Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben van plan om binnenkort maar een naar Speadfreaxxx te gaan, nu het binnen mijn budget past... favoriete Dj? good old Artful Dodger, Dj Pied Piper, DJ ZinC. Liedjes girls play too, do you really like it... zijn wel bekend dacht ik zo...
|
Ow ja, So Solid Crew en Oxide & Neutrino zijn niet echt de originele 2step-/UkGarage, zij horen er wel bij maar zijn toch wel een beetje een andere stroming.
Of ze goed zijn laat ik in het midden, zelf vind ik het ene nummer goed en het andere slecht, kan ff geen voorbeeld geven heb m'n HD geformatteerd, wordt dus weer downloaden. Chante Moore - Straight Up (Sunship remix) Sunship ft. Anita Kelsey - Try Me Out(let me lick it) Amar - Sometimes It Snows in April(Mixed by EZ) Azzido Da Bass - Dooms Night Lily Ray - Wonderin' Monstah Boy ft. Dennis G. - Sorry Zoom & DBX - Coming Again Usher - U Got It Bad (2step remix) DJ Zinc - Hello Heb ik nu. En dat liedje van Zed Bias, ik zou het niet weten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
Lifestyle |
de invloed van muziek op je lifestyle Verwijderd | 72 | 10-05-2004 20:53 | |
Muziek |
Favoriete DJ Pan Am | 38 | 26-12-2002 12:10 | |
Lifestyle |
Veranderen van lifestyle... miss_sunshinegirl | 36 | 17-08-2002 11:56 | |
Lifestyle |
je favoriete....... #JumpDaFuckUp!# | 109 | 17-06-2002 08:52 | |
Lifestyle |
Foto van je favo outfit..... )Vampje( | 174 | 12-06-2002 15:56 |