Advertentie | |
|
![]() |
|
Is ze het echt niet?
|
Internet valt de hele tijd uit
![]()
|
Door dat plaatje op de vorige pagina moest ik denken aan wat een jongen mij ooit in een heel serieus gesprek ineens vroeg:
'Snebbel, weet jij ergens een lesbiënnekerkhof te vinden? - 'Nee, hoezo?' 'Ik heb potgrond nodig' Tering wat heb ik hard gelachen. Op zich is het een heel flauw grapje, maar die jongen was altijd zó serieus, ik dacht echt dat hij een ernstig gesprek met mij wilde beginnen. Ik had op dat moment een vriendin en ik dacht dat hij daar meer over wilde weten ofzo, komt ie met zoiets ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Omg, carnaval is zo fijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me nog best geinig eigenlijk, maar ik ben absoluut niet gemaakt om te rennen.
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
@Snebbel:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de vijfde had ik een gymlerares die ons voorafgaand aan de coopertest acht gymlessen lang hardlooptraining gaf
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het 6e kregen we de coopertest waarbij we binnen 20 minuten een bepaalde afstand moesten afleggen. Als je dat niet binnen de 20 minuten haalde, kreeg je een onvoldoende. En ja, hoewel ik LO haatte, wou ik toch geen onvoldoende op mijn rapport, dus ik heb alles gegeven, hoe onhaalbaar het ook was. 20 meter voor de finishlijn zeiden mijn benen *splut* en toen ben ik op mijn knieën verder gekropen. Naar de kant gerold, hoesten, overgeven, stikken (verwijten dat ik me niet zo moest aanstellen verdragen, ik zat toen in een heel fijne klas, als ik ze nu ooit tegenkom en ze liggen te creperen ga ik fijntjes zeggen dat ze zich niet moeten aanstellen en laat ze liggen). Uiteindelijk wist een van de weinige toffe mensen me te vertellen dat ik eigenlijk buiten de tijd binnen was, maar omdat ik zoveel moeite had gedaan, toch een 5 kreeg (voldoende in België). En terecht ook, al die kutten die mij verweten dat ik me aanstelde, hadden hun middelvinger opgestoken en de afstand gewandeld. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik weet nog bij zo'n hardlooptest, niet de coopertest, maar een andere, dat ik als één van de laatste overbleef met rennen, omdat de rest allemaal keihard van start ging en ik gewoon op een normaal tempo begon te joggen omdat ik wel had ingecalculeerd dat ik nog even zou moeten. Dat vond ik wel cool, want voor de rest was ik altijd slecht in gymmen.
|
Verwijderd
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shuttle_run_test
Die? Die vond ik ook zo achterlijk, die piepjes lagen in het begin heel ver uit elkaar en je kon niet inschatten wanneer die piep kwam, dus grote kans dat je jezelf de eerste keren teveel opfokte. Zelf deed ik bij de coopertest in het begin gewoon alles geven, in het begin kon ik het wel even aan namelijk, dan kon ik meer eruit halen dan dat ik gewoon op mijn gemak begon. Bij het oefenen heb ik ze namelijk niet gehaald door ver buiten de tijd binnen te komen en met een zelfde resultaat van uitputting, hoesten, overgeven en shit, terwijl ik langzaam was begonnen. Mijn enige kans was alles te geven in het begin, want het maakte geen verschil voor het laatste stuk. |
![]() |
|
Ik haalde die stomme testen ook allemaal met een zesje. Ik heb een hele slechte conditie, en som denk ik 'goh, misschien is het handig als ik daar wat aan zou doen.' Maar dat doe ik dus niet :') Naast school/stage, huiswerk en vriendje heb ik echt geen energie meer om te sporten.
|
Hmm ik heb de afgelopen paar maanden regelmatig hardgelopen maar nu versloft het een beetje, want nieuwe baan en moeheid en alles. Bovendien moet ik echt 's ochtends lopen als ik nog niet te veel heb gegeten, anders krijg ik te veel steken in mijn zij. Als de sneeuw weg is ga ik weer fietsen
![]() Verder heb ik net voor het eerst ooit een afspraak gemaakt voor een APK-keuring. Ik voel me ineens zo volwassen ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik had duidelijk niet de conditie voor hardlopen, maar zwemmen (snel of afstand) ging prima.
Oh en ik vergeet nog het probleem dat mijn heupen vormden zelfs ![]() Dat vind ik het jammere aan schoolsport, er wordt van alles van je verwacht, maar ze houden geen rekening met lichamelijke beperkingen (maar misschien is dat aan het veranderen). En dingen als zwemmen die voor een heleboel mensen wel veel haalbaarder zijn, doen ze gewoon niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Mutant, ik kan me wel voorstellen dat zwemmen tijdens schooltijd niet haalbaar is, want dan moet je ook nog naar een zwembad en meer omkleedtijd nodig enzo. Maar goed, het zou wel tof zijn als er wat meer keuze kwam. Wij hadden soms met gym de keuze om te gaan kanoën of roeien ![]()
|
Verwijderd
|
Mja, ik snap het ook wel, maar op de lagere school was het wel mogelijk (Belgisch) en we moesten daarvoor zelfs naar een ander dorp. Ze combineerden dingen daarvoor.
En in de laatste 2 jaar middelbaar zat ik op een school waarbij we eerst een wandeling door het stadspark voor de boeg hadden voor we bij de sporthal waren, dus tja. Het is maar waar je tijd en moeite in wil steken natuurlijk ^^ |
![]() |
|
Ja, da's waar. Wij moesten voor het buiten gymmen ook altijd 10-15 minuten fietsen, omdat mijn school midden in de stad lag en de sportvelden erbuiten.
Hmmmm, mijn werk belde net of ik eerder kon beginnen met mijn avonddienst omdat het zo superdruk was en er iemand ziek was. Ik heb nu gezegd dat ik een uur eerder kan komen, maar moet ik plotseling wel snel mijn avondeten maken, lunchen, spullen inpakken en alles. Hopelijk kan ik een beetje meehelpen drukte op te vangen. Ik ben er vandoor dus!
|
|