Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me absoluut NIET ingehouden Gejankt met van die lange uithalen en alles
Dat vind ik ook altijd fijn, maar niet met mijn vriend erbij want die denkt dan dat ie mij moet troosten en dan voel ik me zo stom... Al kon ik het bij de aflevering van Sybill niet tegen houden
Advertentie
Oud 06-01-2013, 21:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat vind ik ook altijd fijn, maar niet met mijn vriend erbij want die denkt dan dat ie mij moet troosten en dan voel ik me zo stom... Al kon ik het bij de aflevering van Sybill niet tegen houden
Ik jank ook niet zo als ik het kijk met iemand samen hoor Maar aangezien ik alleen woon en geen vriend heb, kan ik janken als dat nodig is
Oud 06-01-2013, 21:15
Verwijderd
Ik krijg een facebookbericht van een vriend van mijn moeder over hoe dapper ik ben en dat hij bewondering voor me heeft en dat ik het helemaal ga maken in het leven. En ik voel me erg gevleid, maar heb geen IDEE wat ik moet antwoorden. Maar het helemaal negeren gaat natuurlijk ook niet. Wat moet ik antwoorden!?
Oud 06-01-2013, 21:19
Verwijderd
"Bedankt voor je lieve woorden, ik voel me erg gevleid en weet niet zo goed wat ik moet zeggen"
Oud 06-01-2013, 21:31
Verwijderd
Ik lig al in bed en nu hoor ik piepende remmen op straat en een heleboel geschreeuw en gescheld en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik durf niet zo goed uit m'n raam te kijken.
Oud 06-01-2013, 21:32
Verwijderd
Sarah, ik wil je eigenlijk wel graag een keertje meeten Maar dat is stiekem natuurlijk ook een beetje veelste eng.
Oud 06-01-2013, 21:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Amg, ik kende Fili en Kili ergens van en de één speelde in McLeod's Daughters en de ander in Desperate Romantics (over de Pre-Rafaelieten) Ik moet zeggen dat ze er allebei wel beter uitzien met lang haar en baard
Dat wordt janken dan tijdens het laatste deel!
Oud 06-01-2013, 21:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat wordt janken dan tijdens het laatste deel!
Niet zo spoileren Of zit je te zieken?
Oud 06-01-2013, 22:24
Verwijderd
Ik zou van de uitgaan.
Oud 06-01-2013, 22:25
Verwijderd
Met kater, nog steeds aan de studie. Ben ik supergemotiveerd, of ontzettend laks en moet ik nu wel?

Oud 06-01-2013, 22:32
Verwijderd
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou van de uitgaan.
Ik ga ook maar van de uit.
Oud 06-01-2013, 22:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kak, ik heb morgen een tentamen, maar zoals gewoonlijk nog niks gedaan en ik heb net gewerkt en ik ben tantoemoe.
Oud 06-01-2013, 22:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh en iemand had op twitter een foto gepost van haar cappuccino met zeer verkeerd gespelde naam en erbij 'Grappigste versie van mijn naam ooit. Alle lof gaat naar Anouk van de bux'.
Maar ik heb sinds oudjaarsdag niet meer gewerkt, het was niet mijn handschrift, ik check altijd of ik 't goed schrijf én ik herken dat meisje. Één van m'n collega's heeft dus mijn naambordje gejat en ik heb zo een vermoeden wie (zij schrijft altijd alle namen fout).
Nu is dit niet iets ergs en het meisje kan er wel om lachen, maar stel nou dat er iets kuts was gebeurd en iemand had een klacht ofzo, dan had mijn naam er nu bijgestaan. Niet tof, collega's!

Echt, ik vergeet 1 keer m'n schort mee naar huis te nemen en dan gebeurt er zoiets.
Oud 06-01-2013, 23:17
Verwijderd
Waarom wordt een woord dat je heel vaak herhaald raar?

Het verliest z'n betekenis en je merkt alleen nog maar de vreemde klank.
Oud 06-01-2013, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom wordt een woord dat je heel vaak herhaald raar?

Het verliest z'n betekenis en je merkt alleen nog maar de vreemde klank.
Semantische verzadiging. Kwestie van hoe je hersenen informatie verwerken en ophalen.
Oud 06-01-2013, 23:33
Verwijderd
Al met al ben ik behoorlijk tevreden over de eerste week van 2013
Oud 06-01-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
The explanation for the phenomenon was that verbal repetition repeatedly aroused a specific neural pattern in the cortex which corresponds to the meaning of the word. Rapid repetition causes both the peripheral sensorimotor activity and the central neural activation to fire repeatedly, which is known to cause reactive inhibition, hence a reduction in the intensity of the activity with each repetition.
Oud 06-01-2013, 23:42
Verwijderd
Aha
Oud 06-01-2013, 23:44
Verwijderd
Alle zes de seizoenen van The Sopranos, yes please! Nu weer doorrrrr met S01
Oud 07-01-2013, 00:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Huh wtf die pressuretest in masterchef, wat kennen amerikanen niks. Echt maar 11 van de 25 kennen. Er liggen dingen als macadamia encatfish en butternut en okra enzo bij. Deze mensen willen toch chef-kok worden?
Oud 07-01-2013, 03:19
Verwijderd
Wat een zeik, alle mensen die het weekrooster wel kunnen zien wonen niet in het zuiden. Regionale problemen.
Oud 07-01-2013, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Huh wtf die pressuretest in masterchef, wat kennen amerikanen niks. Echt maar 11 van de 25 kennen. Er liggen dingen als macadamia encatfish en butternut en okra enzo bij. Deze mensen willen toch chef-kok worden?
Ik vind de Amerikaanse versie echt niet leuk, het is allemaal zo negatief Masterchef Australie is zoooo veel leuker!
Oud 07-01-2013, 09:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oeh is die er ook! Wie is daar de jury?
Ik kijk ook liever germany's nextc top model dan americas next top model. Amerikanen en hun televisies...
Oud 07-01-2013, 09:10
Verwijderd
Seizoen 4 is net afgelopen op Net 5. In de jury zitten Matt Preston, Gary Mehigan en George Calombaris. En het is echt heel leuk <3, ik heb alle seizoenen gezien.
Oud 07-01-2013, 10:02
Verwijderd
Haha faal . Ik wist niet dat als je voor een soort penicilline allergisch was je meteen de hele familie niet meer mocht hebben
Oud 07-01-2013, 10:17
Verwijderd
Mweh, moet weer gaan werken, maar m'n ritme is het er niet mee eens
Oud 07-01-2013, 10:20
Verwijderd
Oei

Hopelijk wen je er snel aan enzo!
Oud 07-01-2013, 10:28
Verwijderd
Wat ga je doen Stefenootje? Hoop dat ritme snel went!
Oud 07-01-2013, 10:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind de Amerikaanse versie echt niet leuk, het is allemaal zo negatief Masterchef Australie is zoooo veel leuker!
Mee eens ja, zo opvallend hoe anders die kandidaten met elkaar omgaan, hoeveel ze vloeken, hoe arrogant ze zijn en denken het beter te weten. In die Australische versie heerst een veel positievere sfeer. Misschien dat er daar ook wel problemen zijn tussen kandidaten, maar dat wordt niet uitgezonden

Citaat:
Seizoen 4 is net afgelopen op Net 5. In de jury zitten Matt Preston, Gary Mehigan en George Calombaris. En het is echt heel leuk <3, ik heb alle seizoenen gezien.
Het is ook echt mijn lievelingskookprogramma <3 en de juryleden zijn tof!
Oud 07-01-2013, 10:32
Verwijderd
Masterchef Australië ja <3 omg.
Oud 07-01-2013, 10:34
Verwijderd
Ik vind dat het bij Masterchef Australië veel meer gaat over de ontwikkeling van de kandidaten en het koken op zich, en niet het gezeik van de jury of tussen de kandidaten onderling. Ik ben ook heel snel weer afgehaakt bij Masterchef USA, dat gevloek en gezeik
Oud 07-01-2013, 10:44
Miekje*
Miekje* is offline
Goedemorgen, luitjes!
Oud 07-01-2013, 10:48
Verwijderd
Morgen Miekje! Hoe gaat het met jou?
Oud 07-01-2013, 10:50
Miekje*
Miekje* is offline
Prrrrima Mijn vriendje en ik zijn gisteravond thuis gekomen na een weekendje Ardennen! Wat dikke prima was.

Hoe is het hier? Heb ik nog iets gemist?
Oud 07-01-2013, 11:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mee eens ja, zo opvallend hoe anders die kandidaten met elkaar omgaan, hoeveel ze vloeken, hoe arrogant ze zijn en denken het beter te weten. In die Australische versie heerst een veel positievere sfeer. Misschien dat er daar ook wel problemen zijn tussen kandidaten, maar dat wordt niet uitgezonden

Het is ook echt mijn lievelingskookprogramma <3 en de juryleden zijn tof!
Ik denk inderdaad dat het grootste verschil zit in de eind-editing van de programma's.
Hoewel sowieso in amerika een iets competitievere sfeer zal heersen wordt daar ook gewoon enorm in programma's gesneden om ze HEFTUG te maken.
Oud 07-01-2013, 11:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mweh, moet weer gaan werken, maar m'n ritme is het er niet mee eens
het is een epidemie!!

/zelfde probleem heeft
Oud 07-01-2013, 11:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Klopt ja Maar andersom kan ik het me ook voorstellen dat ze in Australië hebben gekozen voor een kookprogramma, niet voor een soap, en daarom weinig uitzenden van wat er in dat huis gebeurt en tussen kandidaten speelt.
Oud 07-01-2013, 11:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar dat is in de amerikaanse ook wel hoor, ik heb niets gezien van wat er tussen kandidaten speelt of in huis.
Bij het modellengedoe wel, maar niet in de kooktalentenjacht.
Oud 07-01-2013, 11:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar dat is in de amerikaanse ook wel hoor, ik heb niets gezien van wat er tussen kandidaten speelt of in huis.
Bij het modellengedoe wel, maar niet in de kooktalentenjacht.
Nee niet in het huis, je hebt gelijk. Maar kandidaten doen wel veel (negatieve) uitspraken over elkaar in die tussenstukjes. Over wie ze arrogant vinden, slecht vinden, de winst niet gunnen, dat soort dingen.
Oud 07-01-2013, 11:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
En volgens mij heb ik in de Australische versie nog nooit iemand horen vloeken. Laatst zag ik een ep van de Amerikaanse waarin echt véél gevloekt werd "I'm fucking better than everybody here! I'm not fucking going home! I'm fucking great "
Oud 07-01-2013, 11:44
Verwijderd
Haha heb je de Nederlandse kinderversie masterchef gezien? Die kinderen hadden ook flink kritiek op elkaar af en toe
Oud 07-01-2013, 11:45
Verwijderd
Echt grappig. Je ziet er echt kinderen tussen met commentaar als 'Ja, ik weet niet of ik het red maar ik ga gewoon mijn best doen, jippie ' en je hebt kinderen die er echt komen met de houding 'Ik kan super goed koken dus ik ga winnen en de rest, bleeeeh'
Oud 07-01-2013, 11:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Echt grappig. Je ziet er echt kinderen tussen met commentaar als 'Ja, ik weet niet of ik het red maar ik ga gewoon mijn best doen, jippie ' en je hebt kinderen die er echt komen met de houding 'Ik kan super goed koken dus ik ga winnen en de rest, bleeeeh'
Ik vind kinderen die die laatste houding hebben altijd héél erg vervelend

Het valt me bij ANTM ook altijd op dat veel van die meisjes zo'n houding hebben. En als ze die níet hebben vindt de jury dat ze onzeker zijn
Oud 07-01-2013, 11:50
Verwijderd
Ja, die kinderen zijn ook vervelend. En op de een of andere manier halen ze de finale niet. GOH
Oud 07-01-2013, 11:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik spreek morgen af met iemand die ik niet ken om een jasje te passen en misschien te kopen. En het voelt alsof we een drugdeal aan het plannen zijn ofzo
Oud 07-01-2013, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind kinderen die die laatste houding hebben altijd héél erg vervelend

Het valt me bij ANTM ook altijd op dat veel van die meisjes zo'n houding hebben. En als ze die níet hebben vindt de jury dat ze onzeker zijn
ja, je kunt het nooit goed doen dan geven ze kritiek, en vragen ze waarom je dat zo deed, en als je dan zegt 'ja weet ik ook niet' zeggen ze natuurlijk 'but how will you grow?! You have no character!' maar als je gewoon antwoord geeft van 'ik deed dat omdat ditendat' dan is het 'don't give me that attitude! No one likes a model who talks back!'
Oud 07-01-2013, 12:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja, je kunt het nooit goed doen dan geven ze kritiek, en vragen ze waarom je dat zo deed, en als je dan zegt 'ja weet ik ook niet' zeggen ze natuurlijk 'but how will you grow?! You have no character!' maar als je gewoon antwoord geeft van 'ik deed dat omdat ditendat' dan is het 'don't give me that attitude! No one likes a model who talks back!'
Ja echt he
Oud 07-01-2013, 12:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gatver, Masterchef.
Oud 07-01-2013, 12:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Masterchef is cool, gek.

Regels voor berichten