Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vrijwel allemaal (99,5%) "winstgevend", hoewel sommige misschien maar 1 euro per week verdienen. Een domein kost echter maar tussen de 50 cent (.eu) en 3 euro (.nl) dus zelfs in een slecht geval heb ik het er altijd wel uit na X-tijd Als je een cursus of meer uitleg (met voorbeelden) wilt moet je maar je skype pm'en ![]() |
![]() |
|
Ik heb gewerkt, toen savonds lekker uiteten geweest en daarna op stap. Vandaag de stapavond geëvalueerd met een wijntje en bittergarnituur in de kroeg. En nu ben ik sinds tijden weer wat aan het zingen en piano spelen. Nog geen klachten gehad van m'n huisgenoten gelukkig.
|
Zaterdag: IKEA met mijn tante, dan door naar mijn vriend om daar met zijn hele familie Sinterklaas te vieren.
Zondag: Overdag geen idee, 's avonds Sinterklaas bij mijn beste vriendin thuis ![]()
|
Verwijderd
|
Vanavond: chillen met m'n bae, als die een beetje op tijd thuis is. Anders chillen met mijn youtube/netflex
Morgen: 's ochtends sporten in het bos, dan naar een onderzoek over sporters die wat dingen willen meten. Eind vd middag naar mijn ouders en zusje en vriend voor gourmetten en sinterklaas vieren. Daar blijven slapen en zondagochtend daar beetje hardlopen en dan weer terug naar Utrecht en weekboodschappen doen *burgerlijk* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb inderdaad een relatie met een meisje. We zijn beiden biseksueel en we vinden het beiden prima als de ander ook date met jongens.
|
Vanavond tv kijken met vriendje en chillen
Morgenavond bij m'n schoonouders eten en boodschappen doen en de was en medicijnen halen bij de apotheek Zondag trainen en relaxen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
Liefde & Relatie |
Is lang haar slecht Verwijderd | 52 | 31-10-2009 20:45 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Verwijderd | 499 | 14-07-2008 21:56 | |
De Kantine |
en wat ga jij dit weekend doen???!!! Verwijderd | 18 | 26-05-2002 09:08 |