Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2015, 12:21
Verwijderd
Scheaintherkloas jung
Advertentie
Oud 05-12-2015, 12:46
Verwijderd
Ik ben bij mijn ouders en zodra de baby klaar is met drinken, ziet mijn vader een Piet in de tuin lopen en zal mijn nichtje nét te laat kijken om 'm ook te zien!
Oud 05-12-2015, 12:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ah dat is leuk, Sarah veel plezier!
Oud 05-12-2015, 13:01
Durian
Durian is offline
ik heb hoofdpijn
Oud 05-12-2015, 13:11
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik heb een piemel
Oud 05-12-2015, 13:14
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
ik heb hoofdpijn
Dat krijg je van dat geblow!
Oud 05-12-2015, 13:25
Verwijderd
Citaat:
ik heb hoofdpijn
Raar
Oud 05-12-2015, 13:40
Durian
Durian is offline
Citaat:
Raar
Oud 05-12-2015, 13:41
Durian
Durian is offline
vette foto's trouwens deadlock
Oud 05-12-2015, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een piemel
Jij?
Oud 05-12-2015, 14:09
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Potverdrie, was gister het moment weer daar dat we aan de tequila gingen, had iemand de dop van het zoutvaatje losgedraaid.
Oud 05-12-2015, 14:09
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Potverdrie, was gister het moment weer daar dat we aan de tequila gingen, had iemand de dop van het zoutvaatje losgedraaid.
Oud 05-12-2015, 14:12
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
En volgens mij heb ik ook nog m'n tong in iemands mond gestopt die twee keer zo oud en fout was.
Oud 05-12-2015, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Jij?
Als jij groepsverkracht wordt door dertig negers zou je nog steeds niet zoveel piemel hebben als Korreltjezout.
Oud 05-12-2015, 15:06
Macrador
Macrador is offline
Wat
Oud 05-12-2015, 15:07
Macrador
Macrador is offline
Ik vergeet altijd dat het hier in België pas morgen sinterklaas is door jullie!
Oud 05-12-2015, 15:12
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Dilemma;
Straks meerijden met mijn ouders en daar slapen om morgen Sinterklaas te vieren. Dan kan ik vanavond lekker in bad en geen reiskosten maar dan moet ik wel in een eenpersoonsbed slapen waar ik een hekel aan heb. OF hier blijven en vanavond nog even de stad in en dan in m'n tweepersoonsbed pitten, maar dan is de kans op een brakke Sinterklaas groot.
Oud 05-12-2015, 15:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Optie 1, die ene nacht in dat bed overleef je wel!
Oud 05-12-2015, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Als jij groepsverkracht wordt door dertig negers zou je nog steeds niet zoveel piemel hebben als Korreltjezout.
Hier snap ik helemaal niks van en ik hoef geen uitleg ook
Oud 05-12-2015, 16:26
df
df is offline
wat is het nadeel van brak sinterklaas vieren?
Oud 05-12-2015, 16:27
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Dan kan ik me niet vol vreten aan toastjes en dan ben ik ook niet zo gezellig.
Oud 05-12-2015, 16:27
df
df is offline
en ik ben gister dronken geworden met m'n schoonvader was best leuk
Oud 05-12-2015, 16:28
Miekje*
Miekje* is offline
't Heerlijk avondje is gekomen
Oud 05-12-2015, 16:28
df
df is offline
Citaat:
Dan kan ik me niet vol vreten aan toastjes en dan ben ik ook niet zo gezellig.
niet huilen en in eenpersoonsbed dan maar!
Oud 05-12-2015, 17:02
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dilemma;
Straks meerijden met mijn ouders en daar slapen om morgen Sinterklaas te vieren. Dan kan ik vanavond lekker in bad en geen reiskosten maar dan moet ik wel in een eenpersoonsbed slapen waar ik een hekel aan heb. OF hier blijven en vanavond nog even de stad in en dan in m'n tweepersoonsbed pitten, maar dan is de kans op een brakke Sinterklaas groot.
Ik zou voor het eerste gaan, maar dat zeg ik wel in mijn ziekige toestand waarin een bad klinkt als een goddelijk iets <3
Oud 05-12-2015, 17:09
Verwijderd
Citaat:
't Heerlijk avondje is gekomen
Oud 05-12-2015, 17:27
Verwijderd
Wat is er mis met een nachtje slapen in een eenpersoonsbed??
Oud 05-12-2015, 17:34
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben het ook niet meer gewend, hoor. Als ik nu in een eenpersoonsbed slaap, vind ik dat ook achterlijk smal
Oud 05-12-2015, 17:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan echt prima in een eenpersoonsbed. Zelfs met zijn twee. Of dan juist. Anders ben je elkaar zo snel kwijt!
Oud 05-12-2015, 17:38
Elin3
Elin3 is offline
Sinterklaas begint een beetje dement te worden... Allemaal tuttige dingen voor mijn huis gehad en een kit voor chocolademelk (waar ik echt heel misselijk van word) gekregen
Verder wel veel chocolade gehad
Oud 05-12-2015, 17:43
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Sinterklaas begint een beetje dement te worden... Allemaal tuttige dingen voor mijn huis gehad en een kit voor chocolademelk (waar ik echt heel misselijk van word) gekregen
Ga je nu ook al tegen Sinterklaas beginnen? Of zit je vriendje er stiekem achter?
Oud 05-12-2015, 17:46
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Citaat:
Ga je nu ook al tegen Sinterklaas beginnen? Of zit je vriendje er stiekem achter?
Oud 05-12-2015, 17:47
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Wat is er mis met een nachtje slapen in een eenpersoonsbed??
Zo smal, je kunt niet paar keer rollen. Dekbed is te klein, te weinig kussens.
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kunnen we een uitzondering maken op de "geen forumbazen op de negeerlijst"-regel?
Dan val ik Abby in elk geval niet meer lastig met mijn gezeur
Verwijderd
Ik vind het leuk als mensen mij spullen voor op mijn kamer kopen of voor de uitzet.
Oud 05-12-2015, 17:51
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het leuk als mensen mij spullen voor op mijn kamer kopen of voor de uitzet.
Mijn schoonmoeder had voor mijn verjaardag echt perfecte gele bloempotten gekocht. Mijn keuken is geel, dus echt een cadeautje waar over nagedacht was. Dat vind ik dan wel weer heel leuk Mijn huisgenootje gaf me ook al een broodplank die goed bij me past. Dat waardeer ik zeker wel.
Van mensen die mij "Landelijke" of tuttige accessoires geven word ik een beetje verdrietig, want als die mensen komen moet ik het eigenlijk wel hebben staan, terwijl mijn huis vooral strak en modern is.
Oud 05-12-2015, 17:51
Verwijderd
Heb jullie in het tweepersoonsbed twee losse dekbedden of een?

Een lijkt me zo onhandig. Als je wederhelft eraan trekt heb je minder deken
Oud 05-12-2015, 17:52
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Een, maar ik heb geen wederhelft. En als ik met iemand slaap, ben ik de dominante (over het dekbed dan he).
Oud 05-12-2015, 17:53
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik droomde dat een stelletje onverlaten mijn auto had bekrast met "Management SUCKS". En dat vond ik extra stom omdat ik het management helemaal niet ben. En toen zat ik me, in mijn droom dus, af te vragen wat de beste vertaling van "stelletje onverlaten" was.
Oud 05-12-2015, 17:53
Elin3
Elin3 is offline
Groot dekbed! Beter tegen elkaar aan kruipen dan allebei een eigen rolletje mens en deken zijn
Oud 05-12-2015, 17:54
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Heb jullie in het tweepersoonsbed twee losse dekbedden of een?

Een lijkt me zo onhandig. Als je wederhelft eraan trekt heb je minder deken
Mijn ouders zijn de enige mensen die ik ken die voor de twee dekbedden optie gaan. Er zijn er dus meer?!

Ook twee matrassen trouwens!
Oud 05-12-2015, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonmoeder had voor mijn verjaardag echt perfecte gele bloempotten gekocht. Mijn keuken is geel, dus echt een cadeautje waar over nagedacht was. Dat vind ik dan wel weer heel leuk Mijn huisgenootje gaf me ook al een broodplank die goed bij me past. Dat waardeer ik zeker wel.
Van mensen die mij "Landelijke" of tuttige accessoires geven word ik een beetje verdrietig, want als die mensen komen moet ik het eigenlijk wel hebben staan, terwijl mijn huis vooral strak en modern is.
Oh zo. Ik zou altijd iets kopen wat bij inrichting van het huis hoort bij de betreffende persoon of iets wat overal bij past.
Oud 05-12-2015, 17:57
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh zo. Ik zou altijd iets kopen wat bij inrichting van het huis hoort bij de betreffende persoon of iets wat overal bij past.
Dat is ook gewoon leuk ja
Ik vind het ook weer stom om te zeuren over cadeautjes, maar ik vind het ook zo zonde als mensen geen verlanglijstje vragen en dan een cadeau geven waar ik niks mee kan
Oud 05-12-2015, 18:04
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik heb één matras en twee dekbedden! Maar ik rol me er zodanig in dat dat maar beter is voor mijn bedgenoot!
Oud 05-12-2015, 18:05
Kikaa*
Kikaa* is offline
Het is zelfs zo dat ik vorig jaar met een vriendin naar Parijs ging en daar hadden we één groot deken. Die heeft 's nachts continu om de deken moeten vechten omdat ze het koud had.
Oud 05-12-2015, 18:06
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat is ook gewoon leuk ja
Ik vind het ook weer stom om te zeuren over cadeautjes, maar ik vind het ook zo zonde als mensen geen verlanglijstje vragen en dan een cadeau geven waar ik niks mee kan
Je gekregen dringen zelf pimpen? Zo heb ik heel veel spullen naar mijn eigen stijl gemaakt!
Oud 05-12-2015, 18:09
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Mijn ouders zijn de enige mensen die ik ken die voor de twee dekbedden optie gaan. Er zijn er dus meer?!

Mijn ouders hebben dat ook hoor
Oud 05-12-2015, 18:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Mijn ouders ook!
Oud 05-12-2015, 18:23
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Het is zelfs zo dat ik vorig jaar met een vriendin naar Parijs ging en daar hadden we één groot deken. Die heeft 's nachts continu om de deken moeten vechten omdat ze het koud had.
Ik heb gemerkt dat ik alleen veel woel en dekens steel als ik vaker bij iemand slaap. Als ik bij iemand logeer ofzo dan slaap ik als een plank.
Oud 05-12-2015, 18:24
Verwijderd
Mijn ouders ook
Maar ja, die zijn gescheiden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten