Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
besides, ik heb ff brutale vraag, (en hylks meel @nazipunksfuckoff doet t nie meer) ik ga binnekort beginnen aan studie in Amsterdam, weten jullie nog (tijdelijke) slaapplek.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ps = voor avondmeeting.. dat is gewoon heel relaxed op t strand |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je er dan bent, is het heel makkelijk, het kleine station uitlopen en dan een pleintje over en dan zie je het al. heel gemakkelijk allemaal. ga er vaker heen. is heel mooi daar, wil ook heel graag komen, maar het is heel ver voor mij ![]()
||
Citaat:
Dus ik weet het echt nog niet, wat kan je ubehaupt aan, AHpakje ofzo!?!?! En anders gewoon maar niet volgens het thema en dan gewoon normaal. |
![]() |
|
![]() |
Zullen we anders alvast afspreken dat we op het strand precies voor de rotonde zitten. (Daar zit ik dan gewoon vanaf 6 uur met mn kleedje) Dat is makkelijk te vragen als je de weg kwijt bent, en je kan het met behulp van een kaartje makkelijk vinden.
Een partytent is in principe wel een goed idee, nadeel is het meeslepen. Ook weet ik niet zeker of het wel toegestaan is ( ![]() Drinken, eten, muziek ![]()
|
![]() Achja, heb het er wel voor over eigenlijk. ![]() Heb ook nog even het kaartje bekeken, en ik ga niet alleen de weg zoeken! Anders verdwaal ik geheid ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-08-2002 om 17:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens: er hangen vaak straatnamen in een stad, heel handig in combinatie met een kaartje ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maakt mij niet veel uit, maar komt er wel een trein daar? Das wel hndig opzich. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als jullie alleen op het strand willen zitten maakt het niet veel uit.. De kans dat je Michiel zit is dan wel klein ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|