Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ahhh, ~(S-|-)2v!lL~ voelt zich buitengesloten? Ik prop u wel in de lijst! Zien we u ook eens in het echt
![]() ------------------------------- * Paranoide (Mash) * Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow * Aurelia AutumnRain * Hukkie (Marije) * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * Thutshui (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ -------------------------------------------- Trouwens, is het handig om dit topic weer te 'uppen' wanneer het bijna zo ver is? Ik denk dat we binnenkort wel een datum kunnen prikken toch?
||
Citaat:
![]() ![]() bij deze dus de goede lijst ![]() * Paranoide (Mash) * Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow (Bram) * Aurelia AutumnRain * Hukkie (Marije) * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * Thutshui (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ (steve) * Ruby Soho (Tara) |
![]() |
|
* Paranoide (Mash)
* Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow (Bram) * Aurelia AutumnRain (Janneke) * Hukkie (Marije) * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * Thutshui (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ (steve) * Ruby Soho (Tara) Even mijn naam er bij gezet... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hoezeee! *heeft er zin in*
Maar het is idd geen verkeerd idee om alvast te gaan stemmen over de datum zodat iedereen ruim de tijd heeft alle geplande afspraken op die dag te schrappen ![]() Neem het lijstje even over en plop achter je naam de gewenste datum, dan kijken we daarna wel wat voor iedereen het meest gunstig is. * Paranoide (Mash) * Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow (Bram) * Aurelia AutumnRain (Janneke) * Hukkie (Marije) => 19 okt. maar het maakt me eigenlijk niets uit * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * Thutshui (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ (------Nee------) * Ruby Soho (Tara) Bij deze: Stemt allen!
|
Is het niet handiger dat Brittje even de poll aanpast en dat iedereen daar opnieuw kan stemmen op de 19e of de 26e? Anders wordt het hier weer zo'n takkezooi en dan houden we het lekker duidelijk. (dat is beeje hetzelfde, maar goed...
![]() Dus Britt....... PAS DIE POLL AAN!!!asjeblieft?????? ![]() ![]()
|
* Paranoide (Mash)
* Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow (Bram) * Aurelia AutumnRain (Janneke) * Hukkie (Marije) * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * STP (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ (------Nee------) * Ruby Soho (Tara)
|
Verwijderd
|
* Paranoide (Mash)
* Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow (Bram) * Aurelia AutumnRain (Janneke) * Hukkie (Marije) * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * STP (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ (------Nee------) * Ruby Soho (Tara) * AtHell (Roy - misschien) ![]() |
![]() |
|
Ik beveel u allen te stemmen!
*Paranoide (Mash) * Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow (Bram) * Aurelia AutumnRain (Janneke) * Hukkie (Marije) * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * STP (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ (Steve) * Ruby Soho (Tara) * AtHell (Roy) http://broken.blackroses.com/members...ite/poll2.html STEM !
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja kijk ik wil wel...maar ik heb ten eerste...geen baan--> geen geld--> en zells als ik geld had zou ik het toch kwijt zijn aan een treinkaartje retour zwolle...Als er nou eens iemand een kortingskaart of OV ofzoiets heeft.*Kijkt met pruillip en puppyoogjes naar de betreffende mensen*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (nouja, ik dan ![]() ![]() |
![]() |
|
mjah mash; ik ga jullie fijn terrorizen in de trein *heeft ook kortingskaart* (weet wel dat treinen waar ik me in bevind altijd vertraging hebben - t liefst van rond de anderhalf uur- of gewoon spontaan helemaal ermee stoppen in de middle of nowhere (plaatsnaamloze plaatsen met 1 boerderij en een oude verlaten schuur) en k mee kan liften met 2 (toch wel hele chille) mensen die in de auto gaan vertellen hoe ze elkaar ontmoet hebben etc; wat stiekemn best wel kjoet was om te horen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() achja zo maak je nog es wat mee ![]() ![]() [dood aan de we kunnen niks voor u doen, u kunt terugreizen naar zutphen of hier uitspringen (het is maar bijna 2meter hoog) astublieft hier heeft u een koffiebon voor het ongemak ns-medewerkers ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 31-08-2002 om 17:57. |
![]() |
||
Citaat:
en volgens mij kunnen we nu besluiten dat de meeting op de 29 gehouden wordt aangezien ik dan al vrij heb genomen ![]() zo 26 bedoel ik dus *pardon*
Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 01:04. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk mag marge mee, sterker nog, ze moet mee, dat lijkt me wel vanzelfsprekend ![]() ![]() |
![]() |
|
HAAAA! Maar EPD rookt vast niet
![]() Ok, bij deze definitief de 26e oktober. Tijd en plaats komt nog wel, toch? Ik werp mij bij deze vast op als vrijwillige reisleidster ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, of we kunnen ons marsmannetjesverhaal in beeld omzetten, he bram ![]() |
![]() |
|
meeting 26 oktober, Zwolle
*Paranoide (Mash) * Avelon (Britt) * Mennuz (Menno) * Sooz (Marijke) * Minority (Milou) * SickofitAll (Jelle) * Black Rainbow (Bram) * Aurelia AutumnRain (Janneke) * Hukkie (Marije) * Ieme (Ieme) * Jozzz (Jos) * Psychotic (May) * EPD (kasper) * Jsoes (Jelmer) * Black Sugar (Iris) * Verbal-Violence * PiNow * STP (Martin) * Exploding boy (Olga) * 'I'he Prophet (Roelof) * ~(S-|-)2v!lL~ (Steve) * Ruby Soho (Tara) * AtHell (Roy) * Boardbabe mag iedereen ook zelf doen hoor ![]()
||
Citaat:
![]() en waarom zie ik je nooit meer online???? ![]() Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 21:54. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Muziek |
Bevrijdingspop Zwolle meeting? Belphegore | 4 | 29-04-2003 22:05 | |