Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk had het niet veel uitgemaakt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ha, voor het eerst sinds ik die lijst invul (3 weken) boven de 1800 kcal uitgekomen. 2355 kcal. Vooral die cola heeft me genekt.
Ook al heb ik dus mega ongezond zitten kanen, bijna al m'n streepjes staan op groen ![]() behalve o.a. m'n ijzer, maar die is wel 2 mg hoger dan m'n gemiddelde van de afgelopen tijd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Die kankerslet Chanel, eerst rondneuken met een vriend uit de familie die niet helemaal spoort, dan door blijven paffen terwijl je zwanger bent, zelfs nog tot aan vlak voor de bevalling. Ja, geen wonder dat je kindje dan niet beweegt, superklein is en bijna de couveuse in moet.
Was dat kind maar doodgeboren, dan was ze met haar dikke plofkop eens wakker geschud dat ze een Üntermensch is waarvan Hitler nog zou denken: "zonde van de Zyklon-B" ![]() In de laatste 12 minuten van de aflevering, na haar 'geslaagde' bevalling, zette ik mijn hoop in op een wiegendood, maar ook dat is niet gebeurd. Jammer, jammer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een beetje je baby in de couveuse laten belanden. Dan ben je gewoon het moederschap niet waard. Mijn ouders gingen door een hel toen ik in de couveuse kwam (mijn moeder rookte niet eens) en dit wicht zit gewoon ignorant te whatsappen terwijl haar kind naar de couveuseruimte wordt gebracht door haar eigen toedoen. Dus ik wou er even lekker op schelden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben op zoek naar iemand die graag Oreo's eet of Neo's als die hetzelfde smaken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|