Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg vanavond mannen te eten, dus ik bak hamburgers. Zelf eet ik denk ik een vegaburger met gebakken wedges.
Gister hamburgers gegeten!
Citaat:
Maak de wodkapasta Goed te hachelen. Ik zou er wel wat rundergehakt of kip doorheen doen, want eh, vlees is goed.

Annekeeeeeee
Meh, ik hou niet zo van wodka...
Advertentie
Oud 19-02-2013, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Meh, ik hou niet zo van wodka...
Juist dan moet je het eens proberen. You'll be amazed.
Oud 19-02-2013, 12:59
Verwijderd
Andere keer!
Oud 19-02-2013, 13:04
Verwijderd
Theodoor maakt vanavond wraps met varkensreepjes, mais, paprika, rucola en een beetje kaas
Oud 19-02-2013, 13:08
Verwijderd
Hebben we van 't weekend gehad
Oud 19-02-2013, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Iemand heeft mijn liedje gevonden en ik vind het nodig dat even met iedereen te delen, kusjes

[filmpje]
he dat is die gast van dat liedje waarin hij fluit
Oud 19-02-2013, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Maak foto's met de Neighbourhoodwatch en stuur die naar de politie?
Ja, T. gaat aan de slag met zijn fancy camera.
Oud 19-02-2013, 13:32
Verwijderd
Kan tomatenbroodsoep met zelfgemaakt turksbrood doorgaan voor een volwaardige maaltijd?
Oud 19-02-2013, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Kan tomatenbroodsoep met zelfgemaakt turksbrood doorgaan voor een volwaardige maaltijd?
Je mist dan een beetje een eiwitbron, tenzij er balletjes in de soep zitten. Je zou er een eitje bij kunnen koken.
Oud 19-02-2013, 13:34
Verwijderd
Zijn er huis-, tuin- en keukenmiddeltjes tegen haar dat veel uitvalt? Als in, ik word een beetje gek dat ik elke keer na het douchen overal haar vanaf moet plukken, mijn hele bed de hele tijd vol ligt met haar en dan bij het borstelen ook nog eens enorme hoeveelheden haar langskomen
Oud 19-02-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Je mist dan een beetje een eiwitbron, tenzij er balletjes in de soep zitten. Je zou er een eitje bij kunnen koken.
Hmm...
Oud 19-02-2013, 13:42
Verwijderd
Voor een dagje boeit het verder ook niet om een keer geen volwaardige maaltijd te eten, natuurlijk
Oud 19-02-2013, 13:44
Verwijderd
ik heb precies 6 dagen om een mondeling te maken en voor te bereiden.
Oud 19-02-2013, 13:45
Verwijderd
Ja weet ik maar er komt iemand eten vanavond en ik weet niet helemaal hoe blij hij wordt van soep en brood. Maar ik heb wel zin in brood...
Oud 19-02-2013, 13:50
Verwijderd
het wordt spinaziecurry met naanbrood!
Oud 19-02-2013, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ik heb precies 6 dagen om een mondeling te maken en voor te bereiden.
Dat is toch prima te doen?
Oud 19-02-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch prima te doen?
misschien als ik geen andere deadlines volgende week had.
Oud 19-02-2013, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Klinkt lekker!
Oud 19-02-2013, 14:04
Verwijderd
Citaat:
misschien als ik geen andere deadlines volgende week had.
Dat heet plannen . Maar dan nog, als je 6 dagen hebt dan heb je tijd zat toch om het voor te bereiden? Er zit nog een heel weekend tussen dan! Dan heb je toch op zich prima tijd om een mondeling voor te bereiden en nog te leren voor een stuk of 5 toetsen?
Oud 19-02-2013, 14:05
Verwijderd
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/...opgelost.dhtml

Omg, ik vind het zo leuk enzo dat ze dit soort dingen nu nog kunnen achterhalen.
Oud 19-02-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Dat heet plannen . Maar dan nog, als je 6 dagen hebt dan heb je tijd zat toch om het voor te bereiden? Er zit nog een heel weekend tussen dan! Dan heb je toch op zich prima tijd om een mondeling voor te bereiden en nog te leren voor een stuk of 5 toetsen?
Nee een heel kunstproject te maken en nog van een ander een mondeling en een werkstuk.
Maar het is een beetje kut, want 3 van de 5 dingen die moeten zijn verplaatst naar volgende week en die waren eigenlijk eerder.
Oud 19-02-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/...opgelost.dhtml

Omg, ik vind het zo leuk enzo dat ze dit soort dingen nu nog kunnen achterhalen.
Dat is inderdaad wel supertof ja
Oud 19-02-2013, 14:08
Verwijderd
donderdag skip ik school. Dan ga ik echt een studie meedoen.
Verwijderd
Ik bekeek net even op facebook de foto's waarin ik getagd ben, en van de laatste 16 hebben er 11 iets met pannenkoeken te maken
Verwijderd
Citaat:
donderdag skip ik school. Dan ga ik echt een studie meedoen.
Waar ga je meelopen?
Verwijderd
als hij iets anders wil eten gaat hij maar lekker thuis eten toch @ ingegegegered
Oud 19-02-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Waar ga je meelopen?
Heerlen. Een een mbo-opleiding.

Mijn oog trilt.
Oud 19-02-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Oeh dat klinkt lekker!! Hoe maak je dat?
Oud 19-02-2013, 14:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Er werd net naar mijn ID gevraagd toen ik sigaretten kocht Dat is serieus de eerste keer en ik kocht op mijn 14de mijn eerste pakje geloof ik Ik word gewoon elk jaar een jaartje jonger denk ik. Ik heb last van achterstevoren. pleH!
Oud 19-02-2013, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Oeh dat klinkt lekker!! Hoe maak je dat?
Alsjeblieft!
Oud 19-02-2013, 14:27
Verwijderd
O god wat is een bed verschonen een hel als je spierpijn hebt ik had het mijn vriendje moeten laten doen.
Oud 19-02-2013, 14:29
Verwijderd
Danku! Dat ga ik echt een keer proberen, ziet er lekker uit
Oud 19-02-2013, 14:30
Verwijderd
Oeh nu heb ik honger en wil het nu eten!
Oud 19-02-2013, 14:34
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Er werd net naar mijn ID gevraagd toen ik sigaretten kocht Dat is serieus de eerste keer en ik kocht op mijn 14de mijn eerste pakje geloof ik Ik word gewoon elk jaar een jaartje jonger denk ik. Ik heb last van achterstevoren. pleH!
The Curious Case of Snebbeltje Button?
Oud 19-02-2013, 14:57
Verwijderd
Ik wil een stuk borduren maar het moet met een steek die ik niet snap .
Oud 19-02-2013, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een stuk borduren maar het moet met een steek die ik niet snap .
Dus je schiet geen steek op, hm?

;d;d;d;;d;;dD:;d;;D;DD;D:;d;
Oud 19-02-2013, 15:38
Verwijderd
Ik lachte
Oud 19-02-2013, 15:44
Verwijderd
hoi, wij zijn net heel volwassen tapijt voor de trap gaan uitzoeken. Eigenlijk schijnt het te horen dat je dan naar meerdere winkels gaat en overal prijsopgaven vraagt enzo, maar daar zijn wij niet zo goed in we hebben wel een staal mee naar huis!

kun je afdingen op zoiets?
Oud 19-02-2013, 15:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zijn er huis-, tuin- en keukenmiddeltjes tegen haar dat veel uitvalt? Als in, ik word een beetje gek dat ik elke keer na het douchen overal haar vanaf moet plukken, mijn hele bed de hele tijd vol ligt met haar en dan bij het borstelen ook nog eens enorme hoeveelheden haar langskomen
Chemotherapie; dan heb je daar geen last meer van.
Oud 19-02-2013, 15:45
Carn
Carn is offline
oh Frayne, dit is misschien wel interessant ivm je opleiding:
http://io9.com/5985116/a-software-pr...uman-languages
Oud 19-02-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Zomer. Het is vooral een tuinmiddeltje. Maar het is nu niet overal verkrijgbaar
Oud 19-02-2013, 16:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goed topic
Oud 19-02-2013, 16:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn casemanager was net op bezoek. Ze kreeg een crisistelefoontje, maar ik heb een eenkamerappartement dus ging ze naar de badkamer voor privacy. Maar ik kon alsnog elk woord verstaan Niet dat ik iemand ben die over die persoon gaat praten (ik ken de persoon niet eens) maar het was een beetje awkward.
Oud 19-02-2013, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn casemanager was net op bezoek. Ze kreeg een crisistelefoontje, maar ik heb een eenkamerappartement dus ging ze naar de badkamer voor privacy. Maar ik kon alsnog elk woord verstaan Niet dat ik iemand ben die over die persoon gaat praten (ik ken de persoon niet eens) maar het was een beetje awkward.
Hmmm, collega vertelde afgelopen zondag dat zij in het ziekenhuis in een wachtkamer zaten, en dat er een andere arts uit zijn behandelkamer kwam en een telefoontje pleegde "Ja, kun je even hier naar toe komen, de zwangerschap van mevrouw en meneer X moet een zwangerschap afgebroken worden vanwege probleem Y." Ben je ook mooi klaar mee dan. Ik zou dat toch niet heel erg waarderen geloof ik. Meneer en mevrouw kawmen daarna naar buiten met de woorden "Kunnen we toch nog op vakantie dit jaar." Toen was het helemaal
Oud 19-02-2013, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Dus je schiet geen steek op, hm?

;d;d;d;;d;;dD:;d;;D;DD;D:;d;
Citaat:
Ik lachte

Ik ben gelukkig wel een steek opgeschoten. Gewoon een andere steek gebruiken

Citaat:
oh Frayne, dit is misschien wel interessant ivm je opleiding:
http://io9.com/5985116/a-software-pr...uman-languages
Omg
Oud 19-02-2013, 16:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hmmm, collega vertelde afgelopen zondag dat zij in het ziekenhuis in een wachtkamer zaten, en dat er een andere arts uit zijn behandelkamer kwam en een telefoontje pleegde "Ja, kun je even hier naar toe komen, de zwangerschap van mevrouw en meneer X moet een zwangerschap afgebroken worden vanwege probleem Y." Ben je ook mooi klaar mee dan. Ik zou dat toch niet heel erg waarderen geloof ik. Meneer en mevrouw kawmen daarna naar buiten met de woorden "Kunnen we toch nog op vakantie dit jaar." Toen was het helemaal
Oh my...
Mijn casemanager probeert zo goed als ze kan de privacy te bewaken, maar sommige mensen nemen het niet zo nauw met die regels Ik heb ook wel eens in de bus twee verpleegkundigen (die ik verder niet kende) alle details over patiënten horen bespreken. Eigenlijk had ik ze erop moeten/willen aanspreken, maar ik ben een schijtluis
Oud 19-02-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Oh my...
Mijn casemanager probeert zo goed als ze kan de privacy te bewaken, maar sommige mensen nemen het niet zo nauw met die regels Ik heb ook wel eens in de bus twee verpleegkundigen (die ik verder niet kende) alle details over patiënten horen bespreken. Eigenlijk had ik ze erop moeten/willen aanspreken, maar ik ben een schijtluis
Herkenbaar! Beetje jammer dat mensen er zo mee omgaan. Als ik al in het openbaar werk bespreek, dan is dat nooit met naam en alleen een situatie, nooit bijbehorende details die cliënten herkenbaar maken. Al is dat voor mij nog weer anders dan wanneer je in het ziekenhuis, thuiszorg of psychiatrie werkt, maar dan nog.
Oud 19-02-2013, 16:32
Verwijderd
Of details bespreken waar ouders van een andere client bij zitten, ook zoiets. Wordt wel gedaan, maar ik heb daar altijd een beetje moeite mee. Neem collega's dan ook vrijwel altijd apart.
Oud 19-02-2013, 16:40
Verwijderd
Oud 19-02-2013, 16:45
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja. Maar andersom worden de privacyregels ook wel gebruikt om minder te hoeven doen. Een huisgenootje van mij heeft bijvoorbeeld in het verleden een keer herhaaldelijk aan de bel getrokken bij mijn toenmalige hulpverleners maar die konden zogenaamd niets doen vanwege de privacyregels. Ze werd niet gehoord en niemand waarschuwde bijvoorbeeld mijn ouders of nam maatregelen. Ik heb daar op dat moment niets van meegekregen, maar het is toen op een gegeven moment wel uit de hand gelopen en dat huisgenootje was daarna best wel over haar toeren en bang toen ik weer naar huis zou komen. Gelukkig gaat de instantie waar ik nu hulp krijg daar heel anders mee om.

Regels voor berichten