Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb heel veel littekens op mijn handen door onhandigheid met schilmesjes, gekrabde muggenbulten en van het krabben van een van de katten die we hebben gehad. Verder heb ik ook een eeltplek op de middelvinger aan mijn rechterhand. Dat zal wel liggen aan de aparte manier hoe ik een pen vasthoud.
|
![]() |
||
Citaat:
ik las gisteren een blog over dat de eerste jaren van het ouderschap zo zwaar zijn, omdat slapeloze nachten "als je geluk hebt twee of drie maanden, maar voor veel ouders zijn het wel zes maanden" Ja. Of een paar jaar.
|
De foto vertekent wel een beetje, zie ik nu. Hij lijkt daar groter dan hij is.
Nee, ik ben niet gehecht. Ik heb er gewoon een koude doek op gedaan en het bloedde echt maar minimaal. Maar ik heb nu dus wel een badass litteken ![]()
||
Hoi, werkuitje gisteren was geinig. Ik ben echt teringslecht in bowlen, maar er was gratis bier (heuj!) en gratis onbeperkt steengrill-voer (heeeuuuujjj!), dus ik heb me helemaal volgestouwd.
Daarna gingen we effe langs werk om te kijken hoe de invallers het deden en oh my fucksy, ik heb werkelijk nog nooit zo'n teringbende gezien. ALLES was vies en de afwas-autist in mij kon het niet aanzien, dus ik ben tot kwart voor 1 nog bezig geweest met schoonmaken en de boel rechttrekken. Daarna was ik echt zo belachelijk moe dat ik thuis vrijwel meteen in slaap ben gepleurd en 12 uur later pas wakker werd. Sociaal doen is voor mij echt vermoeiend. ![]() Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind het ook altijd zo lachwekkend als ik van die pre-brugklassers hoor praten over hun 'ex'. Ja, die 2 dagen verkering met Sem/Finn/Bickel tellen echt als serieuze relaasie.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() overigens heeft ie laatst een meisje gefriendzoned toen ze hem verkering vroeg. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ook niet, maar ik heb wel deze funda link waardoor je ambities krijgt om 2 miljoen bij elkaar te sprokkelen om deze parel te kopen.
Ik zou echt nooit meer stoppen met huilen van blijdschap als ik dit zou kunnen betalen. http://www.funda.nl/koop/utrecht/app...renstraat-4-k/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij gebrek aan een vraag van vandaag, zal ik dan toch maar antwoord geven op de vraag van gisteren. Ik heb echt superveel littekens, maar m'n 'beste' is denk ik toch wel die van m'n konijn die dacht dat mijn vinger een lekker worteltje was. Dat was natuurlijk niet zo het geval.
Verder heb ik nog een litteken bij m'n kin, die zie je gelukkig bijna niet, omdat ik dronken een keer van m'n fiets ben gevallen. Meestal kom ik dan goed terecht, maar dit keer dus niet. Hoefde gelukkig niet gehecht te worden en kon gezellig verder fietsen met een pleister op m'n kin. |
![]() |
|
Op zondag naar de Apenheul gaan is overigens echt een gruwelijk slecht idee
![]() ![]()
|
|