Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog maar 2 tentamens en een paper, dat valt best mee. Eigenlijk is het heel leuk.
Nog maar 2 tentamens en een paper, dat valt best mee. Eigenlijk is het heel leuk. Nog maar 2 tentamens en een paper, dat valt best mee. Eigenlijk is het heel leuk. Nog maar 2 tentamens en een paper, dat valt best mee. Eigenlijk is het heel leuk.
Spoiler
Cognitieve gedragstherapie ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb wel eens in een schimmig internetcafé gezeten te Italië. Letterlijk en figuurlijk schimmig; bedompte verlichting, ouderwetse rommel, benauwd klimaat binnen (buiten overigens ook) en smoezelige uitbater. Het feest werd compleet toen ik mijn 'Hoi mam, alles goed hier hoor!'-mail moest opstellen terwijl de persoon schuin tegenover me zichzelf letterlijk en figuurlijk een handje hielp. Onder z'n jeans. De vlegel.
|
![]() |
|
Ik weet niet waarom, maar ik vind het een erg mooie en fijne dag vandaag. Kennen jullie dat, dat je zo'n dag hebt waarop zonder verdere aanleiding je eten en drinken veel lekkerder smaakt? En je bed lekkerder ligt en alles grappiger en fijner is dan normaal? Ik ben wel benieuwd hoe dat nou kan.
|
Door mijn huisgenote krijg ik soms echt intense mensenhaat.
Zij en haar vriendje zijn een paar dagen weg geweest en lieten een berg aan afwas en kkzooi achter waar je u tegen zegt. Ik ruim dat op, want ik kan daar niet tegen, ga vandaag een paar uurtjes weg, kom terug en de hele kkboel staat weer volgetiefd. en dan hoor ik haar ook nog eens steeds lachen alsof ze een fucking seizure heeft. Dan beeld ik me echt in hoe ik met mijn volle gewicht en met kisten aan op haar hoofd spring. Haar vriendje is een vage hippie vegan, maar wel gewoon chill. Zij doet alsof ze zo schoon en braaf en degelijk is enzo, maar ze is echt kkranzig. Fuck off! Gelukkig nog maar een maand. Pffff.
||
Citaat:
![]() Het geluid van zijn gitaar vind ik heel fijn en ook al is het een rommeltje qua opnames en zijn stem, en is het soms herrie, er zitten hele mooie liedjes onder verstopt. Ik heb het echt kapotvaak geluisterd. Z'n 2e album is nog creepier, maar dat is net te ver doorgeslagen imo. Dat is meer eng dan mooi. Al vind ik dit nummer dan weer een van de mooiste:
||
Citaat:
en voor de deur zetten is helemaal niet handig Muut, want haar duur grenst aan de mijne en dan kom ik m'n eigen kamer niet meer in. ![]()
||
Citaat:
|
|