Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2014, 18:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan er trouwens vrij slecht tegen om oude posts van mezelf terug te lezen. Vooral als ze gaan over gefoel0ns jegens bepaalde personen, want nu denk ik echt 'wtf, waarom was dat zo'n probleem. '
Oud 19-03-2014, 18:44
Qimm
Qimm is offline
Iedereen schaamte zich wel eens (meer of minder) voor z'n puber/adolecent-zelf
Oud 19-03-2014, 18:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dank je.
Oh nee sorry, ik bedoelde 'moppertrol'.

Spoiler
Oud 19-03-2014, 18:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Iedereen schaamte zich wel eens (meer of minder) voor z'n puber/adolecent-zelf
Ja, maar ik was toen al in de 20, dus dan zou je beter moeten weten.
Dat vind ik erger dan mijn enthousiaste puber-altoowposts, want tsja, als je 17 bent dan kan 't nog.
Oud 19-03-2014, 18:46
Verwijderd
Ik werd vooral erg op/vanaf m'n 19e (irl ook hè). Die arme Uice heeft dat allemaal mee moeten maken.
Daarna werd ik dus telkens iets normaler, hoewel ik soms nog steeds ineens een achterlijkheidsaanval krijg. Zoals UC's aanmaken om mensen te nakken
Oud 19-03-2014, 18:47
Verwijderd
Laatst zat ik echt letterlijk met m'n bek open. Hoe ik alles zonder na te denken het forum opslingerde. Overdreven depressief doen, mensen kwetsen, kwaad doen, relletjes uitlokken, my god.
Oud 19-03-2014, 18:50
Verwijderd
ik was in mijn oudste posts vooral erg naief.
Oud 19-03-2014, 18:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik was 19 toen ik op het forum kwam, maar eigenlijk had het weinig uitgemaakt als ik in mijn puberfase op het forum was gekomen (alsof het forum toen al toen bestond, laat staan dat ik toen internet had ;D;d;), want op mijn 15e schreef ik ook niet altoow-achtig ofzo.

Nu wel, vinnik tovv enzoow.
Oud 19-03-2014, 18:56
Verwijderd
Ik erger me vooral aan mijn 'naïviteit' op L&R. Nou ja, afhankelijkheid is een beter woord.
Oud 19-03-2014, 18:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nu ga ik stemmen, het wordt de PVV.
Oud 19-03-2014, 18:58
Verwijderd
ik was ten eerste internetnaief, in dat ik compleet zonder filter vannalles postte en ten tweede sociaal naief, in dat ik geschokt was over iedereen die minder braaf was dan ik.
Oud 19-03-2014, 18:59
Verwijderd
Ik heb GroenLinks gestemd, de stemwijzers en ikzelf waren het daarover eens. Ik heb gekozen voor nummer drie op de lijst, want die werkt in de thuiszorg dus die hopelijk kan wat realistischer kijken naar de wel erg utopische standpunten van GL Enschede over de zorg.
Oud 19-03-2014, 19:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ga stemmen op Ben Stoelinga, dat lijkt mij een plausibele kerel.
Oud 19-03-2014, 19:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Trouwens, Haubenmeise - stel, iemand heet Martin Luther, ter ere van dominee King. Mag diegene dan ook nooit belgenmoppen vertellen, vloeken en hamburgers van grote Amerikaanse bedrijven eten?
Het gaat mij erom dat in het geval van de naam Titanic in combinatie met het jaartal 1912 direct wordt verwezen naar de ondergang van dat schip, dat is niet het geval als je iemand naar Martin Luther King vernoemt.
Oud 19-03-2014, 19:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ah men, dus een goeie, geschiedenisgerelateerde saaititel voor bijv #1939 kunnen we ook niet van jou verwachten?

Spoiler
Oud 19-03-2014, 19:20
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik kom er net achter dat Haubenmeise kuifmees betekent /dom
Oud 19-03-2014, 19:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ja, maar ik was toen al in de 20, dus dan zou je beter moeten weten.
Dat vind ik erger dan mijn enthousiaste puber-altoowposts, want tsja, als je 17 bent dan kan 't nog.
Over een jaar of 10 zal ik vast nog wel facepalmen over dingen die ik nu uitkraam. De illusie dat er een moment komt dat je werkelijk verstandig bent heb ik opgeven. Altijd zul je 'later' verstandiger zijn (dementie ed. Daargelaten)
Oud 19-03-2014, 19:43
Klovorhop
Klovorhop is offline
Als ik aan toekomstmezelf denk, stel ik me altijd voor dat ik dan een echte verantwoordelijke volwassene ben. Maar dat moment komt maar niet.
Ik heb zelfs nog soms als ik in de auto stap dat ik een moment denk van "woah, zie mij 18+ zijn en een rijbewijs hebben dan "

Oud 19-03-2014, 19:44
Klovorhop
Klovorhop is offline
Nu moet even iemand zeggen: ja dat heb ik ook!
Anders voel ik me een debieltje.
Oud 19-03-2014, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Als ik aan toekomstmezelf denk, stel ik me altijd voor dat ik dan een echte verantwoordelijke volwassene ben. Maar dat moment komt maar niet.
Ik heb zelfs nog soms als ik in de auto stap dat ik een moment denk van "woah, zie mij 18+ zijn en een rijbewijs hebben dan "

Je hebt zelfs kinderen, wtf
Oud 19-03-2014, 19:45
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Je hebt zelfs kinderen, wtf
ja daarom
Oud 19-03-2014, 19:46
Verwijderd
Maar voor de rest erg herkenbaar, ik heb het soms ook heel extreem. Wat had ik laatst nou... in ieder geval iets dat ik mocht ofzo, en toen dacht ik, nee wacht even, je bent fucking tering oud, natuurlijk mag je dit.
Oud 19-03-2014, 19:46
Klovorhop
Klovorhop is offline
ik ben ook bijna zes jaar getrouwd en meester in de rechten.
maar het helpt niet.
Oud 19-03-2014, 19:47
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Maar voor de rest erg herkenbaar, ik heb het soms ook heel extreem. Wat had ik laatst nou... in ieder geval iets dat ik mocht ofzo, en toen dacht ik, nee wacht even, je bent fucking tering oud, natuurlijk mag je dit.
ja zoiets dus
Oud 19-03-2014, 19:50
Verwijderd
Ik heb geen rijbewijs, heb geen kinderen, ben niet getrouwd, en ik ben pretty fucking far away from being meester in de rechten. Als jij het al hebt moet ik me helemaal zes voelen.
Oud 19-03-2014, 19:52
Verwijderd
Nee, maar wel 16 ofzo.
Oud 19-03-2014, 19:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Ik kan mezelf zo slecht voorstellen als echte volwassene! Which is akward, want soms moet ik dat zijn. Ik vind het ook maar stom, volwassen zijn. En ook heel leuk. Dus eh, ja. Maar ik ga er vanuit dat ik nog vele domme, beschamende en naïeve dingen ga doen.
Oud 19-03-2014, 19:54
Verwijderd
Waar ik trouwens wel oud in ben is dat brakheid (door zuipen) tegenwoordig een volle dag duurt, terwijl ik vroegah gedurende de dag wel weer boven jan was.
Oud 19-03-2014, 19:57
Klovorhop
Klovorhop is offline
ik heb nog nooit een Echte Baan gehad, misschien is dat het
Oud 19-03-2014, 19:57
Verwijderd
Oh wtf, ik ben bijna acht jaar getrouwd, heb een kind en ben zwanger, maar ik vind het nog altijd tof dat ik bv alcohol kan kopen zonder me te hoeven legitimeren. Wtf, ik word bijna 29
Oud 19-03-2014, 19:58
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik kan mezelf zo slecht voorstellen als echte volwassene! Which is akward, want soms moet ik dat zijn. Ik vind het ook maar stom, volwassen zijn. En ook heel leuk. Dus eh, ja. Maar ik ga er vanuit dat ik nog vele domme, beschamende en naïeve dingen ga doen.
Het is ook wel leuk, want niemand die met zijn vingertje wijst als je om 3 uur 's nachts een appeltaart gaat bakken en opeten en dat soort ongein!
Oud 19-03-2014, 20:01
Verwijderd
Laatst kon ik gewoon slagroom recht in m'n muil spuiten, want ik ben een volwassene en niemand bepaalt of ik dat mag of niet

(ik mocht dat nooit van m'n moeder).
Oud 19-03-2014, 20:02
Qimm
Qimm is offline
Ja, de mate van lekker selluf wete is enorm, en daar hou ik van!
Oud 19-03-2014, 20:03
Verwijderd
Ik voel me nog steeds een tiener en gedraag me vaak ook zo ^^ Met alle rechten van volwassen zijn en een eigen plek om te wonen waar ik kan uitsteken wat ik wil en ook wel eigen rekeningen (boe! ), maar ook wijsheid van een hoop shit die ik al had gehad.
Oud 19-03-2014, 20:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben geen geschikte volwassene. Ik heb nog nooit iets afgemaakt of bereikt, ik weet niet wat ik wil, ik kan geen afspraken maken en ik ben 4-ever alone, maar ik heb niet de lusten van het me gedragen als een 'jongere', want ik ga vrijwel nooit uit en als ik tegenwoordig alcohol drink dan lig ik na 2 glazen al kotsend in een hoekje.
Ik kan me ook niet echt een toekomst inbeelden.
Oud 19-03-2014, 20:05
Carn
Carn is offline
mijn volwassen-zijn momenten zijn voornamelijk:
- "yes! ETEN WAAR IK ZELF ZIN IN HEB!"
- "yes! DINGEN KOPEN ZONDER TOESTEMMING OF IETS DERGELIJKS NODIG TE HEBBEN"
- "yes! IK RUIM MN TROEP OP WANNEER IK DAAR ZELF ZIN IN HEB"

Oud 19-03-2014, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geen geschikte volwassene. Ik heb nog nooit iets afgemaakt of bereikt, ik weet niet wat ik wil, ik ben 4-ever alone, maar ik heb niet de lusten van het me gedragen als een 'jongere', want ik ga vrijwel nooit uit
Ik kan me ook niet echt een toekomst inbeelden.
+1
Oud 19-03-2014, 20:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*duim uit haar mond haalt*
*boks geeft*
Verwijderd
Komt misschien raar over, omdat we nu zitten van 'volwassenheid yay', maar ik haat het, ik zou zo graag kind willen zijn. Of een jaar of... 15.
Klovorhop
Klovorhop is offline
Nu moet er even een quote van Baz Luhrmann in hoor.
Oud 19-03-2014, 20:08
Verwijderd

Ik ben achttien en denk dat nooit. Soms heb ik wel het idee dat ik ineens veel volwassener ben geworden, maar dat is denk ik iets anders. Ik doe sinds ik klein ben zoveel mogelijk alleen, want ik vertrouw niet graag op andere mense. /antisociaal
Oud 19-03-2014, 20:08
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your
life…the most interesting people I know didn’t know at 22 what they
wanted to do with their lives, some of the most interesting 40 year
olds I know still don’t.
Oud 19-03-2014, 20:09
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Laatst zat ik echt letterlijk met m'n bek open. Hoe ik alles zonder na te denken het forum opslingerde. Overdreven depressief doen, mensen kwetsen, kwaad doen, relletjes uitlokken, my god.
Ik vind het best jammer dat je dat niet meer doet.

Mijn oude Posts roepen trouwens ook veel schaamte op. Wat een taalgebruik. Woorden als 'roeleren.'
Verwijderd
Citaat:
*duim uit haar mond haalt*
*boks geeft*
Omg, ik duim niet, maar ik 'pink' wel nog steeds, srsly.
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Komt misschien raar over, omdat we nu zitten van 'volwassenheid yay', maar ik haat het, ik zou zo graag kind willen zijn. Of een jaar of... 15.
Omdat je dan opnieuw kunt beginnen ofzo? Want 15 zijn op zich is toch best kut.
Oud 19-03-2014, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het best jammer dat je dat niet meer doet.
Ik heb liever dat je me gewoon normaal en/of leuk vindt in plaats van dat je het leuk vindt om me uit te lachen.
Oud 19-03-2014, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Omdat je dan opnieuw kunt beginnen ofzo? Want 15 zijn op zich is toch best kut.
Ook, maar ook omdat ik mijn middelbare schooltijd eigenlijk de fijnste tijd van mijn leven vond. Ik weet dat de meeste mensen zitten van 'puber zijn, oh ergste tijd ever', maar ik vond het prima, was weinig aan het handje.
Oud 19-03-2014, 20:11
Klovorhop
Klovorhop is offline
Hmkay.
Oud 19-03-2014, 20:14
Carn
Carn is offline
ik vond de middelbare/hogereschool-periode ook wel relaxt; weinig verplichtingen; beetje doen waar je zin in hebt zolang er maar een vorm van vooruitgang in zit. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat ik nu wel verplichtingen heb, beetje structuur enzo.
Oud 19-03-2014, 20:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh wtf, ik ben bijna acht jaar getrouwd, heb een kind en ben zwanger, maar ik vind het nog altijd tof dat ik bv alcohol kan kopen zonder me te hoeven legitimeren.
Oh, ik denk er niet bij van: "whoo, zie mij lopen met een fles wodka!" En dat is misschien een teken dat ik het te vaak doe

Sterker nog, als ik met een fles wodka over straat loop (in een tasje dan hè, niet slempend uit een beige papieren zak) dan voel ik me zelfs een beetje pauper

Regels voor berichten