Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ARoS in Aarhus, DK.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Volgens mij weet die witte bloedcel het door de interleukinen, of anders andere stofjes die door de bacterie geproduceerd worden. Ik denk niet dat de bacterie weet dat hij achterna gezeten wordt, hij is gewoon lekker aan het rondzwemmen. En witte bloedcellen treden alleen uit de bloedbaan als ze weten dat er een ontsteking zit, die wordt veroorzaakt door de bacterie (waar het weefsel op reageert met de productie van interleukinen). En oh, op het eind botst hij volgens mij gewoon tegen een rode bloedcel!
|
Oh ja en Ingegerd: wat leuk, wat voor huis en hoe ben je erbij gekomen? Ik ben ook op zoek naar een nieuw huisje maar het is nogal ingewikkeld helaas. En ik vraag me altijd af waar ik in jouw nick de klemtoon moet leggen, Inge-gerd (als twee namen), of ín-gegerd of of... waar komt-ie vandaan?
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het hangt er vanaf welke witte bloedcellen. Fagocyten eten willekeurig welke bacterie, maar dat is dus aspecifieke afweer. Fagocyten presenteren de antigenen van de bacterien aan T-cellen en die kunnen weer geheugen vormen.
(Yay, ik weet nog iets. Leuk dit <3.)
|
Staat dat in je sesamatlasje
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nee meer een soort diagrammetjes in stripverhaal vorm, zo van 'eerst gebeurt dit: plaatje' en dan een pijltje naar links en een pijltje naar beneden met 'daardoor gebeurt dit: plaatje', 'en dit: plaatje' enzo. Geen spannende avonturen
![]() ![]() Ik weet niet of ik ze nog heb, eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Indigo:
![]() En jaaa verhuizen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zeg geloof ik INGegerd en niet ingeGERD en in weet niet zo goed hoe ik het anders uit moet leggen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij moeten in de vrije sector huren en daar is hier iig geen inschrijftijd of loting. Wie het eerst reageert, heeft beet. En die inkomensgrens... Mijn vriend verdient aardig, anders voldoe ik daar ook niet aan. Ik ga vanaf augustus sowieso (met een beetje pech vier jaar lang) het minimumloon verdienen, dus ik heb geluk dat hij aardig verdient.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|