Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zijn er huis-, tuin- en keukenmiddeltjes tegen haar dat veel uitvalt? Als in, ik word een beetje gek dat ik elke keer na het douchen overal haar vanaf moet plukken, mijn hele bed de hele tijd vol ligt met haar en dan bij het borstelen ook nog eens enorme hoeveelheden haar langskomen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/...opgelost.dhtml
Omg, ik vind het zo leuk enzo dat ze dit soort dingen nu nog kunnen achterhalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is een beetje kut, want 3 van de 5 dingen die moeten zijn verplaatst naar volgende week en die waren eigenlijk eerder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
hoi, wij zijn net heel volwassen tapijt voor de trap gaan uitzoeken. Eigenlijk schijnt het te horen dat je dan naar meerdere winkels gaat en overal prijsopgaven vraagt enzo, maar daar zijn wij niet zo goed in
![]() kun je afdingen op zoiets? |
![]() |
||
Citaat:
|
oh Frayne, dit is misschien wel interessant ivm je opleiding:
http://io9.com/5985116/a-software-pr...uman-languages
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn casemanager was net op bezoek. Ze kreeg een crisistelefoontje, maar ik heb een eenkamerappartement dus ging ze naar de badkamer voor privacy. Maar ik kon alsnog elk woord verstaan
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben gelukkig wel een steek opgeschoten. Gewoon een andere steek gebruiken ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn casemanager probeert zo goed als ze kan de privacy te bewaken, maar sommige mensen nemen het niet zo nauw met die regels ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja. Maar andersom worden de privacyregels ook wel gebruikt om minder te hoeven doen. Een huisgenootje van mij heeft bijvoorbeeld in het verleden een keer herhaaldelijk aan de bel getrokken bij mijn toenmalige hulpverleners maar die konden zogenaamd niets doen vanwege de privacyregels. Ze werd niet gehoord en niemand waarschuwde bijvoorbeeld mijn ouders of nam maatregelen. Ik heb daar op dat moment niets van meegekregen, maar het is toen op een gegeven moment wel uit de hand gelopen en dat huisgenootje was daarna best wel over haar toeren en bang toen ik weer naar huis zou komen. Gelukkig gaat de instantie waar ik nu hulp krijg daar heel anders mee om.
|
![]() |
|
|