Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2013, 13:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sinds wanneer is naaktfoto's sturen "hengelen naar aandacht", in plaats van iets wat men doet omdat ze het opwindend vinden?

Sowieso, sinds wanneer is aandacht willen een negatief iets? Vrijwel iedereen wil aandacht. Misschien is verschillende hoeveelheden en op verschillende manieren, maar vrijwel iedereen wil het. Wellicht is naaktfoto's sturen om het te krijgen (al betwijfel ik dus wie dat daarvoor doet) niet de beste manier, maar verder zie ik het hele probleem niet zo.
Oud 25-02-2013, 14:41
Verwijderd
Het komt beide voor, zowel wederzijdse opwinding als de hoop op positieve aandacht. Dat vind ik inderdaad ook niet raar; nogal wiedes dat mensen graag complimenten krijgen. Je overige punten wilde ik aankaarten in eventuele vervolgvragen, maar ik ben het uiteraard volledig met je eens.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 17:02
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Jaja, ga maar weer opscheppen over dat je heet en aantrekkelijk bent hoor ;-)
Deze methode is erg, omdat sommige meisjes half worden gedwongen door een jongen, omdat ze het doen om er bij te horen etc. Ik heb er geen last van, ik geef alleen mijn mening !!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Jaja, ga maar weer opscheppen over dat je heet en aantrekkelijk bent hoor ;-)
Ik parafraseerde de laatste twee zinnen uit jouw post. Maar het was niet geheel serieus bedoeld.

Citaat:
Deze methode is erg, omdat sommige meisjes half worden gedwongen door een jongen, omdat ze het doen om er bij te horen etc. Ik heb er geen last van, ik geef alleen mijn mening !!
Ah, dus het gaat je niet om dat aandacht vragen? Meer om de sociaal-maatschappelijke connotaties. Maar als die meisjes volgens jou worden gedwongen, waarom zijn zij dan volgens jou 'echt heel sneu' en de jongens niet? En waar hoor je precies 'bij' als je iets doet wat 1) privé blijft en 2) waar de meeste mensen op lijken neer te kijken?

Daarnaast: als je er geen last van hebt, waarom heb je er dan zo'n sterk negatieve mening over? Dat moet toch ergens vandaan komen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 09:57
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...iet_twitt.html

Vond dit wel toepasselijk voor dit topic. Overigens is de agent (en inleiding van het artikel) juridisch onjuist naar mijn weten.

edit; we danken de agent voor de mededeling; de foto is met zoekwerk van minder dan een minuut gewoon te vinden. Zucht.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 12:03
Vowel
Vowel is offline
Inderdaad zeg, die heeft haar daarmee niet geholpen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 15:07
Verwijderd
Gelinkt in de comments: dit artikel over het delen van naaktfoto's met je vriendjes en de gevallen waarin meisjes wél gedwongen worden. Wel gek dat de schrijver in al z'n heilige woede nergens opmerkt waarom die meisjes dan precies chantabel zijn, want dat lijkt me net zo goed een groot onderdeel van het probleem.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 16:51
Vowel
Vowel is offline
Jezus wat een ziek zooitje zeg. Ik kan er niet echt bij dat ze er zo systematisch mee bezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 18:14
Verwijderd
Sowieso vind ik het maar apart. Met een beetje smooth operaten krijg je een stuk meer foto's toegestuurd dan meteen dreigen met blackmails.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 18:31
doozj
doozj is offline
Waarom zouden meiden naïef zijn als ze zoiets doen? Vrouwen kunnen het ook opwindend vinden , en bovendien zijn er vast ook zat vrouwen die zulke foto's van mannen krijgen en die aan hun vrienden/ vriendinnen laten zien.Alhoewel dit meestal wel met een andere reden is dan die mannen hebben voor het doorsturen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 21:12
Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Iemand die ik ken werd bedreigt als ze dat niet zou doen zou hij haar slaan enzo die dingen... Dus ik denk ook uit angst
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten