Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Gewone groepsreizen zijn wat anders dan singlesreizen he
Dat weet ik, maar reizen voor losse mensen trekken doorgaans wel een afwijkend publiek dan een normale stedentrip oid. Bij die laatste heb je ook weleens een los persoon, die een heel andere insteek heeft dan 'eens kijken wat er gebeurt, ik sta open voor alles hoor '
Advertentie
Oud 06-06-2013, 19:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sta je daar bij bezienswaardigheid X, in je eentje van 'nou, mooi'.
Hoewel er met alleen waarschijnlijk een groepreis wordt bedoeld, en niet alleen-alleen.
Nou, als je met een groepsreis gaat dan is dat niet anders lijkt me. Sta je met z'n allen voor hetzelfde ding en zie je allemaal ongeveer hetzelfde op zo'n dag.
Oud 06-06-2013, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Nou, als je met een groepsreis gaat dan is dat niet anders lijkt me. Sta je met z'n allen voor hetzelfde ding en zie je allemaal ongeveer hetzelfde op zo'n dag.
Ja, daarom zei ik ook, met een groepsreis kan je nog dingen delen en samen doen met je reisgenoten uiteraard. Maar stel je gaat echt helemaal alleen naar een stad toe... zou ik toch wel heul ongezellig vinden.
Oud 06-06-2013, 19:10
Miekje*
Miekje* is offline
Alleen naar musea <3 Heerlijk vind ik dat.
Oud 06-06-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Alleen naar musea <3 Heerlijk vind ik dat.
Heb ik pas nog gedaan Voel me dan heel intellectueel, tussen alle cultureel verantwoorde 50'ers. En Japanners.
Oud 06-06-2013, 19:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat weet ik, maar reizen voor losse mensen trekken doorgaans wel een afwijkend publiek dan een normale stedentrip oid. Bij die laatste heb je ook weleens een los persoon, die een heel andere insteek heeft dan 'eens kijken wat er gebeurt, ik sta open voor alles hoor '
Nou ja, geen idee. Ik heb geen ervaring met één van beide
Oud 06-06-2013, 19:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Alleen naar musea doe ik nog wel eens ja
Oud 06-06-2013, 19:13
Verwijderd
Ik ben gek op alleen winkelen
Oud 06-06-2013, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er steeds meer van.
Een groepsreis lijkt me best wel leuk, maar helemaal alleen niet. Ik ben wel eens alleen een dag door Stockholm gaan dwalen, maar toen woonde ik daar ook in de buurt. Het was een fantastische dag waarin ik kilometers gemaakt heb, maar na een zo'n dag vond ik het ook wel weer genoeg.
Oud 06-06-2013, 19:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ook, hoor

En toeristen en 50 plussers in musea Tot nu toen ben ik heel veel schoolklasjes tegen gekomen en 'lekker gekke' moeders die eens met hun man 'gezellig' naar een museum willen, maar niet zo heel veel toeristen/50'ers. Misschien let ik ook wel gewoon niet zoveel op anderen
Oud 06-06-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, hoor

En toeristen en 50 plussers in musea Tot nu toen ben ik heel veel schoolklasjes tegen gekomen en 'lekker gekke' moeders
Misschien ga ik wel naar heel intellectuele musea
Oud 06-06-2013, 19:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wie weet
Oud 06-06-2013, 19:19
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou ook niet zo snel helemaal alleen gaan. Of nou ja, voor een paar dagen misschien wel maar ik zou toch te veel behoefte aan contact hebben.. dus dan zou ik dat alleen doen als ik weet dat ik naar een plek ga waar je makkelijk contact maakt (backpackershostels of zo )

Alleen naar musea e.d. vind ik dan weer totaal geen probleem.
Oud 06-06-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Wie weet
Nee, ik ga alleen naar musea met kunst, jij (vermoedelijk) naar natuurhistorische? Dat lijkt me al een verschil natuurlijk.
Oud 06-06-2013, 19:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, ik ga alleen naar musea met kunst, jij (vermoedelijk) naar natuurhistorische? Dat lijkt me al een verschil natuurlijk.
Ja, voornamelijk natuurhistorisch, inderdaad. Hoewel ik kunst ook leuk vind hoor, ik wil nog eens naar het Rijksmuseum en het Teylers staat ook nog in de planning. Ook wil ik nog eens naar Volkenkunde in Leiden, lijkt me ook interessant.
Oud 06-06-2013, 19:30
Verwijderd
Naar die laatste ben ik geweest. Was stom.
Oud 06-06-2013, 19:43
Verwijderd
Oeh naar een museum gaan! Daar ga ik lekker doen dit weekend als ik alleen ben!
Oud 06-06-2013, 19:44
Verwijderd
Hahaha dat komt echt een beetje verknipt over, van meerdere mensen hier. Omgekeerde wereld. Als een peuter die zeurt om meer groenten.
Oud 06-06-2013, 19:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
He wat?
Oud 06-06-2013, 19:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, nieuwe Star Trek in de bios
Oud 06-06-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Hahaha dat komt echt een beetje verknipt over, van meerdere mensen hier. Omgekeerde wereld. Als een peuter die zeurt om meer groenten.
huh?
Oud 06-06-2013, 19:49
Verwijderd
Ik doe dingen bij voorkeur alleen. Niet alle dingen, maar wel de meeste.
Oud 06-06-2013, 19:53
Verwijderd
Nou jongens, lijkt me toch wel duidelijk Dat mensen hier kwijlen op musea bezoeken in hun eentje is lief maar wel anders dan wat onze leeftijdsgenoten gemiddeld willen/doen.
Oud 06-06-2013, 19:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oja, nieuwe Star Trek in de bios
Ook maar eens bezichtigen binnenkort.

potverdikkie, dat is een fijne soundtrack, zou het zowaar gewoon opzetten.
Oud 06-06-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Nou jongens, lijkt me toch wel duidelijk Dat mensen hier kwijlen op musea bezoeken in hun eentje is lief maar wel anders dan wat onze leeftijdsgenoten gemiddeld willen/doen.
Daarom forumen we ook.
Oud 06-06-2013, 19:56
Hazel
Hazel is offline
Ik zag net een reclame voor dat spel in de bioscoop en nu wil ik het ook
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
O ja, maar om dat nou 'verknipt' te noemen
Verwijderd
Citaat:
Daarom forumen we ook.
Gezellig samen
Oud 06-06-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
O ja, maar om dat nou 'verknipt' te noemen
Prima hoor.
Oud 06-06-2013, 19:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb in Washington drie Smithsonians in mn uppie doorgerend, geef mijn musea-portie maar aan fikkie de komende 5 jaar
Oud 06-06-2013, 19:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gezellig samen
Supersociaal ja
Oud 06-06-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Dat jij er niet van houdt, wil niet zeggen dat dat voor iedereen hier geldt.
Oud 06-06-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
In mijn kringen is het niet abnormaal in elk geval. Maar IK ZAL WEL WEER AFWIJKEN.
Oud 06-06-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Hoewel er met alleen waarschijnlijk een groepreis wordt bedoeld, en niet alleen-alleen.
Ik bedoelde wel alleen-alleen. Andere mensen bij mooie dingen zijn snel irritant, want je moet rekening houden met hun wensen, voorkeuren en beperkingen. Bij goede vrienden is dat prima, maar met zo'n groep vreemden zou ik er geen zin in hebben.
Oud 06-06-2013, 20:04
Verwijderd
Oh oei, een hele nieuwe pagina.
Oud 06-06-2013, 20:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
In mijn kringen is het niet abnormaal in elk geval. Maar IK ZAL WEL WEER AFWIJKEN.
Verknipt! In mijn kringen is het overigens ook niet abnormaal.
Oud 06-06-2013, 20:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik bedoelde wel alleen-alleen. Andere mensen bij mooie dingen zijn snel irritant, want je moet rekening houden met hun wensen, voorkeuren en beperkingen. Bij goede vrienden is dat prima, maar met zo'n groep vreemden zou ik er geen zin in hebben.
"Zeg Karel, da's toch wel mooi hè, dat Vrijheidsbeeld."
"Daar roep je wat Herman. Zeg waar woonde je al weer?"
"Varsseveld."
"Je werkte in een magazijn toch?"
"Ja. Je moet wat hè. Maar nu lekker op vakantie. Nog maar een rondje lopen om het beeld dan maar?"
"Ja is goed. We moeten dadelijk wel op tijd terug naar de ferry met de hele groep; anders hebben we weer zo'n toestand zoals met Greet die de bus miste, ha ha"
"ha ha! Nou, de pas er in!"
Oud 06-06-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Dat jij er niet van houdt, wil niet zeggen dat dat voor iedereen hier geldt.
Ehr waar lees jij dat ik er niet van houd?
Oud 06-06-2013, 20:10
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Of juist niet als het vol toeristen zit.
Oud 06-06-2013, 20:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Of juist niet als het vol toeristen zit.
Oud 06-06-2013, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ehr waar lees jij dat ik er niet van houd?
Nergens. Dat was wellicht net zo'n kortzichtige conclusie als die jij net trok.
Oud 06-06-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Nergens. Dat was wellicht net zo'n kortzichtige conclusie als die jij net trok.
Je voelt je vooral onnodig aangevallen. Ik geef het gemiddelde weer van onze leeftijdsgenoten, en geef aan dat deze kring daarvan afwijkt, net zoals zoveel kringen dat doen. Dan zegt dat niks naars over deze groep, het gemiddelde, of jou persoonlijk. Zo reageer jij nu wel, niet ik.
Oud 06-06-2013, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Nee, zo zie ik het niet. Ik woon net in een nieuwe stad en mijn vriend is er dit weekend niet, dus toen bedacht ik me dat ik best naar een museum kan gaan zondag. Dat is toch niet zo raar om dat alleen te doen?
Oud 06-06-2013, 20:16
Verwijderd
Ik vind het ook helemaal niet raar. Ik vind het grappig, dat het in deze groep zo speelt.
Oud 06-06-2013, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom neemt iedereen die opmerking van Lusi zo serieus?
Oud 06-06-2013, 20:19
Verwijderd
Dat vroeg ik me ook af
Oud 06-06-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Je voelt je vooral onnodig aangevallen. Ik geef het gemiddelde weer van onze leeftijdsgenoten, en geef aan dat deze kring daarvan afwijkt, net zoals zoveel kringen dat doen. Dan zegt dat niks naars over deze groep, het gemiddelde, of jou persoonlijk. Zo reageer jij nu wel, niet ik.
Oh, dat valt wel mee. Ik denk dat we inmiddels op een leeftijd zitten, los van welke kring dan ook, waarop jouw vergelijking met peuters die groenten willen echt allang niet meer opgaat. Als we nu nog pubers waren met z'n allen ok, maar nu is het gewoon onzin.
Oud 06-06-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook helemaal niet raar. Ik vind het grappig, dat het in deze groep zo speelt.
Oké, dan las ik het verkeerd.
Oud 06-06-2013, 20:23
Verwijderd
Nou gelukkig valt de sfeer altijd te redden met een goed gifje.

En ik mag hopen dat je begrijpt dat het geen daadwerkelijke vergelijkig was, Absinthe.
Oud 06-06-2013, 20:24
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten