Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je bent verbaal lang niet zo goed als je naam doet vermoeden, je scheld een beetje in het rond op mensen wiens muzieksmaak en mening je helemaal niet kent. Het is natuurlijk erg makkelijk om aan te nemen dat niemand hier verstand van hip hop heeft, dat geeft je reden tot afkraken, het jammere aan een persoon als jou is dat je een zekerheid hebt over paar jaar: niet doen. En hip hop slechte naam? Wij zijn anders niet diegenen die rappers lopen te vermoorden, das altijd goed natuurlijk. p.s. zo is het echt gegaan met tupac hoor, ik ga maar ff mijn cypres hill mp3tje van insane in the brain draaien, vette shit, yo, dope, nigga yeah
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
uuh ik wou hier eigelijk een heel erg lang verhaal typen over foute beeldvorming over rappers door de staat en de media.. maareh ik moet eten dus doe ik nog wel een keer... ![]()
||
Citaat:
ik haalde er een voorbeeld uit, omdat hij aan het generaliseren was dat we allemaal fout zijn. ik probeer niet te zeggen dat al die rappers fout zijn, maar dat wij niet degenen zijn die zorgen voor een slechte naam.
|
![]() |
|
|