Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn klasgenoten zijn op de hoogte, dus die zeggen het voor me. Er zijn er nog meer die er niet zijn vanwege proefstuderen. Bovendien heb ik me officieel afgemeld en staat het ook in het programma voor de absenties. Dus ze moeten niet zeuren.
//Emg, nieuw album van Volbeat in april ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nou, ik ga maar eens naar de Media Markt, kijken of ze mijn gevallen harde schijf gratis hebben gemaakt. Waarschijnlijk hebben ze wel gezien dat hij gevallen is en moet ik betalen/een nieuwe kopen, maar hoop doet leven.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Kaizers Orchestra, mijn poepies, zingen in dialect en dat klinkt veel fijner dan 'gewoon' Noors. Veel zachter ofzo.
|
Zweeds is trouwens ook debiel. Dat heeft klanken die echt nergens op slaan. Dat weet ik dankzij rapgroep 'Maskinen'. In 't Noors spreek je dat uit als 'Masjienen', maar nee, in't Zweeds is 't 'Maghwienen'. Doe normaal man.
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Missie IKEA is dus geslaagd, al was ik er bijna niet geraakt door iemand met een doodswens die voor me in schoot op een 90-weg. Paar Duitsers, wat Limburgers, weinig slentermensen en amper kinderen. Woensdagvoormiddag gaat op de lijst voor rustig winkelen als het geen Duitse of Belgische feestdag is ![]() De wijnrekjes die ik wou gebruiken voor mijn frisdrankflessen waren bij nadere inspectie niet geschikt, dus moest ik nieuwe ideeën opdoen. Na wat getwijfel en gedraal en vergelijken (die nieuwe serie met uitschuifmanden was ideaal, maar ze hadden ze alleen maar in de lengte en niet in de breedte en dan zou het teveel ruimte in beslag nemen) en teruglopen, ben ik toch maar gegaan voor het TVmeubel dat ik als schoenenrekje gebruik. Dan kan dat tijdelijk even als frisdrankrek dienen en als ik dan wel het ideale rekje vind, dan heb ik het schoenenrek dat ik nu even had uitgesteld. Verder heb ik 3 dingen gekocht die niet op de lijst stonden, een box met een apart formaat dat me wel handig leek, placemats voor het geval ik die eettafel ooit als eettafel ga gebruiken (tafellakens heb ik al helemaal niet en er stonden vogels op) en een potje voor de bieslook die door Phoebe is achtergelaten. Wel was het een beetje frustrerend dat de prijzen van de website niet meer de prijzen in de winkel overrulen. Dat is pech gehad, vroeger kon je het verschil terugvragen bij de klantenservice, maar dat is gedaan blijkbaar, dus let even op wat je in je kar smijt! Hier is bijna alles van de Ikea, mijn bed en kledingrekken niet en 2 oude buikkastjes niet. Mijn banken zijn tweedehands die ik heel graag voor een leren Klippan zou willen inwisselen, maar leren Klippans zijn duur en deze liggen wel heeeeeel erg lekker. En mijn bureau is niet Ikea. En dan heb je het ver gehad. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, als ik sommigen hoor, dan ben ik wel een handige Harry, maar ik snap echt niet dat het sommigen moeite kan kosten. Het enige waar ik hulp bij heb gehad zijn die ijzeren kastjes, ik was niet sterk genoeg om de schroeven er met de hand in te draaien, dat heeft mijn vader met een elektrische schroevendraaier gedaan. Al de rest hier heb ik zelf, in mijn eentje in elkaar gezet. Ook die eettafel
![]() Soms wil ik naar de Ikea om dingen te kopen, enkel om ze in elkaar te kunnen zetten ![]() Oh en het was wel gaaf dat ik deze keer de trap wel kon doen! Ik had blijkbaar de jas aan die ik de vorige keer ook aan had, daar zat nog een plattegrondje in. Maar deze keer was de lift overbodig <3 |
![]() |
|
Als je ikea-spul niet in elkaar kunt zetten, dan lees je gewoon de instructies niet goed.
Heel mijn kamer is ikea en ik heb vrijwel alles alleen in elkaar gezet. Behalve m'n bed, want het is vrij lastig om in je eentje een frame van een 2-persoons hoogslaper omhoog te houden en te schroeven.
|
![]() |
|
|