Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat vallen er vaak mensen uit op jouw werk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Omdat we niet zoveel mensen in dienst hebben is het ook lastig om vervanging te vinden als er eens iets is, maar ik heb meestal toch geen plannen, dus dan kom ik wel.
|
Verwijderd
|
Lamp-pauze.
Ik weet dat ik voor een volgende keer wat tangen moet hebben die ik nu niet heb, wat een drama om niet te kunnen knippen, knijpen en pletten. En de meest onlogische tang heb ik wel: een striptang. Maar die is ook al nuttig geweest. Bruin steek er in. Blauw wil niet. En als die gaatjes een fractie groter waren, dan was het net een fractie eenvoudiger. Maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is heerlijk weer! Zojuist met een vriendinnetje flink los gegaan in de sportschool, nu een uurtje bijkomen en douchen en we hebben besloten dan op de fiets te springen en ergens een mooi terrasje op te zoeken. Ik houd van deze dag <3 En als ik nu iedereen op het kanaal zie roeien ben ik toch wel een beetje jaloers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is een prestatie omdat ik weer eens zelf iets opgelost heb ![]() |
![]() |
|
De postbode heeft mij een pakketje gegeven 'voor de buurman, want die is niet thuis'. Nu is het na 3 dagen nog niet opgehaald dus ik wilde het al naar mijn buurman gaan brengen, staat er een hele andere straatnaam op.
![]()
|
|