Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, ik vond Louis C.K. wel een goeie gozer met hier en daar leuke anekdotes, maar ik vind zijn delivery vaak wat gemakzuchtig. Hij moet altijd een beetje om zichzelf lachen, terwijl hij dat beter niet kan doen. Misschien is het zijn stijl, maar ik heb liever dat ie een deadpan delivery geeft.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik was naar een workshop.
Ik kwam bij de toiletten wel dat mokkel tegen dat destijds was opgepakt vanwege dat antimonarchistische protestbord. Die ene die toen uitgenodigd werd bij, wat was het, DWDD of Pauw en Witteman ofzo. Toen zag ze onze leggings en gemakkelijke kleren en deed van 'hebben jullie een yoga-workshop ofzo?' en toen zei iemand 'nee, kinbaku' en toen zei ze 'oh leuk, ik wil ook een keer komen', maar dat lijkt me sterk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat mens verdient het om vastgebonden in de kliko gegooid te worden. Wat een verveel is dat zeg.
En oke ik hoorde net dat gorden volgend jaar weer meedoet bij de toppers en dan moet en zal ik ook gaan. Ik wil al heel lang maar vind het te duur maar fuck it, de vier toppers bij elkaar daar krijgt de pauper in mij een nat broekje van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je mag wel een keer mee hoor, Margotteke, dan laat ik je alle perverselingen zien.
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Westerlo was vandaag het toneel voor een sportieve primeur: de eerste voetbalinterland voor mensen met een prothese. De andersvalide Rode Duivels namen het in het Kuipje op tegen Nederland. Maar de wedstrijd draaide helemaal anders uit dan gepland. De gemoederen laaiden hoog op en de overtredingen stapelden elkaar op. Toen boze supporters het veld bestormden, liep de situatie volledig uit de hand.
Filmpje van de vechtpartij: http://nieuws.vtm.be/binnenland/4890...valide-duivels Lekker elkaar schoppen en tackelen met één been, prachtig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk vindt niemand het vervelend ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|