Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2012, 03:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me vooral af waarom! Want je bent niet de enige die het doet.
Gewoon, cijfers die ik toch nog wil veranderen, ZINSNEDES, enzovoort Serious business hoor, film!
Advertentie
Oud 13-12-2012, 03:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik edit ook zo vaak posts. Omdat ik lekker impulsief typ
Van jou valt het me niet zo vaak op hoor. En 'lekker impulsief typen'
Citaat:
Neuh, ik weet nu dat die vorige pipo gewoon een lulhannes was en dat het heus wel veel beter kan. Ik heb volgens mij ook wel eerder gezegd dat als ik 't ooit weer zou doen, dat ik er dan echt fucking goed in zou zijn. en daar blijf ik bij.
Ik geloof je gelijk
Oud 13-12-2012, 03:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik geloof je gelijk
NAIS!
Oud 13-12-2012, 03:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gewoon, cijfers die ik toch nog wil veranderen, ZINSNEDES, enzovoort Serious business hoor, film!
Oh. Ik ga natuurlijk niet 6 keer dezelfde recensie lezen, dus meestal zie ik geen verschil. Maar, mysterie opgelost
Oud 13-12-2012, 03:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
NAIS!
Duh, je bent goed in alles, daar kan seks ook wel bij!
Oud 13-12-2012, 03:38
Verwijderd
Nou, ik ga maar eens m'n bed opnieuw opmaken en slapen. Trusten mensen!
Oud 13-12-2012, 03:39
Verwijderd
Citaat:
Van jou valt het me niet zo vaak op hoor. En 'lekker impulsief typen'
Uhhuh. Gewoon niet teveel nadenken over de vorm en gás op dat toetsenbord. Overigens heeft dat soms wel tot gevolg dat ik mezelf een beetje haat. Om daarna mezelf weer ouderwetsch te liefkozen, want zo rol ik nou eenmaal

Enfin, nachtploeg, tijd voor mij om horizontaal te gaan. Später!
Oud 13-12-2012, 03:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik ging ook al 20 minuten geleden slapen kusjes
Oud 13-12-2012, 03:40
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ja, ik ging ook al 20 minuten geleden slapen kusjes
Lijkt me verstandig
Oud 13-12-2012, 03:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Duh, je bent goed in alles, daar kan seks ook wel bij!
Oh ja, streel mijn ego! Ga doorrrr!

Ik weet er iig wel meer over dan de gemiddelde Viva-lezeres, genoeg om m'n eigen advies-column te hebben zelfs, maar het is allemaal theoretische kennis, ik heb er vrij weinig van kunnen toepassen.
Oud 13-12-2012, 03:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En hoe staat het met de support van Hero Brinkman?
Die was te druk met zich te bezatten in een café.
Oud 13-12-2012, 04:20
Verwijderd
De bakker is laat vandaag. Meestal komt hij rond half vijf.
Oud 13-12-2012, 09:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mehe, Herman van der Zandt moet het item over het Groot Dictee doen en dus vertellen dat hij de prominent met de minste fouten was, en hij doet net of z'n neus bloedt
Oud 13-12-2012, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet kunnen slapen als ik honger had
Ja, ik doe het ook niet van harte, maar 't is de enige manier om mijn zesendertiguursetmaal in 24 uur te stoppen. Het is een beetje als heel veel middagdutjes doen en nooit echt slapen.

Hoewel het niet optimaal werkt want gisteren moest ik tot ruim 1200 tellen voor ik in slaap viel.
Oud 13-12-2012, 09:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Alleen je seksgehalte is fbwaardig inderdaad. Ik hoorde namelijk dat fbs geen seks hebben

We hebben een halfuurrooster vandaag En om half 2 zijn we uit! Behalve ik met nog twee klasgenoten, want wij moeten met onze coach en de teamleider gaan praten over incapabele docenten.
Oud 13-12-2012, 09:58
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 13-12-2012, 10:03
Verwijderd
Hoi Frayne! Is het een beetje gezakt of ben je nog steeds helemaal over de zeik? En wil je vriendje inmiddels wel bellen?

Ik ben gistermiddag naar Maak de Droom Waar geweest waar van de 12.000 bezoekers naar schattig 9.000 mensen gehandicapten waren. En het was zo gaaf. Ik wil nooit meer iets anders doen dan in de gehandicaptenzorg werken
Oud 13-12-2012, 10:06
Verwijderd
Mwah. Ik ben nog best wel boos. We hadden gisteravond nog gebeld (ik ben maar gewoon gaan bellen, want ruzie maken over facebook is te achterlijk voor woorden) maar ik heb er echt veul spijt van dat ik dat heb gedaan. Is alleen maar erger geworden. Dus nu ben ik naast boos ook heel verdrietig en wil ik alleen maar bellen en zeggen dat het allemaal wel prima is en knuffelen /wijf.

En het lijkt me heel speciaal (jaja ) om zoiets mee te maken!
Oud 13-12-2012, 10:11
Verwijderd
Ik vind het naar voor je! Misschien is het over een paar dagen een beetje gezakt en kan hij ook weer normaal doen. Dat doet mijn vriendje ook altijd, eerst mopperen en knetteren en boos zijn en dan zegtie ook wel dat hij altijd moet wennen aan wat er anders is dan in eerste instantie gepland is en dan is het wel mogelijk om er normaal over te praten. Succes ermee

Ja omg Ik vond het zo gaaf! De ene nog gehandicapter dan de ander en nog schever dan de volgende maar het is zo mooi om te zien. Ik hou zo van mijn werk! En ik vind Jan Smit nu wel echt heel leuk, want hij is zo gaaf met de cliënten! En Danny de Munk ook! Omg <3
Oud 13-12-2012, 10:13
Verwijderd
Ach. We zien het wel. Ik kan er toch niet echt iets aan doen op het moment .

En pluspunt: mijn zus kwam gisteravond nog even knuffelen en zeggen dat het echt wel goed komt en alles. Dus ik krijg nu eindelijk een soort van band met mijn zus en dat is goed .
Oud 13-12-2012, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Mehe, Herman van der Zandt moet het item over het Groot Dictee doen en dus vertellen dat hij de prominent met de minste fouten was, en hij doet net of z'n neus bloedt
hahaha ja dat vond ik leuk
ik vond herman eerst niks, maar hij is best leuk eigenlijk. Lekker subtiel bijdehand
Oud 13-12-2012, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Ach. We zien het wel. Ik kan er toch niet echt iets aan doen op het moment .

En pluspunt: mijn zus kwam gisteravond nog even knuffelen en zeggen dat het echt wel goed komt en alles. Dus ik krijg nu eindelijk een soort van band met mijn zus en dat is goed .
Zussen zijn tof! Het heeft lang geduurd, maar ik heb sinds kort ook een beetje een normale band met mijn zussen, behalve de jongste, want die is nog heel veel met zichzelf bezig en veel te boos op de wereld om met iets anders bezig te zijn dan met zichzelf. En dat is niet erg, want ze is 18 en dan mag dat.
Oud 13-12-2012, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Maar wel bij het volgende item "Het dier strandde bij de Razende Bol, met twee hoofdletters" wat een held <3
Oud 13-12-2012, 10:56
Verwijderd
Toets was half compleet dus ik kon hem niet echt maken. Moeten we nu maandag terug voor die toets. 2 uur voor niks op school geweest.
Oud 13-12-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ja omg Ik vond het zo gaaf! De ene nog gehandicapter dan de ander en nog schever dan de volgende maar het is zo mooi om te zien. Ik hou zo van mijn werk! En ik vind Jan Smit nu wel echt heel leuk, want hij is zo gaaf met de cliënten! En Danny de Munk ook! Omg <3
Je praat echt over gehandicapten alsof het circusdieren zijn.
Oud 13-12-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
En ik vind Jan Smit nu wel echt heel leuk, want hij is zo gaaf met de cliënten! En Danny de Munk ook! Omg <3
Ja, het is niet dat die vaak ander soort publiek hebben.
Oud 13-12-2012, 12:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh ja, streel mijn ego! Ga doorrrr!

Ik weet er iig wel meer over dan de gemiddelde Viva-lezeres, genoeg om m'n eigen advies-column te hebben zelfs, maar het is allemaal theoretische kennis, ik heb er vrij weinig van kunnen toepassen.
Theorie is goed genoeg

Goeiemorgen allemaal!
Oud 13-12-2012, 12:23
Verwijderd
Het is al 1,5 uur middag.
Oud 13-12-2012, 12:28
Verwijderd
Wie ben jij eigenlijk, umberto? Ik vind jou wel lekker bitter. Verbitterde galspuwers

etc.
Oud 13-12-2012, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Wie ben jij eigenlijk, umberto? Ik vind jou wel lekker bitter. Verbitterde galspuwers

[afbeelding]
etc.
Oud 13-12-2012, 12:29
Verwijderd
Is het niet Soija?
Oud 13-12-2012, 12:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is al 1,5 uur middag.
Nou en! Voor mij niet
Oud 13-12-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Nou en! Voor mij niet
Ja oke je hebt gelijk. Je leeft een ander ritme.
Oud 13-12-2012, 12:38
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
etc.
je kent me van back in the days, maar het is een GEHEIM! ik zit op het forum in de echtelevenkast en vice versa, M.
Oud 13-12-2012, 12:41
Verwijderd
Citaat:
je kent me van back in the days, maar het is een GEHEIM! ik zit op het forum in de echtelevenkast en vice versa, M.
Als ik het niet dacht
Oud 13-12-2012, 12:44
Verwijderd
http://www.nu.nl/buitenland/2981705/...dige-kate.html

Politie bevestigt zelfmoord verpleegkundige Kate
LONDEN - De Britse verpleegkundige die kort na een telefoongrap van Australische dj's overleed, heeft zichzelf verhangen.

Foto: AFP
Bekijk video

Dat bevestigde de Britse politie donderdag, meldt de BBC.

De dj's Mel Greig en Michael Christian belden vorige week woensdag naar het ziekenhuis waar de vrouw van prins William, Kate, werd behandeld voor zwangerschapsmisselijkheid.

Ze deden zich voor als koningin Elizabeth II en kroonprins Charles. Verpleegster Jacintha Saldanha trapte erin en verbond de twee door met een collega, die vervolgens medische informatie verstrekte. Twee dagen later werd de 46-jarige moeder van twee kinderen dood gevonden.

'Eenzaam en verward'
Het King Edward VII-ziekenhuis in Londen had geen disciplinaire maatregel tegen Saldanha genomen, maar ze zou ''zeer eenzaam en verward'' zijn geweest door het incident.
De Britse premier David Cameron heeft zijn condoleances aangeboden aan de familie van de verpleegkundige. ''Het is duidelijk dat ze van haar baan hield en zich veel zorgen maakte over de gezondheid van haar patiënten. Wat er is gebeurd, is een absolute tragedie.''

Onderzoek
De Australische mediawaakhond ACMA stelt een onderzoek in naar de grap. Radiozender 2DayFM doneert haar radio-inkomsten tot het einde van het jaar aan de nabestaanden en heeft de twee dj's voor onbepaalde tijd op non-actief gesteld.

Afscheidsbrieven
De verpleegster liet drie afscheidsbrieven achter.
De politie is nog bezig met onderzoek naar de afscheidsbrieven. Ook worden vrienden, familie en collega's ondervraagd om vast te stellen wat Jacintha Saldanha tot haar daad dreef.
De lijkschouwer heeft het onderzoek naar Saldanha's dood verdaagd tot 26 maart.

Jeetje.
Oud 13-12-2012, 13:02
Verwijderd
Hrm, jee. Kan me moeilijk voorstellen dat die vrouw voor 't geintje van de DJ's 100% in ordnung was.
Oud 13-12-2012, 13:39
Carn
Carn is offline
Zeer waarschijnlijk niet, maar het kan wel net de druppel geweest zijn. Ik had vroeger een buurvrouw die een complete burnout kreeg, gevolgd door nog een soort geestelijke inzinking, omdat ze niet wist of ze wel of geen kunstnagels wilde. Natuurlijk speelde er veel meer en was ze blijkbaar al jaren depressief en waren er allerlei issues, etc.
Oud 13-12-2012, 14:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader ging net helemaal uit zijn plaat dat hij een dekseltje niet kon vinden (hij krijgt vaak eten mee in bakjes), vergeet hij de andere bakjes mee te nemen en heb ik het dekseltje binnen 10 seconden gevonden
Oud 13-12-2012, 14:40
Verwijderd
Je kunt in heel veel posts met 'vader' dat woord vervangen door 'oppaskindje' ofzo
Oud 13-12-2012, 14:43
Martiño
Martiño is offline
Mijn vriend werkt vandaag in een ander filiaal en toen ik hem vroeg hoe het ging stuurde hij terug dat "ze hier een fat boy in de personeels ruimte hebben" en toen stuurde ik terug dat het misschien wel door een afwijking kwam en hij niet moest klagen zo lang hij nog ruimte had om zelf te zitten.

En nu moet ik vooral even om mezelf gniffelen.
Oud 13-12-2012, 14:43
Verwijderd
Ik heb het trouwens ook. ALs ik naast mijn vader aan tafel zit en hij krijgt iets niet open (een pak kaas ofzo ) is het standaard: geef maar hier.
Oud 13-12-2012, 14:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb het trouwens ook. ALs ik naast mijn vader aan tafel zit en hij krijgt iets niet open (een pak kaas ofzo ) is het standaard: geef maar hier.
Het is hier altijd andersom maar hij zocht een blauw dekseltje, maar het bleek een rode te zijn.
Hij was ook heel driftig alles uit dat kastje aan het trekken (zo'n zooi kastje met allemaal bakjes, die er gewoon ingeflikkerd worden zodra ze uit de machine komen) en er kwamen een aantal ziektes bij kijken. Ik lach me soms dood met die man
Oud 13-12-2012, 14:54
Verwijderd
Ha. Ik ben mensen aan het laten schrikken met dat ik whatsapp heb de reacties zijn echt grappig
Oud 13-12-2012, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Het is hier altijd andersom maar hij zocht een blauw dekseltje, maar het bleek een rode te zijn.
Hij was ook heel driftig alles uit dat kastje aan het trekken (zo'n zooi kastje met allemaal bakjes, die er gewoon ingeflikkerd worden zodra ze uit de machine komen) en er kwamen een aantal ziektes bij kijken. Ik lach me soms dood met die man
Ja nee ik ben dus ook zijn stiekeme hulp in het dagelijks leven.

*naar rek staar*
Moet ik voor je kijken, pap?
Ja ik weet niet wat jij ziet wat ik niet zie?
*geeft het goeie aan*

Echt af en toe vraag je af hoe ze functioneren Ook in de supermarkt duurt het eeuwen.
Oud 13-12-2012, 15:04
Verwijderd
Citaat:

*naar rek staar*
*geeft het goeie aan*

Echt af en toe vraag je af hoe ze functioneren Ook in de supermarkt duurt het eeuwen.
Dit herken ik heel erg
Oud 13-12-2012, 15:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

*naar rek staar*
*geeft het goeie aan*

Hahahaha mooi als hij iets niet kan vinden, vraagt hij het meestal wel hoor. Ook als hij niet meer weet op hoeveel graden de was ook alweer moet enzo. Want telkens als hij met de wasmachine/droger gaat experimenteren, komt het er niet uit zoals hij wil, dus hij weet nu dat hij beter gewoon naar mij kan luisteren wat dat betreft
Oud 13-12-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Daarom heeft mijn moeder mijn vader een keukenverbod opgelegd Naast dat maakt-ie ook overal een pestpleurisbende van, namelijk. En opruimen? Nou, dat dacht ik niet
Oud 13-12-2012, 15:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er staat hier al twee dagen een bakje met speklapjes in ketjap op het aanrecht. Al zou dat uit zichzelf bijna naar de prullenbak lopen, ik ga het niet opruimen.
Oud 13-12-2012, 16:06
Verwijderd
Tijd voor soep.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten