| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar k zou zelf nooit een cu2 maken samen met me vriend. ieder zijn eigen smaak toch? waarom voel je je dan gekwetst? wat kan jou het schelen dat ik daar anders over denk? je gedichten kraak ik echt niet af hoor!! geloof me, dat was niet de bedoeling. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
we hebben er een aantal..
meer dan 100 maar niet op het i.net.. eentje waar we in bed liggen.. eentje waar we op de tafel lagen... don,t ask.. vijf foto,s toen we de kerstboom versierde maar we versierde meer ons eigen dan de kerstboom heheheheh... ongeveer meer dan 60 foto,s samen op vakantie.. onder waterval.. *zucht* in de tent.. alleen bijna halfnaakt hij dan.. samen met een pad.. ![]() we hebben er echt gigantisch veel.. alleen hebben wel allebei geen scanner dus kunnen we het helaas niet op het i.net zetten.. dus moeten jullie het maar doen met twee apparte foto,s op mijn cu2
|
|
||
|
Citaat:
Long time no see! Het is uit met Sander en ben weer bij mijn ex Marco! Mjah, in mijn topic staat waarom het uit is met Sander. En verder spreek ik je binnenkort vast wel weer en dan vertel ik het wel ff goed. We zullen niet verder chatten ofzo hoor Alicia..
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 16:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 21:34 | |
| Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 14:37 | |
| Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 22:31 | |