Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enfin, nachtploeg, tijd voor mij om horizontaal te gaan. Später! |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet er iig wel meer over dan de gemiddelde Viva-lezeres, genoeg om m'n eigen advies-column te hebben zelfs, maar het is allemaal theoretische kennis, ik heb er vrij weinig van kunnen toepassen.
|
Mehe, Herman van der Zandt moet het item over het Groot Dictee doen en dus vertellen dat hij de prominent met de minste fouten was, en hij doet net of z'n neus bloedt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel het niet optimaal werkt want gisteren moest ik tot ruim 1200 tellen voor ik in slaap viel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() We hebben een halfuurrooster vandaag ![]()
|
Verwijderd
|
Hoi Frayne! Is het een beetje gezakt of ben je nog steeds helemaal over de zeik? En wil je vriendje inmiddels wel bellen?
Ik ben gistermiddag naar Maak de Droom Waar geweest waar van de 12.000 bezoekers naar schattig 9.000 mensen gehandicapten waren. En het was zo gaaf. Ik wil nooit meer iets anders doen dan in de gehandicaptenzorg werken ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwah. Ik ben nog best wel boos. We hadden gisteravond nog gebeld (ik ben maar gewoon gaan bellen, want ruzie maken over facebook is te achterlijk voor woorden) maar ik heb er echt veul spijt van dat ik dat heb gedaan. Is alleen maar erger geworden. Dus nu ben ik naast boos ook heel verdrietig en wil ik alleen maar bellen en zeggen dat het allemaal wel prima is en knuffelen /wijf.
En het lijkt me heel speciaal (jaja ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het naar voor je! Misschien is het over een paar dagen een beetje gezakt en kan hij ook weer normaal doen. Dat doet mijn vriendje ook altijd, eerst mopperen en knetteren en boos zijn en dan zegtie ook wel dat hij altijd moet wennen aan wat er anders is dan in eerste instantie gepland is en dan is het wel mogelijk om er normaal over te praten. Succes ermee
![]() Ja omg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vond herman eerst niks, maar hij is best leuk eigenlijk. Lekker subtiel bijdehand ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Goeiemorgen allemaal!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.nu.nl/buitenland/2981705/...dige-kate.html
Politie bevestigt zelfmoord verpleegkundige Kate LONDEN - De Britse verpleegkundige die kort na een telefoongrap van Australische dj's overleed, heeft zichzelf verhangen. Foto: AFP Bekijk video Dat bevestigde de Britse politie donderdag, meldt de BBC. De dj's Mel Greig en Michael Christian belden vorige week woensdag naar het ziekenhuis waar de vrouw van prins William, Kate, werd behandeld voor zwangerschapsmisselijkheid. Ze deden zich voor als koningin Elizabeth II en kroonprins Charles. Verpleegster Jacintha Saldanha trapte erin en verbond de twee door met een collega, die vervolgens medische informatie verstrekte. Twee dagen later werd de 46-jarige moeder van twee kinderen dood gevonden. 'Eenzaam en verward' Het King Edward VII-ziekenhuis in Londen had geen disciplinaire maatregel tegen Saldanha genomen, maar ze zou ''zeer eenzaam en verward'' zijn geweest door het incident. De Britse premier David Cameron heeft zijn condoleances aangeboden aan de familie van de verpleegkundige. ''Het is duidelijk dat ze van haar baan hield en zich veel zorgen maakte over de gezondheid van haar patiënten. Wat er is gebeurd, is een absolute tragedie.'' Onderzoek De Australische mediawaakhond ACMA stelt een onderzoek in naar de grap. Radiozender 2DayFM doneert haar radio-inkomsten tot het einde van het jaar aan de nabestaanden en heeft de twee dj's voor onbepaalde tijd op non-actief gesteld. Afscheidsbrieven De verpleegster liet drie afscheidsbrieven achter. De politie is nog bezig met onderzoek naar de afscheidsbrieven. Ook worden vrienden, familie en collega's ondervraagd om vast te stellen wat Jacintha Saldanha tot haar daad dreef. De lijkschouwer heeft het onderzoek naar Saldanha's dood verdaagd tot 26 maart. Jeetje. |
![]() |
|
Zeer waarschijnlijk niet, maar het kan wel net de druppel geweest zijn. Ik had vroeger een buurvrouw die een complete burnout kreeg, gevolgd door nog een soort geestelijke inzinking, omdat ze niet wist of ze wel of geen kunstnagels wilde. Natuurlijk speelde er veel meer en was ze blijkbaar al jaren depressief en waren er allerlei issues, etc.
|
Mijn vriend werkt vandaag in een ander filiaal en toen ik hem vroeg hoe het ging stuurde hij terug dat "ze hier een fat boy in de personeels ruimte hebben" en toen stuurde ik terug dat het misschien wel door een afwijking kwam en hij niet moest klagen zo lang hij nog ruimte had om zelf te zitten.
![]() En nu moet ik vooral even om mezelf gniffelen. ![]()
||
Citaat:
![]() Hij was ook heel driftig alles uit dat kastje aan het trekken (zo'n zooi kastje met allemaal bakjes, die er gewoon ingeflikkerd worden zodra ze uit de machine komen) en er kwamen een aantal ziektes bij kijken. Ik lach me soms dood met die man ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*naar rek staar* Moet ik voor je kijken, pap? Ja ik weet niet wat jij ziet wat ik niet zie? *geeft het goeie aan* Echt af en toe vraag je af hoe ze functioneren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd