Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of Marleen is nog gegroeid sinds ze haar vorige fiets kreeg?
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ok. Ik heb van mijn beste vriendinnetje een sony xperia gekregen, een oude telefoon die het eigenlijk niet supergoed doet. Ik zou graag een iphone kopen, maar ook weer niet daar vijfhonderd euro voor hoeven te betalen. Ik heb de oudste iphone, nog met van die afgeronde hoeken, van mijn zusje gekregen destijds. Afgezien van dat hij niet zo snel is, vind ik hem wel heel gebruiksvriendelijk en zou ik eigenlijk voor mijn belgische nummer ook wel een iphone willen aanschaffen over een poosje
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik in al die jaren 1 keer het derailleur achter moeten laten vervangen en 1 keer de trapas door de fietsenmaker. Zelf 2 keer een nieuwe ketting er opgezet, rem- en schakelkabels 1 keer vervangen, 1 keer nieuwe verlichting voor en achter, dynamo er afgesloopt, ligstuur gemonteerd, ben aan de tweede fietscomputer toe, 2 keer nieuwe snelbinders en een x aantal keer nieuwe banden voor en achter. Komend voorjaar moet het derailleur voor worden vervangen en wil ik er gelijk een nieuwe ketting op (laten) zetten. En ik probeer de fiets 1 of 2 keer per jaar goed schoon te maken ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je kunt zo'n ding best tweedehands kopen, maar let er wel op hoe lang dat model qua software nog ondersteund wordt. Verder ook nog een punt waar je mee uit moet kijken: wat is de staat van de accu en is deze eventueel fatsoenlijk te vervangen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|