Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: die hele kleine schoudertasjes zijn ook in, en t-shirtjes met teksten ook nog steeds.. |
![]() |
||
Citaat:
enne natuurlijk juicht men niet als ik naar de andere kant van de wereld ga.. toch? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Griep roelt echt tien keer over breezah
|
je ziet ze nu ongelovelijk veel weer
![]() de oude 90's air max(dit model alleen niet maar ik hoop ze binnenkort te ontvangen) verder veel prada schoentjes en van soortgelijke merken..dus de sportieve schoenen van de dure merkjes kleine schoudertasjes zie je weer veel, alleen nog weinig bij blanken merk ik petjes zonder knoop zijn er weer( i keep it with lacoste) en verder zie ik steeds meer jonge mensen netter gekleed Rat
Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 00:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zie de laatste tijd verdacht veel meisjes met een gehaakt/gebreid (beige) touwtjes-riempje, dus dat zal ook wel in zijn. |
![]() |
||
Citaat:
juist die kleur is vet en het is een uniek exemplaar, valentijnsdag editie maar de andere modellen kan je gewoon bij footlocker halen ik ben benieuwt of deze ook komen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rat
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Tja. ![]() ![]()
|
![]() |
veters om je nek zijn in
ik was afgelopen twee weken in Limburg, en daar zijn van die heeeele hoge zolen die wij hier een jaar of 5 geleden hadden dus hartstikke in (echt zo dat de etalages er vol mee staan), en ook grote oorbellen zijn daar nog in enzo.
||
Citaat:
volgens mij vanaf brabant tot de zuidfranse kust zijn die schoenen gewild onder de meisjes maar in duitsland ook erg onder de mannen ![]() Rat
|
![]() |
die keykoards zijn vaag... als je ze om je nek of aan je broek hangt, ok.. dan heeft 't een duidelijke functie en verlies je je rotzooi niet. Bij de plaatstelijke molukkergroep is het in om zown koord+sleutel in je hand te houden, altijd. Practisch. :\
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mmm, en nu de eerste schooldag weer voorbij is kom ik tot de interessante ontdekking dat het onder diezelfde groep (nou ja, het deel wat er bij ons van op school rond rolt) ook uiterst stoer is je discman constant in je hand te houden. Niet in je broek, aan je broek, in je tas, in je jas, maar in je hand. ![]() ![]() Meer hollandertjes dit gezien? komop, mijn dorp wil erkenning
|
Replay,Diesel,Evisu,van dat molukker kleding spul[trance kleding],van die hockey trutjes die met zo'n sleutelhanger om hun nek hangen[denken dat ze neger zijn ofzo],van die zielige nep Gucci,prada sloffen.
Ja leiden he ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?! 076guy | 0 | 11-04-2015 17:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Voor altijd slapen ( Islam en het debat) Valentijn | 8 | 18-11-2004 12:19 | |