Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2014, 14:47
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Enne, je weet heel zeker dat hij daadwerkelijk ook verkering heeft met een ander? Niet dat hij misschien ook op zoek is naar een rebound? Dit bedoel ik met blokkeren en echt helemaal uit je leven bannen.
Het is namelijk niet echt logisch dat je nu een mening/oordeelt velt over hem, het is namelijk uit tussen jullie. Hij mag doen en laten wat hij wil, net als jij....
Oud 31-12-2014, 18:29
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Enne, je weet heel zeker dat hij daadwerkelijk ook verkering heeft met een ander? Niet dat hij misschien ook op zoek is naar een rebound? Dit bedoel ik met blokkeren en echt helemaal uit je leven bannen.
Het is namelijk niet echt logisch dat je nu een mening/oordeelt velt over hem, het is namelijk uit tussen jullie. Hij mag doen en laten wat hij wil, net als jij....
Natuurlijk mag hij alles doen wat hij wil. Zeker en vast.
Ik wou dus gewoon zeggen dat het juist teken is dat ik niets voor hem heb betekend en dat ik dus nu makkelijk kan verder gaan met mijn leven, want hij heeft al zo snel een ander. Hij maakt het mij dus makkelijker.
En ik denk niet dat ze een rebound is want hij zei "ik heb een meisje dat van mij houdt en ik hou ook van haar". Dus ja duidelijker kan het bijna niet hè.
Hij is er overheen , dus verwerkingsproces zou voor mij nu nog makkelijker verlopen en ik kan ook geen spijt meer hebben ofzo, want ik weet nu dat ik niets voor hem betekende.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2015, 13:06
DAH
DAH is offline
Muziek, je kunt soms aanvankelijk best veel van een 'rebound' houden, maar het kan ook snel weer wegebben.
Hoe dan ook, je bent klaar met hem nu. Gefeliciteerd.
Oud 02-01-2015, 18:28
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Muziek, je kunt soms aanvankelijk best veel van een 'rebound' houden, maar het kan ook snel weer wegebben.
Hoe dan ook, je bent klaar met hem nu. Gefeliciteerd.
Dank je wel Dah!
<3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten