Advertentie | |
|
![]() |
|
Overigens even een werkgerelateerde vraag. Ik heb in september een 40uur contract getekend, waarbij ik op de 20e van de maand voor dezelfde maand uitbetaald krijg. Omdat ik dat contract pas heb getekend na de verwerking van vorige maand krijg ik september pas in/samen met oktober uitbetaald, normaal gesproken verrekenen ze de uren die je minder hebt gewerkt met de uren van de maand erna. Maar net kwam het hr meisje me vertellen dat, omdat ik een 40 uren contract heb getekend ze me voor heel september 40 uur moeten uitbetalen (ik heb de eerste 2,5e week misschien de helft gedaan vanwege trainingen ed, en die 40 uurhelemaal niet gemaakt). Klopt dat? Of kunnen ze me achteraf dat geld nog 'afhandig maken' omdat iemand hier heel er suf aan het doen is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja nee dat is, maar ik heb in de eerste 2,5 week hoogstens 26 uur gewerkt/ training gehad maar volgens het HR meisje MOETEN ze me de volle 40 uur uur betalen voor de hele maand, en gaan ze dat dus ook doen. Maar ik denk dat iemand hier een foutje maakt, en vraag me af of ik dat goed heb, of dat ze me dat inderdaad moeten betalen. Want anders ga ik volgende week op een eindelooos dikke shopping spree want GRATIS GELD. En anders zet ik het heel verstandig opzij
![]()
|
En als ze me nu toch uitbetalen voor de niet gewerkte uren, kunnen ze dat in november/later dan nog inhouden? Zit daar een verlooptijd op ofzo? Want uiteindelijk komt er vast iemand achter dat dit niet helemaal de bedoeling was.
|
|