Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2015, 07:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Speciale verrassingen
Advertentie
Oud 21-10-2015, 18:13
Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi, ik heb mezelf net het huis uitgesleept omdat ik Back To The Future 1 en 2 in de bios zou gaan zien, maar ik was even vergeten dat het computersysteem van de bioscopen hier net zo oud is als de films. Het duurde een kwartier voor ik eindelijk aan de beurt was bij de reserveringskassa (ookal stonden er maar 5 mensen voor me) en toen ik me omdraaide stond er een rij tot ver om de hoek.
Ik had toen al eigenlijk geen zin meer. Op dat moment stapte er een (vermoedelijk) Marokkaanse jongen uit een winkel (de rij was echt vlak voor de deur) en hij reageerde echt zo 'Wajooooo, wat is deze?! Premiere ofzo?'. Dus ik uitleggen "Nee, de eerste film is al 30 jaar oud, maar op deze dag zou die kerel uit de film terugkomen, dus vandaar deze rij. Allemaal nerds ."
Ik heb 'm toen m'n kaartje aangeboden en hij keek echt superblij, dus ik hoop dat die jongen 't tof vind.

deadlock naamzoek, want jij wou een verhaal.
Oud 21-10-2015, 18:28
Verwijderd
Nice
Oud 21-10-2015, 18:32
Dekaloog
Dekaloog is offline
Goed verhaal
Oud 21-10-2015, 20:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vet Ik geloof dat ik vanavond deel twee ga kijken, vooralsnog is deel één de enige die ik gezien heb.
Oud 21-10-2015, 20:32
Turk February
Turk February is offline
Ik vind deel twee ondergewaardeerd, maar denk dat het misschien beter geweest zou zijn als 't bij deel één was gebleven, vanwege het slot van deel één.
Oud 21-10-2015, 22:20
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik denk dat als het bij deel 1 was gebleven er inmiddels een reboot/vervolg 'in the works' zou zijn (want 'omg, hoe gaat het verder! ') en die zijn vrijwel altijd kut. Plus dat we dan al die awesome toekomstvoorspellingen niet hadden gehad.

Ben je btw weer thuis, Turk?
Oud 21-10-2015, 23:52
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik denk dat als het bij deel 1 was gebleven er inmiddels een reboot/vervolg 'in the works' zou zijn (want 'omg, hoe gaat het verder! ') en die zijn vrijwel altijd kut.
Een remake, lijkt me dan, want voor een vervolg zijn ze allemaal te oud, en als er nog geen vervolg is heet het geen reboot.

Citaat:
Ben je btw weer thuis, Turk?
Ja, ik was maar een paar uur in het ziekenhuis. Heb nog wel spierpijn van het hele gebeuren (epileptisch insult).
Oud 22-10-2015, 08:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vond deel één leuker dan twee en deel drie moet ik nog kijken.
Oud 22-10-2015, 16:20
Cherry Springs
Citaat:
Ja, ik was maar een paar uur in het ziekenhuis. Heb nog wel spierpijn van het hele gebeuren (epileptisch insult).
Onprettig. Eerste keer, of heb je daar vaker last van?
Oud 22-10-2015, 17:25
Verwijderd
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oud 22-10-2015, 18:38
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Goedenavond.
Oud 22-10-2015, 20:28
Verwijderd
Hoi. Ik heb vandaag roodpootpatrijs gegeten. Fancy minikip.
Oud 22-10-2015, 23:30
Dekaloog
Dekaloog is offline
Was 'ie lekker?
Oud 23-10-2015, 00:02
Dekaloog
Dekaloog is offline
John Kricfalusi volgt mij nu op Twitter
Oud 23-10-2015, 00:43
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Een remake, lijkt me dan, want voor een vervolg zijn ze allemaal te oud, en als er nog geen vervolg is heet het geen reboot.

Och ja, ik bedoelde ook remake. Op zich zou er een vervolg kunnen zijn dat zich 30 jaar later afspeelt, maar gezien de leeftijd van Mr. Lloyd en de ziekte van MJF zit dat er sowieso niet in.

En naar van dat gebeuren. *schouderklopje geeft*

Citaat:
Smaakt dat ook fancier dan kip?

Citaat:
John Kricfalusi volgt mij nu op Twitter
Oh my gee!
Oud 23-10-2015, 06:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zag gister op Facebook dat MJFox de zelfstrikkende Nikes aan het proberen was. Willen ze volgend jaar geloof ik op de markt brengen. Awe-soooooome.
Oud 23-10-2015, 06:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar HO, wat ben je toch een rare vogel dat je geen zin hebt om een toffe film te zien omdat er meerdere mensen komen
Oud 23-10-2015, 07:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dekaloog Ik droomde over jou
Oud 23-10-2015, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Was 'ie lekker?
Citaat:

Smaakt dat ook fancier dan kip?
:
Was wel lekker, maar smaakte niet echt fancier dan kip! Wel beter dan van die waterige kip maar eigenlijk precies zoals goeie kip.
Oud 23-10-2015, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Roodpootpatrijs klinkt bijna alsof het niet echt een woord is.
Oud 23-10-2015, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Was wel lekker, maar smaakte niet echt fancier dan kip! Wel beter dan van die waterige kip maar eigenlijk precies zoals goeie kip.
Dat had ik met alligator en kwartel enzo ook. Smaakt minder naar fabriek en beter maar of het verschil nou echt zo extreem is...
Oud 23-10-2015, 11:06
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik ontdekte een continuïteitfout in Penoza, een vrij duidelijke. Carmen heeft een Jeep en haar kenteken is 1-kvk-10 (die in flikken is 1-kvk-11 trouwens) maar in de laatste aflevering zag ik een heel ander kenteken, terwijl er niets met haar auto was gebeurd in het verhaal.

In een ander seizoen vond er een schietpartij op straat plaats en je ziet dan een vrouw lopen die er zeker niet bij hoort, op een moment waarop er heftig wordt geschoten er er al wat doden liggen blijft die dame staan met een uitdrukking op haar gezicht van "gut wat leuk wat hier wordt gedaan". Het maar 1 sec in beeld en ook niet scherp in beeld, maar toch.

/mierenneuker
Oud 23-10-2015, 11:08
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Dat was met flikken ookal, de auto die Eva en Wolfs kregen werd in de eerste aflevering gebruikt voor een overval en later de prak in gereden, en de aflevering erna hadden zij ineens die auto
Oud 23-10-2015, 11:10
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
welke auto heb je het nu over? Ze hebben er nogal wat versleten
Oud 23-10-2015, 11:13
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
welke auto heb je het nu over? Ze hebben er nogal wat versleten
Die jeep met dat kenteken waar jij het over had
Oud 23-10-2015, 11:21
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ah ja! Dat weet ik nog dat ik dat tegen mijn huisgenoot gilde! Dat was ook de 1-kvk-11

dat was trouwens wel een meesterlijke seizoensopening voor een nogal matig seizoen.
Oud 23-10-2015, 12:57
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik zag gister op Facebook dat MJFox de zelfstrikkende Nikes aan het proberen was. Willen ze volgend jaar geloof ik op de markt brengen. Awe-soooooome.
Ja, ik had 't ook gepost! Ik moest bijna een beetje huilen. Vooral vanwege de parkinson.

