Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oh, ik denk ook dat ze wel heel slim zijn. Die van ons weten dat, wanneer er gerammeld wordt met een doosje, ze een snoepje krijgen. En als ik uit de doos een zakje pak, krijgen ze natvoer. Dat snappen ze echt wel. En als ze miauwen als ik in de woonkamer zit, gaat de deur open zodat ze binnen kunnen komen. Ze zijn echt wel slim.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tenzij je dat intensief gaat trainen. Maar hallo, kittens zijn nog best onhandig en gooien de hele tijd dingen om. Niet alleen kittens trouwens, Josephine gaat rustig in de fruitschaal liggen of smijt de lamp naar bendenen van de schouw als meneer het blief om daar te gaan liggen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik heb iig het idee dat die van ons dat soort dingen heel goed snappen. Als we niet meteen uit bed komen als de wekker is gegaan ('s nachts zitten ze op de overloop), zitten ez ook te janken voor de deur. En dat gaat dan niet om eten, want dat hebben ze genoeg daar, maar om aandacht. Ze hebben dus wel al de link gelegd "Als ik dat geluid hoor, komt er zo iemand uit die kamer." Ach. Neemt niet weg dat ze heel lomp zijn enzo.
![]() |
![]() |
|
Ik was best bang dat ze vandaag alles overhoop gehaald zouden hebben als ik op werk was, maar er is helemaal niks kapot of überhaupt overhoop of van de plaats. En Jip kwam gelijk met me kroelen
![]() Ik ga ze nu leren dat ze niet aan een oven moeten snuffelen als ie aanstaat, kijken hoe dat gaat ![]()
|
Ja natuurlijk
![]() ![]() Overigens boeide de oven ze geen fuck, heb alleen Jip bespoten met water toen hij telkens mijn broodje wilde likken. Interesseerde hem weinig, de fucker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat de 'intelligentie' van katten hier nogal overschat wordt door sommigen. Dat zo'n beest nergens een zak om geeft (behalve als het om eten of aandacht gaat) is nou niet echt een kenmerk van een meesterbrein
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De wereld is prut Maar met jouw gerijm Wordt het leven weer fijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een puist iets boven m'n lip. Althans, ik hoop dat het een puist is. Bij een koortslip zou die plek moeten jeuken en branden, maar dat is niet zo. Niet dat ik me kan herinneren in elk geval. Ik neem aan dat als je dat hebt, het wel zo erg is geweest dat het me dan zou zijn opgevallen?
Het zal dus wel een puist zijn. Ben ook ongesteld. Maar ben toch een beetje bezorgd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is rustig op mijn werk vandaag.
Niemand heeft nu last van zijn maag. Vooral komt er vandaag geen kind, wat ik ook heel verstandig vind! Stel je zegt tegen paps "au mijn oor"... Straks zegt hij nog "Oh, nou, hoor, dan ga je vanavond maar vroeg naar bed" En dan mis je toch alle pret! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|