Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2013, 08:21
Verwijderd
vijftig eensjes ipv isjes voor bierkoning.
Advertentie
Oud 08-02-2013, 08:32
Verwijderd
en 51 uurtjes slaap voor pippie.
Oud 08-02-2013, 08:51
Verwijderd
Ik zit nu Henk Rijckaert te kijken en hij heeft wel een goed punt ^^ Waarom we geen dingen uitvinden om het leven gemakkelijker te maken. Niemand stofzuigt er graag. Mannen maaien niet graag het gras, tenzij het met een tractortje is. Waarom geen stofzuiger maken in de vorm van een tractor en een vorklift om meubels te heffen? Hij zou wel stofzuigen dan

En het is ook wel zo ^^

Vanaf 5:00 voor het stukje over de stofzuigers.
Oud 08-02-2013, 09:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga straks denk ik even naar het park, want lekker weer <3
Oud 08-02-2013, 09:40
Verwijderd
brrrr Eva Jinek en Freek Vonk? Huilen!!
Oud 08-02-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Huh, wtf
Oud 08-02-2013, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Hierboven woont een kind aka 666. Hij is niet helemaal tof denk ik, dat hangt maar stoïcijns als een soort afgekeurde zandzak in zijn wagen of in de rugzak van zijn ouders. En het jankt en jankt maar de hele dag. Zijn moeder (type uitgedroogde snijboon) heeft eeuwig geduld met hem, ze zegt dingen als 'ooch heeft mijn kleine ventje zo'n verdriet?' en 'wat is er dan met mijn lekkere mannetje? wat is er dan met mijn lekkere mannetje?'. De vader lijkt er aan onder door te gaan want hij kijkt altijd alsof hij net in een punaise is gestapt.

Tot zover het verhaal over mijn bovenburen.
Doet SpeedTouch het nog steeds, trouwens?
Oud 08-02-2013, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Huh? Doen ze elkaar? Wat een hilarische combinatie if so
Oud 08-02-2013, 10:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gisteravond gingen vervelende overburen nog héél lang door met harde muziek draaien, meegillen en de deur openhouden, dus ik lag me toch een potje te ergeren in bed. De muziek was zó hard dat ik het nog steeds hoorde met mijn raam dicht en oordopjes in. Maar toen kwam de politie en die meisjes deden helemaal onschuldig van "maar agent, we wisten ECHT niet dat de muziek zo hard stond en dat anderen er last van hadden", maar de agenten waren niet te vermurwen. HAHHAHA.
Oud 08-02-2013, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Huh? Doen ze elkaar? Wat een hilarische combinatie if so
Ze doen elkaar. Ik moet lachen en huilen tegelijk. Brr lig je daar in bed, komt er ineens een varaan tussen de dekens kroelen. Jinek heeft wel echt een extreem veelzijdige smaak in mannen.
Oud 08-02-2013, 10:45
Verwijderd
Ik vind haar wel echt een hot mess trouwens!
Oud 08-02-2013, 10:46
Carn
Carn is offline
lekker spelen met z'n dikke slang!
Oud 08-02-2013, 10:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 08-02-2013, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ze doen elkaar. Ik moet lachen en huilen tegelijk. Brr lig je daar in bed, komt er ineens een varaan tussen de dekens kroelen. Jinek heeft wel echt een extreem veelzijdige smaak in mannen.
Nou, inderdaad

Ik hoop wel dat Eva lief voor 'm is. Ik vind Freek een bijzonder innemende knul.
Oud 08-02-2013, 10:48
Verwijderd
Citaat:
lekker spelen met z'n dikke slang!
Oud 08-02-2013, 10:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik moest hem Googlen Als je lachend met een vogelspin op je hoofd op de foto staat, spoor je wat mij betreft niet. Doe me dan Bram maar.
Oud 08-02-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Nou, inderdaad

Ik hoop wel dat Eva lief voor 'm is. Ik vind Freek een bijzonder innemende knul.
Echt?? Ik vind hem het vleesgeworden concept van DWDD. Ik hoop dat ze met haar naaldhak op zijn dikke slang gaat staan.
Oud 08-02-2013, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Ik moest hem Googlen Als je lachend met een vogelspin op je hoofd op de foto staat, spoor je wat mij betreft niet. Doe me dan Bram maar.
Dat.

Maar ik weet sowieso niet wie Eva Jinek of Freek Vonk zijn. Bram zegt me ook niets (tenzij het die advocaat is? Oh hey even Googlen maakt wel duidelijk dat ik inderdaad wel iets heb gehoord ooit en dat onthouden ^^).
Oud 08-02-2013, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Echt?? Ik vind hem het vleesgeworden concept van DWDD. Ik hoop dat ze met haar naaldhak op zijn dikke slang gaat staan.
Fuck! Nu moet ik weer nadenken, ik heb het gisteren nog gevraagd, niet?

De wereld draait door! Dat was het.
Oud 08-02-2013, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, Freek is authentiek. Hij heeft DWDD ook helemaal niet nodig.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat ben je soms toch een ontzettede Belg

En iedereen kent Eva Jinek, die schreeude 'IK ZIE JE BORRRSTEN". Boobies
Verwijderd
Ik ga nu hardlopen (nog steeds applausje voor mijn zelfdiscipline ) en dan spullen pakken en naar Limburg Omg, vet zni in!

En oh, Mutant - ik heb ook maar aan mijn vriend medegedeeld dat we mini's moeten sparen voor jou Het jammere is alleen dat we deze week dus bij mijn ouders zitten en daar hebben we geen AH! Maar we zullen ons best doen
Oud 08-02-2013, 10:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vind die Freek wel een grappige vent
Oud 08-02-2013, 10:56
Verwijderd
Ik ken Freek niet op bewegend beeld en misschien is dat anders, maar hij heeft op foto's een raar gezicht.
Oud 08-02-2013, 10:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ken het gezicht van die Freek wel, maar verder niet. En hij moet wel héél vervelend zijn om Bram boven hem te verkiezen, brrrrrrr *ril*
Oud 08-02-2013, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je soms toch een ontzettede Belg

En iedereen kent Eva Jinek, die schreeude 'IK ZIE JE BORRRSTEN". Boobies
Nou jaaaa.... als ik nou veel Vlaamse tv keek, zou ik ook met een paar namen van BV's kunnen gooien die jullie helemaal niks zeggen
En ik lees ook geen roddelbladen (sowieso zouden de Belgische roddelbladen andere mensen vermelden) en amper kranten en die scan ik online op interessante titels. Wie het met wie doet valt daar meestal niet onder
Verder heb ik weinig (vrouwelijke) vrienden die ervan houden om te roddelen over bekende mensen.

Waar schreeuwde (ffs brein! schruuewde? For real?) ze dat?
Oud 08-02-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nu hardlopen (nog steeds applausje voor mijn zelfdiscipline ) en dan spullen pakken en naar Limburg Omg, vet zni in!

En oh, Mutant - ik heb ook maar aan mijn vriend medegedeeld dat we mini's moeten sparen voor jou Het jammere is alleen dat we deze week dus bij mijn ouders zitten en daar hebben we geen AH! Maar we zullen ons best doen
<333 Oh en ten tijde van de hondenshow zit in inderdaad op Gran Canaria. Maar als je vaker in Limburg langskomt, moeten we gewoon eens afspreken!

Edit: Veel plezier!
Oud 08-02-2013, 11:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga vandaag denk ik eerst mijn huisje een beetje opruimen en poetsen en dan ga ik boodschappen doen en iets bakken ofzo
Oud 08-02-2013, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet nog even het glazuurlaagje voor de cakejes maken, want zo naar vriendin en fijn een middagje film kijken, thee drinken en snoepen

(Ik wilde schrijven "glazuur voor m'n muffins", maar dat klonk vies )
Oud 08-02-2013, 11:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou jaaaa.... als ik nou veel Vlaamse tv keek, zou ik ook met een paar namen van BV's kunnen gooien die jullie helemaal niks zeggen
En ik lees ook geen roddelbladen (sowieso zouden de Belgische roddelbladen andere mensen vermelden) en amper kranten en die scan ik online op interessante titels. Wie het met wie doet valt daar meestal niet onder
Verder heb ik weinig (vrouwelijke) vrienden die ervan houden om te roddelen over bekende mensen.

Waar schreeuwde (ffs brein! schruuewde? For real?) ze dat?
True

Oud 08-02-2013, 11:17
Verwijderd
WAT is dat? Ja het journaal, dat snap ik? Is dit per ongeluk opgenomen of heeft iemand dit verspreid ofzo?

'Mother of God' ook echt...
Oud 08-02-2013, 11:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha per ongeluk opgenomen en op internet gezet
Oud 08-02-2013, 11:25
Verwijderd
Dat gepiel aan dat haar ook echt.

En fuck, ik zing nu de hele tijd YES YES A HORSE IN THE HALLWAY in mijn hoofd
Oud 08-02-2013, 11:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
die kende ik ook nog niet. Werd het zo uitgezonden?
Oud 08-02-2013, 12:22
Verwijderd
Ik raak hier heel erg van de in de war
Oud 08-02-2013, 12:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
die kende ik ook nog niet. Werd het zo uitgezonden?
Lijkt me sterk. Camera's staan vaker aan; voor en na een uitzending; veel wordt ook opgenomen. In dit geval waarschijnlijk een gevatte regisseur of redacteur oid die het leuk genoeg vond om het even er uit te knippen en online te gooien.
Oud 08-02-2013, 12:37
Verwijderd
Ik mag een nieuwe pup uit kiezen om te steunen als blindegeleidepup .

Luka of

Nymphi.
Oud 08-02-2013, 12:39
Verwijderd
of deze; Rich;
Oud 08-02-2013, 12:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik mag een nieuwe pup uit kiezen om te steunen als blindegeleidepup .

[afbeelding]
Luka of

[afbeelding]
Nymphi.
AMG en optie twee.
Oud 08-02-2013, 12:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg nee optie 3 optie 3
Oud 08-02-2013, 12:41
Verwijderd
Ik heb al twee keer eerder pups "geadopteerd" en die zijn nu "afgestudeerd" . En het is zo schattig je krijgt elke keer mailtjes met hoe ze het doen en foto's en alles.
Oud 08-02-2013, 12:42
Verwijderd
Doe ze allemaal!111
Oud 08-02-2013, 12:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb al twee keer eerder pups "geadopteerd" en die zijn nu "afgestudeerd" . En het is zo schattig je krijgt elke keer mailtjes met hoe ze het doen en foto's en alles.
Ik wil dat wel, maar ik kan zo'n beest echt niet meer afgeven na zoveel tijd. TRAIN JE EIGEN PUP MAAR
Verwijderd

Ik blijf deze het schattigste vinden. Dat was de eerste
Verwijderd
Citaat:
Ik wil dat wel, maar ik kan zo'n beest echt niet meer afgeven na zoveel tijd. TRAIN JE EIGEN PUP MAAR
Je krijgt ze niet eh je betaalt alleen hun opleiding!
Oud 08-02-2013, 12:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik blijf deze het schattigste vinden. Dat was de eerste
Awwww
Citaat:
Je krijgt ze niet eh je betaalt alleen hun opleiding!
Je krijgt ze toch ook in huis? Althans, mensen uit mijn oude buurt deden het ook, die hadden elke keer een andere
Oud 08-02-2013, 12:45
Verwijderd
Ja, nee, dat kan. Maar dan moet je ze inderdaad trainen. Maar dit is gewoon hun opleiding betalen, hetzelfde als gewoon aan een random goed doel geven. Alleen krijg je nu mailtjes en foto's.
Oud 08-02-2013, 12:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, nee, dat kan. Maar dan moet je ze inderdaad trainen. Maar dit is gewoon hun opleiding betalen, hetzelfde als gewoon aan een random goed doel geven. Alleen krijg je nu mailtjes en foto's.
Lame
Oud 08-02-2013, 12:49
Verwijderd
Weet je hoe teringmoeilijk het is om zo'n pleeggezin te worden
Oud 08-02-2013, 12:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou en, puppy's en alles!

Het lijkt dus vooral kut als je hem terug moet geven

Regels voor berichten