Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2013, 20:54
Verwijderd
Advertentie
Oud 29-03-2013, 20:57
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik 'keihard' in een van Phoebe haar posts zie staan, lees ik dat als 'kèhoard'
Oud 29-03-2013, 21:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is dan nog altijd 'kèh hagt'
Oud 29-03-2013, 21:06
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ja Ik wist even niet hoe ik het moest typen
Oud 29-03-2013, 21:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Met een g, sowieso dorst is ook dogs.
Oud 29-03-2013, 21:09
Verwijderd
Wat een rare film. En dat nog wel met Cameron Diaz en Selma Blair.
Oud 29-03-2013, 21:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

<3
Oud 29-03-2013, 21:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat een rare film. En dat nog wel met Cameron Diaz en Selma Blair.
En Christina Applegate!
Oud 29-03-2013, 21:13
Verwijderd
Ja!
Oud 29-03-2013, 21:14
Verwijderd
Nu snel door naar graham norton
Oud 29-03-2013, 21:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat had je dan verwacht Sarah
Oud 29-03-2013, 21:15
Verwijderd
Oeh, Daniel Radcliffe zit erin en die ene.
Oud 29-03-2013, 21:17
Miekje*
Miekje* is offline
<3

Mijn schoonvader kan ook zo lekker schelden in het Haags. Overigens is dat alleen als 'ie iets laat vallen of als 'ie aan het klussen is en er wil iets niet.
Oud 29-03-2013, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Wat had je dan verwacht Sarah
ik weet het niet, minder random?

Ik weet niet of deze film kijken in het bijzijn van Theodoors vriend nou minder gênant was dan yoga'en zou zijn geweest
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft ze niet van mij

Dat dan weer wel
Dat heeft ze van ons
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
<3

Mijn schoonvader kan ook zo lekker schelden in het Haags. Overigens is dat alleen als 'ie iets laat vallen of als 'ie aan het klussen is en er wil iets niet.
Ik lach muh èguh duh kankah

Maar het is ook heel lekker soms. Mijn pa zegt standaard pestkankah als hij iets laat vallen
Oud 29-03-2013, 21:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik weet het niet, minder random?

Ik weet niet of deze film kijken in het bijzijn van Theodoors vriend nou minder gênant was dan yoga'en zou zijn geweest
Ik vind het bizar dat je die film nog niet had gezien, heb je überhaupt wel gezien hoe random het voorstukje was? De enige 'verhaallijn' die erin zit, is dat zij verliefd op die dude wordt.

Waarschijnlijk had het niet veel uitgemaakt
Oud 29-03-2013, 21:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik lach muh èguh duh kankah

Maar het is ook heel lekker soms. Mijn pa zegt standaard pestkankah als hij iets laat vallen
Mijn schoonvaders standaardzin is: 'Krègh tog allemoal de pestpokkekankah, godverredomme.'
Oud 29-03-2013, 21:22
Verwijderd
Ik heb geen voorstukje gezien, ik ben hem puur gaan kijken omdat ik mijn zus een tijdje de poster uit de hitkrant op haar kamer had
Oud 29-03-2013, 21:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb deze Graham al gezien, maar Daniel Radcliffe
Oud 29-03-2013, 21:27
Verwijderd
Hij maakt altijd echt een sympathieke en grappige indruk
Oud 29-03-2013, 23:08
Verwijderd
Wtf is het hier nou weer voor dooie boel.
Oud 29-03-2013, 23:33
Verwijderd
zo, ik heb me ziek gegeten aan kibbeling vanmiddag, vanavond bij een duitser knódel gegeten en 2 pina colada's en drie cola gedronken, ik verwacht dat ik wel aan m'n kcal ben gekomen vandaag.
Oud 29-03-2013, 23:43
Verwijderd
ha, voor het eerst sinds ik die lijst invul (3 weken) boven de 1800 kcal uitgekomen. 2355 kcal. Vooral die cola heeft me genekt.
Ook al heb ik dus mega ongezond zitten kanen, bijna al m'n streepjes staan op groen
behalve o.a. m'n ijzer, maar die is wel 2 mg hoger dan m'n gemiddelde van de afgelopen tijd.
Oud 29-03-2013, 23:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat die pina colada's erger zijn alcohol is een bitch.
Oud 29-03-2013, 23:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ha, voor het eerst sinds ik die lijst invul (3 weken) boven de 1800 kcal uitgekomen. 2355 kcal. Vooral die cola heeft me genekt.
Ook al heb ik dus mega ongezond zitten kanen, bijna al m'n streepjes staan op groen
behalve o.a. m'n ijzer, maar die is wel 2 mg hoger dan m'n gemiddelde van de afgelopen tijd.
2355 kcal is ook niet zo heel veel, ondanks dat het best als veel klinkt met die pina colada's
Oud 29-03-2013, 23:56
Verwijderd
Citaat:
2355 kcal is ook niet zo heel veel, ondanks dat het best als veel klinkt met die pina colada's
Is wel veel gek.
Oud 29-03-2013, 23:57
Verwijderd
Ik heb ook een tijdje m'n calorie-inname bijgehouden, en ik kwam ook niet zo vaak boven de 1500 ofzo uit. Maar in mijn geval maakt dat niet uit, want ik doe heel de dag niks. Dus heb toch geen 2000 Kcal per dag nodig.
Oud 30-03-2013, 00:04
Verwijderd
daar had ik maar 1 glas van op! 175 cc. 226 kcal vs. 330 cola calorietjes. Maar goed, whatever. Ik ging nog op de weegschaal bij de Duitse en ik dacht WAAAAT ik woog er duizend kilo op. Maar toen hoorde ik later dat ie kapot was, gelukkig!
Oud 30-03-2013, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een tijdje m'n calorie-inname bijgehouden, en ik kwam ook niet zo vaak boven de 1500 ofzo uit. Maar in mijn geval maakt dat niet uit, want ik doe heel de dag niks. Dus heb toch geen 2000 Kcal per dag nodig.
geldt ook voor mij! Maar ik heb wel gewandeld vandaag, wat in mijn leven nogal iets unieks is.
Oud 30-03-2013, 00:22
Verwijderd
Ik kijk nu die 4 handen op 1 buik aflevering met Chanel. Maar ik ga nooit meer kijken, want ik kan gewoon niet meer tegen die domme kankersletten.
Oud 30-03-2013, 00:24
Verwijderd
Ze voelt de baby al een tijdje niet meer bewegen. Nou, hoop dat hij dood is.
Oud 30-03-2013, 00:24
Verwijderd
Sorry, heb een beetje een agressieve dronk.
Oud 30-03-2013, 00:28
Verwijderd
Ze heeft gewoon mega/care over alles hè! Dat ze mag sterven in het kraambed.
Oud 30-03-2013, 00:29
Verwijderd
Oud 30-03-2013, 00:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sorry, heb een beetje een agressieve dronk.
Oud 30-03-2013, 00:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die kankerslet Chanel, eerst rondneuken met een vriend uit de familie die niet helemaal spoort, dan door blijven paffen terwijl je zwanger bent, zelfs nog tot aan vlak voor de bevalling. Ja, geen wonder dat je kindje dan niet beweegt, superklein is en bijna de couveuse in moet.
Was dat kind maar doodgeboren, dan was ze met haar dikke plofkop eens wakker geschud dat ze een Üntermensch is waarvan Hitler nog zou denken: "zonde van de Zyklon-B"
In de laatste 12 minuten van de aflevering, na haar 'geslaagde' bevalling, zette ik mijn hoop in op een wiegendood, maar ook dat is niet gebeurd. Jammer, jammer.
Oud 30-03-2013, 00:55
Verwijderd
Nou Colin, ALSO ALSO AlSO! Ik heb het excuus dat ik gezopen heb
Oud 30-03-2013, 00:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat ze een Üntermensch is waarvan Hitler nog zou denken: "zonde van de Zyklon-B"
Hahahaha ik lach muh èguh duh kankah
Oud 30-03-2013, 01:10
Noedelhap
Noedelhap is offline

Tokkie-spelling voor tokkie-mensen, of wat? Doe dan consistent en schrijf koopd, kut-stagiair bij Teletekst
Oud 30-03-2013, 01:13
Verwijderd
hallon
Oud 30-03-2013, 01:18
Verwijderd
wat ben je agri noodeltje!
Oud 30-03-2013, 01:27
Verwijderd
Ja, waar je mee omgaat...
Oud 30-03-2013, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Die kankerslet Chanel, eerst rondneuken met een vriend uit de familie die niet helemaal spoort, dan door blijven paffen terwijl je zwanger bent, zelfs nog tot aan vlak voor de bevalling. Ja, geen wonder dat je kindje dan niet beweegt, superklein is en bijna de couveuse in moet.
Was dat kind maar doodgeboren, dan was ze met haar dikke plofkop eens wakker geschud dat ze een Üntermensch is waarvan Hitler nog zou denken: "zonde van de Zyklon-B"
In de laatste 12 minuten van de aflevering, na haar 'geslaagde' bevalling, zette ik mijn hoop in op een wiegendood, maar ook dat is niet gebeurd. Jammer, jammer.
glaasje wijn erbij?
Oud 30-03-2013, 01:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat ben je agri noodeltje!
Ja, ik vind dit soort onverantwoordelijke mormels zoals Chanel een doorn in het oog.
Een beetje je baby in de couveuse laten belanden. Dan ben je gewoon het moederschap niet waard.

Mijn ouders gingen door een hel toen ik in de couveuse kwam (mijn moeder rookte niet eens) en dit wicht zit gewoon ignorant te whatsappen terwijl haar kind naar de couveuseruimte wordt gebracht door haar eigen toedoen. Dus ik wou er even lekker op schelden.
Oud 30-03-2013, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind dit soort onverantwoordelijke mormels zoals Chanel een doorn in het oog.
Een beetje je baby in de couveuse laten belanden. Dan ben je gewoon het moederschap niet waard.

Mijn ouders gingen door een hel toen ik in de couveuse kwam (mijn moeder rookte niet eens) en dit wicht zit gewoon ignorant te whatsappen terwijl haar kind naar de couveuseruimte wordt gebracht door haar eigen toedoen. Dus ik wou er even lekker op schelden.
wat ben je aan t kijken?
Oud 30-03-2013, 01:44
Verwijderd
Citaat:
Oud 30-03-2013, 02:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat ben je aan t kijken?
Vier handen op één buik, over tienermoeders die geholpen worden door een BN'er om allerlei zaakjes op orde te krijgen.
Oud 30-03-2013, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Dat soort dingen denk ik heel erg vaak eigenlijk

Citaat:
Fuck, nu wil ik kijken, maar dan ben ik voor de rest van de dag getraumatiseerd door de ellende!

Citaat:
Ja, waar je mee omgaat...
Wie bij de hond slaapt...

Ik ben op zoek naar iemand die graag Oreo's eet of Neo's als die hetzelfde smaken.
Oud 30-03-2013, 10:19
Verwijderd
Citaat:

Die moeder (oma van de baby dus) zei toch ook nog dat het een grote baby was ofzo toen ze de couveuse aan het prepareren waren ofzo? Pffff....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten