Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteravond gingen vervelende overburen nog héél lang door met harde muziek draaien, meegillen en de deur openhouden, dus ik lag me toch een potje te ergeren in bed. De muziek was zó hard dat ik het nog steeds hoorde met mijn raam dicht en oordopjes in. Maar toen kwam de politie
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop wel dat Eva lief voor 'm is. Ik vind Freek een bijzonder innemende knul. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik weet sowieso niet wie Eva Jinek of Freek Vonk zijn. Bram zegt me ook niets (tenzij het die advocaat is? Oh hey even Googlen maakt wel duidelijk dat ik inderdaad wel iets heb gehoord ooit en dat onthouden ^^). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga nu hardlopen (nog steeds applausje voor mijn zelfdiscipline
![]() ![]() En oh, Mutant - ik heb ook maar aan mijn vriend medegedeeld dat we mini's moeten sparen voor jou ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik lees ook geen roddelbladen (sowieso zouden de Belgische roddelbladen andere mensen vermelden) en amper kranten en die scan ik online op interessante titels. Wie het met wie doet valt daar meestal niet onder ![]() Verder heb ik weinig (vrouwelijke) vrienden die ervan houden om te roddelen over bekende mensen. Waar schreeuwde (ffs brein! schruuewde? For real?) ze dat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Veel plezier! |
![]() |
|
Ik moet nog even het glazuurlaagje voor de cakejes maken, want zo naar vriendin en fijn een middagje film kijken, thee drinken en snoepen
![]() (Ik wilde schrijven "glazuur voor m'n muffins", maar dat klonk vies ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|