Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het UWV zegt dat a. een diagnose geen nieuw feit is, ook omdat ze er in 2009 al vanuit gingen dat het chronische vermoeidheid is. Dat is echter wat anders dan het chronisch vermoeidheidssyndroom en b. dat mijn gezondheid niet is verslechterd. Dat ik ben gestopt met studeren vonden ze goed, maar enkel een logisch gevolg van mijn behandeling, niet van een verslechterde gezondheid. In 2009 heeft de verzekeringsarts tegen mij gezegd dat ik minder rust moest nemen overdag, dat ik meer moest gaan sporten en bewegen, omdat rust averechts zou werken. Nu blijkt dat dat compleet het verkeerde advies was (sowieso, die man was helemaal mijn arts niet en had geen enkel recht mij behandeladvies te geven). Door dat nare gesprek heb ik toen geen bezwaar gemaakt tegen de uitspraak, ik had geen enkel vertrouwen in het UWV. Nu heb ik natuurlijk eeuwig spijt dat ik er toen niks aan heb gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder lijkt me alles wat je nu zegt zeer relevant en nouja, ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar wat mij betreft moet de UWV van goede huize komen om hun stelling te bewijzen. Dat is dan qua inhoud. Qua ''formele eisen" kun je als burger behoorlijk pech hebben, als er een keer niet op tijd een of ander briefje naar een of ander adres is gegaan kun je al pech hebben. Hoe dan ook, kop op en blijf bij je verhaal! Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, laat ik het zo zeggen; het lijkt me net zo aantrekkelijk als een roestige lepel in een plaatsje waar de zon niet zo vaak schijnt ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2013 om 18:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: alleen als je een herhaald verzoek zou indienen zonder nieuwe feiten of omstandigheden (en helaas zijn nieuwe argumenten geen nieuwe feiten/omstandigheden) aan te dragen, mogen ze volstaan met verwijzing naar de oude beslissing. Als je ze wel aandraagt moeten ze motiveren waarom ze nog steeds ongunstig beslisen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat laatste, het maakt uit omdat als ik toen in bezwaar was gegaan (en in beroep als dat nodig was geweest) ik wellicht al 4 jaar eerder gelijk en een uitkering had gekregen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: alleen als je een herhaald verzoek zou indienen zonder nieuwe feiten of omstandigheden (en helaas zijn nieuwe argumenten geen nieuwe feiten/omstandigheden) aan te dragen, mogen ze volstaan met verwijzing naar de oude beslissing. Als je ze wel aandraagt moeten ze motiveren waarom ze nog steeds ongunstig beslisen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hu hu, ja, dat snap ik. ![]() Oh en laat je niet afschrikken door een rechter die wat formeel doet, het lijkt misschien op het eerste gezicht niet zo, maar rechters nemen dit soort dingen echt wel serieus. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik was helemaal blij dat ik straks lekker De Mol kon gaan kijken, maar dit weekend ga ik naar m'n ouders en die willen het samen met mij kijken (en nou ja, ik eigenlijk ook wel met hen), maar dus nog twee dagen wachten
![]()
|
Meh, dan moet ik me zaterdag de hele tijd inhouden om geen spoilers te zeggen tegen m'n ouders
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() God, ik ben helemaal verkloot van een dagje stad he ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Vandaag hoorde ik een jongetje van tien in de snackbar het volgende zeggen over een daar aanwezig schaakbord:
"Nou, dit zijn helemaal geen slechte schaakstukken." "Heeft u geschaakt, mevrouw? Het is een mooie sport." "Waarom nemen ze hier het riciso om glazen aan kleine kinderen te geven?" Wat een walgkind. Dat krijg je ervan als je naar de 'biologische snacksalon' gaat.
|
|