dat ik daar veel te aardig voor ben
Oud 06-11-2012, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde een grappige doch enigszins gemene omschrijving typen, maar realiseerde me dat ik daar veel te aardig voor ben
Pfft, ontketen het beest in jezelf!

Ter illustratie: Kevin Strootman.

Citaat:
begin zelf! goed voorbeeld doet volgen! Jij kan heel lekker koken!
Misschien, maar de insteek was juist mínder koken
Oud 06-11-2012, 22:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pfft, ontketen het beest in jezelf!

Ter illustratie: Kevin Strootman.

[afbeelding]
Hij was erger. Meer zeg ik niet
Oud 06-11-2012, 22:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Teringhandig, ik ga eens kijken of ze hier ook mee doen, wonen hier heel veel verschillende mensen!
Oud 06-11-2012, 22:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hmm, er zijn hier in de buurt wel veel ophalers, maar vrijwel geen koks.

Maar wat een tof concept.
Oud 06-11-2012, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Hij was erger. Meer zeg ik niet
Fair enough.

Overigens haak ik bij de meesten al af louter op basis van die vijf minuten aan gebrek aan propere spelling en het ontbreken van interpunctie. Om nog maar te zwijgen over het gebrek aan flair en scherpzinnigheid.
Oud 06-11-2012, 22:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, even iets heel anders:
Ik kom net op tumblr een 'ace'-blog tegen, maar het blijkt van een 14-jarig meisje te zijn. Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd. Buiten de vraag of je zeker kan weten of je aseksueel bent op je 14e, vind ik het sowieso raar dat iemand van die leeftijd een blog heeft over seksualiteit.
Ik krijg er een beetje een naar gevoel van. Net zoals jonge tieners die zichzelf bi noemen en er heel militant over doen. Dat voelt imo gewoon als interessant-doenerij.
Oud 06-11-2012, 22:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Fair enough.

Overigens haak ik bij de meesten al af louter op basis van die vijf minuten aan gebrek aan propere spelling en het ontbreken van interpunctie. Om nog maar te zwijgen over het gebrek aan flair en scherpzinnigheid.
Oh zeker. Maar ik vind het nog gênanter als dat gesprek best acceptabel was om dan iemand te deleten om z'n uiterlijk. Niet dat ik dan maar blijf kletsen hoor, maar ik vind het zo... gemeen.
Oud 06-11-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Oh zeker. Maar ik vind het nog gênanter als dat gesprek best acceptabel was om dan iemand te deleten om z'n uiterlijk. Niet dat ik dan maar blijf kletsen hoor, maar ik vind het zo... gemeen.
Ach, ik word ook zovaak wegge..klikt. En dat is maar goed ook, denk ik dan.
Oud 06-11-2012, 22:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is ook wel weer waar Ik heb dan ook liever dat iemand me delete.
Oud 06-11-2012, 22:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
En nu is het echt bedtijd! Toedels!
Oud 06-11-2012, 22:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoe laat is het nu in Amerika? Wanneer sluiten de stembussen? En wanneer kunnen we de uitslag verwachten? Ik heb het tot nu toe niet zo gevolgd
Oud 06-11-2012, 22:56
Verwijderd
In New York is het nu 18.00 uur.
Oud 06-11-2012, 22:57
Verwijderd
Om 6.00 Nederlandse tijd komt de westkust pas met exitpolls geloof ik. Maar volgens mij heb je dan al wel een idee. Lastige kutverkiezingen in Amerika
Oud 06-11-2012, 23:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nouja, elk uur zijn er wel een paar staten bekend, dacht ik. Maar de uitslag zou zo'n beetje rond 5-6 uur bekend kunnen zijn.
Oud 06-11-2012, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Btw, even iets heel anders:
Ik kom net op tumblr een 'ace'-blog tegen, maar het blijkt van een 14-jarig meisje te zijn. Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd. Buiten de vraag of je zeker kan weten of je aseksueel bent op je 14e, vind ik het sowieso raar dat iemand van die leeftijd een blog heeft over seksualiteit.
Ik krijg er een beetje een naar gevoel van. Net zoals jonge tieners die zichzelf bi noemen en er heel militant over doen. Dat voelt imo gewoon als interessant-doenerij.
Ach, op die leeftijd vind je alles aan jezelf belangrijk genoeg om militant over te doen. Bovendien; niks mis met veertienjarigen die onder elkaar seksuele vrijheid propageren, of dat nou vanuit biseksualiteit of vanuit aseksualiteit is. (De vrijheid om geen seks te hebben is ook vrijheid, immers.)

Ze doet het misschien niet op de manier die jij graag zou zien, en misschien blijkt ze achteraf niet eens aseksueel te zijn, maar ze zorgt er wel voor dat meer mensen op de hoogte raken van wat het is, en dat lijkt me in de kern toch een goed iets.

[edit] Alhoewel ik je irritatie ook wel snap, hoor. Dit is meer gezegd vanuit 'the greater good'.

Laatst gewijzigd op 06-11-2012 om 23:27.
Oud 06-11-2012, 23:22
Verwijderd
6500 dollar voor een HEEL huis, omg.
Oud 06-11-2012, 23:23
Verwijderd
Oh, ik kijk Nederland 1, dus, Amerika

Edit: of nederland 2, ik weet het niet, stream
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten