Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
wij hebben een frans feestje georganiseerd. Ik heb een snor en een ketting van knoflook.
het zal franszelfsprekend heel gezellig worden ;d;D;d;
Advertentie
Oud 01-03-2013, 19:48
Verwijderd
Als je goed bent in borrelen mag je vaak daarna met ze op vakantie Oeioeioei wat is het toch een gekke wereld.
Oud 01-03-2013, 19:50
Verwijderd
IK HEB HIER TOCH HELEMAAL GEEN ZIN IN
Oud 01-03-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Als je goed bent in borrelen mag je vaak daarna met ze op vakantie Oeioeioei wat is het toch een gekke wereld.
Watwatwatwatwat.
Oud 01-03-2013, 19:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn lievelingsbot van het moment is dees:

[afbeelding]

Sacrum. Mooi bot met een mooie naam. Mijn lievelingsspier is de multifidus. Lievelingszenuwen heb ik niet want daar weet ik niks van.
Het sacrum is inderdaad een gaaf bot Vomer is mijn lievelings.
Oud 01-03-2013, 19:54
Miekje*
Miekje* is offline
Heb je stokbrood, Pip? Zeg dat je stokbrood hebt!
Oud 01-03-2013, 19:55
Verwijderd
@Rationeel *bier geeft*

@Steffie Lebbis is toch helemaal niet leuheuk?

@Mijn nieuwe kansloze buren: PROBEER HET EENS MET EEN PNEUMATISCHE BOORHAMER, PRUTSERS.
Oud 01-03-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
het zal franszelfsprekend heel gezellig worden ;d;D;d;
Oud 01-03-2013, 19:59
Miekje*
Miekje* is offline
Sarah naamzoek. Jij werkt nu toch als huisarts? Komen er weleens mensen bij jou met een giardiabesmetting? En hoe vaak ongeveer, dan?
Oud 01-03-2013, 20:01
Verwijderd
Pip, kijk jij nu ook? Volgens mij is die cultureel antropoloog pedofiel.
Oud 01-03-2013, 20:05
Verwijderd
Ik kijk Flikken Maastricht omdat het leuk is van alles te herkennen en te gniffelen bij onmogelijke stukjes (rijden ze bv ergens een hoekje om en belanden ze aan de andere kant van de stad )
Oud 01-03-2013, 20:13
Verwijderd
Oh ik vind dit stuk echt heel naar.
Oud 01-03-2013, 20:21
Verwijderd
ze hadden ook stukje opgenomen bij de nieuwe snelweg die ze bouwen, we reden toen langs. mijn vader vond het een beetje raar waar die mensen zaten. Maar het was voor flikken.
Oud 01-03-2013, 20:25
Miekje*
Miekje* is offline
Het is best lastig om dingen in Jip-en-Janneketaal uit te leggen als je zelf altijd gewoon vaktermen gebruikt
Oud 01-03-2013, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Het sacrum is inderdaad een gaaf bot Vomer is mijn lievelings.
Omdat hij klein en verborgen is?
Oud 01-03-2013, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Het is best lastig om dingen in Jip-en-Janneketaal uit te leggen als je zelf altijd gewoon vaktermen gebruikt
Oud 01-03-2013, 20:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omdat hij klein en verborgen is?
Ja. En hij zit zo verstopt dat iedereen hem altijd vergeet te noemen. En het is net koraal, met die rauwe randjes:

Oud 01-03-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Sarah naamzoek. Jij werkt nu toch als huisarts? Komen er weleens mensen bij jou met een giardiabesmetting? En hoe vaak ongeveer, dan?
ik heb het in de huisartsenpraktijk nog niet mee gemaakt! In het ziekenhuis wel twee keer. Maar als iemand langdurig diarree heeft test ik er wel op.
Oud 01-03-2013, 20:40
Verwijderd
Mijn nicht en de dochter van mijn andere nicht hebben gefigureerd in Flikken Maastricht.

En verder heb ik niks boeiends te melden momenteel. Niet dat het voorgaande boeiend was.
Oud 01-03-2013, 20:41
Verwijderd
Ik heb op Theodoors telefoon een soort van tetris gespeeld.
Oud 01-03-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Heb je stokbrood, Pip? Zeg dat je stokbrood hebt!
ah oui oui natuurlijk. En heeeeel veel kaasjes. En druiven. En stroop. En wijn natuurlijk.
Citaat:
Pip, kijk jij nu ook? Volgens mij is die cultureel antropoloog pedofiel.
nee wij hebben geen tvaansluiting. Ga vannacht kijken.
Oud 01-03-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
rauwe randjes.
Door mijn vice, kansloze talentenprogramma's, heb ik echt een gráfhekel gekregen aan "rauwe randjes"
Miekje*
Miekje* is offline
Is stroop frans?
Citaat:
ik heb het in de huisartsenpraktijk nog niet mee gemaakt! In het ziekenhuis wel twee keer. Maar als iemand langdurig diarree heeft test ik er wel op.
Ah! Ik vroeg het me af, omdat het bij voornamelijk honden echt heul veul voor komt. Elke week heb je wel gemiddeld 3 of 4 patiënten met giardia. En aangezien een zoönose is, was ik nieuwsgierig.
Verwijderd
Ik heb geen artikelen van para gelezen want ik was dus quazzle aan het doen en forum bovendien telefonisch. Ik weet niet wat mijn favoriete bot is. Mijn favoriete anatomische lokatie is de tabatiere anatomique en dat is het kuiltje tussen je abductor pollicis longus en je abductor pollicis brevis dat ontstaat als je je duim abduceert.
Oud 01-03-2013, 20:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Door mijn vice, kansloze talentenprogramma's, heb ik echt een gráfhekel gekregen aan "rauwe randjes"
Ben ik even blij dat ik geen talentenprogramma's kijk.
Oud 01-03-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
ah oui oui natuurlijk. En heeeeel veel kaasjes. En druiven. En stroop. En wijn natuurlijk..
Quelle kaasjes? Kaasjes En wijn Toch geen zoete, mousserende witte wijn, hm?
Oud 01-03-2013, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Is stroop frans?

Ah! Ik vroeg het me af, omdat het bij voornamelijk honden echt heul veul voor komt. Elke week heb je wel gemiddeld 3 of 4 patiënten met giardia. En aangezien een zoönose is, was ik nieuwsgierig.
Ah, dat wist ik niet! Maar het gaat dus niet zo heel vaak naar mensen, maar wel vaak genoeg om het in gedachten te houden.
Oud 01-03-2013, 20:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb geen artikelen van para gelezen want ik was dus quazzle aan het doen en forum bovendien telefonisch. Ik weet niet wat mijn favoriete bot is. Mijn favoriete anatomische lokatie is de tabatiere anatomique en dat is het kuiltje tussen je abductor pollicis longus en je abductor pollicis brevis dat ontstaat als je je duim abduceert.
Heeft dat een naam, ja En het is best een tof plekje, als ik dat zo bekijk. Mijn duim wordt er alleen wel een beetje pijnlijk van.
Oud 01-03-2013, 20:51
bloodyb
bloodyb is offline
@sarah: als je duim aftreedt???
Oud 01-03-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Is stroop frans?
nee maar dat hoort bij een kaasplankje!
Citaat:
Quelle kaasjes? Kaasjes En wijn Toch geen zoete, mousserende witte wijn, hm?
geen idee, alles wat voor het grijpen lag. Iets met kruiden, iets pittigs, iets geitigs, en natuurlijk paturain (das pas fijn) Stuk of 8 verschillende kaasjes in totaal.
en geen witte wijn. Rode, maar we hebben gewoon wat randoms gepakt waarbij stond 'lekker bij kaas' want wij drinken die vieze rommel toch niet
Oud 01-03-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
oui oui natuurlijk
Oud 01-03-2013, 20:54
Miekje*
Miekje* is offline
Ik belde jaren geleden een keer naar de huisartsenpraktijk, omdat ik in mijn dossier wilde laten opnemen dat ik met dieren werk enzo. Vraagt de assistente waarom ik dat wil. Ik: 'Nou, vanwege de kans op zoönosen, als ik een keer iets heb.' En de assistente: 'Maar die kans is niet zo heel groot, toch? Als je gewoon je handen wast enzo?' DOE HET NOU MAAR GEWOON, VERREKTE KUT!

En Sarah, hoe zit het ook alweer met de tetanus? Die moet je toch nog een keer herhalen als je 19 bent geworden, toch? En hoe lang is 'ie dan weer geldig? Ik wordt nogal eens gebrabt en/of gebeten, dus het lijkt me wel handig als dat spul gewoon zijn werk doet
Oud 01-03-2013, 20:54
Verwijderd
Ja een verrassend diep kuiltje vind ik het altijd. Je ziet er zo goed aan dat je vingers eigenlijk een soort marionetten van je pols zijn.
Oud 01-03-2013, 20:55
Verwijderd
Citaat:
@sarah: als je duim aftreedt???
Als je m naar je toe buigt
Oud 01-03-2013, 20:58
bloodyb
bloodyb is offline
Oh sorry, ben denk ik een beetje geBeafixeerd
Oud 01-03-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik belde jaren geleden een keer naar de huisartsenpraktijk, omdat ik in mijn dossier wilde laten opnemen dat ik met dieren werk enzo. Vraagt de assistente waarom ik dat wil. Ik: 'Nou, vanwege de kans op zoönosen, als ik een keer iets heb.' En de assistente: 'Maar die kans is niet zo heel groot, toch? Als je gewoon je handen wast enzo?' DOE HET NOU MAAR GEWOON, VERREKTE KUT!

En Sarah, hoe zit het ook alweer met de tetanus? Die moet je toch nog een keer herhalen als je 19 bent geworden, toch? En hoe lang is 'ie dan weer geldig? Ik wordt nogal eens gebrabt en/of gebeten, dus het lijkt me wel handig als dat spul gewoon zijn werk doet
Ja als je alle vaccinaties als kind hebt gehad doet-ie het tot je 19e en dan is-ie met een boosterprik steeds weer tien jaar geldig! Best een goed idee om dat preventief te doen.
Oud 01-03-2013, 20:59
Verwijderd
Oh ik had jullie verteld over het debacle van mijn lievelingsdocent met zijn smiley in zijn wetenschappelijke artikel toch? Ik had vanmiddag tentamen en toen heb ik ook een smiley neergezet. Ik schatte in dat ie het heel erg zou waarderen maar ik twijfel nu of het niet veel te bijdehand was
Oud 01-03-2013, 21:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja als je alle vaccinaties als kind hebt gehad doet-ie het tot je 19e en dan is-ie met een boosterprik steeds weer tien jaar geldig! Best een goed idee om dat preventief te doen.
Ah Dankjewel. Tja, het wordt bij ons vanuit school geadviseerd vanwege stages en dergelijke. Ik was het sowieso al van plan, omdat ik op de kinderboerderij ook nog wel eens wat oploop aan verwondingen. Ik neem aan dat dat gewoon bij de huisarts kan?

// Ik ben dilatatieve cardiomyopathie aan het bestuderen, en mijn bron zegt dat het een aandoening is van de hartspier, zonder gevolgen voor de hartkleppen. Maar dat is gek, want als een hart aan alle kanten uitrekt, kunnen die kleppen toch ook niet meer goed dicht op een gegeven moment
Oud 01-03-2013, 21:03
Verwijderd
Tabatière anatomique De anatomische snuifdoos.
Oud 01-03-2013, 21:05
Verwijderd
Haha, dat kuiltje wordt volgens Wikipedia ook echt gebruikt voor snuiftabak. En voor cocaïne. Sarah toch
Oud 01-03-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
geen idee, alles wat voor het grijpen lag. Iets met kruiden, iets pittigs, iets geitigs, en natuurlijk paturain (das pas fijn) Stuk of 8 verschillende kaasjes in totaal.
en geen witte wijn. Rode, maar we hebben gewoon wat randoms gepakt waarbij stond 'lekker bij kaas' want wij drinken die vieze rommel toch niet

Ik had laatst een blauwschimmelkaasje die ik de volgende dag nóg proefde
Oud 01-03-2013, 21:07
Verwijderd
Ik snuif er wel eens water uit als mijn neus dicht zit
Oud 01-03-2013, 21:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb de laatste tijd een grote liefde voor olijven. Olijven
Oud 01-03-2013, 21:10
Verwijderd
Marvin zit heel bol naar me te kijken met de voorpootjes tussen de achterpootjes
Oud 01-03-2013, 21:11
Verwijderd
Oh, he er zijn ook middelgrote kantoren die meedoen, gaaf, daar wil ik wel echt werken
Oud 01-03-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de laatste tijd een grote liefde voor olijven. Olijven
Jaaa, goede verse olijven <3 Goddelijk.
Oud 01-03-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:

Ik had laatst een blauwschimmelkaasje die ik de volgende dag nóg proefde
iew
Oud 01-03-2013, 21:16
Verwijderd
Graham Norton show
Oud 01-03-2013, 21:17
Verwijderd
He bah, dit is tosh.o, maar het lijkt bijna afgelopen.
Oud 01-03-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat kuiltje wordt volgens Wikipedia ook echt gebruikt voor snuiftabak. En voor cocaïne. Sarah toch
Ja, mijn vriend deed daar ook zijn snuiftabak in, alvorens het op te snuiven. Tenzij hij geld had, dan gebruikte hij dat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten