Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was eigenlijk van plan deze taart te bakken voor 5 dec, maar kwam tot de conclusie dat ik daar dingen voor moet kopen die ik daarna nauwelijks nog gebruik. Ik heb geen springvorm en geen deegroller.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb het wel eens aan een Engelse vriend geprobeerd uit te leggen. Verloren zaak, want hij vond het zeer onwaarschijnlijk dat een oude man een paard op het dak kreeg ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik kijk even Toppopop ned 3. Angela Groothuizen noemt The Golden Earring voor de Hall of Fame met grootste Nederlandse artiesten. Zo te zien heeft het publiek nauwelijks een idee wie dat zijn
![]()
|
Nou ja, een sterk paard dat over daken loopt is nog iets realistischer dan vliegende dieren die een slee de lucht in trekken.
Amerigo (of watvoor paard het nu ook is) loopt iig zelf. Mad props voor dat paard! En ik weet ook wel dat den kerstman ook 'St. Nicholas' is.
|
Verwijderd
|
Stefenootje naamzoek: In aanvulling op onze discussie van een aantal maanden gelezen over ''pink stinks'' en het nurture/nature debat over man/vrouw-dingen: deze man legt mooi uit waarom ik niet geloof dat meisjes ''nu eenmaal'' meisjesdingen willen doen, (er überhaupt meisjesdingen bestaan) van roze houden en daarin verschillen van jongens.
Laatst gewijzigd op 01-12-2012 om 22:31. |
![]() |
|
Nou ja, ik bedoelde ook niet dat ik wilde kijken omdat het over pinkstinks gaat, maar dat ik de ideeen van pinkstinks goed vind en het daarom wil zien. De trend om meisjes een soort van prinsessen/modepoppetjes hoek in te duwen is aanzienlijk groter dan vroeger en dat vind ik een naar iets.
edit: Ik merk het heel erg aan m'n nichtje. Dat kind is net 7 en heeft al jaren issues omdat ze zichzelf niet mooi genoeg vindt en ze vindt zichzelf dom. Ze is harstikke slim, maar als iedereen om haar heen alleen maar commentaar geeft over hoe mooi of schattig ze eruitziet en ze vrijwel nooit hoort dat ze iets goed kan of dat ze veel weet, dan maakt het zo'n kind natuurlijk extra onzeker als ze er misschien een keertje niet tip-top uitziet of de hipste kleren aanheeft. Ik word er verdrietig van, maar als ik er wat van zeg dan word ik in de family weer bestempeld als rare zeurmuts.
Laatst gewijzigd op 01-12-2012 om 22:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Goeiemorgen! Gisteravond na het concert was er gratis bier op school en daarna zijn we ergens gaan feesten en ik was om half vijf pas in bed. Met de spullen en pincode van een huisgenoot, geen idee waar hij nu is. Superleuk.
Maar ik heb echt hard gedanst en nu wil ik wel graag douchen maar ik wil zo gaan sporten denk ik. Zal ik gewoon twee keer douchen of zal ik even HARD met mijn bierzweet de sportschool onveilig maken en daarna extra schoon worden (voor mijn gevoel)? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goeiemorgen, ik ben hartstikke dood en lag 4uur in bed. Een meisje was zo dronken geworden dat ze me begon te slaan, en toen werd ze de club uitgeggooid. mijn lover was ziek, dus hij was er niet. Ik ben ook van het podium afgefklikkerd tijdens het dansen en in glas gestapt, want idioten waren met glzen aan het gooien. Ze vonden achter de bar raar dat ik niet continue alcohol bestelde. en er waren te veel mensen die je met hun peuken binaj verbrande. Mijn haar stinkt en mijn lievelingstrui.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat binnenkort jullie kindje wordt geboren! Straks papa en mama, wat een belevenis Zeker weten dat jullie kindje heel erg welkom is" |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() "Een mensenkindje is een wonder En dat groeit nu in jouw lijf. Dat gevoel is zo bijzonder Dat ik je nu dit gedichtje schrijf!" |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|