Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Voelen jullie je in een belwinkel ook altijd zo pauper/allochtoon/gangstah?
Ik ben er vandaag nog binnen geweest.
Er was verder niemand, dus nee. Maar dat was eerste keer dat ik er naar binnen liep. Dus nee.
Advertentie
Oud 09-07-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn belwinkels? Zijn dat die winkels waar je een telefoonabonnement kunt afsluiten?
dat kan. Maar het is meer voor het simlock vrij maken van je tellie en voor belkaarten voor mensen die cheap naar het buitenland willen bellen. en je kan er vaak ook internetten enzo.
Oud 09-07-2013, 18:11
Verwijderd
ik kan de vraag van etmakas met nee beantwoorden. Maar ik vind wel dat daar veel duistere figuren komen.
Oud 09-07-2013, 18:12
Lorelei
Lorelei is offline
Nog maar 2 tentamens en een paper, dat valt best mee. Eigenlijk is het heel leuk.
Nog maar 2 tentamens en een paper, dat valt best mee. Eigenlijk is het heel leuk.

Spoiler

Cognitieve gedragstherapie
Oud 09-07-2013, 18:13
Verwijderd
nu blijven die zinnen door mijn hoofd spoken. en ik heb niet eens tentamens.
Oud 09-07-2013, 18:20
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat heb je erbij?
Tomatensaus met tomaten, champignons en courgette.
Oud 09-07-2013, 18:20
Turk February
Turk February is offline
Morgen ga ik naar Specific Rim.
Oud 09-07-2013, 18:21
Verwijderd
@mutant: bedankt voor je suggesties maar ik bedoelde een boerboel. Die is eigenlijk minder rimpelig dan ik had onthouden.
Oud 09-07-2013, 18:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Morgen ga ik naar Specific Rim.
robots en monsters en explosies Ben wel benieuwd.
Oud 09-07-2013, 18:33
Verwijderd
Over belwinkels gesproken; nog eventjes en dan kanker ik mijn Vodafone-abonnement de deur uit en ga ik over op prepaid. Soon, VERY SOON.
Oud 09-07-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Over belwinkels gesproken; nog eventjes en dan kanker ik mijn Vodafone-abonnement de deur uit en ga ik over op prepaid. Soon, VERY SOON.
prepaid, dat is echt heel duur joh gek. Kan je beter sim only nemen.
Oud 09-07-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik kom nooit in belwinkels.
Mja, ik normaal gesproken ook niet, maar nu heeft mijn wederhelft geen internet meer. Het is precies het type plaats dat me tegelijkertijd afstoot en aantrekt.
Oud 09-07-2013, 18:46
Verwijderd
Citaat:
prepaid, dat is echt heel duur joh gek. Kan je beter sim only nemen.
Ja, dat bedoel ik ook geloof ik Nare oplichters zijn het, de telco's in Nederland
Oud 09-07-2013, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn belwinkels? Zijn dat die winkels waar je een telefoonabonnement kunt afsluiten?
Citaat:
dat kan. Maar het is meer voor het simlock vrij maken van je tellie en voor belkaarten voor mensen die cheap naar het buitenland willen bellen. en je kan er vaak ook internetten enzo.
Dit, ja. Met aparte kabinetjes met een telefoon met meter. Kabinet 1 voor Maghreb, kabinet 2 voor Afghanistan en op kabinet 3 staat 'TURKIYE', maar die moet je ook gebruiken voor Rusland.
Oud 09-07-2013, 18:58
Verwijderd
Ik heb dat nog nooit gezien, en dat terwijl ik afgelopen jaar nog in een belwinkel was. Er waren vooral veel verveelde dertienjarigen die aan de showmodellen wilden zitten.
Oud 09-07-2013, 18:59
Verwijderd
Het was wel een belwinkel van Vodafone, geen obscure toko op een straathoek. Misschien ligt het daaraan.
Oud 09-07-2013, 19:01
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
robots en monsters en explosies Ben wel benieuwd.
En Guillermo!
Oud 09-07-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Het was wel een belwinkel van Vodafone, geen obscure toko op een straathoek. Misschien ligt het daaraan.
Telefoonwinkel =/= belwinkel!
Oud 09-07-2013, 19:06
Verwijderd
Dan weet ik alsnog niet wat een belwinkel is. De eerder genoemde toko's met handgeschreven bordjes en in de zon verkleurde dozen met oude hardware in de vensters?
Oud 09-07-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Dan weet ik alsnog niet wat een belwinkel is. De eerder genoemde toko's met handgeschreven bordjes en in de zon verkleurde dozen met oude hardware in de vensters?
Ja, meer dat, ja. Je kan ze herkennen aan Afghaanse mannen die druk discussieren, rokende Afrikanen en een paar glamoureuze Turkse vrouwen met kwijlkinderen die waarschijnlijk hun jarige oma in Turkije moeten opbellen ofzo.
Oud 09-07-2013, 19:14
Verwijderd
Ik heb wel eens in een schimmig internetcafé gezeten te Italië. Letterlijk en figuurlijk schimmig; bedompte verlichting, ouderwetse rommel, benauwd klimaat binnen (buiten overigens ook) en smoezelige uitbater. Het feest werd compleet toen ik mijn 'Hoi mam, alles goed hier hoor!'-mail moest opstellen terwijl de persoon schuin tegenover me zichzelf letterlijk en figuurlijk een handje hielp. Onder z'n jeans. De vlegel.
Oud 09-07-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
@mutant: bedankt voor je suggesties maar ik bedoelde een boerboel. Die is eigenlijk minder rimpelig dan ik had onthouden.
Heeft ook wel zo'n zielig fronsje als die Ridgeback
Oud 09-07-2013, 19:25
Lorelei
Lorelei is offline
Zo, mijn vlucht is geboekt en een nacht hotel ook (met dank aan de kloterige reistijden van Ryanair). Nu nog even de shuttle en de trein regelen en dan heb ik geen reden meer om te soggen
Oud 09-07-2013, 19:26
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Waar ga je heen?
Oud 09-07-2013, 19:26
Verwijderd
Waar ga je heen?

Ik wil stiekem wel een tour door de min of meer begaanbare stukken rondom en nabij Tsjernobyl.
Oud 09-07-2013, 19:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik weet niet waarom, maar ik vind het een erg mooie en fijne dag vandaag. Kennen jullie dat, dat je zo'n dag hebt waarop zonder verdere aanleiding je eten en drinken veel lekkerder smaakt? En je bed lekkerder ligt en alles grappiger en fijner is dan normaal? Ik ben wel benieuwd hoe dat nou kan.
Oud 09-07-2013, 19:34
Lorelei
Lorelei is offline
Savines-le-Lac.

Edit: En ik vlieg op Marseille, maar daar kom ik dus niet echt
Oud 09-07-2013, 19:37
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn zus en ik zijn een dagje naar Haarlem geweest. Wat een mooie stad, zeg! Nu ben ik wel dood.
Oud 09-07-2013, 19:40
Verwijderd
Nice hoor Nijn
Oud 09-07-2013, 19:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Waarom worden filmpjes ineens mee gequotet
Oud 09-07-2013, 19:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nice hoor Nijn
Heh, jij bent een van de weinigen die me nog nijn noemt.. naast m'n moeder dan.
Oud 09-07-2013, 20:24
Verwijderd
Spoiler

Hallo Ma<aulay <ulkins <ra<kbek. Oud nieuws natuurlijk, maar IEL^36.
Oud 09-07-2013, 20:25
Verwijderd
zo jezus
Oud 09-07-2013, 20:30
Miekje*
Miekje* is offline
Is je C nog steeds stuk, Klaverhapje?
Oud 09-07-2013, 20:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Spoiler

Z'n broer ziet er een stuk beter uit.
Drugs are bad, kidz!
Oud 09-07-2013, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Omg
Oud 09-07-2013, 21:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Door mijn huisgenote krijg ik soms echt intense mensenhaat.

Zij en haar vriendje zijn een paar dagen weg geweest en lieten een berg aan afwas en kkzooi achter waar je u tegen zegt. Ik ruim dat op, want ik kan daar niet tegen, ga vandaag een paar uurtjes weg, kom terug en de hele kkboel staat weer volgetiefd.
en dan hoor ik haar ook nog eens steeds lachen alsof ze een fucking seizure heeft. Dan beeld ik me echt in hoe ik met mijn volle gewicht en met kisten aan op haar hoofd spring.

Haar vriendje is een vage hippie vegan, maar wel gewoon chill. Zij doet alsof ze zo schoon en braaf en degelijk is enzo, maar ze is echt kkranzig. Fuck off! Gelukkig nog maar een maand. Pffff.
Oud 09-07-2013, 21:20
Carn
Carn is offline
"superleuk voor je dat je een paar dagen weg was, maar wil je de volgende keer je rommel wel opruimen? kthx!"

klaar.
Oud 09-07-2013, 21:22
Verwijderd
Voor haar kamerdeur dumpen.

Als Carn zijn oplossing niet werkt.
Oud 09-07-2013, 21:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit is het meest ongemakkelijke album dat ik goed vind:

[filmpje]
Ik heb 'Niandra LaDes...' ontdekt toen ik 14 was en het was enerzijds 'wtf', maar anderzijds 'omg, dit is zo mooi! '
Het geluid van zijn gitaar vind ik heel fijn en ook al is het een rommeltje qua opnames en zijn stem, en is het soms herrie, er zitten hele mooie liedjes onder verstopt. Ik heb het echt kapotvaak geluisterd. Z'n 2e album is nog creepier, maar dat is net te ver doorgeslagen imo. Dat is meer eng dan mooi. Al vind ik dit nummer dan weer een van de mooiste:

Oud 09-07-2013, 21:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
"superleuk voor je dat je een paar dagen weg was, maar wil je de volgende keer je rommel wel opruimen? kthx!"

klaar.
Neuh, werkt niet. 'Pff ja, sorry, ik had het zoooo druk en ik had echt geen puf meer en blahblah'...

en voor de deur zetten is helemaal niet handig Muut, want haar duur grenst aan de mijne en dan kom ik m'n eigen kamer niet meer in.
Oud 09-07-2013, 21:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh en er word in de flat hiernaast weer eens lekker op deuren gebonsd en hard geroepen. Tuurlijk joh.
Volgens mij hoor ik nu een jankend wijf.
Oud 09-07-2013, 21:35
Verwijderd
Het zijn gezamenlijke borden? Anders laat je ze allemaal per ongeluk vallen. Of je zet wat schoon materiaal op je kamer en als ze nog een keer die troep achter laat, alles in de kliko 'Oh dat was niet om weg te gooien? Het wandelde er al bijna zelf heen'.
Oud 09-07-2013, 21:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Neuh, werkt niet. 'Pff ja, sorry, ik had het zoooo druk en ik had echt geen puf meer en blahblah'...
Het werkt ook niet als je dat argument afdoende vindt!
Oud 09-07-2013, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Het werkt ook niet als je dat argument afdoende vindt!

'Wilniet ligt op het kerkhof en Kanniet ligt d'r naast.'
Oud 09-07-2013, 22:04
Verwijderd
Leuke dag gehad!

*kusjes neerlegt voor mensen die ze willen/verdienen, jeweetzelluf*
Oud 09-07-2013, 22:06
Verwijderd
Ik ben zo erg op m'n nieuwe jurkje van 10 euro
Oud 09-07-2013, 22:19
Verwijderd

Unf.
Oud 09-07-2013, 22:27