Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() nu kan ik rustig gaan slapen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga de walnotentaart maken die ook in het bakselstopic staat, abrikozen-haverkoeken, en chocoladecupcakes. Plan is dat er morgen ongeveer eenderde wordt opgegeten door het bezoek, maandag op m'n werk eenderde en dinsdag bij de terugkomdag eenderde ![]() En daarbij is er morgen ook avondeten, daarvoor maak ik druiven-dragon-geitenkaas salade en zuurkool-tomaatjes-feta quiche en mijn moeder neemt courgettesoep mee. En ik ga wat sateballetjes opwarmen en mozzarellasticks frituren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kwam een soort van vacature tegen op de facebook van mijn studievereniging van iets wat me heel leuk lijkt. Namelijk dit. Maar nu weet ik niet zo goed wat verwacht wordt van dat mailtje
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb weer zomerbanden! En van de grote stoffenwinkel twee kleurtjes boordstof met bijpassend garen, en van de Turkse winkel goedkope feta, walnoten en hummus, en van de reformwinkel glutenvrije cakejes voor mijn glutenvrije collega en zonnebloempitten, en van de dierenwinkel een zak hooi.
Laatst gewijzigd op 20-04-2013 om 13:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() // Ik was altijd in de veronderstelling dat het 'fluoriscerend' is, maar het blijkt 'fluoriserend' te zijn. Gelukkig heb ik dat woord nooit hoeven gebruiken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|