![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb het is een keer rond de zes weken volgehouden. Geen seks en geen getrek; geen enkele zaadlozing in die tijd dus.
Kwam omdat ik als een gast in een Canadees gezin verbleef in Canada, en de muren dun als papier waren en mijn bed kraakte als de pest, en ook dat ik iets heb(had) tegen het trekken in een vreemd huis. ![]() NEways, ik kon het niet langer houden na die zes weken; .. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wow dat zijn 42 dagen ![]() hoe voelde dat nou? Had je de laatste week niet zo van dat je telkens aan sex moest denken en dat je daar helemaal gek van werd ofzow ![]() Ik vind het wel knap hoor! |
![]() |
||
Citaat:
Uiteindelijk hoefte ik alleen maar erotisch te fantaseren en mijn *** aan te raken en ik kwam al klaar. Dat was wel lekker. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Majah volgens ... mij lukt het wel. Maar het wordt moelijk als je een vriendje hebt en wanneer je die ziet ensow. Voor de alleenstaanden is het makkelijker volgens mij.
|
Verwijderd
|
He ik heb slecht nieuwwsss
Het is mij niet gelukt ![]() Ik had gister een uhm soort vanuhm... 'geileschatgesprak' plus zij had een webcam die aanstond. Kvind het wel jammer dat ik me niet kon beheersen en erop ingegaan ben. ![]() Maaarrr ik heb geen echte sex gehad.. en ook niet gemasturbeer . Het kwam dus door dat gesprek op internet. Maarja kga ooit wel weer eens opnieuw beginnuh. Dan laat ik het wel weten haha. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *Ohwja.. juh lijkt trouwens supperrrrrrrrveeel op de ex van een vriend van mij. Dacht eerst zelfs dat jij haar was haha* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 16-01-2015 om 09:41. |
![]() |
|
Pfff... ik heb dat ook ooit eens geprobeerd. Haha.. ahum.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
BEZIG MET NEUKEN *giechel*
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die dronken geboren is*
||
Citaat:
NU JE HET ER TOCH OVER HEB GA IK DEZE UITTDAGING AAN EN 40 DAGEN EN NACHTEN GEEN SEKS TE HEBBEN HEB NU TOCH NIEMAND IK HEB HE NOOIT GEPROBEERD MAAR GA IK VANAF VANDAAG DEZE UITDAGING AAN |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|