Citaat:
Maar HO, wat ben je toch een rare vogel dat je geen zin hebt om een toffe film te zien omdat er meerdere mensen komen
Mjuh, het is niet echt iets waar ik voor kies, tbh. Ach ja, thuis kijken was ook leuk.
Oud 23-10-2015, 13:32
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dat had ik met alligator en kwartel enzo ook. Smaakt minder naar fabriek en beter maar of het verschil nou echt zo extreem is...
Alligator is net extreem malse kip, ook qua structuur
Struisvogel vond ik ook niet zo boeiend, kangoeroe was wel bijzonder
Oud 23-10-2015, 13:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Onprettig. Eerste keer, of heb je daar vaker last van?
Het was mijn eerste. Wat mij betreft blijft het hier ook wel bij.
Oud 23-10-2015, 14:00
Verwijderd
Oooh de nieuwe SpangaS was zo spannond
Oud 23-10-2015, 14:33
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
De domheid van de 'tegenstanders' op die bijeenkomst in Steenbergen. Allemaal gillen dat de mannelijke Syrische bevolking 'hun' vrouwen gaan lastigvallen en dan tegen de enige vrouw die daar durft te zeggen dat ze voor opvang is uitjoelen met 'daar moet een piemel in'

en dan zit ze nu ook al met haar koters op een geheime locatie omdat d'r ruiten zijn ingegooid.
Oud 23-10-2015, 16:28
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De domheid van de 'tegenstanders' op die bijeenkomst in Steenbergen. Allemaal gillen dat de mannelijke Syrische bevolking 'hun' vrouwen gaan lastigvallen en dan tegen de enige vrouw die daar durft te zeggen dat ze voor opvang is uitjoelen met 'daar moet een piemel in'

en dan zit ze nu ook al met haar koters op een geheime locatie omdat d'r ruiten zijn ingegooid.
Oud 23-10-2015, 16:36
Verwijderd
Citaat:

omg
Oud 23-10-2015, 16:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Oud 23-10-2015, 18:50
Cherry Springs
Citaat:
Het was mijn eerste. Wat mij betreft blijft het hier ook wel bij.
Beter van wel, ja. Ik help het je hopen.

Citaat:
De domheid van de 'tegenstanders' op die bijeenkomst in Steenbergen. Allemaal gillen dat de mannelijke Syrische bevolking 'hun' vrouwen gaan lastigvallen en dan tegen de enige vrouw die daar durft te zeggen dat ze voor opvang is uitjoelen met 'daar moet een piemel in' :facepalm
Kunnen we die niet deporteren anders?

Ik heb een radicale nacho-schotel als avondeten voor mezelf gemaakt, dit zijn van die dagen dat ik nog maar een beetje extra appreciëer dat ik niet meer bij mijn ouders woon.

Laatst gewijzigd op 23-10-2015 om 22:56.
Oud 23-10-2015, 21:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Dit zijn heel verdrietige dingen, ja
Oud 23-10-2015, 21:59
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
ah ja! Dat weet ik nog dat ik dat tegen mijn huisgenoot gilde! Dat was ook de 1-kvk-11

dat was trouwens wel een meesterlijke seizoensopening voor een nogal matig seizoen.
Dat klopt, ookal vond ik de aflevering vorige week vrijdag niet slecht.

(Vertel me niks over de aflevering van vandaag, ik was nog aan het werk ja )
Oud 24-10-2015, 01:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik had 't ook gepost! Ik moest bijna een beetje huilen. Vooral vanwege de parkinson.

Mjuh, het is niet echt iets waar ik voor kies, tbh. Ach ja, thuis kijken was ook leuk.
Ja, dat had ik ook. Dat heb ik altijd als ik hem zie, want ik vind hem echt zó ontzettend leuk

Je bent nog een ergere loner dan ik
Oud 24-10-2015, 01:20
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, dat had ik ook. Dat heb ik altijd als ik hem zie, want ik vind hem echt zó ontzettend leuk

Je bent nog een ergere loner dan ik
Ik ben een ergere loner dan de meeste loners. Ik kom eigenlijk alleen buiten als ik moet werken. Volgens mij ben ik 5 weken gelden voor het laatst echt ergens geweest.
Oud 24-10-2015, 01:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben een ergere loner dan de meeste loners. Ik kom eigenlijk alleen buiten als ik moet werken. Volgens mij ben ik 5 weken gelden voor het laatst echt ergens geweest.
Oei ik ga nog wel eens uit eten met mijn meisje enzo, maar echt dingen doen doe ik ook niet zo vaak.

Er is morgen een verjaardag, maar ik blijf thuis om mijn nieuwe game te spelen zo ben ik dan weer.
Oud 24-10-2015, 01:38
Dekaloog
Dekaloog is offline
Welke game?
Oud 24-10-2015, 01:43
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nerd.

Ik heb geen 'meisje', dus het is hier echt 'me, myself and I'. Ik kan het vaak niet eens opbrengen om naar de supermarkt om de hoek te gaan, waardoor ik leef op bij elkaar gepleurde restjes of afgedankte broodjes van m'n werk. Pluspunt: Ik heb ontdekt dat risotto met tomatensoep en roomkaas teringlekker is. Minpunt: Ik moet maar eens naar de dokter.
Oud 24-10-2015, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Mjuh, het is niet echt iets waar ik voor kies,
Ik ben wel nieuwsgierig naar deze uitspraak. Want dat is voor mij lastig om te te begrijpen, tenzij je fysiek aan de ketting ligt.
Oud 24-10-2015, 09:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Welke game?
Assassins Creed.
Citaat:
Nerd.

Ik heb geen 'meisje', dus het is hier echt 'me, myself and I'. Ik kan het vaak niet eens opbrengen om naar de supermarkt om de hoek te gaan, waardoor ik leef op bij elkaar gepleurde restjes of afgedankte broodjes van m'n werk. Pluspunt: Ik heb ontdekt dat risotto met tomatensoep en roomkaas teringlekker is. Minpunt: Ik moet maar eens naar de dokter.
Truth

Ja, ik sta ook niet te springen om elke week boodschappen te doen hoor maar het moet nou eenmaal, je moet toch wel wat meer eten dan wat er op je werk overblijft.

Dat klinkt supervies, maar waarom zou je naar de dokter moeten?
Oud 24-10-2015, 10:08
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik ben wel nieuwsgierig naar deze uitspraak. Want dat is voor mij lastig om te te begrijpen, tenzij je fysiek aan de ketting ligt.
Bijvoorbeeld, agorafobie?
Oud 24-10-2015, 10:12
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nerd.

Waarom moet je naar de dokter dan? Omdat je zo ongezond eet?
Ben je niet bang dat je op den duur echt straatvrees ontwikkelt?

Ik heb er overigens ook geen enkele moeite mee een paar dagen alleen maar binnen in mijn huis te blijven. Vind het heel irritant als andere mensen dan gaan vragen of ik wel naar buiten ben geweest vandaag. Tegenwoordig komt het bijna nooit meer voor, maar mijn eigen onhandige boodschappengedrag was wat me altijd weer naar buiten dreef. En ik gaf soms veel te veel geld uit aan thuisbezorgd
Oud 24-10-2015, 10:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op den duur?
Oud 24-10-2015, 10:24
Miekje*
Miekje* is offline
Ik eet eigenlijk best gezond en vind dat helemaal niet zo'n opgave. Gewoon groenten kopen en koken voor een paar dagen. Laatst was de zuurkool in de bonus en toen heb ik een week zuurkool gegeten op duisent manieren. Dikke prima
Oud 24-10-2015, 10:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik voel me echt alsof het pakjesavond is
De ochtend daarvoor, weet je wel? Er is nog niemand en er zijn nog geen pakjes maar de sfeer is al helemaal klaar, alles wat je eet staat al in het teken van de avond, je trekt je mooiste kleren al aan, alles wordt een soort ritueel, en je bent de hele dag zo gelukkig in de verwachting van wat komen gaat.

Maar dan is het geen pakjesavond maar komt mijn schatje over een paar uurtjes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten