Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wel raar ja.
Ik weet nog dat mijn broertje te horen kreeg dat sinterklaas nep was. Wist-ie allang, zei hij. 's Avonds kwam hij toch naar mijn moeder om te vragen, waar dan toch die cadeautjes vandaan kwamen en hoe de pepernoten in zijn schoen kwamen. ![]()
|
Verwijderd
|
In die brief staat toch ook niet dat ze het op school hebben verteld? Ik snap wel dat school ouders op een bepaald punt aanspoort het geheim te onthullen, dan kunnen ze het zelf voorzichtig brengen. Anders is de kans toch heel groot dat zo'n kind door klasgenoten op veel wredere wijze uit de droom wordt gerukt.
|
![]() |
|
Ik weet niet meer wanneer het was, maar ik geloofde nog en mijn klasgenootjes lachten mij toen hard uit. En toen werd ik heel boos en riep "Maar Sinterklaas bestaat WEL hoor!
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() En toen ging mijn moeder van nee lol sinterklaas bestaat niet en alles!1 en toen was ik echt heel erg verdrietig, mijn hele wereldbeeld was uit elkaar gescheurd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik wist het al eerder, maar het ging zoals bij Lusi ja, vanaf groep 5 deden we surprises en de kinderen die nog in Sinterklaas geloofden kregen een briefje mee dat het tijd werd het de kinders te vertellen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou mijn gedachten waren ook: als je 12 bent weet je hoe seks werkt, dus dan snap je ook wel hoe Sinterklaas werkt. Ik kan het me echt niet voorstellen. Bij ons werd er in groep 3 al geroddeld dat ie niet bestond. En als je goed kijkt op tv bijvoorbeeld, wordt er na achten toch wel vaker gewoon gepraat over wie Sinterklaas speelt. Dat is toch ook wel de bedtijd van 8/9-jarigen. Niet 12-jarigen. Plus je kunt na je 10e echt je gang gaan op internet, en dan is het allemaal zo verklapt. Je kunt zelf lezen, dus internet en de krant zijn gewoon gevaarlijk gebied.
|
![]() |
||
En ik kwam in dit topic om dit:
Citaat:
![]()
|
KLIK
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |