Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2013, 23:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
In heb iemand op FB die het blijkbaar normaal vindt om een lijst te verspreiden met de posities van politievideocamera's langs de snelwegen, met de woorden: "wees sociaal en verspreid dit onder je collega's en vrienden"

Wees sociaal en rij gewoon volgens de regels, godverredomme.
Oud 19-04-2013, 23:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Kijk, para!
Oud 19-04-2013, 23:08
Verwijderd
Ja, ik ken ze Vooral die eerste is fantastisch.
Oud 19-04-2013, 23:09
Verwijderd
Hrmm, vreemde kat in mijn achtertuin. Ik heb Arthur een hartig woordje toegesproken dat ik dit soort strapatsen natuurlijk niet wil hebben. En: WEEKEND *wijnfles opentrekt*
Oud 19-04-2013, 23:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 19-04-2013, 23:13
Verwijderd
Hoe kan het nou zijn dat je zó dieren opzet. Ik begrijp er geen snars van.
Oud 19-04-2013, 23:41
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik lag zo ongeveer dubbel vanwege die opgezette beesten. Bij dat luipaard lijkt het wel alsof ze gewoon een stalen pijp naar binnen hebben gedrukt en een paar staven voor de poten. Dat rendier lijkt wel een halve torpedo met een gewei.
Oud 20-04-2013, 00:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hoor er in m'n hoofd ook de geluiden bij die die misvormde beesten maken. Dat maakt 't nog hilarischer.
Oud 20-04-2013, 01:23
Verwijderd
Tjonge, Morgan heeft een manier gevonden om het laatste beetje chocolademelk uit de beker te krijgen; ze dipt simpelweg haar poot in de beker om 'm daarna af te likken, rinse & repeat. Awesome
Oud 20-04-2013, 01:26
Verwijderd
cacao is toch heel slecht voor dieren?
Oud 20-04-2013, 01:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ah, ze hebben net een minuutje geleden de tweede suspect van de Boston bombing opgepakt
Oud 20-04-2013, 01:58
Verwijderd
Citaat:
cacao is toch heel slecht voor dieren?
Mhm. Maar hier zit maar 2% cacao in (98% melk), en cacao bevat theobromine wat voor honden een killer is c.q. kan zijn. Katten zijn er ook kwetsbaar voor, chocoladevergiftiging, maar goed. Ik zat er zelf bij en het waren maar een paar pootjes toen mevrouw het wel weer gezien had, bovendien zat er bijna niets meer in Ik was te gefascineerd ook om de beker op te ruimen
Oud 20-04-2013, 02:25
Verwijderd
Citaat:
Ah, ze hebben net een minuutje geleden de tweede suspect van de Boston bombing opgepakt
Citaat:
Mhm. Maar hier zit maar 2% cacao in (98% melk), en cacao bevat theobromine wat voor honden een killer is c.q. kan zijn. Katten zijn er ook kwetsbaar voor, chocoladevergiftiging, maar goed. Ik zat er zelf bij en het waren maar een paar pootjes toen mevrouw het wel weer gezien had, bovendien zat er bijna niets meer in Ik was te gefascineerd ook om de beker op te ruimen

nu kan ik rustig gaan slapen.
Oud 20-04-2013, 06:50
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 20-04-2013, 06:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh!
Oud 20-04-2013, 07:01
Verwijderd
Citaat:
ooh dat is lekkerrrr <3
Van bepaalde longmedicatie krijg je slangenhuid op je voetzolen (en handen, maar dat heb ik niet gezien), dat is echt heel raar. Gewoon blijven smeren tot er op een gegeven moment een hele kopie van je voetzool van je voet valt

Citaat:
In heb iemand op FB die het blijkbaar normaal vindt om een lijst te verspreiden met de posities van politievideocamera's langs de snelwegen, met de woorden: "wees sociaal en verspreid dit onder je collega's en vrienden"

Wees sociaal en rij gewoon volgens de regels, godverredomme.
Ah, zo heb ik met Kerst blijkbaar iemand beledigd. Ze vroeg op FB waar op kerstavond de controles zouden staan. En toen reageerde iemand met hufters en dat ze niet zo moeilijk moesten doen op kerstavond. Toen ik zei dat iedereen die ging drinken en rijden zelf een hufter was en dat het niet zo moeilijk kon zijn om gewoon niet te zuipen en in die auto te stappen, waren de (spreekwoordelijke) rapen gaar ^^

Citaat:
Goedemorgen!
Goeiemorgen, morgen, goeiedag! En het jammere is dat ik de enige ben die dat nu in zijn hoofd heeft
Oud 20-04-2013, 09:03
Verwijderd
Zo, ik heb een heeeeel lange boodschappenlijst gemaakt voor alle gebak dat ik voor morgen ga maken
Oud 20-04-2013, 09:17
Verwijderd
Bijna jarig? Wat ga je allemaal makennnn?
Oud 20-04-2013, 09:18
Verwijderd
Ik werd vannacht twee keer wakker doordat er mensen op het dak en in de dakgoot aan het rondscharrelen waren het waren de buurkinderen maar, maar beide keren heb ik nog een half uur wakker gelegen door de adrenalinestoot waarmee je dan wakker wordt.
Oud 20-04-2013, 09:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jaja, JIJ OOK BEDANKT.

Citaat:
Daffie, ik heb iets naar je gestuurd op voorletter.achternaam@gmail
Heel goed, die is aangekomen ik ga na dit weekend eens bedenken hoe en waar enzo.
Oud 20-04-2013, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Bijna jarig? Wat ga je allemaal makennnn?
Ja!
Ik ga de walnotentaart maken die ook in het bakselstopic staat, abrikozen-haverkoeken, en chocoladecupcakes. Plan is dat er morgen ongeveer eenderde wordt opgegeten door het bezoek, maandag op m'n werk eenderde en dinsdag bij de terugkomdag eenderde als ik het niet red bak ik er nog wat cakejes bij.

En daarbij is er morgen ook avondeten, daarvoor maak ik druiven-dragon-geitenkaas salade en zuurkool-tomaatjes-feta quiche en mijn moeder neemt courgettesoep mee. En ik ga wat sateballetjes opwarmen en mozzarellasticks frituren.
Oud 20-04-2013, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Ik werd vannacht twee keer wakker doordat er mensen op het dak en in de dakgoot aan het rondscharrelen waren het waren de buurkinderen maar, maar beide keren heb ik nog een half uur wakker gelegen door de adrenalinestoot waarmee je dan wakker wordt.
Waarom mogen jouw buurkinderen 's nachts op het dak
Oud 20-04-2013, 09:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde natuurlijk over spinnen, dus ik was al voor mijn wekker wakker.

Er was trouwens ook iets met de NS, volgens mij zelfs met Leiden Centraal, en goeie koffiedeals.
Oud 20-04-2013, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom mogen jouw buurkinderen 's nachts op het dak
Het zijn tieners, ik denk dat ze aan het ontsnappen/terugsneaken waren.
Oud 20-04-2013, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Het zijn tieners, ik denk dat ze aan het ontsnappen/terugsneaken waren.
Ah. Wat stereotiep van ze.
Oud 20-04-2013, 09:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, aankleedtijd!!!
Oud 20-04-2013, 10:19
Verwijderd
Kom op kom op kom op nou!
Oud 20-04-2013, 10:20
Verwijderd
Basic fit
Oud 20-04-2013, 10:44
Verwijderd
Chick Rock, ik ben nog steeds blij als een manisch lachend kind met je vondst over belastingaftrek. Ik heb zojuist dat hoofdstuk afgemaakt.
Oud 20-04-2013, 10:53
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 20-04-2013, 10:55
Verwijderd
Ik kwam een soort van vacature tegen op de facebook van mijn studievereniging van iets wat me heel leuk lijkt. Namelijk dit. Maar nu weet ik niet zo goed wat verwacht wordt van dat mailtje . Moet het echt een sollicitatie zijn of meer een mailtje van 'Hoi, ik vind dit leuk mag ik ook pls?'
Oud 20-04-2013, 10:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lullen over dat je zo van muziek houdt en je daarom uitermate geschikt bent. Een beetje van allebei dus

Ik ben weg, tschuss!
Oud 20-04-2013, 12:58
Verwijderd
Ja een beetje ertussenin denk ik, informeel maar wel met motivatie!
Oud 20-04-2013, 13:00
Verwijderd
Ik heb weer zomerbanden! En van de grote stoffenwinkel twee kleurtjes boordstof met bijpassend garen, en van de Turkse winkel goedkope feta, walnoten en hummus, en van de reformwinkel glutenvrije cakejes voor mijn glutenvrije collega en zonnebloempitten, en van de dierenwinkel een zak hooi.

