Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2013, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Zodat iedereen kan zien hoe gelukkig en voos je bent!
Bah.
Advertentie
Oud 06-04-2013, 10:05
Verwijderd
Ja, ik zie het op foto's op internet vaker gebeuren op feestjes van tieners, al zou ik verwachten dat op jouw leeftijd mensen dat al wel achter zich hebben gelaten, maar continu vozen lijkt mij toch vooral opschepperij. Een arm om je heen en een enkele keer een kus, dat is gewoon affectie; tegen elkaar aanhangend en steeds kussen, dat is klef en niet zo sociaal maar zonder kwade bedoelingen; continu elkaar aflebberen waar anderen bij zijn, dat móet je toch wel heel bewust doen.
Oud 06-04-2013, 10:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^eh?
(dat gaat over ;t berichtje van je moeder)

ashfdjdhjdnj!!! Ik wou net op de fiets stappen om naar m'n werk te gaan, dus ik pakte m'n telefoon om wat muziek op te zetten. Hmm, berichtje van collega, of ik zsm wil terugbellen.
Ok... 'Hoi, ben je al onderweg? x is ziek en we staan nu met genoeg mensen, dus wil je misschien werken van 3 tot 11?'
Ja Godver! Als ik dat had geweten had ik nog in m'n nest kunnen blijven ronken.
Ik had zelfs nog gewone kleren meegenomen, 'voor het geval dat', maar nu hoef ik me niet druk te maken dat ik weer niet iets leuks kan gaan doen in't weekend, want ik moet toch werken.
Oud 06-04-2013, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Oeh, zo'n cadeautje heb ik ook ooit van mijn neefje gehad. Tien keer op een nacht over je nek gaan Mijn afweersysteem is dan wel wat minder dan dat van de gemiddelde mens.
Ik heb een keer een week buikgriep gehad. Het begon 's nachts, om het kwartier, halfuur kotsen. Toe ik uitgeput in bed lag en dacht dat er niks meer te kotsen viel, toen begonnen de darmen. Maar ik was wel blij dat ze niet tegelijk waten begonnen ^^ die ken ik ook, op de pot met je kop in een emmer
Oud 06-04-2013, 10:13
Verwijderd
Citaat:
^eh?
(dat gaat over ;t berichtje van je moeder)

ashfdjdhjdnj!!! Ik wou net op de fiets stappen om naar m'n werk te gaan, dus ik pakte m'n telefoon om wat muziek op te zetten. Hmm, berichtje van collega, of ik zsm wil terugbellen.
Ok... 'Hoi, ben je al onderweg? x is ziek en we staan nu met genoeg mensen, dus wil je misschien werken van 3 tot 11?'
Ja Godver! Als ik dat had geweten had ik nog in m'n nest kunnen blijven ronken.
Ik had zelfs nog gewone kleren meegenomen, 'voor het geval dat', maar nu hoef ik me niet druk te maken dat ik weer niet iets leuks kan gaan doen in't weekend, want ik moet toch werken.
Ja, dat was mijn gedachte ook

En wat vallen er vaak mensen uit op jouw werk.
Oud 06-04-2013, 10:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen jongens! Ik heb eindelijk weer eens écht goed geslapen <33 en het is mooi weer en straks ga ik fijn naar de film met vriendin
Oud 06-04-2013, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik zie het op foto's op internet vaker gebeuren op feestjes van tieners, al zou ik verwachten dat op jouw leeftijd mensen dat al wel achter zich hebben gelaten, maar continu vozen lijkt mij toch vooral opschepperij. Een arm om je heen en een enkele keer een kus, dat is gewoon affectie; tegen elkaar aanhangend en steeds kussen, dat is klef en niet zo sociaal maar zonder kwade bedoelingen; continu elkaar aflebberen waar anderen bij zijn, dat móet je toch wel heel bewust doen.
Ja mja ja of ze waren te awkward om met andere mensen te praten. Nouja. Ik heb me wel vermaakt. En daar gaat eik toch amal om of niej!
Oud 06-04-2013, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen jongens! Ik heb eindelijk weer eens écht goed geslapen <33 en het is mooi weer en straks ga ik fijn naar de film met vriendin

Ik vind het ook mooi weer en zou eigenlijk mijn leliebollen willen gaan planten maar die kunnen niet tegen nachtvorst
Oud 06-04-2013, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen CR, hoe is het eigenlijk met je koffiejongen en al?
Oud 06-04-2013, 10:40
Verwijderd
Ik ga de leliebollen toch in bloempotten doen, die haal ik wel 's nachts binnen als het vriest.
Oud 06-04-2013, 10:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
TMI, buikgriepnieuws
Spoiler

Beterschap Sarah!

En dit is waarschijnlijk al gezegd, maar waarom heb je geen lieveheersbeestje als patronus?
Oud 06-04-2013, 10:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En wat vallen er vaak mensen uit op jouw werk.
Nou ja, het zijn meestal mensen die ineens andere verplichtingen hebben en vervanging zoeken, maar er zijn ook aardig wat mensen ziek geweest de afgelopen tijd. De collega die nu ziek is was afgelopen dinsdag ook ziek naar huis gegaan, omdat hij voedselvergifting had opgelopen en steeds naar de wc moest rennen.
Omdat we niet zoveel mensen in dienst hebben is het ook lastig om vervanging te vinden als er eens iets is, maar ik heb meestal toch geen plannen, dus dan kom ik wel.
Oud 06-04-2013, 10:56
Verwijderd
Lamp-pauze.

Ik weet dat ik voor een volgende keer wat tangen moet hebben die ik nu niet heb, wat een drama om niet te kunnen knippen, knijpen en pletten. En de meest onlogische tang heb ik wel: een striptang. Maar die is ook al nuttig geweest.

Bruin steek er in. Blauw wil niet. En als die gaatjes een fractie groter waren, dan was het net een fractie eenvoudiger. Maar goed.
Oud 06-04-2013, 11:05
Verwijderd
aldus mijn vader: Wat doe je?
ik: wiskunde maken.
mijn vader: ik kom je zo helpen. *Loopt naar de bank en slaapt.*

Oud 06-04-2013, 11:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goedemorgen CR, hoe is het eigenlijk met je koffiejongen en al?
Oh ik had het eigenlijk afgekapt, om een aantal redenen. Lieve jongen, maar gaf oa zo weinig tegengas en dat heb ik nodig. Maar toen ik het afkapte gaf hij ineens wel tegengas en nou ja, ik twijfelde er al over, dus nu sms'en we toch nog wat. Hebben elkaar nog niet weer gezien (na de derde date), maar waarschijnlijk spreken we volgende week af.
Oud 06-04-2013, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Para, weet je dat ik net dacht hoe ontzettend saai ik be geworden met mijn 'rond 12u slapen, rond 8u op'. Maar aan de andere kant, ik voel me er stukken beter door, dus ik ben door de dag stukken minde saai, dan toen mijn slaapritme een rommeltje was en ik dacht aan wat jij vertelde, maar ik weet niet meer wat de precieze tekst was. Gestructureerd in je leven zodat je alles kunt geven i je werken ofzo? En dit is dan ver van waar jij mee bezig bent natuurlijk, maar dit is wel waardoor ik dat nu opeens begrijp ^^
Ja, een citaat van Gustave Flaubert is dat. "Be regular and orderly in your life, so that you may be violent and original in your work." Lekker saai zijn Krijg je shit mee gedaan.
Oud 06-04-2013, 11:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet door de topictitel de hele tijd denken aan dit:

Oud 06-04-2013, 11:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Het is heerlijk weer! Zojuist met een vriendinnetje flink los gegaan in de sportschool, nu een uurtje bijkomen en douchen en we hebben besloten dan op de fiets te springen en ergens een mooi terrasje op te zoeken. Ik houd van deze dag <3 En als ik nu iedereen op het kanaal zie roeien ben ik toch wel een beetje jaloers.
Oud 06-04-2013, 12:05
Verwijderd
Check mijn prestatie dan!

En ik weet dat ze niet precies aansluit, maar dit was het beste wat ik voor mekaar kon krijgen zonder boren en speciale tools die ik niet heb en met een design dat verre van het handigste is wat de Ikea ooit heeft uitgebracht ^^
Oud 06-04-2013, 12:11
Verwijderd
Dag!
Oud 06-04-2013, 12:13
Verwijderd
en hij slaapt nog steeds. goeie hulp.
Oud 06-04-2013, 12:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dag!
'lo!
Oud 06-04-2013, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Dag!
alweer een ban?
Oud 06-04-2013, 12:16
Verwijderd
en een lamp ophangen kan toch iedere josti?
Oud 06-04-2013, 12:18
Verwijderd
ik heb gister met behulp van tips van google en wat steriele naalden gerstekorrels geprobeerd weg te halen bij m'n ogen en het ziet er naar uit dat het is gelukt
Oud 06-04-2013, 12:22
Verwijderd
Je suis une poupée de cire, une poupée de son (8)
Oud 06-04-2013, 12:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zei expres al niks.

Maar goed hoor Muut. *schouderklop*
Oud 06-04-2013, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Je suis une poupée de cire, une poupée de son (8)
En bedankt Nu heb ik dat nummer in mijn hoofd.
Oud 06-04-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
alweer een ban?
Oud 06-04-2013, 13:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou mensen, dan vertrek ik maar eens op mijn deathtrap van een fiets richting arbeid. Geen ziiiiin, ugh. Ik zie er ook nog eens massively pottikoos uit vandaag.
Oud 06-04-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het in ieder geval nog nooit gedaan. Daarnaast was de bedrading kut en de lamp werkte bepaald niet mee en het feit dat ik geen tang had die kon klemmen of een die kon knippen was ook niet zo handig omdat er geen 2 draden maar 4 waren en die zaten heerlijk opgedraaid. En die gekronkelde draad recht genoeg krijgen om hem n dat gaatje van de lamp te proppen was best ee kutwerk met alleen een striptang ter beschikking ^^

En het is een prestatie omdat ik weer eens zelf iets opgelost heb
Oud 06-04-2013, 14:12
Verwijderd
Citaat:
alweer een ban?
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar eh
Oud 06-04-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
En bedankt Nu heb ik dat nummer in mijn hoofd.
Which reminds me. Is Jaeger hier nog wel eens?
Oud 06-04-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar eh
ze heeft een abonnement!
Oud 06-04-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Which reminds me. Is Jaeger hier nog wel eens?
hij heet nu pierrot en heel soms komt ie weleens langs nog!
Oud 06-04-2013, 14:43
Vowel
Vowel is offline
Nou, een van mijn cactussen vond het verpotten blijkbaar niet traumatiserend! Er komt een bloemetje.

Spoiler

<3

Benieuwd wat het nog gaat worden.
Oud 06-04-2013, 14:49
Verwijderd

Oud 06-04-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
hij heet nu pierrot en heel soms komt ie weleens langs nog!
Pierrotje liep op straat, hij zag een hondje lopen...
Oud 06-04-2013, 15:11
Swlabr
Swlabr is offline
Jaeger is cool.

*knik*
Oud 06-04-2013, 15:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De postbode heeft mij een pakketje gegeven 'voor de buurman, want die is niet thuis'. Nu is het na 3 dagen nog niet opgehaald dus ik wilde het al naar mijn buurman gaan brengen, staat er een hele andere straatnaam op. Ik spring straks wel op de fiets om het daar te gaan bezorgen maar ik ben wel een beetje geïrriteerd nu.
Oud 06-04-2013, 15:22
Verwijderd
.. Ben je stiekem niet benieuwd wat er in zit?
Oud 06-04-2013, 15:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik moet door de topictitel de hele tijd denken aan dit:

[afbeelding]
Ruined for ever
Oud 06-04-2013, 15:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Neu, het zijn boeken van bol.com.
Oud 06-04-2013, 15:24
Verwijderd
.. Ben je stiekem niet benieuwd wát voor boeken?
Oud 06-04-2013, 15:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
.. Ben je stiekem niet benieuwd wát voor boeken?
Nee, ik heb daar nooit zo'n last van geloof ik. Maar jij bent wel nieuwsgierig geloof ik.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik geloof veel. Wat een lelijke zinnen zo.
Verwijderd
Citaat:
Moet je erbij aanwezig zijn?
Ja, beide keren. Onder werktijd uiteraard
Oud 06-04-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Beterschap Sarah!

En dit is waarschijnlijk al gezegd, maar waarom heb je geen lieveheersbeestje als patronus?
Oud 06-04-2013, 15:40
Verwijderd
Ik heb 2,5 uur wiskunde examens gemaakt. Ik ben trots op mezelf.
Oud 06-04-2013, 15:47
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb 2,5 uur wiskunde examens gemaakt. Ik ben trots op mezelf.
Goed bezig!

Regels voor berichten