Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2015, 11:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb soms dat ik met iemand praat waarvan ik denk dat ze echt supervolwassen zijn, en dan blijken ze jonger te zijn dan ik.
Kijk uit, mensen: korte, pittige kapsels en basic rtl4 fashiun maken je oud!
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2015, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat mag dus niet he.
Nadat duidelijk was dat ze 36 was, mocht het wel!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 12:18
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Je staat wel in veel verschillende tijdschriften dan! Hoe komt dat?
Ik wist of noor mijn werk bedoelde of iets anders! Maar, ik werk als illustrator en mijn ex had een fotoserie gemaakt over ons, die nogal wat aandacht genereerde. Negen van de tien keer als mensen zo'n berichtje sturen is het zijn werk! Ik heb niet zoveel redactionele opdrachten helaas :''(

En ohja er is één foto van een andere fotograaf die echt door tig magazines is gestolen en dan geplaatst wordt bij artikelen met als kop '26 dingen waar jouw mannetje aan denkt als hij hem niet overeind kan houden'.

Laatst gewijzigd op 20-11-2015 om 12:25.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 12:27
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Goeie kop en Mad skillz.
Pfffrrttt
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik wist of noor mijn werk bedoelde of iets anders! Maar, ik werk als illustrator en mijn ex had een fotoserie gemaakt over ons, die nogal wat aandacht genereerde. Negen van de tien keer als mensen zo'n berichtje sturen is het zijn werk! Ik heb niet zoveel redactionele opdrachten helaas :''(

En ohja er is één foto van een andere fotograaf die echt door tig magazines is gestolen en dan geplaatst wordt bij artikelen met als kop '26 dingen waar jouw mannetje aan denkt als hij hem niet overeind kan houden'.
Hmm je maakt me nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 12:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik wist of noor mijn werk bedoelde of iets anders! Maar, ik werk als illustrator en mijn ex had een fotoserie gemaakt over ons, die nogal wat aandacht genereerde. Negen van de tien keer als mensen zo'n berichtje sturen is het zijn werk! Ik heb niet zoveel redactionele opdrachten helaas :''(

En ohja er is één foto van een andere fotograaf die echt door tig magazines is gestolen en dan geplaatst wordt bij artikelen met als kop '26 dingen waar jouw mannetje aan denkt als hij hem niet overeind kan houden'.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 12:45
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Haha ohja daar een klein beetje op aansluitend. Je hebt op de kantine vaak zo'n 'laat je handschrift zien!' topic. En ik sla een keer bij mijn ouders de krant open en ik zie een fotootje staan met daarop: 'lief forum. Dit is mijn handschrift'. En dan verknipt zodat je de zin niet helemaal kan lezen. Het was mijn handschrift en ze hadden het gebruikt voor een artikel met als kop 'diagnose parkinson vroeg te ontdekken door handschrift'. Gewoon van dit forum gestolen! Te bizar.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 12:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Haha ohja daar een klein beetje op aansluitend. Je hebt op de kantine vaak zo'n 'laat je handschrift zien!' topic. En ik sla een keer bij mijn ouders de krant open en ik zie een fotootje staan met daarop: 'lief forum. Dit is mijn handschrift'. En dan verknipt zodat je de zin niet helemaal kan lezen. Het was mijn handschrift en ze hadden het gebruikt voor een artikel met als kop 'diagnose parkinson vroeg te ontdekken door handschrift'. Gewoon van dit forum gestolen! Te bizar.
Dat is eng
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 12:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Maar Ieke, jullie hebben natuurlijk ook wel een heel groot "volwassen" huis. Misschien dat dat meespeelt?
Grote kans van wel ja. En we wonen tussen mensen van de leeftijd van mijn ouders en nog ouder. Zijn in dit stuk van de straat verreweg de jongsten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 13:36
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Oh dat is echt al bijna twee jaar geleden! Ging over de fotoserie van mijn ex.
Huh nee ik denk van van de lente. Iets over een boek van je ex ja. Jij zit op de acheergrond tegen de muur.
Citaat:
Ah, dat mag dus niet he.
Als je vermoed dat de legale koper alcohol door gaat geven/verkopen aan het niet legale gezelschap mag het inderdaad niet. In dit geval zou ik dat niet vermoeden
Citaat:
Ik wist of noor mijn werk bedoelde of iets anders! Maar, ik werk als illustrator en mijn ex had een fotoserie gemaakt over ons, die nogal wat aandacht genereerde. Negen van de tien keer als mensen zo'n berichtje sturen is het zijn werk! Ik heb niet zoveel redactionele opdrachten helaas :''(

En ohja er is één foto van een andere fotograaf die echt door tig magazines is gestolen en dan geplaatst wordt bij artikelen met als kop '26 dingen waar jouw mannetje aan denkt als hij hem niet overeind kan houden'.
Citaat:
Haha ohja daar een klein beetje op aansluitend. Je hebt op de kantine vaak zo'n 'laat je handschrift zien!' topic. En ik sla een keer bij mijn ouders de krant open en ik zie een fotootje staan met daarop: 'lief forum. Dit is mijn handschrift'. En dan verknipt zodat je de zin niet helemaal kan lezen. Het was mijn handschrift en ze hadden het gebruikt voor een artikel met als kop 'diagnose parkinson vroeg te ontdekken door handschrift'. Gewoon van dit forum gestolen! Te bizar.
Wat bizar dat ze die shit gewoon gebruiken. Heb je daar nog iets mee gedaan?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 13:48
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Huh nee ik denk van van de lente. Iets over een boek van je ex ja. Jij zit op de acheergrond tegen de muur.

Als je vermoed dat de legale koper alcohol door gaat geven/verkopen aan het niet legale gezelschap mag het inderdaad niet. In dit geval zou ik dat niet vermoeden



Wat bizar dat ze die shit gewoon gebruiken. Heb je daar nog iets mee gedaan?
Nee, bij de foto's is de fotograaf er wel achteraan gegaan maar niet echt actief, het handschrift heb ik laten zitten. Bij illustraties zou ik wel een factuur sturen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 15:32
slapend meisje
slapend meisje is offline
Mijn kind zit in groep drie!


En toen ik op zoek was naar een ballon met een 6, kwam ik de 3 en de 0 tegen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 15:45
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Mijn kind zit in groep drie!


En toen ik op zoek was naar een ballon met een 6, kwam ik de 3 en de 0 tegen
Oh god vertel ons meer
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 18:45
Verwijderd
Ik ben al zeker een maand niet als snotneus beschouwd, voor zo ver ik gemerkt heb!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2015, 21:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben de een na jongste op werk maar viel niet onder de jonge dames vandaag collega's vragen me ook wel volwassen dingen trouwens. Maar legitimeren als ik alcohol koop of vragen of mijn ouders thuis zijn aan de telefoon komt ook nog voor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2015, 07:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik word voor het eerst van mijn leven Door iedereen precies zo oud geschat als ik ben
Met citaat reageren
Oud 21-11-2015, 12:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Er wordt aan de telefoon altijd gevraagd naar mijn moeder als ik de bank aan de telefoon heb ofzo Maar ik heb dan ook een hoge (kinderlijke?) stem.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2015, 13:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb al sinds ik een jaar of 11 was precies dezelfde stem als m'n moeder (en'n zus), dus dat zaaide nog al es verwarring aan de telefoon. Mensen die hele gesprekken met me begonnen en dat ik dan moest zeggen 'uuuh sorry, volgens mij wilt u m'n moeder spreken'.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2015, 18:43
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik heb me nog maar eens gerealiseerd dat je sommige mensen echt wel niet mag vertrouwen, ook al komen ze heel vriendelijk over. Ik haat echt mensen met 2 gezichten, ze doen super lief tegen je in je gezicht alsof je voor altijd een beste vriendin hebt en de volgende dag laten ze je vallen als een baksteen! Ik moet toch maar gaan oppassen met mijn vrienden #Schooldrama
Ik wilde deze post verkassen naar tieners & pubers.. maar dat is niet meer
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.