Laatst gewijzigd op 20-04-2013 om 13:10.
Oud 20-04-2013, 13:08
Verwijderd
Wat heb ik toch een fijn doorzonhuis.
Oud 20-04-2013, 13:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat klinkt dat allemaal super lekker Sarah! Heb je die quiche en salade al eens eerder gemaakt?
Oud 20-04-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:

Heel goed, die is aangekomen ik ga na dit weekend eens bedenken hoe en waar enzo.
kijk nu maar gewoon -_-
Oud 20-04-2013, 13:11
Verwijderd
Die salade al meerdere keren, die doet het altijd goed! De quiche nog nooit. Ik ben benieuwd of die in de smaak valt, veel mensen houden natuurlijk niet van zuurkool, maar ze hebben genoeg keus.

Laatst gewijzigd op 20-04-2013 om 13:18.
Oud 20-04-2013, 13:22
Verwijderd
Zo, lunch op, nu ga ik mijn monsterboodschappenlijst afwerken. Ik neem het karretje maar mee naar huis.
Oud 20-04-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Zo, lunch op, nu ga ik mijn monsterboodschappenlijst afwerken. Ik neem het karretje maar mee naar huis.
Dat mag niet HE

// Ik was altijd in de veronderstelling dat het 'fluoriscerend' is, maar het blijkt 'fluoriserend' te zijn. Gelukkig heb ik dat woord nooit hoeven gebruiken
Oud 20-04-2013, 13:29
Verwijderd
Als je bedoelt: ergens fluor aan toevoegend, ja. Het kleurtjesgebeuren heet fluorescerend.
Oud 20-04-2013, 13:32
Verwijderd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fluorescentie

Duh! Fluorescerend. Fluorescerend. Zo, dat zit er in.
Oud 20-04-2013, 13:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Die salade al meerdere keren, die doet het altijd goed! De quiche nog nooit. Ik ben benieuwd of die in de smaak valt, veel mensen houden natuurlijk niet van zuurkool, maar ze hebben genoeg keus.
Heb je de recepten van internet?
Oud 20-04-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Dat mag niet HE

// Ik was altijd in de veronderstelling dat het 'fluoriscerend' is, maar het blijkt 'fluoriserend' te zijn. Gelukkig heb ik dat woord nooit hoeven gebruiken
Mijn achtertuin is dichter bij de supermarkt dan delen van de parkeerplaats van de supermarkt!
Oud 20-04-2013, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Heb je de recepten van internet?
Uit kookboeken, maar ik kan ze wel voor je inscannen
Oud 20-04-2013, 14:24
Verwijderd
Gister met LSN was het zo saai dat we om half 12 alweer naar huis zijn gegaan. Iedereen was er stoned en dronken en eng. We hebben ook een paar klasgenootjes geholpen hun tent af te breken. Dit nooit meer.
Oud 20-04-2013, 14:28
Verwijderd
Snebbel naamzoek.

Dit is het recept voor de zuurkoolquiche. Ik gebruik feta in plaats van blauwe kaas, omdat Theodoor geen blauwe kaas lust.

En hier is het recept van de salade:

Laatst gewijzigd op 20-04-2013 om 15:23.
Oud 20-04-2013, 15:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbel naamzoek.

Dit is het recept voor de zuurkoolquiche. Ik gebruik feta in plaats van blauwe kaas, omdat Theodoor geen blauwe kaas lust.
[afbeelding]

En hier is het recept van de salade:
[afbeelding]
Super bedankt!
Oud 20-04-2013, 16:15
Lorelei
Lorelei is offline
Als er iemand een goed idee heeft voor mijn neurofilosofie-essay dan hoor ik het graag. Wat een kutding

Regels voor berichten