Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi kitesurf1999,
ik zou als advies geven om haar ook eens een keer buiten de klas aan te spreken. gewoon hallo is goed, of als je durft mischien vragen hoe het met r gaat. Eerder in deze topic werd gezegd dat als je een vraag steld aan iemand die iemand je langzaam leuk gaat vinden, ik heb deze theorie onderzocht op internet en na het lezen van veel super-ingewikkelde psygologie raporten ben ik er achter gekomen dat dat waar is. In dit geval verkeer je in de perfecte positie, namelijk naast haar in de klas. je hoeft de vraag die je stelt ook niet echt niet te weten maar als je een ingewikkelde vraag stelt moet ze een lange uitleg geven en heb je ook nog eens een goed excuus om naar haar te kijken. groet Luc |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Bouw het langzaam op.
Eerst gewoon een beetje praten, bijvoorbeeld over het huiswerk, de docenten etc. (dan heb je wat gespreksstof) Dan kan je een beetje beginnen te flirten en kijken hoe ze daarop reageert. Vervolgens kan je der een keertje mee uit vragen. Misschien nog niet alleen met z'n tweeën, maar met een groepje klasgenoten of vrienden ergens wat eten ofzo. Niet elk meisje hoeft persee een zelfverzekerde jongen. Je moet gewoon jezelf zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je een vriend bent gaan meisjes je meer als vriend zien en dan gaat het moelijker worden om het later te vertellen dat je iets met haar wil. Je moet gewoon late zien dat je der wil wil zij je niet? fock it op een geve moment mist ze de aandacht en komt ze naar je pik. Ga niet te lang treuzele want op een geven moment ben je gefriendzoned # Guycode |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij haar date bent voor het schoolfeest moet jij 24/7 bij der zijn + ook met der vriendinnen. Dans gewoon een x met der zoen der als het kan. En dan ben je weg als je der date bent kan je niet zomaar weggaan. En nog iets vallen er soms van die dode stiltes bij jullie? Ga geen onzin praten.Sommige mensen denken als ze met een chick chille/ naast zitten dat ze 24/7 met ze moeten praten. Maar dat hoeft niet doe gewoon je ding komt er iets te sprake dan komt er iets te sprake. Joeri |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |