Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2013, 20:25
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Volgende keer mag het sowieso wel wat langer duren
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2013, 20:26
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
En rond 16.00 bedacht ik pas dat martin de wolfgeliefde was ipv tut, of dat dat iig het meest plausibel was en we dus hoe dan ook niet op tut moest stemmen. MAAR JA Vroeger luisterden mensen nog gewoon naar mee
Ja, dan had je dat duidelijker kenbaar moeten maken dat je zeker wist dat hij wolf en ziener was. Gewoon je eigen rol opofferen zodat de geliefden niet winnen. Ik wilde in de volgende ronde mn functie ook gan opofferen.

Citaat:


Wat een vaag spel ^^ En ßuerp had je mij opgevraagd?
Ja. Ik wist echt niet dat je heks was uit mijzelf hoor. Vond jouw vraag ook totaal niet verdacht. Maar toen kreeg ig te horen dat je heks was en heb ik dus van die vraag van jou gebruik gemaakt om je te verdenken.

Citaat:
Jawel. Maar toen was ik zo slim om Chrome af te sluiten
Ah, jammer. Bedankt voor het schrijven iig.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan had je dat duidelijker kenbaar moeten maken dat je zeker wist dat hij wolf en ziener was. Gewoon je eigen rol opofferen zodat de geliefden niet winnen. Ik wilde in de volgende ronde mn functie ook gan opofferen.

Ja. Ik wist echt niet dat je heks was uit mijzelf hoor. Vond jouw vraag ook totaal niet verdacht. Maar toen kreeg ig te horen dat je heks was en heb ik dus van die vraag van jou gebruik gemaakt om je te verdenken.

Ah, jammer. Bedankt voor het schrijven iig.
Ik had tut toen al als wolf genoemd, dus dan zou die volgende ronde hangen en hadden de wolven alsnog verloren.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:27
Verwijderd
Bovendien was het me niet gelukt, vermoed ik.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:27
Verwijderd
Anyhow ik ga wijn drinken om te vergeten Well played jongens, nogmaals gefeliciteerd.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ohja, maaike ook gefeliciteerd!
Oh ja, jij ook Maaike! je hebt een goed team bij elkaar gebracht.

Citaat:
Ik had Lusi nog bijna opgevraagd trouwens, maar ja, ik verdacht letterlijk iedereen, dus moest kiezen.
Dat had ook niks opgeleverd, want dan had je alleen geweten dat Lusi dorpeling was.

Citaat:
En waarom hebben jullie (wolven) mij in godsnaam niet opgegeten toen ik uit het niets heel stellig beweerde dat Mutant heks was? Was dit geen hint dat ik ziener en zij heks was? Ik deed nog wel of ik verrader/bane/door tovenaar beschermd was later, zodat jullie me niet zouden opeten.
Omdat je heel erg in de kijker stond en qua verdenkingen in ieder geval voor mij en lusi nauwelijks een bedreiging was, en voor de rest van de wolven viel het ook wel mee (Lusi en ik openden de aanval op Röps niet jij). Omdat jij een beetje in het wilde weg zat te roepen lieten we jou er maar in.

We dachten wel dat Uomi op een gegeven moment de ziener was (toen ze tuttebel had genoemd). Ons idee was dan Uomi opeten en die info over tuttebel gebruiken om haar uit het spel te krijgen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik heb inderdaad helemaal vlak gelegen om Martino achter mijn computer. Maar omdat ik dat nergens kwijt kon, heb ik Frayne maar gepm't. Martino, you made my day

en zoals Lusi al pm'de, dit was een gevalletje speedweerwolven. Arme Frayne met al haar ideeen nog voor de verhalen.

Bedankt voor het, over het algemeen, trouwe stemmen.
Niemand heeft een rode kaart gekregen
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Volgende keer mag het sowieso wel wat langer duren
Inderdaad!

Citaat:
Ja. Ik wist echt niet dat je heks was uit mijzelf hoor. Vond jouw vraag ook totaal niet verdacht. Maar toen kreeg ig te horen dat je heks was en heb ik dus van die vraag van jou gebruik gemaakt om je te verdenken.
Schijtzooi! Dat heb ik me te laat bedacht inderdaad, dat je ziener was, dat je pas met dat verhaal na de eetronde kwam Toen was ik dood

En ik zal even wat dingen neerzetten die ik sowieso wou posten.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En rond 16.00 bedacht ik pas dat martin de wolfgeliefde was ipv tut, of dat dat iig het meest plausibel was en we dus hoe dan ook niet op tut moest stemmen. MAAR JA Vroeger luisterden mensen nog gewoon naar mee
Ja, toen vond ik je wel even een irritant kutje
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor het, over het algemeen, trouwe stemmen.
Niemand heeft een rode kaart gekregen


Ik had 'm genomen als een man als ik 'm had gekregen, though. Nogmaals mijn excuses
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb inderdaad helemaal vlak gelegen om Martino achter mijn computer. Maar omdat ik dat nergens kwijt kon, heb ik Frayne maar gepm't. Martino, you made my day

en zoals Lusi al pm'de, dit was een gevalletje speedweerwolven. Arme Frayne met al haar ideeen nog voor de verhalen.

Bedankt voor het, over het algemeen, trouwe stemmen.
Niemand heeft een rode kaart gekregen
Hebben jullie de stats bijgehouden?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, toen vond ik je wel even een irritant kutje
Ik jou nu al de hele dag, dusseh, je mag niet klagen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:29
Verwijderd
Ja joh. Van kliffen afvallen, giftige bessen eten, verpletterd worden door een hunebed-steen, opgesloten raken in een grot, nog meer jachtongelukken waarbij we per ongeluk elkaar dood schieten! Daar gaan ze!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:31
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Zowel Lusi als de rest van de wolven vonden Soija gewoon veel te verdacht doen. Hij leidde tot op het laatst de aandacht van ons af en zat er totaal naast met zijn verdenkingen, het was niet meer dan logisch om hem er in te houden want daardoor konden Lusi en ik mooi de rest bespelen.
Dat is een vrij gebruikelijke wolventechniek, ik wilde daar bijna op wijzen tijdens het spel.

Op het laatst was het wel even lastig, want het dreigde richting Soija te gaan, maar mede met dank aan Soija en een hoop schaapachtige dorpelingen (sukkels ) gingen jullie braaf met Lusi en mij mee op tuttebel. Iemand had tuttebel op een gegeven moment genoemd en dat was ons teken om daar volledig op mee te gaan. Uiteraard was dat voor ons niet moeilijk, want ik wist natuurlijk precies wat tuttebel achter de schermen uithaalde, dus we hoefden alleen maar te wachten tot we de informatie in het spel konden brengen.
Ja, in ronde 1 heb ik mij bewust verdacht gemaakt, doe ik vrijwel elk spel om iig de eerste eetronde te overleven. Daarna zo nu en dan iets verdachts gezegd, maar .sann en q hitsten dat teveel op, want zo verdacht wilde ik nou ook niet zijn. Alleen voldoende aanvankelijk om niet opgegeten te worden.


Sukkels waren de dorpelingen niet hoor. Die antigelijkspeltheorie blijft kloppen. Beste kans. Dat het in casu in jullie voordeel is, is toeval. Iedereen op tuttebel was ook goed geweest, maar dan wel ana het begin, alleen dan jammer van mijzelf.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:31
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Hebben jullie de stats bijgehouden?
pfft ik niet, ik doe het tegenwoordig met 5 uur slaap om alles te doen wat ik moet doen op een dag, dus statistieken bijhouden, nee
maar misschien Frayne?

als je iets specifieks wil weten over een ronde kan ik dat wel even opzoeken uiteraard
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:31
Verwijderd
Eerst 2 random vragen die ik me bedacht in de douche:

Oh en hoe zit het met een geliefdenkoppel wolf en dorpeling? Als er nog maar 2 wolven zijn en de normale wolf wil de geliefdedorpeling happen en de geliefdewolf gaat dat natuurlijk weigeren. Als de normale wolf beseft wat er aan de hand is, krijgt hij het nooit meer voor mekaar natuurlijk, wat als de wolven dan niet overeen kunnen komen wie dan wel te happen? Het enige dat ik me kan bedenken is dat de normale wolf zich er dan maar bij neerlegt en de dorpelingen gaat overtuigen dat zijn medewolf een deel van een koppel is.

Wat ik me ook nog afvroeg: Cupido kiest 2 mensen? Meteen als hij zijn functie weet dan?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:31
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ja joh. Van kliffen afvallen, giftige bessen eten, verpletterd worden door een hunebed-steen, opgesloten raken in een grot, nog meer jachtongelukken waarbij we per ongeluk elkaar dood schieten! Daar gaan ze!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:32
Verwijderd
Ik wil best even statistiekjes maken maar ik heb ze niet bijgehouden. Meestal was Fantome ook echt weg als ik uitslag poste en andersom. Dan is het wel lastig. Maar als je het leuk vindt wil ik ze best maken
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:32
Verwijderd
Ik heb overigens Lusi behekst. Zonder effect dus
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Eerst 2 random vragen die ik me bedacht in de douche:

Oh en hoe zit het met een geliefdenkoppel wolf en dorpeling? Als er nog maar 2 wolven zijn en de normale wolf wil de geliefdedorpeling happen en de geliefdewolf gaat dat natuurlijk weigeren. Als de normale wolf beseft wat er aan de hand is, krijgt hij het nooit meer voor mekaar natuurlijk, wat als de wolven dan niet overeen kunnen komen wie dan wel te happen? Het enige dat ik me kan bedenken is dat de normale wolf zich er dan maar bij neerlegt en de dorpelingen gaat overtuigen dat zijn medewolf een deel van een koppel is.

Wat ik me ook nog afvroeg: Cupido kiest 2 mensen? Meteen als hij zijn functie weet dan?
We hebben de wolven duidelijk gemaakt dat een eetstem alleen geld als alle wolven ge cc't zijn in de pm aan ons. Er moet dus min of meer overeenstemming zijn. In zo'n geval zou het dus waarschijnlijk niet lukken. Dan is wel voor de wolf heel duidelijk hoe het zit en kan hij zijn kennis gebruiken in het spel om op die manier de geliefden eruit te werken.

De Cupido heeft dezelfde avond nog 2 mensen gekozen. We hebbben Maaike verzocht zo spoedig mogelijk ons een keuze door te geven.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:33
Verwijderd
Oh, en eigenlijk verwachtte ik elke ronde dat ßuerp opgegeten/opgehangen zou worden, vandaar dat ik hem de nieuwgeboren baby maakte die kun je er lekker makkelijk uitschrijven, want ja, dat is lekker makkelijk. Gaat ie niet dood
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Oh, en eigenlijk verwachtte ik elke ronde dat ßuerp opgegeten/opgehangen zou worden, vandaar dat ik hem de nieuwgeboren baby maakte die kun je er lekker makkelijk uitschrijven, want ja, dat is lekker makkelijk. Gaat ie niet dood
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, in ronde 1 heb ik mij bewust verdacht gemaakt, doe ik vrijwel elk spel om iig de eerste eetronde te overleven. Daarna zo nu en dan iets verdachts gezegd, maar .sann en q hitsten dat teveel op, want zo verdacht wilde ik nou ook niet zijn. Alleen voldoende aanvankelijk om niet opgegeten te worden.
Tja!


Citaat:
Sukkels waren de dorpelingen niet hoor. Die antigelijkspeltheorie blijft kloppen. Beste kans. Dat het in casu in jullie voordeel is, is toeval. Iedereen op tuttebel was ook goed geweest, maar dan wel ana het begin, alleen dan jammer van mijzelf.
Uiteraard, die antigelijkspeltheorie was heel goed van mij beargumenteerd en klopt inderdaad ook in normale situaties, maar dan moet je wel de juiste persoon er uit werken! Jullie lieten je toch bespelen door de wolf-geliefde, geen toeval dus. Lusi en ik hadden ons namelijk al goed voorbereid. Jouw steun was daarbij erg welkom, dus dank daarvoor Net zoals een aantal fouten die tuttebel maakte, en die ik haar liet maken. Op een gegeven moment kwam ze met een hele post aanzetten waar ik van dacht "ja, doe die maar".

Toen het vervolgens misliep zei ik in een pm ook gewoon tegen haar dat het waarschijnlijk niet meer te redden was, en kwam mijn hulp er min of meer op neer dat ik tegen haar zei dat ze zich maar moest opofferen, als ik het nu nog voor haar zou opnemen zou ik het ook niet overleven, en op deze manier zou ik nog als wolf overblijven.

Ik speelde in het spel ook heel bewust als een dorpeling, dat kon ik me veroorloven omdat ik juist de wolven er uit wilde hebben en er drie spelers waren die me konden dekken in de stemlijsten (geliefde, cupido, verrader). Ik hield me nergens echt in met verdenkingen etc, ik moest ze alleen op het juiste moment op de juiste persoon richten.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 20:40.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil best even statistiekjes maken maar ik heb ze niet bijgehouden. Meestal was Fantome ook echt weg als ik uitslag poste en andersom. Dan is het wel lastig. Maar als je het leuk vindt wil ik ze best maken
gaarne, het is wel leuk om te weten wie wie stemde en wie wie beschermde etc.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:36
Verwijderd
Dan, over mijn hyper spel, zo speel ik eigenlijk altijd, maar omdat ik maar één DK-spel heb gedaan, kan niemand dat weten natuurlijk. Ik word heel enthousiast van het ww-spel en wil in het begin wat random chatten om wat leven in de brouwerij te hebben en om een reden te vinden om te stemmen, want ik hou niet van random.org. Als je mijn ene DK-spel bekijkt, dan zie je dat ik het daar ook heb gedaan
Dat is ook de reden dat er op Admin voor mij de tumbleweedfunctie in het leven werd geroepen toen ik er een keer in de eerste ronde al uit lag. Als er uren niets werd gepost, mocht ik langs komen rollen

Als de statistieken beginnen, dan word ik stiller, want dan kan ik meestal niet meer volgen Of tenminste, ik doe eigenlijk geen moeite om ze te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:36
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Oh ja, jij ook Maaike! je hebt een goed team bij elkaar gebracht.

Dat had ook niks opgeleverd, want dan had je alleen geweten dat Lusi dorpeling was.
Klopt. Jou zou ik niet hebben opgevraagd wrs.

Citaat:
Omdat je heel erg in de kijker stond en qua verdenkingen in ieder geval voor mij en lusi nauwelijks een bedreiging was, en voor de rest van de wolven viel het ook wel mee (Lusi en ik openden de aanval op Röps niet jij). Omdat jij een beetje in het wilde weg zat te roepen lieten we jou er maar in.
Nee, natuurlijk opende ik niet de aanval op Röps, ik vond hem helemaal niet verdacht, had ik ook al gezegd. Maar dat verklaart waarom ik het idee had dat jullie beider ego's gekrenkt waren. Had ik iets van moeten denken, achteraf gezien. ;p
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:37
Verwijderd
Okeu moet je nog wel even wachten, want dan ga ik eerst even een serie aanzetten, bed verschonen en chillen op bed. Dan maak ik ze op mijn laptop
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
We hebben de wolven duidelijk gemaakt dat een eetstem alleen geld als alle wolven ge cc't zijn in de pm aan ons. Er moet dus min of meer overeenstemming zijn. In zo'n geval zou het dus waarschijnlijk niet lukken. Dan is wel voor de wolf heel duidelijk hoe het zit en kan hij zijn kennis gebruiken in het spel om op die manier de geliefden eruit te werken.

De Cupido heeft dezelfde avond nog 2 mensen gekozen. We hebbben Maaike verzocht zo spoedig mogelijk ons een keuze door te geven.
En wat als er ruzie ontstaat en beide wolven weigeren toe te geven? Niemand gehapt dan

Ja, want ik bedacht me dat als de cupido namen geeft tijdens de eerste hangronde, dat iemand er nog plots kan uitliggen, maar dat was dus voorzien.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:40
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Oh, en eigenlijk verwachtte ik elke ronde dat ßuerp opgegeten/opgehangen zou worden, vandaar dat ik hem de nieuwgeboren baby maakte die kun je er lekker makkelijk uitschrijven, want ja, dat is lekker makkelijk. Gaat ie niet dood
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En wat als er ruzie ontstaat en beide wolven weigeren toe te geven? Niemand gehapt dan
Dat komt voor hoor, ik heb het als spelleider vaker gehad dat er voor 20.30 geen consensus was tussen de wolven. Jammer dan, niemand wordt opgegeten.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:41
Verwijderd
Goed, de eerste keer dat ik geen dorpeling was, ik had echt geen idee hoe ik dat moest aanpakken en als leerling kon het alle kanten op. En natuurlijk vliegt die kutheks er in de eerste ronde uit, de meest nutteloze en onbegrijpelijke functie in mijn ogen

En toen zat ik daar. Die avond moest ik iemand beheksen en ik hou niet van random.org. En toen dacht ik gebruik te maken van mijn gewoonlijke enthousiasme om het ww-spel wat bezig te houden om meteen een reden (hoe flauw ook) te vinden voor mijn beheksing + de wolven krijgen misschien wat inzicht in wie ze willen vreten, veel meer kan ik ook niet betekenen.
Daarna besefte ik dat mijn enthousiasme kon veroorzaken dat ik als irritant werd gezien en zelf gevreten ^^ maar goed. Ik wist dat het heeeeeel dom was om openlijk te vragen naar de stemronde, maar ik dacht dat niemand zou denken dat ik zo achterlijk was dat te doen als leerlingheks. Het was dus bedoeld als afleidingsmanoeuvre dat helemaal misliep, vooral dus omdat ßuerp wist wat ik was en dat ging gebruiken en Marin mijn afleiding dus doorzag
Waarom hebben jullie toen mij gekozen?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:41
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
En tuttebel, foei!!!!!!!!! Jij had ons moeten waarschuwen. Waar is de paranoia?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:42
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Dat komt voor hoor, ik heb het als spelleider vaker gehad dat er voor 20.30 geen consensus was tussen de wolven. Jammer dan, niemand wordt opgegeten.
Wist niet dat dat cc'en tegenwoordig een regel was.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En tuttebel, foei!!!!!!!!! Jij had ons moeten waarschuwen. Waar is de paranoia?
ik had tuttebel verzekerd dat ik echt geen geliefde was hoor!!! sterker nog, ik dacht even dat zij de geliefde was!!!1
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 27-03-2013 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:42
Verwijderd
En mijn grootste frustratie: Heks

Waarom ik de heks een nutteloze functie vind:
- ze weet niet wie de wolven zijn. Ze kan dus op geen enkele manier inspelen op verdachtmakingen, maar ze moet ze wel helpen. Mijn grootste probleem: ik durf niemand te wijzen op verdachte dingen, want wat als het een wolf is. Ik kan niet meegaan in verdachtmakingen, want wat als het een wolf is. Het moment dat het duidelijk is dat iemand een wolf is, zal hij gehangen worden, dus daar schiet ik niks mee op.
- ze weet niet of haar beheksing effect heeft. De ziener weet waar hij mee verder kan. De heks kan alleen maar wat in het wilde weg gokken en zelfs als ze een keer per toeval goed gokt, zal ze het niet weten. Als het duidelijk wordt door posts wie de tovenaar of ziener zou zijn, zal die gevreten worden, dus dan valt er ook niet meer veel te beheksen.

Ik vond dit vooraf al een onbegrijpelijke functie, maar nu ik hem zelf moest gaan spelen, wist ik totaal niet wat ik er mee moest. Alles wat je doet is gokken en hopen dat de wolven het overleven, want zodra je genoeg over iemand weet om er iets mee te doen, weet de rest het hoogstwaarschijnlijk ook. Dus als iemand mij kan verlichten over hoe deze functie nuttig kan zijn voor de wolven (waar ze voor bedoeld is), graag!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wist niet dat dat cc'en tegenwoordig een regel was.
al jaren
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:44
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Overigens had ik van niemand concrete verdenkingen hoor. Ik verdacht zo'n beetje alles en iedereen. Alleen .sann vond ik echt een smiecht, dus die verdacht ik van geliefde, cupido, verrader én wolf.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:45
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:48
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
ik had tuttebel verzekerd dat ik echt geen geliefde was hoor!!! sterker nog, ik dacht even dat zei de geliefde was!!!1


Citaat:
al jaren
Kun je nagaan hoe lang ik dit spel niet heb gespeeld en hoe langer nog ik geen wolf ben geweest (dat laatste idd al jaren). Überhaupt voor het eerst in jaren met een functie volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:48
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik vind je niet meer lief.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:51
MMollie
MMollie is offline
Bedankt, het was een leuke ervaring en doe zeker vaker mee!

Gefeliciteerd Martiño, Lusi en Maaike.

Volgemde keer ben ik van de partij
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je niet meer lief.
Je bent een walgelijke speler, ook als ik oprecht ben, maar ik vind jou altijd lief <3
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:56
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik vind jou ook nog steeds lief hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 20:58
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik heb me overigens nog ingehouden, wilde gisteren Martiño gaan uitschelden (klapmongool, patatjosti etcetera etcetera), maar stelde hte uit en vandaag had ik die behoefte dus niet meer.

Maar goed, ik ken weer door met mn leven jongens.

Tschüss
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 21:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
nou nou nou, maar goed dat je dat niet gedaan had want anders had ik je nog moeten laten bannen
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 21:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
(en wie was hier nu de klapmongool )
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 21:02
Verwijderd
kusjes.


Als Maaike nog leeft ben ik benieuwd naar haar motieven ons te koppelen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 21:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het was wel een geslaagd stelletje
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Lusi & Martiño

Na dagenlang zwerven, bijna doodvriezen en doodhongeren, kwamen ze met zijn tweeën eindelijk een andere stam tegen. Of nou ja, de andere stam kwam hen tegen. Lusi's onschuldige uiterlijk overtuigde ze al snel van de twee opnemen in hun stam, het stamhoofd daar had ook wel eens van Martiño gehoord, dus dat hielp zeker mee. Op aanraden van Martiño trok deze stam, geleid door Deus ex Machina (naamzoek), trokken ze meer richting het noorden om maar weg te komen van de verschrikkelijk Eye of Sauron. Uiteindelijk streken ze neer in een prachtige bosrijke omgeving, met een lief schattig meertje. Op een zekere dag sprak Martiño Deus aan. 'Zeg, zou het mogelijk zijn om een trouwritueel nog uit te voeren?' 'Een trouwritueel?' 'Ja, zie je, Lusi is niet mijn vrouw. Mijn vrouw is... dood. Ingewikkeld verhaal.' Deus haalde zijn schouders op. 'Maar natuurlijk, ga je gang. Hou het wanneer je wil!'

En zo gingen Lusi en Martiño trouwen, op een mooie lentedag. De zon scheen en een lief briesje waaide. En terwijl zij hun trouwgeloftes aflegden zagen ze steeds meer schimmen verschijnen. Als eerste was daar Maaike., die lachend een knikje gaf, alsof zij toestemming verleende aan het gelukkige paar. Vervolgens verschenen Fantôme en Frayne, twee voorouders die al lang, heel lang niet gezien waren. Uiteindelijk verschenen daar álle dorpelingen die zij hadden gekend. Allemaal lachend, want ze hadden Martiño uiteraard allang vergeven .

And they lived happily ever after



Goede verhalen trouwens spelleider! Heb ze allemaal met plezier gelezen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Volgende keer mag het sowieso wel wat langer duren
De geliefden zijn te sterk gemaakt in zo'n kleine groep spelers door de cupido mee te laten spelen.

Maar complimenten aan de geliefden, fantastisch gespeeld vooral op het einde

Citaat:
Ja joh. Van kliffen afvallen, giftige bessen eten, verpletterd worden door een hunebed-steen, opgesloten raken in een grot, nog meer jachtongelukken waarbij we per ongeluk elkaar dood schieten! Daar gaan ze!
Zonde!! Waren leuke verhalen!

Citaat:
Ja, in ronde 1 heb ik mij bewust verdacht gemaakt, doe ik vrijwel elk spel om iig de eerste eetronde te overleven. Daarna zo nu en dan iets verdachts gezegd, maar .sann en q hitsten dat teveel op, want zo verdacht wilde ik nou ook niet zijn. Alleen voldoende aanvankelijk om niet opgegeten te worden.


Sukkels waren de dorpelingen niet hoor. Die antigelijkspeltheorie blijft kloppen. Beste kans. Dat het in casu in jullie voordeel is, is toeval. Iedereen op tuttebel was ook goed geweest, maar dan wel ana het begin, alleen dan jammer van mijzelf.
Ik had graag meegespeeld. Je speelde goed! Helaas verloren maar ach, volgende keer doe ik gewoon weer mee.

Citaat:
En mijn grootste frustratie: Heks

Waarom ik de heks een nutteloze functie vind:
- ze weet niet wie de wolven zijn. Ze kan dus op geen enkele manier inspelen op verdachtmakingen, maar ze moet ze wel helpen. Mijn grootste probleem: ik durf niemand te wijzen op verdachte dingen, want wat als het een wolf is. Ik kan niet meegaan in verdachtmakingen, want wat als het een wolf is. Het moment dat het duidelijk is dat iemand een wolf is, zal hij gehangen worden, dus daar schiet ik niks mee op.
- ze weet niet of haar beheksing effect heeft. De ziener weet waar hij mee verder kan. De heks kan alleen maar wat in het wilde weg gokken en zelfs als ze een keer per toeval goed gokt, zal ze het niet weten. Als het duidelijk wordt door posts wie de tovenaar of ziener zou zijn, zal die gevreten worden, dus dan valt er ook niet meer veel te beheksen.

Ik vond dit vooraf al een onbegrijpelijke functie, maar nu ik hem zelf moest gaan spelen, wist ik totaal niet wat ik er mee moest. Alles wat je doet is gokken en hopen dat de wolven het overleven, want zodra je genoeg over iemand weet om er iets mee te doen, weet de rest het hoogstwaarschijnlijk ook. Dus als iemand mij kan verlichten over hoe deze functie nuttig kan zijn voor de wolven (waar ze voor bedoeld is), graag!
Ik vind de heks ook vrij lastig te bepalen als functie ja. Maar de wolven moeten ook niet te sterk worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.