Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2013, 21:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ga Louis CK een kans geven. Want ja, anders komt ie mijn huis niet meer in.
Oud 01-06-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Wie weet er nog een romantische film, dat je echt denkt van
Eternal sunshine of the spotless mind. Lassie. West Side Story. Loving Annabelle. The painted veil.
Oud 01-06-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Eternal sunshine of the spotless mind. Lassie. West Side Story. Loving Annabelle. The painted veil.
Haha, die eerste heb ik op m'n computer staan, maar telkens geen zin in. Heb 'm wel al gezien ooit.
Oud 01-06-2013, 21:35
Verwijderd
Hm, Loving Annabelle lijkt me wel wat.

Het wordt die of Sense and Sensibility.
Oud 01-06-2013, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Brassed off.
Ik kijk ook maar even in de kast.
Die is wel echt heel schattig ja. Ik ga zo even verder met Wreck it Ralph, best geinig maar dit zal meteen de laatste keer zijn dat ik 'm kijk.
Oud 01-06-2013, 21:43
Verwijderd
Stefenootje! Heel romantisch en mooi, alleen ook wel weer apart, is In de mood for love. Het is echt een van mijn lievelingsfilms.
Oud 01-06-2013, 21:45
Verwijderd
Of Fingersmith. <3
Oud 01-06-2013, 21:46
Verwijderd
vroeg naar bed vandaag, want morgen optijd opstaan. morgen wordt leuk.
Oud 01-06-2013, 21:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eternal sunshine of the spotless mind.
Je ging zojuist omhoog in mijn vriendenlijst
Oud 01-06-2013, 21:49
Verwijderd
Ingegerd tvp voor films!
Oud 01-06-2013, 21:50
Verwijderd
Eigenlijk moet ik slapen, maar ik heb onwaarschijnlijk veel zin om een twee uur durende film te kijken. Wat zal ik doen?
Oud 01-06-2013, 21:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eigenlijk moet ik slapen, maar ik heb onwaarschijnlijk veel zin om een twee uur durende film te kijken. Wat zal ik doen?
Citaat:
Eternal sunshine of the spotless mind.
Oud 01-06-2013, 21:54
Verwijderd
Nee, die heb ik al gezien, en ik wil weer eens een film van mijn lijst afstrepen. Verder had ik vooral veel zin in een bepaalde film, maar ja, die heb ik ook al gezien, dus die kan ik dan ook niet afstrepen. hmmmm.
Oud 01-06-2013, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Of Fingersmith. <3
Oud 01-06-2013, 22:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest vanavond in het museum promotiewerk doen voor de nieuwe jongerenvereniging tijdens de Nacht voor Kunst en Wetenschap. Tijdens de afglopen jaren was het museum tijdens die nacht echt tjokvol, maar nu kon je er zo ongeveer een kanon afschieten. Deceptie Wel wat mensen aangesproken en onze ansichtkaarten-met-logo-en-kunstwerk uitgedeeld. Hopelijk levert het nog wat op.
Oud 01-06-2013, 22:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, die heb ik al gezien, en ik wil weer eens een film van mijn lijst afstrepen. Verder had ik vooral veel zin in een bepaalde film, maar ja, die heb ik ook al gezien, dus die kan ik dan ook niet afstrepen. hmmmm.
Vanilla sky.
Oud 01-06-2013, 22:14
Verwijderd
Hier krijgt iemand een paar deuren verderop een serenade van een voltallige harmonie, geloof ik. Amazing Grace
Oud 01-06-2013, 22:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, ik vond Louis C.K. wel een goeie gozer met hier en daar leuke anekdotes, maar ik vind zijn delivery vaak wat gemakzuchtig. Hij moet altijd een beetje om zichzelf lachen, terwijl hij dat beter niet kan doen. Misschien is het zijn stijl, maar ik heb liever dat ie een deadpan delivery geeft.
Oud 01-06-2013, 23:01
Verwijderd
Ik heb Loving Annabelle gekeken. Vond het uit te kijken en best oke, maar verder nogal nikserig en B-film achtig.
Oud 01-06-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Loving Annabelle gekeken. Vond het uit te kijken en best oke, maar verder nogal nikserig en B-film achtig.
Ik klikte het forum aan om precies hetzelfde te zeggen. Hoeveel shots van gepijningde blikken kunnen er in een film zitten.
Oud 01-06-2013, 23:34
Verwijderd
Ik heb een Kirgizische film gekeken en ik vond hem heel aangenaam. <3

En het is zo bizar hoe ze in alle ex-sovjetrepublieken dezelfde gordijnen hebben.
Oud 02-06-2013, 00:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nou, ik vond Louis C.K. wel een goeie gozer met hier en daar leuke anekdotes, maar ik vind zijn delivery vaak wat gemakzuchtig. Hij moet altijd een beetje om zichzelf lachen, terwijl hij dat beter niet kan doen. Misschien is het zijn stijl, maar ik heb liever dat ie een deadpan delivery geeft.
Bij mij werkt dat lachen van hem juist wel aanstekelijk.
Oud 02-06-2013, 00:13
Verwijderd
Bij Gordon ook.
Oud 02-06-2013, 00:16
Hazel
Hazel is offline
Ik kan Gordon ook wel waarderen. Hij lijkt me echt heel erg aardig. Ik denk wel dat hij borderline heeft.
Oud 02-06-2013, 00:24
Verwijderd
Ik vind Gordon ook leuk en met de delivery van Louis CK vind ik niks mis.
Oud 02-06-2013, 00:27
Hazel
Hazel is offline
Hoi Paranoide! Heb je je mantelpakje weer aangehad vandaag?
Oud 02-06-2013, 00:35
Verwijderd
Nee, ik was naar een workshop.

Ik kwam bij de toiletten wel dat mokkel tegen dat destijds was opgepakt vanwege dat antimonarchistische protestbord. Die ene die toen uitgenodigd werd bij, wat was het, DWDD of Pauw en Witteman ofzo. Toen zag ze onze leggings en gemakkelijke kleren en deed van 'hebben jullie een yoga-workshop ofzo?' en toen zei iemand 'nee, kinbaku' en toen zei ze 'oh leuk, ik wil ook een keer komen', maar dat lijkt me sterk.
Oud 02-06-2013, 00:37
Hazel
Hazel is offline
Hahaha! Hoe hebben ze je vastgebonden? Of mocht jij anderen vastbinden?
Oud 02-06-2013, 00:45
Verwijderd
Ik ging met een vriend dus er was niet echt sprake van 'ze', en we hebben afgewisseld, want we wilden allebei feedback en dingen leren. Ik kan alleen zo gauw geen foto's vinden van mijn nieuwe truukjes, want ik weet al die duizend officiële Japanse namen niet.
Oud 02-06-2013, 00:48
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou, ik vond Louis C.K. wel een goeie gozer met hier en daar leuke anekdotes, maar ik vind zijn delivery vaak wat gemakzuchtig.
Jonge, weet je hoe moeilijk het is om zo casual te vertellen in een microfoon.
Oud 02-06-2013, 00:48
Hazel
Hazel is offline
Wel cool hoor
Oud 02-06-2013, 00:50
Verwijderd
Dat mens verdient het om vastgebonden in de kliko gegooid te worden. Wat een verveel is dat zeg.

En oke ik hoorde net dat gorden volgend jaar weer meedoet bij de toppers en dan moet en zal ik ook gaan. Ik wil al heel lang maar vind het te duur maar fuck it, de vier toppers bij elkaar daar krijgt de pauper in mij een nat broekje van.
Oud 02-06-2013, 00:52
Verwijderd
Je mag wel een keer mee hoor, Margotteke, dan laat ik je alle perverselingen zien. Er is wekelijks een oefenbijeenkomst in Amsterdam. Het is daar heel leuk want het is een zaal die bij een galerie hoort, en ze hebben stiekem allemaal suspensiepunten verstopt onder de platen van het systeemplafond.
Oud 02-06-2013, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Dat mens verdient het om vastgebonden in de kliko gegooid te worden. Wat een verveel is dat zeg.
Wie?

Citaat:
En oke ik hoorde net dat gorden volgend jaar weer meedoet bij de toppers en dan moet en zal ik ook gaan. Ik wil al heel lang maar vind het te duur maar fuck it, de vier toppers bij elkaar daar krijgt de pauper in mij een nat broekje van.
<3
Oud 02-06-2013, 00:53
Hazel
Hazel is offline
Oh, de toppers is mij wel een brug te ver. Maar op tv is hij mijn guilty pleasure.
Oud 02-06-2013, 00:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Je mag wel een keer mee hoor, Margotteke, dan laat ik je alle perverselingen zien. Er is wekelijks een oefenbijeenkomst in Amsterdam. Het is daar heel leuk want het is een zaal die bij een galerie hoort, en ze hebben stiekem allemaal suspensiepunten verstopt onder de platen van het systeemplafond.
Oh dat lijkt me heel erg leuk just tell me when... We zouden ook nog een keer ergens anders heen gaan, remember?
Oud 02-06-2013, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Oh dat lijkt me heel erg leuk just tell me when... We zouden ook nog een keer ergens anders heen gaan, remember?
Het is even afwachten wat m'n werkrooster wordt, maar 12 juni gaan we waarschijnlijk weer! En het volgende leuke feestje is 29 juni.
Oud 02-06-2013, 01:03
Hazel
Hazel is offline
Oke, dan kan ik wel vinden ze dat niet vervelend? En wat voor feestje is dat? Ook in C.?
Oud 02-06-2013, 01:04
Verwijderd
Van de Toppers kan ik alleen de jasjes waarderen.

Oud 02-06-2013, 01:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jonge, weet je hoe moeilijk het is om zo casual te vertellen in een microfoon.
Nee, maar dat zou ie toch moeten kunnen, being a stand-up comedian an' all.
Oud 02-06-2013, 01:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Van de Toppers kan ik alleen de jasjes waarderen.

[afbeelding]

[afbeelding]
En als ze hun mond houden, dat kan ik ook wel waarderen.

Wat vinden jullie trouwens erger, LA The Voices of De Toppers?
Oud 02-06-2013, 01:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, ik was naar een workshop.

Ik kwam bij de toiletten wel dat mokkel tegen dat destijds was opgepakt vanwege dat antimonarchistische protestbord. Die ene die toen uitgenodigd werd bij, wat was het, DWDD of Pauw en Witteman ofzo. Toen zag ze onze leggings en gemakkelijke kleren en deed van 'hebben jullie een yoga-workshop ofzo?' en toen zei iemand 'nee, kinbaku' en toen zei ze 'oh leuk, ik wil ook een keer komen', maar dat lijkt me sterk.
Oud 02-06-2013, 01:30
Hazel
Hazel is offline
De Toppers omdat ze aanweziger zijn.
Oud 02-06-2013, 01:32
Verwijderd
para: dat protesteerwijf
Oud 02-06-2013, 01:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Westerlo was vandaag het toneel voor een sportieve primeur: de eerste voetbalinterland voor mensen met een prothese. De andersvalide Rode Duivels namen het in het Kuipje op tegen Nederland. Maar de wedstrijd draaide helemaal anders uit dan gepland. De gemoederen laaiden hoog op en de overtredingen stapelden elkaar op. Toen boze supporters het veld bestormden, liep de situatie volledig uit de hand.

Filmpje van de vechtpartij:

http://nieuws.vtm.be/binnenland/4890...valide-duivels

Lekker elkaar schoppen en tackelen met één been, prachtig
Oud 02-06-2013, 02:15
Verwijderd
ik krijg echt de zenuwen van breaking bad man.
Oud 02-06-2013, 02:32
Verwijderd
Citaat:
Oke, dan kan ik wel vinden ze dat niet vervelend? En wat voor feestje is dat? Ook in C.?
Ik weet niet meer wat C. is. Het leuke feestje is in de Kerkstraat. De oefenruimte is in West, maar niet in die kroeg bij jouw oude huis.

En natuurlijk vindt niemand het vervelend Wat zouden ze erg moeten vinden? Oefenen is ook echt oefenen he, muscle memory opbouwen enzo. Het is gewoon in een buurthuisachtige zaal waar ook tangolessen en schildercursussen worden gegeven en dan is het verder vrij suf met thee en koekjes en joggingbroeken.
Oud 02-06-2013, 02:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net This is 40 gekeken en ik wil 2 uur van mijn leven terug. Wat een tyfusfilm zeg.
Oud 02-06-2013, 02:33
Verwijderd
Citaat:
En als ze hun mond houden, dat kan ik ook wel waarderen.
Oud 02-06-2013, 03:23
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik weet niet meer wat C. is. Het leuke feestje is in de Kerkstraat. De oefenruimte is in West, maar niet in die kroeg bij jouw oude huis.

En natuurlijk vindt niemand het vervelend Wat zouden ze erg moeten vinden? Oefenen is ook echt oefenen he, muscle memory opbouwen enzo. Het is gewoon in een buurthuisachtige zaal waar ook tangolessen en schildercursussen worden gegeven en dan is het verder vrij suf met thee en koekjes en joggingbroeken.
In de kerk? ik ben benieuwd!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten