Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
En naar van dat gebeuren. *schouderklopje geeft* Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ontdekte een continuïteitfout in Penoza, een vrij duidelijke. Carmen heeft een Jeep en haar kenteken is 1-kvk-10 (die in flikken is 1-kvk-11 trouwens) maar in de laatste aflevering zag ik een heel ander kenteken, terwijl er niets met haar auto was gebeurd in het verhaal.
In een ander seizoen vond er een schietpartij op straat plaats en je ziet dan een vrouw lopen die er zeker niet bij hoort, op een moment waarop er heftig wordt geschoten er er al wat doden liggen blijft die dame staan met een uitdrukking op haar gezicht van "gut wat leuk wat hier wordt gedaan". Het maar 1 sec in beeld en ook niet scherp in beeld, maar toch. /mierenneuker
|
ah ja! Dat weet ik nog dat ik dat tegen mijn huisgenoot gilde! Dat was ook de 1-kvk-11
dat was trouwens wel een meesterlijke seizoensopening voor een nogal matig seizoen.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Struisvogel vond ik ook niet zo boeiend, kangoeroe was wel bijzonder ![]()
||
Citaat:
|
De domheid van de 'tegenstanders' op die bijeenkomst in Steenbergen. Allemaal gillen dat de mannelijke Syrische bevolking 'hun' vrouwen gaan lastigvallen en dan tegen de enige vrouw die daar durft te zeggen dat ze voor opvang is uitjoelen met 'daar moet een piemel in'
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en dan zit ze nu ook al met haar koters op een geheime locatie omdat d'r ruiten zijn ingegooid.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb een radicale nacho-schotel als avondeten voor mezelf gemaakt, dit zijn van die dagen dat ik nog maar een beetje extra appreciëer dat ik niet meer bij mijn ouders woon. ![]()
Laatst gewijzigd op 23-10-2015 om 22:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
(Vertel me niks over de aflevering van vandaag, ik was nog aan het werk ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent nog een ergere loner dan ik ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Er is morgen een verjaardag, maar ik blijf thuis om mijn nieuwe game te spelen ![]()
|
Nerd.
![]() Ik heb geen 'meisje', dus het is hier echt 'me, myself and I'. Ik kan het vaak niet eens opbrengen om naar de supermarkt om de hoek te gaan, waardoor ik leef op bij elkaar gepleurde restjes of afgedankte broodjes van m'n werk. Pluspunt: Ik heb ontdekt dat risotto met tomatensoep en roomkaas teringlekker is. Minpunt: Ik moet maar eens naar de dokter.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ja, ik sta ook niet te springen om elke week boodschappen te doen hoor ![]() Dat klinkt supervies, maar waarom zou je naar de dokter moeten?
||
![]() |
Citaat:
Ben je niet bang dat je op den duur echt straatvrees ontwikkelt? Ik heb er overigens ook geen enkele moeite mee een paar dagen alleen maar binnen in mijn huis te blijven. Vind het heel irritant als andere mensen dan gaan vragen of ik wel naar buiten ben geweest vandaag. Tegenwoordig komt het bijna nooit meer voor, maar mijn eigen onhandige boodschappengedrag was wat me altijd weer naar buiten dreef. En ik gaf soms veel te veel geld uit aan thuisbezorgd ![]()
|
Ik eet eigenlijk best gezond en vind dat helemaal niet zo'n opgave. Gewoon groenten kopen en koken voor een paar dagen. Laatst was de zuurkool in de bonus en toen heb ik een week zuurkool gegeten op duisent manieren. Dikke prima
![]()
|
Ik voel me echt alsof het pakjesavond is
![]() De ochtend daarvoor, weet je wel? Er is nog niemand en er zijn nog geen pakjes maar de sfeer is al helemaal klaar, alles wat je eet staat al in het teken van de avond, je trekt je mooiste kleren al aan, alles wordt een soort ritueel, en je bent de hele dag zo gelukkig in de verwachting van wat komen gaat. Maar dan is het geen pakjesavond maar komt mijn schatje over een paar uurtjes ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|