Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Is stroop frans?
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb geen artikelen van para gelezen want ik was dus quazzle aan het doen en forum bovendien telefonisch. Ik weet niet wat mijn favoriete bot is. Mijn favoriete anatomische lokatie is de tabatiere anatomique en dat is het kuiltje tussen je abductor pollicis longus en je abductor pollicis brevis dat ontstaat als je je duim abduceert.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
en geen witte wijn. Rode, maar we hebben gewoon wat randoms gepakt waarbij stond 'lekker bij kaas' want wij drinken die vieze rommel toch niet ![]() |
![]() |
|
Ik belde jaren geleden een keer naar de huisartsenpraktijk, omdat ik in mijn dossier wilde laten opnemen dat ik met dieren werk enzo. Vraagt de assistente waarom ik dat wil. Ik: 'Nou, vanwege de kans op zoönosen, als ik een keer iets heb.' En de assistente: 'Maar die kans is niet zo heel groot, toch? Als je gewoon je handen wast enzo?'
![]() ![]() En Sarah, hoe zit het ook alweer met de tetanus? Die moet je toch nog een keer herhalen als je 19 bent geworden, toch? En hoe lang is 'ie dan weer geldig? Ik wordt nogal eens gebrabt en/of gebeten, dus het lijkt me wel handig als dat spul gewoon zijn werk doet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik had jullie verteld over het debacle van mijn lievelingsdocent met zijn smiley in zijn wetenschappelijke artikel toch? Ik had vanmiddag tentamen en toen heb ik ook een smiley neergezet. Ik schatte in dat ie het heel erg zou waarderen maar ik twijfel nu of het niet veel te bijdehand was
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() // Ik ben dilatatieve cardiomyopathie aan het bestuderen, en mijn bron zegt dat het een aandoening is van de hartspier, zonder gevolgen voor de hartkleppen. Maar dat is gek, want als een hart aan alle kanten uitrekt, kunnen die kleppen toch ook niet meer goed dicht op een gegeven moment ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik had laatst een blauwschimmelkaasje die ik de volgende dag nóg proefde ![]() |
![]() |
|
|